Thread Rating:
- 19 Vote(s) - 2.58 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Solaris Urbino III 18m (2009)
|
AlexNik
Administrator
Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
|
Solaris Urbino III 18m (2009)
Το 2008 η ΕΘΕΛ παρηγγειλε 320 λεωφορεια μετα απο εναν μακροχρονιο διεθνη διαγωνισμο τον οποιο νικησε η Πολωνικη εταιρια Solaris Bus για να ενισχυσει τον στολο της.
100 απο αυτα ηταν αρθρωτα μηκους 18 μετρων εφοδιασμενα με τεχνολογια αιχμης.
Συγκεκριμενα φερουν: - Κινητηρα της DAF PR228S2, αποδοσης 310 Αλογων
- Σασμαν τεσσαρων "σταδιων" Voith Diwa 5 (Diwa 864.5)
- Αυτοματο κλιματισμο υψηλης αποδοσης 182.000BTU της Carrier - Sutrak
- Υαλοπινακες σκουρου χρωματος για βελτιωμενη αποδοση του κλιματιστικου
- Συστημα παρακολουθησης επιβιβασης - αποβιβασης για την ευκολοτερη επιβλεψη της διαδικασιας απο-επιβιβασης απο τον οδηγο.
Απωλειες / Ατυχηματα (Σοβαρα)
1 Λεωφορειο (888) συγκρουστηκε πλαγιομετωπικα με τζιπ στην παραλιακη και υπεστη πολυ σοβαρες ζημιες στην δεξια εμπρος πλευρα του. Επειτα απο επισκευη ενταχθηκε ξανα στην δυναμη.
1 Λεωφορειο καταστραφηκε σχεδον ολοσχερως (850) και τεθηκε εκτος δυναμης απο πυρκαγια. Φημες περι αντικαταστασης του δεν επιβεβαιωθηκαν, ενω η επισκευη απο την ΕΘΕΛ κρινεται απο τα μεχρι στιγμης στοιχεια ασυμφορη.
Φωτογραφιες απο το συβαν
[spoiler]
Πηγη: Facebook > Αμαξοστασιο Πετρου Ραλλη
[/spoiler]
Update 07/2010
Το λεωφορειο #850 που ειχε καταστραφει απο αυταναφλεξη, αντικατασταθηκε απο την Solaris Bus & Coach Poland. Ο αντικαταστατης του φερει πινακιδες ΥΝΝ-9940 και παρμπριζ 940.
Επισημανθηκε απο τον Solaris Urbino 18
Παρατηρησεις
Εγινε επαναπρογραμματισμος σασμαν για βελτιωμενη οικονομια καυσιμου μετα την παραλαβη ορισμενων παρτιδων λεωφορειων. Τα υπολοιπα εφεραν το νεο προγραμμα εξ ορισμου.
Σε καποια λεωφορεια παρατηρειται απωλεια ισχυος, απο αγνωστη αιτια. Πιθανοτητα αναπρογραμματισμου του εγκεφαλλου, για βελτιωμενη οικονομια καυσιμου.
(This post was last modified: 15-06-2014, 06:54 PM by Paul.)
|
|
21-11-2009, 12:05 AM |
|
antonis
Honorary member
Posts: 52
Joined: 11-10-2009
|
RE: Solaris Urbino III 18m
Μιας και αναφέρονται επεμβάσεις στα Solaris, στα Ιλίσσια κυκλοφορεί βανάκι της Solaris με πολωνικές πινακίδες. Φαίνεται ότι έχουν νοικιάσει κάποιο διαμέρισμα στην περιοχή για το συνεργείο, που προφανώς έχει εγκατασταθεί μόνιμα στην Αθήνα με σκοπό την συντήρηση/παρακολούθηση των λεωφορείων.
