Forum

Full Version: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Συνολικά, η ΕΘΕΛ διαθέτει 2.150 λεωφορεία,
  • 298 Mercedes-Benz O405N Mark 1
  • 294 Renault Agora Gaz Naturel [GNV - CNG - GNC]*
  • 281 IrisBus Agora S
  • 220 Solaris Urbino 8,6
  • 217 Mercedes-Benz / ΕΛΒΟ C97.405GN Mark 2
  • 206 Mercedes-Benz / ΕΛΒΟ Ο405N Mark 2 (187 ΕΛΒΟ C97.405Ν + 19 C99.405N)
  • 195 Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007
  • 120 IrisBus Agora S Gaz Naturel [GNV - CNG - GNC]*
  • 120 Volvo B7LA / Saracakis "Αθηνά"
  • 100 Solaris Urbino III 18m
  • 68 Denoudsten Alliance City B90
  • 32 VanHool A507
Συγκεκριμενα, ανα τυπο:


DenOudsten Alliance City B90

Ειναι κατασκευης DenOudsten και φορανε κινητηρα DAF [RS 180L ] 180kW, 240hp. Εχουν ευχαριστο εσωτερικο [κοκκινο-μπλε]. Απο τις διαφορες τους με τα αλλα λεωφορεια ειναι οτι εχουν ψαλιδια και οχι αξονα μπροστα. Τοπος διαμονης τους το αμαξοστασιο του μπραχαμιου.

http://www.mesametaforas.gr/busgallery/t...hp?album=1

Mercedes-Benz O405N Mark 1

Κοστισαν 60.000.000 Δραχμες και ηταν ο,τι πιο συγχρονο γιο την εποχη τους. Ξεχωριζουν απο τα Ο405Ν2 της ΕΛΒΟ απο τα φωτα πισω και το μεγεθος των μπροστινων προβολεων. Φυσικα οι αλλαγες ειναι πολλες παραπανω απο αυτες που φαινονται. Φοραει τον κινητηρα ΟΜ447hA Euro I που σποδιδει 250 αλογα στις 2200 στροφες. Το Ελληνικο και ο Βοτανικος ειναι τα μερη οπου φιλοξενουν αυτα τα λεωφορεια.

http://www.mesametaforas.gr/busgallery/t...hp?album=2

Mercedes-Benz / ΕΛΒΟ C97.405GN Mark 2

18μετρα λεωφορεια [νταλικες] κατασκευης της ΕΛΒΟ το 1998-1999. Φορανε τον κινητηρα OM447hLA στα 295 αλογα περιπου, τεχνολογιας Euro II. Demo ειναι το λωφορειο με τον αριθμο κυκλοφοριας ΥΜΙ-1000 και αριθμο λεωφορειου 400. Αρχικα το συκγκεριμενο λεωφορειο ειχε ιδιαιτερο χρωματισμο, ομως αργοτερα ξαναπερστηκαν τα αυτκολλητα και πλεον ειναι ιδιο με τα υπολοιπα. Η πλειοψηφια τους υπαρχει στο αμαξοστασιο του Ελληνικου.

http://www.mesametaforas.gr/busgallery/t...p?album=11

Mercedes-Benz / ΕΛΒΟ C97.405N Mark 2

Λεωφορεια 12 μέτρων απο την ΕΛ.Β.Ο. παραλαβης 1999-2000. Φορανε τον κινητηρα OM447hA II/2 στα 250 αλογα. Αραζουν στο αμαξοστασιο της Πετρου Ραλλη καθως και στον Βοτανικο.

http://www.mesametaforas.gr/busgallery/t...hp?album=5

Παρακατω θα βρειτε εναν "υπο-τυπο" που δημιοθργηθηκε επειτα απο μετατροπη μερους της αρχικης παραγγελιας οταν βρισκοταν ακομη στο σταδιο της κατασκευης με 2 πορτες,ραμπα αναπηρικων αμαξιδιων και οθονη πληροφορησης στο εσωτερικο τους για χρηση σε γραμμες διασυνδεσης με το αεροδρομιο.

http://www.mesametaforas.gr/busgallery/t...p?album=10

Volvo B7LA / Saracakis "Αθηνά"

