This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αλλαγή τρόπου παροχής ρεύματος

panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#1
Αλλαγή τρόπου παροχής ρεύματος
Θα ήθελα να ρωτήσω όποιον έχει τεχνικές γνώσεις, δύο πράγματα:

1. Είναι δυνατή η αλλαγή ονομαστικής τάσης σε έναν ηλεκτρονίνητο συρμό που λαμβάνει ρεύμα από εναέριο καλώδιο με παντογράφο, π.χ. από 25 kv στα 20 kv;

2. Είναι δυνατή η μετατροπή ενός ηλεκτροκίνητου τρένου που παίρνει ρεύμα από 3η τροχιά με συνεχές ρεύμα, ώστε να λαμβάνει πλέον από εναέριο καλώδιο εναλασσόμενο ρεύμα με παντογράφο (ή να γίνει διρευματικό, δηλαδή να προστεθεί ο παντογράφος και ο σχετικός εξοπλισμός); Το κόστος είναι πολύ μεγάλο για μια τέτοια περίπτωση;
04-01-2018, 01:14 PM
Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#2
RE: Αλλαγή τρόπου παροχής ρεύματος
(04-01-2018, 01:14 PM)panos81 Wrote: Θα ήθελα να ρωτήσω όποιον έχει τεχνικές γνώσεις, δύο πράγματα:

1. Είναι δυνατή η αλλαγή ονομαστικής τάσης σε έναν ηλεκτρονίνητο συρμό που λαμβάνει ρεύμα από εναέριο καλώδιο με παντογράφο, π.χ. από 25 kv στα 20 kv;

2. Είναι δυνατή η μετατροπή ενός ηλεκτροκίνητου τρένου που παίρνει ρεύμα από 3η τροχιά με συνεχές ρεύμα, ώστε να λαμβάνει πλέον από εναέριο καλώδιο εναλασσόμενο ρεύμα με παντογράφο (ή να γίνει διρευματικό, δηλαδή να προστεθεί ο παντογράφος και ο σχετικός εξοπλισμός); Το κόστος είναι πολύ μεγάλο για μια τέτοια περίπτωση;

Σε εν συντομία εκτίμηση, και τα δύο γίνονται. Το πρώτο πιθανό να μην χρειαστεί αλλαγή πολύ μεγάλου κομματιού της μονάδας (ή και καθόλου, ανάλογα τις ανοχές..), αφού οι ονομαστικές τάσεις είναι κοντά και ίδιου τύπου (AC), αρά και πιό πιθανό, όμως όχι και πολύ φθηνό.

Το δεύτερο είναι ανασχεδιασμός και έχει πολλά αστεράκια, καθώς πρέπει να βρεθεί χώρος για διπλά ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά συστήματα και πολλά χρήματα σε έρευνα, ανάπτυξη και υποστήριξη.

Επίσης, για να λειτουργήσει μια μονάδα σε ένα σιδηροδρομικό δίκτυο χρειάζεται (-όταν; ) του κόσμου τις πιστοποιήσεις από τον ΟΣΕ..
(This post was last modified: 12-01-2018, 02:27 AM by AlexNik.)
12-01-2018, 02:26 AM
Website Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 3 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024