Thread Rating:
- 12 Vote(s) - 3.5 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Μισθωσεις Λεωφορειων Απο την ΗΣΑΠ Α.Ε. Λογω Εργων - Τεκταινομενα | Επακολουθα
|
N1Ellinikou
Mercedes-Benz O405N
Posts: 98
Joined: 10-10-2009
|
RE: Μισθωσεις Λεωφορειων Απο την ΗΣΑΠ Α.Ε. Λογω Εργων - Τεκταινομενα | Επακολουθα
Τι? πωπω. Ν1 στο Α1. Τραγικο! Και ειδικα τωρα που το εχουν 15λεπτο στην αιχμη θα γινεται. να μην πω. Παντως μεγαλες τσιγγουνιες στα νταλικοδρομολογια. Τα Α2 πηγαινοερχεται γεματο, το Ε22 περνα πλεον σπανια -οποτε δε βοηθα τη κατασταση στο Α2 οπως το καλοκαιρι-. Το Α1 ειναι τωρα .no comment -με ενα σκαρτο Β1 να ''βοηθαει''-. Στα 608 εχω παρατηρησει μεγαλυτερη συμμετοχη του Ελληνικου παρα απ' τη Ραλλη. Αυτα εχω να πω!
|
|
01-12-2009, 01:24 AM |
|
AlexNik
Administrator
Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
|
RE: Μισθωσεις Λεωφορειων Απο την ΗΣΑΠ Α.Ε. Λογω Εργων - Τεκταινομενα | Επακολουθα
Αντιγραφω απο σχολιο που εκανα σε ομαδα στο Facebook:
"1) Επιλεχθηκε μισθωση συγκεκριμενου αριθμου λεωφορειων απο την ΕΘΕΛ, η οποια πλεον αδυνατει να παρασχει συγκοινωνιακο εργο καθως ηταν ΗΔΗ στο κοκκινο οσον αφορα το διαθεσιμο στολο της.
Γιατι αυτο? Γιατι τα συνεργεια κωλυσιεργουν (ο στολος ειναι ιδιαιτερα ταλαιπωρημενος), δεν εχουν ανταλλακτικα και γενικα επικρατει μια απιστευτη κατασταση που συνανταει κανεις μονο στον ελληνικο δημοσιο τομεα.
2) Αυτος ο αριθμος των δεσμευμενων λεωφορειων ειναι αδυνατον να αποδεσμευθει (Πληροφορια απο το κεντρο διαχειρισης της ΕΘΕΛ), ισως γιατι η ΗΣΑΠ Α.Ε. προεξοφλησε την μισθωση αυτη. Αυτο εχει ως αποτελεσμα να δεσμευεται ενας μεγαλος αριθμος αρθρωτων λεωφορειων (Οι γνωστες "φυσαρμονικες") απο γραμμες που κατα κορον απασχολουσαν τετοιου τυπου λεωφορεια.
Η κινηση μοιραστηκε, σχεδον ισομερως, αλλα οι ικανοτητες μεταφορας επιβατων καποιων γραμμων μειωθηκαν δραστικα, αφου μονα, τυπικα λεωφορεια αντικατεστηκαν τα αρθρωτα στις γραμμες κορμους, οπως το Α1, με αποτελεσμα το απολυτο χαος, αφου αυτα τα μονα αυτα λεωφορεια καλουνται να μεταφερουν τον ιδιο αριθμο επιβατων με τα αρθρωτα και μαλιστα με την ιδια συχνοτητα διελευσης.
Για να ολοκληρωσω, η ΕΘΕΛ πλεον κανει σπασμωδικες κινησεις ωστε να εξοικονομησει λεωφορεια απο τις υπολοιπες γραμμες.
Φημες λενε πως η ημερομηνια 11/12/2009 θα ειναι καταλυτικη καθως ετοιμαζεται πακετο αλλαγων στις γραμμες του κεντρου της Αθηνας, αλλαγες που ειχαν αποφασιστει προ ετων αλλα κανεις δεν τις εφαρμοζε μεχρι τωρα που σταθηκε απολυτη αναγκη. Μαζι με αυτες αναμενω συντομα αλλαγες και στο Νομισματοκοπειο."
(This post was last modified: 01-12-2009, 04:43 PM by AlexNik.)
|
|
01-12-2009, 04:42 PM |
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: Μισθωσεις Λεωφορειων Απο την ΗΣΑΠ Α.Ε. Λογω Εργων - Τεκταινομενα | Επακολουθα
Μάλιστα τα λεωφορεία του 1994 που αποσύρθηκαν και ήδη κάποια διατίθενται σε Δήμους και άλλες πόλεις, αποσύρθηκαν ΑΦΟΤΟΥ είχαν ξεκινήσει τα έργα, δηλαδή ήταν ήδη γνωστό πως για το διάστημα μέχρι αυτά να ολοκληρωθούν, οι ανάγκες σε λεωφορεία θα αυξάνονταν κάθετα. Έπρεπε να τρενάρουν την απόσυρσή τους, άλλωστε δεν ήταν σε κατάσταση τέτοια που να μην μπορούσαν πλέον να κυκλοφορήσουν και η ανάγκη για απόσυρση να έχει γίνει επιτακτική. Όσο για τον χώρο που θα στάθμευαν, αφού τα αμαξοστάσια της Ε.ΘΕ.Λ. έχουν γεμίσει, οι Η.Σ.Α.Π. έπρεπε καταρχήν να παραχωρήσουν το αμαξοστάσιο των πράσινων λεωφορείων της οδού Ρετσινά.