Κατασκευασμενα απο το αμαξοποιειο του Σαρακακη τα λεωφορεια αυτα ειναι απο τα πιο αμφιλεγομενα λεωφορεια της Αθηνας. Μικρου κυβισμου κινητηρας που ομως θεωρητικα αποδιδει 310 αλογα [Κινητηρας D7C310] . Λεγεται οτι το σασσι το 1999-2000 που παραληφθησαν αυτα τα λεωφορεια ηταν σε δοκιμαστικο σταδιο ακομα. Εξ αιτιας διαφορων παραγοντων [θορυβος κινητηρα, εκπομπες θερμοτητας στο εσωτερικο, ποιοτητα κατασκευης] εχει αποκτησει το ψευδωνυμο σομπα με διαφορες παραλλαγες του. Το αμαξοστασιο της Πετρου Ραλλη φιλοξενει τις Αθηνές.

http://www.mesametaforas.gr/busgallery/t...p?album=12

Irisbus Agora S

Μετα την αγορα το τμηματος κατασκευης λεωφορειων της Renault απο την Ιταλικη Iveco ιδρυθηκε η IrisBus France. Αυτη συνεχισε να διαθετει και να κατασυεαζει τα μοντελα της πρωτης ολοιδια η με ελαχιστες αλλαγες. Για τις αναγκες των Ολυμπιακων αγωνων χρειαστηκαμε ετοιμοπαραδοτα λεωφορεια και αυτα ηρθαν απο την - νεοσυστατη τοτε - IrisBus France. Το ονομα αυτων? IrisBus Agora S. Φορανε κινητηρα Diesel της Iveco στα 8 λίτρα και στα 245 αλογα [Iveco Cursor 8 F2B] και εχουν προδιαγραφες Euro III. Εδρευουν στο αμαξοστασιο του Πειραια.

http://www.mesametaforas.gr/busgallery/t...hp?album=7

Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007

Αυτα τα λεωφορεια ειναι ενα πειραμα - ισως - της ΕΛ.Β.Ο. Προκειται για Μιντι λεωφορεια της Neoplan με κινητηρα Mercedes [OM366] αποδοσης 240hp. Το μπροστινο μερος ειναι ουσιαστικα ιδια με αυτο των O405Ν2 που κατασκευασε η ΕΛ.Β.Ο. περιπου την ιδια περιοδο. Εδρευουν στον Πειραια και στον Βοτανικο.

http://www.mesametaforas.gr/busgallery/t...p?album=14

VanHool A507

Αυτο το λεωφορειο ειναι στην ουσια συλλεκτικο. Απο τα ελαχιστα κομματια που παρηχθησαν η Ελλαδα εχει αποκτησει την πλειοψηφια τους. Μονο 2 παρηχθησαν για αλλες χωρες. Εχουν μηκς κατι παρραπανω απο 7 μέτρα, φορανε κινητηρα Cummins και θα τα βρειτε να εξυπηρετουν τις πολυ δυσκολες και στενες γραμμες του κεντρου της Αθηνας. Ανηκουν ολα στο αμαξοστασιο του Βοτανικου.

http://www.mesametaforas.gr/busgallery/t...p?album=13


[Image: renault_agoragaz_logo.jpg]

Renault Agora Gaz Naturel [GNV - CNG - GNC]*

Προκειται για τα λεωφορεια φυσικου αεριου πρωτης γενιας που πηρε η Αθηνα. Εχουν τις γνωστες πρασινες "μπουρμπουλήθρες" σε λευκο φοντο. Φορανε τον κινητηρα της Renault MGDR062045 στα 9,84l αποδοσης περιπου 248 αλογων συμφωνα με εργοστασιακες μετρησεις[184kW @ 2000rpm | Max Torque 1000 Nm @ 1200 rpm]. Ξεχωριζουν απο την οροφη, οπου δεσποζουν οι μπουκαλες αεριου στο μπροστινο μερος της οροφης του. Οι "γκαζιερες", οπως τις ονομαζουμε, εδρευουν στα Ανω Λιοσια αλλα και στην Ανθουσα.

http://www.mesametaforas.gr/busgallery/t...hp?album=8

IrisBus Agora S Gaz Naturel [GNV - CNG - GNC]*

Προκειται για - εμφανισιακα τουλαχιστον - σχεδον το ιδιο λεωφορειο. Ομως, αν το παρατηρησει κανεις καλυτερα θα καταλαβει πως υπαρχουν διαφορες.

