Forum

Full Version: Αλλαγή τρόπου παροχής ρεύματος
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Θα ήθελα να ρωτήσω όποιον έχει τεχνικές γνώσεις, δύο πράγματα:

1. Είναι δυνατή η αλλαγή ονομαστικής τάσης σε έναν ηλεκτρονίνητο συρμό που λαμβάνει ρεύμα από εναέριο καλώδιο με παντογράφο, π.χ. από 25 kv στα 20 kv;

2. Είναι δυνατή η μετατροπή ενός ηλεκτροκίνητου τρένου που παίρνει ρεύμα από 3η τροχιά με συνεχές ρεύμα, ώστε να λαμβάνει πλέον από εναέριο καλώδιο εναλασσόμενο ρεύμα με παντογράφο (ή να γίνει διρευματικό, δηλαδή να προστεθεί ο παντογράφος και ο σχετικός εξοπλισμός); Το κόστος είναι πολύ μεγάλο για μια τέτοια περίπτωση;
(04-01-2018, 01:14 PM)panos81 Wrote: [ -> ]Θα ήθελα να ρωτήσω όποιον έχει τεχνικές γνώσεις, δύο πράγματα:

1. Είναι δυνατή η αλλαγή ονομαστικής τάσης σε έναν ηλεκτρονίνητο συρμό που λαμβάνει ρεύμα από εναέριο καλώδιο με παντογράφο, π.χ. από 25 kv στα 20 kv;

2. Είναι δυνατή η μετατροπή ενός ηλεκτροκίνητου τρένου που παίρνει ρεύμα από 3η τροχιά με συνεχές ρεύμα, ώστε να λαμβάνει πλέον από εναέριο καλώδιο εναλασσόμενο ρεύμα με παντογράφο (ή να γίνει διρευματικό, δηλαδή να προστεθεί ο παντογράφος και ο σχετικός εξοπλισμός); Το κόστος είναι πολύ μεγάλο για μια τέτοια περίπτωση;

Σε εν συντομία εκτίμηση, και τα δύο γίνονται. Το πρώτο πιθανό να μην χρειαστεί αλλαγή πολύ μεγάλου κομματιού της μονάδας (ή και καθόλου, ανάλογα τις ανοχές..), αφού οι ονομαστικές τάσεις είναι κοντά και ίδιου τύπου (AC), αρά και πιό πιθανό, όμως όχι και πολύ φθηνό.

Το δεύτερο είναι ανασχεδιασμός και έχει πολλά αστεράκια, καθώς πρέπει να βρεθεί χώρος για διπλά ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά συστήματα και πολλά χρήματα σε έρευνα, ανάπτυξη και υποστήριξη.

Επίσης, για να λειτουργήσει μια μονάδα σε ένα σιδηροδρομικό δίκτυο χρειάζεται (-όταν; ) του κόσμου τις πιστοποιήσεις από τον ΟΣΕ..