This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 32 Vote(s) - 2.75 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)

Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
Εγω εχω την άλλη απορία. Οι λεωφορειακές γραμμές εξυπηρετούν όλο το 24ωρο το αεροδρόμιο και με το μπόνους των ενδιάμεσων στάσεων που εξυπηρετούν εργαζομένους στην ευρύτερη περιοχή του αεροδρομίου. Αν τις καταργήσουμε επιλεκτικά και μείνει το Χ95 μόνο ας πούμε δεν είναι ζημιά στον οργανισμό ότι η μόνη σύνδεση τις βραδινές ώρες με ΜΜΜ είναι Αεροδρόμιο-Σύνταγμα?

Και στο εξωτερικό όλα τα διεθνή αεροδρόμια έχουν σύνδεση και με λεωφορεία και με ΜΣΤ για πολλούς λόγους περαν οτι ο κάθε επιβάτης έχει δικαίωμα επιλογής.

Όσον αφορά την κατάργηση του Χ93 είναι λάθος μιας και είναι μια γραμμή με θετικά αποτελέσματα καθημερινά ακόμα και βράδια μερικές φορές και ας λαμβάνει την λιγότερη προσοχή σε σχέση με τις άλλες αεροδρομιακές. Η γραμμή συνδέει τους 2 σταθμούς λεωφορείων με το αεροδρόμιο και αυτός είναι ο σκοπός της άρα με την μετακίνηση και ενοποίηση των σταθμών οφείλει να τους ακολουθήσει. Και ας υπάρχει ΚΑΙ μετρό.
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

11-10-2013, 07:06 PM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(08-11-2013, 02:06 AM)ecoj Wrote: Ευτυχώς δεν είμαι ο μόνος που δεν του αρέσουν τα χρώματα των λεωφορείων. Πιο ωραία είναι στη Θεσσαλονίκη και πιο ωραία είναι τα τρόλεϊ της Αθήνας. Ακόμα και οι πράσινες μπουρμπουλήθρες είναι πιο ωραίες από αυτό το κίτρινο - μπλε. Φυσικά και θα ήθελα τα μπλε - γκρι που υπήρχαν κάποτε. Ειδικά στις GN θα πήγαινε πολύ.

Νομίζω ο χρωματισμός του στόλου των λεωφορείων της Αθήνας δεν τα κολακεύει καθόλου και ειδικά όσο περνάει ο καιρός και φθείρονται τόσο τα αμαξώματα και μαζί και ο χρωματισμός. Της Θεσσαλονίκης έιναι λίγο καλύτερα αλλά κι εκεί είναι πολύ περίπλοκα.
Νομίζω είμαι υπέρ του πιο απλού σχεδιασμού.

[Image: bim90942.jpg]

Δείτε πόσο ωραίο δείχνει ένα Ν2 με ένα απλό βάψιμο για αστικό.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
(This post was last modified: 08-11-2013, 02:32 AM by Nikolas A..)
08-11-2013, 02:30 AM
Find Reply
marios.ilioupoli Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 216
Joined: 21-02-2012
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(10-11-2013, 10:00 PM)nikolas86 Wrote: Η #713 χθές στη γραμμή 051 άστραφτε..!
Έλαμπε στη κυριολοξία όμως εξωτερικά και σε όλες τις πλευρές και με όλα τα εξωτερικά αξεσουάρ (λάστιχα, τσιμούχες, θόλοι τροχών, προβολάκια κλπ.)

Η αλήθεια είναι ότι η ΟΣΥ άρχισε να προσέχει το στόλο της. Ενδεικτικό είναι ότι στο N1 #102, που το Μάιο προκάλεσε το ατύχημα εδώ στην Ηλιούπολη, όταν λύθηκε το χειρόφρενο και έπεσε πάνω σε καφετέρια, επιδιορθώθηκαν οι όποιες φθορές του και την Παρασκευή ήταν στην 128. Επίσης, το Citelis #9175, που στις 20/7 είχε εμπλακεί σε τροχαίο, ήταν την περασμένη Δευτέρα στην 730.