Συγκεκριμενα, οι μπουκαλες αεριου που βρισκονταν στο πρωτο μοντελο στο μπροστινο μερος της οροφης εχουν μετακινηθει στο πισω, με αποτελεσμα την συγκεντρωση βαρους στο πισω μερος του λεωφορειου και την σκληρυνση των πισω αναρτησεων με οτι μπορει να συνεπαγεται αυτο.

Απο εκει και υστερα αλλαζει και ο κινητηρας [πλεον στο πισω μερος φιλοξενειται ο Iveco Cursor 8 F2G], καθως και το σημα της εταιριας, καθως εχει πλεον ολοκληρωθει η συγχωνευση και εχουν μπει και οι πινελιες της IrisBus για τις οποιες μιλησα νωριτερα. Κι αυτες οι "γκαζιερες" εδρευουν στην Ανθουσα, μαζι με καποιες πρωτης παραλαβης.

http://www.mesametaforas.gr/busgallery/t...hp?album=9

[GNV - CNG - GNC]*
Gaz Naturel Vehicule (Γαλλικα)
Compressed Natural Gas (Αγγλικα)
Gas Naturale Compresso (Ιταλικα)

Λογω εργασιων αναβαθμισης του χωρου σταθμευσης στην Ανθουσα σε Πληρες αμαξοστασιο σταθμευουν ολα τα λεωφορεια ποου εδερευαν κανονικα στην ανθουσα σταθμευουν σε αλλα αμαξοστασια.



Update 8/2010
1. Αφαιρεθηκαν τα Den Oudsten που ειναι εκτος δυναμης λογω βανδαλισμων (απο 71 σε 68)
2. Ενημερωθηκε ο συνολικος αριθμος των λεωφορειων της ΕΘεΛ
3. Προστεθηκε το νεο Solaris Urbino 18. Ετσι τα λεωφορεια επανερχονται στον αρχικο τους αριθμο, δηλαδη 100
4. Αφαιρεθηκε ενα λεωφορειο Irisbus Agora S Diesel (απο 282 σε 281)
5. Αφαιρεθηκε ενα λεωφορειο Mercedes ΕΛΒΟ O405N² (απο 207 σε 206)
6. Αφαιρεθηκε ενα λεωφορειο τυπου Renault Agora S CNG (απο 295 σε 294)
7. Αφαιρεθηκε ενα λεωφορειο τυπου Mercedes ΕΛΒΟ C97.405GN² (απο 218 σε 217)
8. Αφαιρεθηκε ενα λεωφορειο τυπου Mercedes ΕΛΒΟ Ν4007 (απο 196 σε 195)
9. Ο συνολικος στολος ανερχεται στα 2151 λεωφορεια απο 2158
Διορθώσεις και από εμένα:
Mercedes-Benz O405N Mark 1: Δεν υπάρχουν στον Βοτανικό. Υπάρχουν στο Ελληνικό (όπως γράφεις), Ανθούσα και Μπραχάμι
Mercedes-Benz / ΕΛΒΟ C97.405GN Mark 2: Συμφωνώ ότι υπάρχουν κυρίως στο Ελληνικό αλλά υπάρχουν και στην Ανθούσα
Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007: ισχύουν όσο γράφεις, αλλά να προσθέσω ότι ορισμένα είναι και στην Ανθούσα. Επίσης κάποια έχουν ενοικιαστεί στην Ολυμπιακή.
(14-11-2009, 11:58 AM)Solaris_Urbino_18 Wrote: [ -> ]Cmaniac Μια διορθωση για το κοστος αγορας των Ν1 κοστισαν 45.000.000 δρχ το ενα.
Πραγματι ειναι καπου εκει γυρω στα 40-45. Απο τοτε που δημιουργηθηκε το αρθρο εχω αρκετες παραπανω πληροφοριες, απλα πρεπει να το φτιαξω. Ουσιαστικα ειναι copy-paste με μικρες διορθωσεις απο το παλιο στο νεο φορουμ.

(14-11-2009, 06:26 PM)abc Wrote: [ -> ]Διορθώσεις και από εμένα:
Mercedes-Benz O405N Mark 1: Δεν υπάρχουν στον Βοτανικό. Υπάρχουν στο Ελληνικό (όπως γράφεις), Ανθούσα και Μπραχάμι
Mercedes-Benz / ΕΛΒΟ C97.405GN Mark 2: Συμφωνώ ότι υπάρχουν κυρίως στο Ελληνικό αλλά υπάρχουν και στην Ανθούσα
Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007: ισχύουν όσο γράφεις, αλλά να προσθέσω ότι ορισμένα είναι και στην Ανθούσα. Επίσης κάποια έχουν ενοικιαστεί στην Ολυμπιακή.

