This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 14 Vote(s) - 3.14 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Έθνος] Τα συμβόλαια του «Φόντακα»

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#1
[Έθνος] Τα συμβόλαια του «Φόντακα»
Μετά την κατάργηση της αυτασφάλισης, η εταιρεία του παλαίμαχου ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακού Γιώργου Σιδέρη κέρδισε από τα λεωφορεία 90 εκατ. ευρώ.

Οσο παράξενο και αν ακούγεται, επί 16 συναπτά έτη η ασφάλιση αστικής ευθύνης του στόλου των λεωφορείων της ΕΘΕΛ ανατίθεται σε έναν παλαίμαχο άσο του Ολυμπιακού.

Ο λόγος για τον Γιώργο Σιδέρη, τον παλαίμαχο «ερυθρόλευκο» ποδοσφαιριστή με το γνωστό προσωνύμιο «Φόντακας».

Μια ομολογουμένως προσοδοφόρα, αν μη τι άλλο, επιχειρηματική δραστηριότητα για την ασφαλιστική εταιρεία που ανήκει στον Γιώργο Σιδέρη, εάν αναλογιστεί κανείς ότι από το 1994, οπότε και ανέλαβε ως πελάτη την ΕΘΕΛ, έχει υπογράψει συμβάσεις αξίας 125,2 εκατ. ευρώ για την ασφαλιστική κάλυψη των περιουσιακών στοιχείων του οργανισμού, ενώ τα ποσά που δόθηκαν στο ίδιο διάστημα για αποζημιώσεις προς τρίτους φτάνουν τα 35,7 εκατ. ευρώ.

Το ιστορικό
Την ίδια ώρα, δηλαδή, που το υπουργείο Μεταφορών αναζητεί εναγωνίως τρόπους για τη συγκράτηση των δαπανών στις αστικές συγκοινωνίες, προκύπτει σύμφωνα με στοιχεία ότι από το 1994, οπότε και ιδρύθηκε η ΕΘΕΛ, μέχρι και το 2010 θα είχε σήμερα στα ταμεία της 90 εκατ. ευρώ, εφόσον έκανε αυτασφάλιση των περιουσιακών της στοιχείων και του στόλου των λεωφορείων.

Και ενώ χρόνια τώρα οι εργαζόμενοι ζητούν να γίνει μια αναλογιστική μελέτη για να αποδειχτεί ουσιαστικά το αυτονόητο, τόσο οι διοικήσεις που πέρασαν τα τελευταία χρόνια από την εταιρεία, όσο και το καθ' ύλην αρμόδιο υπουργείο κώφευαν στο αίτημα αυτό.

Μέχρι το 1992 η επιχείρηση Αστικών Συγκοινωνιών (ΕΑΣ) διέθετε ειδικό λογαριασμό με την επωνυμία «Ασφαλιστικό Κεφάλαιο», κάνοντας ουσιαστικά αυτασφάλιση. Αυτό έπαψε να ισχύει από το 1994, έτος ίδρυσής της ΕΘΕΛ.

Η ασφάλιση αστικής ευθύνης του στόλου των λεωφορείων αποτέλεσε αντικείμενο ανοικτού διαγωνισμού με την εταιρεία Σιδέρης Α.Ε.Γ.Α. να αναδεικνύεται σε μόνιμη βάση μειοδότης του διαγωνισμού της ΕΘΕΛ.

Οι διαγωνισμοί
Στον τελευταίο διαγωνισμό που έγινε το 2008, αρχικά συμμετείχαν η Εθνική Ασφαλιστική και η εταιρεία του Γιώργου Σιδέρη. Ωστόσο, η Εθνική Ασφαλιστική αποκλείστηκε από το επόμενο στάδιο του διαγωνισμού, επειδή δεν υπέβαλε όλα τα δικαιολογητικά που προβλέπονταν στη διακήρυξη του διαγωνισμού.

Πάντως, όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν εργαζόμενοι που χρόνια τώρα ζητούν τη σύνταξη αναλογιστικής μελέτης, εάν στον διαγωνισμό μετείχε μόνο μία εταιρεία, θα κηρυσσόταν άγονος, ενώ κάνουν λόγο για μια διάταξη που αποθαρρύνει τις ασφαλιστικές εταιρείες να συμμετέχουν στον διαγωνισμό και αφορά την «απεριόριστη κάλυψη για σωματικές βλάβες και θάνατο τρίτων και επιβατών λεωφορείου».
06-02-2011, 02:46 PM
Website Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024