Ευτυχώς γίνονται και κάποια θετικά βήματα. Αναμόρφωση του στόλου, "λίφτινγκ" στους στύλους των στάσεων. Και στη GN #487 που ήταν την Πέμπτη στο 550, είχε και ηχογραφημένες αναγγελίες στάσεων. Ένδειξη ότι η ΟΣΥ θέλει. Και μπράβο στον Οικονόμου, που αν και κομματική επιλογή (δεξί χέρι της Ν. Μπακογιάννη), ενεργοποίησε λίγο την εταιρεία, που είχε μπει στον αυτόματο.
10-11-2013, 11:10 PM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(10-11-2013, 11:10 PM)marios.ilioupoli Wrote: Η αλήθεια είναι ότι η ΟΣΥ άρχισε να προσέχει το στόλο της. Ενδεικτικό είναι ότι στο N1 #102, που το Μάιο προκάλεσε το ατύχημα εδώ στην Ηλιούπολη, όταν λύθηκε το χειρόφρενο και έπεσε πάνω σε καφετέρια, επιδιορθώθηκαν οι όποιες φθορές του και την Παρασκευή ήταν στην 128.

Η αλήθεια είναι ότι για να αρχίσουμε να λέμε ότι η ΟΣΥ προσέχει το στόλο της απέχουμε ακόμα αρκετά, αλλά τουλάχιστον είναι σε καλό δρόμο.
Από τον Μάιο μέχρι τον Νοέμβριο έιναι και 6 μήνες, μη το ξεχνάμε...

(10-11-2013, 11:10 PM)marios.ilioupoli Wrote: Αναμόρφωση του στόλου, "λίφτινγκ" στους στύλους των στάσεων. Και στη GN #487 που ήταν την Πέμπτη στο 550, είχε και ηχογραφημένες αναγγελίες στάσεων.

Tο λίφτιγκ στους στύλους είναι άχρηστο κατ' εμέ. Η φωνητική ειδοποίηση απ' την άλλη, πολύ χρήσιμη. Το ένιωσα στο πετσί μου στη Θεσσαλονίκη, χρόνια πριν.

(10-11-2013, 11:10 PM)marios.ilioupoli Wrote: Ένδειξη ότι η ΟΣΥ θέλει. Και μπράβο στον Οικονόμου, που αν και κομματική επιλογή (δεξί χέρι της Ν. Μπακογιάννη), ενεργοποίησε λίγο την εταιρεία, που είχε μπει στον αυτόματο.

Κακό πράγμα ο αυτόματος, ίδιον των δημόσιων υπηρεσιών.
Μακάρι να βελτιώνει τα πράγματα και να προσπαθεί κι ας είναι και το δεξί χέρι της Παπαρήγα!
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
10-11-2013, 11:22 PM
Find Reply
mercedes elbo Offline
Contributor



Posts: 359
Joined: 05-08-2010
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(08-12-2013, 12:21 AM)Paul Wrote: Αρκετά Ν1! Αυτό είναι λόγω εξορθολογισμού χωρητικότητας σε ορισμένες γραμμές ή μήπως υπάρχει έλλειψη σε GN? Κάτι είχα ακούσει το καλοκαίρι ότι είχαν σειρά για μαζέματα μετά τα Ν2 Smile

Όντως άρχισαν να ανακατασκευάζουν GN π.χ. 438. Ίσως αυτός είναι ο λόγος που έχουν μειωθεί τόσο οι GN που κυκλοφορούν.
08-12-2013, 03:27 AM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
[Image: thumb_805.jpg]

Αυτή η προμετωπίδα τι ακριβώς έχει πάθει;
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
15-12-2013, 10:17 PM
Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
Πάντρεμα!