Τα της Ολυμπιακης δεν ξερω για ποσο ακομα θα ειναι στην Ολυμπιακη.
Οι GN γυρισαν ολες στο Ελληνικο, τα Ν1 της Ανθουσας πηγαν στον βοτανικο και ανταλλαχθηκαν με μιντι, ενω καποιες (αν οχι ολες) γκαζιερες εφυγαν απ την Ανθουσα και πηγαν στον Πειραια. Χαμος ε? Wink
(14-11-2009, 06:35 PM)Cmaniac Wrote: [ -> ]Τα της Ολυμπιακης δεν ξερω για ποσο ακομα θα ειναι στην Ολυμπιακη.
Οι GN γυρισαν ολες στο Ελληνικο, τα Ν1 της Ανθουσας πηγαν στον βοτανικο και ανταλλαχθηκαν με μιντι, ενω καποιες (αν οχι ολες) γκαζιερες εφυγαν απ την Ανθουσα και πηγαν στον Πειραια. Χαμος ε? Wink
Βλέπω ότι είμαι σημαντικό ανημέρωτος! Έχεις αριθμούς παρμπρίζ για αυτά που μετακινήθηκαν;
Τα Vanhool A507 είναι 32?
(17-11-2009, 12:23 AM)Paul:) Wrote: [ -> ]Τα Vanhool A507 είναι 32?

Συνολικά παρήχθηκαν 34 ή 35 κομμάτια (διαφωτήστε με), εκ των οποίων τα 33 ήρθαν στην Αθήνα! Το ΥΒΡ-6812 είναι εκτός λειτουργίας, άρα τα υπόλοιπα 32 είναι τα VanHool A507 της Αθήνας που είναι σε λειτουργία!
Φτάνοντας στο αεροδρόμιο με το Μετρό το Σάββατο είδα ένα σταματημένο (νομίζω το 1332) στην στάση του ΚΤΕΛ Αττικής. Περιμένοντας την πτήση μου είδα παρκαρισμένο ένα που είχε φάρο (νομίζω το 1336). Σε λίγο ήρθε ένα δεύτερο χωρίς φάρο και πάρκαρε δίπλα του (νομίζω το 1335). Μπορεί να έχω κάνει λάθος τους αριθμούς κυκλοφορίας αλλά σίγουρα στις 13/2 υπήρχαν τουλάχιστον 3 στην υπηρεσία της Ολυμπιακής.
(30-03-2010, 07:19 PM)Cmaniac Wrote: [ -> ]Το περασαν στο ΕΣΠΑ?

Πολυ υπογειο μου φαινεται ολο αυτο.

Μηπως δεν ειναι Citelis, αλλα Citybus?

Citybus (δηλαδή Agora) ή μήπως εννοείς Cityclass;
Πάντως, ο,τι και να'ναι ελπίζω εάν έρθουν τέτοια λεωφορεία να μην έχουν πάλι τις γνωστές 2 τετράδες καθισμάτων μπροστά, ώστε να υπάρχει και λίγος χώρος για όρθιους.
Παιδια γκαζιερες αντί daf λίγο χλωμό το κόβω.
Τα Ν1 πάντως δεν φεύγουν όλα. Τα καινούρια φυσικού αερίου είναι σύνολο 200, ενώ τα ΜΒ Ο405Ν1 εργοστασιακά σχεδόν 300. Βάλτε και τα DAF-Den Oudsten μέσα, οπότε πολλά Ν1, τουλάχιστον 100-120, θα πρέπει να παραμείνουν.

Τα DAF-Den Oudsten, παρότι ο Άγιος Δημήτριος που τα έχει από την πρώτη τους μέρα τα διατηρεί σε καλή κατάσταση, είναι ο αδύναμος κρίκος καθώς είναι λίγα κομμάτια με το ανάλογο κόστος σε ανταλλακτικά κ.τ.λ., ενώ το ότι τα ανταλλακτικά τους είναι δυσεύρετα δεν τα κάνει και τόσο ελκυστικά για μεταπώληση.
Ερχεται ανακατασκευη. Για να δουμε αυτο με τις γκαζιερες...

