Forum
Μισθωσεις Λεωφορειων Απο την ΗΣΑΠ Α.Ε. Λογω Εργων - Τεκταινομενα | Επακολουθα - Printable Version

+- Forum (https://mesametaforas.gr/forum)
+-- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=41)
+--- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες Αθηνών (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+---- Forum: Γενική Συζήτηση (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=16)
+---- Thread: Μισθωσεις Λεωφορειων Απο την ΗΣΑΠ Α.Ε. Λογω Εργων - Τεκταινομενα | Επακολουθα (/showthread.php?tid=81)



- AlexNik - 01-12-2009

Ειναι γεγονος πως ολο αυτο το χρονικο διαστημα που τα εργα του ΗΣΑΠ προχωρουν, στα υπολοιπα ΜΜΜ γινεται το αδιαχωρητο.

Επειδη τελευταια πολλα ακουγονται, ας καταγραψουμε ολη την καθημερινη ταλαιπωρια που συνεπαγεται ολο αυτο.

Επειτα απο ενα τηλεφωνημα του lanciahf απεκτησα μια εικονα της σημερινης τραγικης καταστασης που επικρατουσε στο Α2. Ειμαι σιγουρος οτι δεν ηταν μονο στο Α2 το προβλημα, αν εχετε καποια μαρτυρια που να συνδεεται ρεαλιστικα με τα εργα του ΗΣΑΠ αναφερετε την εδω


RE: Μισθωσεις Λεωφορειων Απο την ΗΣΑΠ Α.Ε. Λογω Εργων - Τεκταινομενα | Επακολουθα - N1Ellinikou - 01-12-2009

Τι? πωπω. Ν1 στο Α1. Τραγικο! Και ειδικα τωρα που το εχουν 15λεπτο στην αιχμη θα γινεται. να μην πω. Παντως μεγαλες τσιγγουνιες στα νταλικοδρομολογια. Τα Α2 πηγαινοερχεται γεματο, το Ε22 περνα πλεον σπανια -οποτε δε βοηθα τη κατασταση στο Α2 οπως το καλοκαιρι-. Το Α1 ειναι τωρα .no comment -με ενα σκαρτο Β1 να ''βοηθαει''-. Στα 608 εχω παρατηρησει μεγαλυτερη συμμετοχη του Ελληνικου παρα απ' τη Ραλλη. Αυτα εχω να πω!


- AlexNik - 01-12-2009

Ο,τι παραξενο εχει να κανει αμεσα η εμμεσα (αποδεδειγμενα ομως) με τον ΗΣΑΠ ταιριαζει εδω.


RE: Μισθωσεις Λεωφορειων Απο την ΗΣΑΠ Α.Ε. Λογω Εργων - Τεκταινομενα | Επακολουθα - AlexNik - 01-12-2009

Αντιγραφω απο σχολιο που εκανα σε ομαδα στο Facebook:

"1) Επιλεχθηκε μισθωση συγκεκριμενου αριθμου λεωφορειων απο την ΕΘΕΛ, η οποια πλεον αδυνατει να παρασχει συγκοινωνιακο εργο καθως ηταν ΗΔΗ στο κοκκινο οσον αφορα το διαθεσιμο στολο της.

Γιατι αυτο? Γιατι τα συνεργεια κωλυσιεργουν (ο στολος ειναι ιδιαιτερα ταλαιπωρημενος), δεν εχουν ανταλλακτικα και γενικα επικρατει μια απιστευτη κατασταση που συνανταει κανεις μονο στον ελληνικο δημοσιο τομεα.

2) Αυτος ο αριθμος των δεσμευμενων λεωφορειων ειναι αδυνατον να αποδεσμευθει (Πληροφορια απο το κεντρο διαχειρισης της ΕΘΕΛ), ισως γιατι η ΗΣΑΠ Α.Ε. προεξοφλησε την μισθωση αυτη. Αυτο εχει ως αποτελεσμα να δεσμευεται ενας μεγαλος αριθμος αρθρωτων λεωφορειων (Οι γνωστες "φυσαρμονικες") απο γραμμες που κατα κορον απασχολουσαν τετοιου τυπου λεωφορεια.