|
|
02-12-2009, 10:34 AM |
|
abc
Εγγεγραμμένος
Posts: 412
Joined: 13-10-2009
|
RE: Μισθωσεις Λεωφορειων Απο την ΗΣΑΠ Α.Ε. Λογω Εργων - Τεκταινομενα | Επακολουθα
(02-12-2009, 10:34 AM)panos81 Wrote: Μάλιστα τα λεωφορεία του 1994 που αποσύρθηκαν και ήδη κάποια διατίθενται σε Δήμους και άλλες πόλεις, αποσύρθηκαν ΑΦΟΤΟΥ είχαν ξεκινήσει τα έργα, δηλαδή ήταν ήδη γνωστό πως για το διάστημα μέχρι αυτά να ολοκληρωθούν, οι ανάγκες σε λεωφορεία θα αυξάνονταν κάθετα. Έπρεπε να τρενάρουν την απόσυρσή τους, άλλωστε δεν ήταν σε κατάσταση τέτοια που να μην μπορούσαν πλέον να κυκλοφορήσουν και η ανάγκη για απόσυρση να έχει γίνει επιτακτική. Όσο για τον χώρο που θα στάθμευαν, αφού τα αμαξοστάσια της Ε.ΘΕ.Λ. έχουν γεμίσει, οι Η.Σ.Α.Π. έπρεπε καταρχήν να παραχωρήσουν το αμαξοστάσιο των πράσινων λεωφορείων της οδού Ρετσινά. Πέρα από τα λεωφορεία, υπάρχουν αρκετοί οδηγοί;
|
|
02-12-2009, 11:12 AM |
|
amoran
Εγγεγραμμένος
Posts: 33
Joined: 13-10-2009
|
RE: Μισθωσεις Λεωφορειων Απο την ΗΣΑΠ Α.Ε. Λογω Εργων - Τεκταινομενα | Επακολουθα
Στο σταθμό της Καλλιθέας μόνο από σύμπτωση δεν έχει γίνει μέχρι τώρα (αν δεν έχει γίνει) κάποιο ατύχημα με το μπάχαλο που επικρατεί με τα Χ13.
Αντί να κάνουν την αποβίβαση των επιβατών που έρχονται με τα Χ13 μετά τη στροφή και στο σημείο όπου αρχίζει ο φαρδύς πεζόδρομος, την κάνουν ένα τετράγωνο πριν από το σταθμό, σε δρόμο διπλής κυκλοφορίας και με στενά πεζοδρόμια, με συνέπεια τα αυτοκίνητα να κάνουν ελιγμούς για να κερδίσουν χρόνο, οι επιβάτες να κινούνται στα τυφλά προσπαθώντας να περάσουν απέναντι, το Χ13 από την άλλη μεριά να ξεκινά κι αυτό για να δώσει χώρο στο καινούργιο που ήρθε για να παρκάρει, οι επιβάτες από τον ηλεκτρικό να τρέχουν για να προλάβουν το Χ13 που φεύγει, όσοι κινούνται προς τον ηλεκτρικό να πέφτουν πάνω σε αυτούς που έρχονται από τον ηλεκτρικό και γενικά να γίνεται χαμός.
Κι όλα αυτά μπορούν κάλλιστα να αποφευχθούν αν το Χ13 δεν αποβιβάζει τους επιβάτες στη στάση του 218/232 προς Υμηττό, αλλά ΑΦΟΥ κάνει τη στροφή, πίσω από τον πεζόδρομο του σταθμού και στη στάση των 218/232 προς Πειραιά. Λίγη κοινή λογική θέλει...
|
|
08-02-2010, 01:28 PM |
|
ELBO O405GN
Made in Greece
Posts: 355
Joined: 20-11-2009
|
RE: Μισθωσεις Λεωφορειων Απο την ΗΣΑΠ Α.Ε. Λογω Εργων - Τεκταινομενα | Επακολουθα
(08-02-2010, 01:28 PM)amoran Wrote: Λίγη κοινή λογική θέλει...
H oποία είναι αμφίβολο αν υπάρχει στο μυαλό όσων επιβλέπουν την αποεπιβίβαση στη συγκεκριμένη αφετηρία.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση
Επαναφορά εδώ και τώρα κομμένων δρομολογίων του ΟΣΕ (ιδίως στην Πελοπόννησο).
30 Ιανουαρίου εορτάζουμε τον άγιο Ρέππα, προστάτη των ΚΤΕΛ και των αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο.
|
|
10-02-2010, 11:00 PM |
|
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
|