Ακομα το χω απορια που βρηκαν τα λεφτα.. Μυριζομαι πληρη αναληψη της χρηματοδοτησης απο καθαρα ελληνικους πορους.. αν υπολογισουμε το κοστος των γαζιερων γυρω στα 250.000 (πολυ γενικο) τοτε 200x250.000 = 50.000.000€.. Τελεια.
Αμφιβάλλω εάν η ΕΘΕΛ καταφέρει και πουλήσει έστω κι ένα μεταχειρισμένο λεωφορείο της, άλλωστε πρόκειται για οχήματα 16 ετών με απίστευτη κακομεταχείριση.
Μέχρι να δούμε τις φωτογραφίες των δικών μας, ιδού μερικές από Τσεχία:
http://galerie-autobusu.cz/Irisbus~Citelis_12m_CNG/
Αισθητικά δεν με ενθουσιάζει, το βρίσκω χειρότερο απο τα Solaris... Τώρα μηχανικά και εσωτερική διαρύθμιση είδωμεν...
(31-03-2010, 11:55 PM)antonis Wrote: [ -> ]Αμφιβάλλω εάν η ΕΘΕΛ καταφέρει και πουλήσει έστω κι ένα μεταχειρισμένο λεωφορείο της, άλλωστε πρόκειται για οχήματα 16 ετών με απίστευτη κακομεταχείριση.
Μέχρι να δούμε τις φωτογραφίες των δικών μας, ιδού μερικές από Τσεχία:
http://galerie-autobusu.cz/Irisbus~Citelis_12m_CNG/

Δείτε στις φωτογραφίες πόσο πιο καλά διαμορφωμένο εσωτερικό έχουν! Οι καρέκλες απέναντι και πίσω από τη μεσαία πόρτα τραβηγμένες μια σειρά μέσα, και μπροστά δεν έχει τετράδες, αλλά μονές καρέκλες! Όχι σαν τα δικά μας Ιρις που δεν χωράει κ-ωλος να γυρίσει!
Η πιο καλή διάταξη στα δικά μας είναι αυτή που έχουν τα 18μετρα Σολάρις, μαζί με τα 18μετρα ΕΛΒΟ/GN2. Aπο 12μετρο θεωρώ άπαιχτες και άφταστες τις σχωρεμένες τις μαούνες!
Πραγματικά τα Neoplan N4016 έχουν άψογη εσωτερική διαρρύθμιση. Ο χώρος ορθίων μπροστά κάνει και για... πίστα χορού, ενώ πίσω τα καθίσματα είναι αρκετά άνετα. Δυστυχώς αυτή την στιγμή μόνο μία "μαούνα" είναι ενεργή στην Αθήνα, αυτή της δημοτικής συγκοινωνίας της Νέας Ιωνίας.

Καλή διαρρύθμιση του εσωτερικού έχουν και τα ΜΒ Ο405Ν (ανεξάρτητα αν είναι εργοστασιακά Ν1, "Βεργίνες" ή ΕΛΒΟ Ν2, η διαρρύθμιση έχει πολύ μικρές διαφορές.
Εγώ να πιάσω τη χειρότερη διαρρύθμιση (Tongue) λοιπόν, την οποία νομίζω ότι έχουν τα καινούρια midi Solaris. Και θα βγάλω το άχτι μου. Αναλόγως λοιπόν τον όγκο τους νομίζω χωράνε λίγους ορθίους, ενώ είναι εξαιρετικά άβολα για τους περισσότερους καθήμενους, αφού από τη μία οι μισές θέσεις κοιτούν πίσω, ενώ από την άλλη όλες οι θέσεις από τη δεξιά μεριά πιάνουν χώρο 2 θέσεων και καθίζουν έναν επιβάτη... Αν έχεις ψώνια βέβαια βολεύουν! Αλλά στις στροφές τα καθίσματα σε πετούν έξω, φοβερή φυγόκεντρος! Να μη μιλήσω για την τετράδα θέσεων που έχει προφανώς φτιαχτεί για ανθρώπους δίχως πόδια, ούτε για την μπάρα μπροστά που σε αναγκάζει να φτάσεις στη μεσαία πόρτα για να την τραβήξεις, ώστε να βγεις από την μπροστινή που σου ήταν η πλησιέστερη!