Απ'ότι μπορώ να συμπεράνω, είναι μισή LCD (neoplan, Den oudsten) και η άλλη μισή στοιχείων από Ν2..
(This post was last modified: 15-12-2013, 10:22 PM by AlexNik.)
15-12-2013, 10:22 PM
Website Find Reply
mercedes elbo Offline
Contributor



Posts: 359
Joined: 05-08-2010
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(15-12-2013, 10:17 PM)nikolas86 Wrote: [Image: thumb_805.jpg]

Αυτή η προμετωπίδα τι ακριβώς έχει πάθει;

Έτσι είναι και το #103.
16-12-2013, 01:02 AM
Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
Δεν νομίζω. Η γραμματοσειρά είναι και στον αριθμό και στην ονομασία γραμμής ίδια με αυτήν που έχουν τα (περισσότερα) Ν1. Απλά ο αριθμός φαίνεται πιο έντονα. Μπορεί να έχουν αντικαταστήσει κάποιες ακίδες. Στις προμετωπίδες που είχαν τα Neoplan και τα Den Oudsten (μετά την ανακαίνισή τους) ο αριθμός είχε σαφώς μικρότερη γραμματοσειρά από αυτήν που έχει το Ν1 της φωτογραφίας. Επίσης τα Ν2 και τα GN έχουν πιο "χοντρή" (bold) γραμματοσειρά στον αριθμό γραμμής. Αν δείτε τις φωτογραφίες στο gallery, φαίνονται καθαρά όλα αυτά.
16-12-2013, 11:44 AM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
Σίγουρα τα πιο αχνά μου φαίνονται ίδια και στα Ν1 και στα Ν2. Τώρα για τον αριθμό δε γνωρίζω παραπάνω.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
16-12-2013, 07:51 PM
Find Reply
marios.ilioupoli Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 216
Joined: 21-02-2012
[split] Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν
(30-12-2013, 11:43 PM)nikolas86 Wrote: Μπαίνουν midi Neoplan στη γραμμή 100;;; Είχα μείνει στην εποχή Vanhool...

Πλέον μόνο αυτά θα μπαίνουν. Τα Vanhool αποσύρονται λόγω μεγάλου δακτυλίου.
31-12-2013, 12:29 AM
Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
RE: Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν
(31-12-2013, 12:29 AM)marios.ilioupoli Wrote: Πλέον μόνο αυτά θα μπαίνουν. Τα Vanhool αποσύρονται λόγω μεγάλου δακτυλίου.

Αποσύρονται τελείως δηλαδή ή θα τα στείλουν σε τοπικά εκτός δακτυλίου;
05-01-2014, 11:17 AM
Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
RE: Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν
(05-01-2014, 11:17 AM)panos81 Wrote: Αποσύρονται τελείως δηλαδή ή θα τα στείλουν σε τοπικά εκτός δακτυλίου;

Σε δύο πολύ ωραίες λίστες, έβγαλαν εκτός περίπου 200 οχήματα...

http://mesametaforas.gr/forum/forum-221-...E%B9%CE%B1
05-01-2014, 11:41 AM
Website Find Reply
marios.ilioupoli Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 216
Joined: 21-02-2012
RE: Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν
(05-01-2014, 11:17 AM)panos81 Wrote: Αποσύρονται τελείως δηλαδή ή θα τα στείλουν σε τοπικά εκτός δακτυλίου;

Καταρχάς, το μόνο Α/Σ που θα μπορούσε να τα δεχθεί, είναι αυτό του Ελληνικού, δεδομένου ότι αυτά του Βοτανικού, της Π. Ράλλη και του Ρέντη (πρώην Πειραιά) είναι εντός μεγάλου δακτυλίου (δεν έχει σχέση αυτός με το μικρό του κέντρου) και Λιόσια και Ανθούσα έχουν μόνο γκαζιέρες.

Αν, λοιπόν, τα οχήματα αυτά πήγαιναν Ελληνικό, με δεδομένα τα όρια του μεγάλου δακτυλίου (τα νότια άκρα είναι οι Ελ. Βενιζέλου, Κρήτης, Βουλιαγμένης, Αλίμου) και την επιβατική κίνηση όσων γραμμών παίρνουν midi, μόνο οι 162/163 θα μπορούσαν να πάρουν το συγκεκριμένο τύπο λεωφορείου.