Η κινηση μοιραστηκε, σχεδον ισομερως, αλλα οι ικανοτητες μεταφορας επιβατων καποιων γραμμων μειωθηκαν δραστικα, αφου μονα, τυπικα λεωφορεια αντικατεστηκαν τα αρθρωτα στις γραμμες κορμους, οπως το Α1, με αποτελεσμα το απολυτο χαος, αφου αυτα τα μονα αυτα λεωφορεια καλουνται να μεταφερουν τον ιδιο αριθμο επιβατων με τα αρθρωτα και μαλιστα με την ιδια συχνοτητα διελευσης.

Για να ολοκληρωσω, η ΕΘΕΛ πλεον κανει σπασμωδικες κινησεις ωστε να εξοικονομησει λεωφορεια απο τις υπολοιπες γραμμες.

Φημες λενε πως η ημερομηνια 11/12/2009 θα ειναι καταλυτικη καθως ετοιμαζεται πακετο αλλαγων στις γραμμες του κεντρου της Αθηνας, αλλαγες που ειχαν αποφασιστει προ ετων αλλα κανεις δεν τις εφαρμοζε μεχρι τωρα που σταθηκε απολυτη αναγκη. Μαζι με αυτες αναμενω συντομα αλλαγες και στο Νομισματοκοπειο."



RE: Μισθωσεις Λεωφορειων Απο την ΗΣΑΠ Α.Ε. Λογω Εργων - Τεκταινομενα | Επακολουθα - panos81 - 02-12-2009

Μάλιστα τα λεωφορεία του 1994 που αποσύρθηκαν και ήδη κάποια διατίθενται σε Δήμους και άλλες πόλεις, αποσύρθηκαν ΑΦΟΤΟΥ είχαν ξεκινήσει τα έργα, δηλαδή ήταν ήδη γνωστό πως για το διάστημα μέχρι αυτά να ολοκληρωθούν, οι ανάγκες σε λεωφορεία θα αυξάνονταν κάθετα. Έπρεπε να τρενάρουν την απόσυρσή τους, άλλωστε δεν ήταν σε κατάσταση τέτοια που να μην μπορούσαν πλέον να κυκλοφορήσουν και η ανάγκη για απόσυρση να έχει γίνει επιτακτική. Όσο για τον χώρο που θα στάθμευαν, αφού τα αμαξοστάσια της Ε.ΘΕ.Λ. έχουν γεμίσει, οι Η.Σ.Α.Π. έπρεπε καταρχήν να παραχωρήσουν το αμαξοστάσιο των πράσινων λεωφορείων της οδού Ρετσινά.


RE: Μισθωσεις Λεωφορειων Απο την ΗΣΑΠ Α.Ε. Λογω Εργων - Τεκταινομενα | Επακολουθα - abc - 02-12-2009

(02-12-2009, 10:34 AM)panos81 Wrote: Μάλιστα τα λεωφορεία του 1994 που αποσύρθηκαν και ήδη κάποια διατίθενται σε Δήμους και άλλες πόλεις, αποσύρθηκαν ΑΦΟΤΟΥ είχαν ξεκινήσει τα έργα, δηλαδή ήταν ήδη γνωστό πως για το διάστημα μέχρι αυτά να ολοκληρωθούν, οι ανάγκες σε λεωφορεία θα αυξάνονταν κάθετα. Έπρεπε να τρενάρουν την απόσυρσή τους, άλλωστε δεν ήταν σε κατάσταση τέτοια που να μην μπορούσαν πλέον να κυκλοφορήσουν και η ανάγκη για απόσυρση να έχει γίνει επιτακτική. Όσο για τον χώρο που θα στάθμευαν, αφού τα αμαξοστάσια της Ε.ΘΕ.Λ. έχουν γεμίσει, οι Η.Σ.Α.Π. έπρεπε καταρχήν να παραχωρήσουν το αμαξοστάσιο των πράσινων λεωφορείων της οδού Ρετσινά.
Πέρα από τα λεωφορεία, υπάρχουν αρκετοί οδηγοί;


- AlexNik - 04-12-2009

Μπραβο σ αυτους που κανουν την δουλεια τους.