Όμως τα οχήματα αυτά έχουν και αρκετά θετικά, καθώς δεν μασάνε από ανηφόρες, δεν κάνουν ιδιαίτερο θόρυβο, έχουν καλό κλιματισμό, τα φιμέ τζάμια κρατούν καλή θερμοκρασία και τον έντονο ήλιο, ενώ και τα παράθυρα ανοίγουν αλλά και ασφαλίζουν εύκολα.
(02-04-2010, 12:48 AM)christos126 Wrote: [ -> ]Εγώ να πιάσω τη χειρότερη διαρρύθμιση (Tongue) λοιπόν, την οποία νομίζω ότι έχουν τα καινούρια midi Solaris.

Εν συγκρίσει με τους τσιμεντόλιθους (ΝεοπλανΕΛΒΟ 4007) θεωρώ τη διαρρύθμιση των Σολαρίνιων πιο πετυχημένη και λειτουργική. Το θέμα με τη μπροστινή μπάρα απασχολεί τους τεχνικούς, και ήδη σε ορισμένα έχουν αρχίσει τις "πατέντες" : Στραβώνουν λίγο την αντίσταση/οδηγό, ώστε να κάνει γωνία προς το παρμπριζ και να χωράς να περάσεις χωρίς να ανοίξει η μπάρα. Επίσης ο Βοτανικός έχει "κόψει" την ηχητική προειδοποίση των θυρών Angry . Τόσο άσχημο ήχο έκαναν;
Μπα, μπορώ να πω ότι αυτά τα Νεοπλανάκια τα πεθύμησα λιγάκι, μαζί με ένα ζευγάρι ωτοασπίδες βέβαια! Μου φαίνεται ότι χωρούσαν περισσότερους επιβάτες, ενώ είναι πραγματικά αυτό που λέμε "φτιάχνει και καφέ", μιας κι έχει κραδασμούς εφάμιλλους ενός σέικερ...

Από την άλλη είναι λογικό πια να μη χωρά κόσμος να μπει στα Σολαρίνια του 227, αφού η γραμμή έχει και μειωμένα δρομολόγια φέτος, αλλά και αρκετά ανεκτέλεστα.

Και για να γυρίσω στα οχήματα με κατά τη γνώμη μου καλή διαρρύθμιση, πραγματικά πιστεύω ότι τα αποσυρμένα Νεοπλάν και οι "Βεργίνες" ήταν οχήματα για να στηρίξεις γραμμή με πολύ λαό, μιας και χωρούσαν πολλούς ορθίους - συμφωνώ με τα περί "πίστας"! Μου αρέσει όμως πάρα πολύ η διαρρύθμιση στα Irisbus & Renault, διότι χωρούν μεν λιγότερο κόσμο, θεωρώ όμως ότι είναι τα μόνα λεωφορεία που είναι εξαιρετικά άνετα και λειτουργικά τόσο για τους καθήμενους όσο και για τους ορθίους. Το μόνο αρνητικό που τους βρίσκω είναι ότι μάλλον οι αναρτήσεις τους είναι για δρόμους ευρωπαϊκού τύπου κι όχι ελληνικού...

ΥΓ Μη με βρίσετε για τα Ίρις, πραγματικά τα βρίσκω καλά! :-P
Όμορφο αυτο το εκτρωμα?
Μιας και το εχω δει και εγω, ομολογω πως μ' αρεσει! Ειναι γλυκουλι με τις φουσκιτσες πανω του. Βασικα μη περιμενετε πολλα, ειναι ιδια με τα Agora 2ης γενιας, απλα με ενα ''λιφτινγκ'' στα εμπρος φωτα! Ας ελπισω πως οταν θα ερθουν και τα υπολοιπα 199 θα τα βαλουν σε καποιο αμαξοστασιο που θα χρειαστει τετοιου ειδους λεωφορεια (Ραλλη ή Πειραια) και οχι πααααλι στην Ανθουσα. (στον λειτουργικο απολογισμο της ΕΘΕΛ παντως ειχε γραφτει πως θα εμπαιναν εγκαταστασεις φυσικου αεριου στο Α/Σ Πειραια...για να δουμε...)

Τα DAF παντως ειναι σε τραγικη κατασταση, ετσι οπως τα βλεπω καθε μερα. Φαινεται πως τα εχουν παρατησει στη τυχη τους μιας και ξερουν πως θα ειναι τα πρωτα που φευγουν.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11