Συνεπώς, και με δεδομένο ότι θα έπρεπε να πληρώνουν και τέλη κυκλοφορίας για οχήματα που δε θα εξυπηρετούσαν σε τίποτα, προχώρησαν στην πιο ορθή λύση. Την απόσυρση.
(This post was last modified: 05-01-2014, 01:04 PM by marios.ilioupoli.)
05-01-2014, 01:03 PM
Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
RE: Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν
Εφ'όσον ο κινητήρας τους ήταν Euro 1, σύμφωνα με τη λίστα της απόσυρσης (μέχρι τώρα ήξερα ότι ήταν Euro 0), τότε για τον ίδιο λόγο έπρεπε να αποσυρθούν και τα N1..
05-01-2014, 01:37 PM
Website Find Reply
marios.ilioupoli Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 216
Joined: 21-02-2012
RE: Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν
(05-01-2014, 01:37 PM)AlexNik Wrote: Εφ'όσον ο κινητήρας τους ήταν Euro 1, σύμφωνα με τη λίστα της απόσυρσης (μέχρι τώρα ήξερα ότι ήταν Euro 0), τότε για τον ίδιο λόγο έπρεπε να αποσυρθούν και τα N1..

Θέλουν 3 χρόνια ακόμη τα N1 και αναγκαστικά θα τραβήξουν και αυτά τον ίδιο δρόμο.
05-01-2014, 01:39 PM
Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
RE: Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν
Είχα ξεχάσει τη δικλίδα του πράσινου δακτύλιου, η οποία αναφέρει πως κάθε χρόνο ανεβαίνει κι από 1 έτος η παλαιότερη ημερομηνία κυκλοφορίας και δεν ήταν βασισμένο στις προδιαγραφές εκπομπής αερίων..
(This post was last modified: 05-01-2014, 01:54 PM by AlexNik.)
05-01-2014, 01:54 PM
Website Find Reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
RE: Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν
Μακάρι να κρατήσουν κανένα μουσειακό μέσα σε όλο αυτό το κλίμα "να τα σκραπαρουμε όλα βγάλουμε κανένα θετικό νουμερο"... Ήταν ωραία λεωφορειάκια και άσπαστα σαν τυπικά Vanhool. Στα τόσα χρόνια κυκλοφορίας τους δεν ήταν τόσο ζημιάρικα όσο άλλοι τύποι του στόλου...
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

05-01-2014, 05:43 PM
Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
RE: Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν
Αποσύρουν κιόλας τόσα Irisbus Agora, που δεν έχουν κλείσει καν 10ετία; Είναι με τα καλά τους;
07-01-2014, 10:18 AM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(07-01-2014, 10:18 AM)panos81 Wrote: Αποσύρουν κιόλας τόσα Irisbus Agora, που δεν έχουν κλείσει καν 10ετία; Είναι με τα καλά τους;

Από πότε αποφασίστηκε αυτό;;;
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
07-01-2014, 10:38 AM
Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Στόλος λεωφορείων χρονομίσθωσης (Dry lease) AlexNik 1 2.975 05-09-2023, 11:59 PM
Last Post: tomasxouliaras
  Στόλος λεωφορείων πλήρους εκμίσθωσης (wet lease - ΚΤΕΛ) AlexNik 0 2.706 22-04-2023, 09:18 PM
Last Post: AlexNik
  Στόλος λεωφορείων χρονομίσθωσης (Dry lease) - Συζήτηση AlexNik 4 4.439 16-12-2021, 07:12 PM
Last Post: Paul
  Στόλος λεωφορείων πλήρους εκμίσθωσης (wet lease - ΚΤΕΛ) - Συζήτηση AlexNik 1 2.622 12-10-2020, 02:22 AM
Last Post: Paul

Forum Jump:



Users browsing this thread: 23 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024