Φυσικα για οσους δεν μπορουν να καταλαβουν τι σχεση εχει το 040 ή και το Α2 με τον ΗΣΑΠ να πω πως ο κοσμος που κανονικα θα χρησιμοποιουσε τον ΗΣΑΠ με ανταποκριση λεωφορειο και μετα παλι ΗΣΑΠ προτιμα να χρησιμοποιησει μια και καλη τα 040/Α2 (γι αυτους που θελουν να κατευθυνθουν προς Γλυφαδα/Βουλα και κανονικα θα επαιρναν ΗΣΑΠ και Α1/Ε1 υστερα) κλπ ωστε να αποφυγει τις ανταποκρισεις.

Αυτο δεν ηταν κατι που ειχαν προβλεψει στον ΟΑΣΑ οταν σχεδιαζαν τις αλλαγες για τον ΗΣΑΠ. Κακως, ισως. Ο Ελληνας εχει ενα κοινο γνωρισμα, θελει οσο το δυνατον λιγοτερες ανταποκρισεις, γι αυτο επρεπε να εχει δοθει μεγαλη βαρυτητα σε γραμμες που θα μπορουσαν χωρις ανταποκρισεις να υποκαταστησουν τη δουλεια του ΗΣΑΠ (βλεπε 040, Α2 κλπ) ταυτοχρονα με τις αναγκαστικες εκτακτες δρομολογησεις λεωφορειων.


RE: Μισθωσεις Λεωφορειων Απο την ΗΣΑΠ Α.Ε. Λογω Εργων - Τεκταινομενα | Επακολουθα - amoran - 08-02-2010

Στο σταθμό της Καλλιθέας μόνο από σύμπτωση δεν έχει γίνει μέχρι τώρα (αν δεν έχει γίνει) κάποιο ατύχημα με το μπάχαλο που επικρατεί με τα Χ13.
Αντί να κάνουν την αποβίβαση των επιβατών που έρχονται με τα Χ13 μετά τη στροφή και στο σημείο όπου αρχίζει ο φαρδύς πεζόδρομος, την κάνουν ένα τετράγωνο πριν από το σταθμό, σε δρόμο διπλής κυκλοφορίας και με στενά πεζοδρόμια, με συνέπεια τα αυτοκίνητα να κάνουν ελιγμούς για να κερδίσουν χρόνο, οι επιβάτες να κινούνται στα τυφλά προσπαθώντας να περάσουν απέναντι, το Χ13 από την άλλη μεριά να ξεκινά κι αυτό για να δώσει χώρο στο καινούργιο που ήρθε για να παρκάρει, οι επιβάτες από τον ηλεκτρικό να τρέχουν για να προλάβουν το Χ13 που φεύγει, όσοι κινούνται προς τον ηλεκτρικό να πέφτουν πάνω σε αυτούς που έρχονται από τον ηλεκτρικό και γενικά να γίνεται χαμός.
Κι όλα αυτά μπορούν κάλλιστα να αποφευχθούν αν το Χ13 δεν αποβιβάζει τους επιβάτες στη στάση του 218/232 προς Υμηττό, αλλά ΑΦΟΥ κάνει τη στροφή, πίσω από τον πεζόδρομο του σταθμού και στη στάση των 218/232 προς Πειραιά. Λίγη κοινή λογική θέλει...


RE: Μισθωσεις Λεωφορειων Απο την ΗΣΑΠ Α.Ε. Λογω Εργων - Τεκταινομενα | Επακολουθα - ELBO O405GN - 10-02-2010

(08-02-2010, 01:28 PM)amoran Wrote: Λίγη κοινή λογική θέλει...

H oποία είναι αμφίβολο αν υπάρχει στο μυαλό όσων επιβλέπουν την αποεπιβίβαση στη συγκεκριμένη αφετηρία.