|
|
21-11-2009, 01:24 AM |
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: Solaris Urbino III 18m
Το καμμένο αρ. 850 βρίσκεται μαζί με τα άλλα αποσυρμένα λεωφορεία στο μελλοντικό Α/Σ Θριασείου, αλλά σε αντίθεση με το άλλο καμμένο αρθρωτό (ένα ΜΒ Ο405GN2) που είναι εκεί, έχουν αποσυνδέσει το συρόμενο "βαγόνι" από το μπροστινό, που οι ζημιές του είναι πολύ μικρότερες και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ίσως σαν πηγή ανταλλακτικών για τον υπόλοιπο στόλο (πολλά από τα ανταλλακτικά ταιριάζουν και στα midi).
|
|
05-12-2009, 03:42 PM |
|
abc
Εγγεγραμμένος
Posts: 412
Joined: 13-10-2009
|
RE: Solaris Urbino III 18m
Απόψε ταξίδεψα με την 916 από το αεροδρόμιο προς σύνταμα. Αναφέρω ότι έχουν τοποθετηθεί ράφια για την τοποθέτηση των αποσκευών των επιβατών.
|
|
19-02-2010, 03:11 AM |
|
O302S
Honorary member
Posts: 44
Joined: 21-09-2009
|
RE: Solaris Urbino III 18m
Η διεύθυνση συγκοινωνιών Πειραιά έχει ειδικό τμήμα έκδοσης αδειών για
επαγγελματικά, οπότε και δεσμεύει από κάθε συνδυασμό γραμμάτων κάποια
νούμερα, κατά κανόνα την ένατη χιλιάδα και αν τα αποθέματα το επιτρέπουν
(βλ. ΥΝΖ...). Από αυτά τα νούμερα παίρνει η ΕΘΕΛ (που έχει προφανώς έδρα
σε περιοχή που υπάγεται στη διεύθυνση Πειραιά, εσείς τα ξέρετε καλύτερα
αυτά) για τα αστικά λεωφορεία. Επίσης κάποια από αυτά τα νούμερα
δεσμεύονται επιπλέον για βαριά επαγγελματικά, φορτηγά και πούλμαν κατά
κύριο λόγο, δεν ξέρω όμως για ποιο λόγο. Δείτε ας πούμε τα λεωφορεία της
Αίγινας, πάντα παίρνουν νούμερα από αυτά τα τελευταία, το ίδιο και η
συντριπτική πλειοψηφία των λεωφορείων και πούλμαν με έδρα το λιμάνι και
πέριξ. Από τα ίδια νούμερα παίρνουν και μεμονωμένα αστικά της ΕΘΕΛ, είτε
λόγω αλλαγής πινακίδας είτε όπως στην περίπτωση της νέας νταλίκας. Η νέα
νταλίκα πήρε νούμερο από αυτή τη σειρά, δηλαδή το 9939 θα δόθηκε σε
πρόσφατο βαρύ όχημα λίγο καιρό πριν τη νταλίκα, το 9941 θα δοθεί σε κάποιο
άλλο όχημα, κανένα από τα δύο όμως δεν είναι (το πιθανότερο...) της ΕΘΕΛ.
Η ΕΘΕΛ θα ξαναδεσμεύσει συγκεκριμένη ποσότητα από x συνεχόμενα νούμερα
Πειραιά μόνο σε μεγάλη παραγγελία x πλήθους οχημάτων.
(This post was last modified: 11-07-2010, 06:01 PM by O302S.)
|
|
11-07-2010, 06:00 PM |
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: Solaris Urbino III 18m
(11-07-2010, 06:00 PM)O302S Wrote: ...αυτά τα νούμερα παίρνει η ΕΘΕΛ (που έχει προφανώς έδρα
σε περιοχή που υπάγεται στη διεύθυνση Πειραιά, ...
Η Ε.ΘΕ.Λ. εδρεύει στο Αμαξοστάσιο Ρέντη, εξ ου και οι αριθμοί Πειραιά που έχουν τα Solaris αλλά και τα Irisbus φυσικού αερίου (ΥΝ?-????).
|
|
12-07-2010, 11:55 AM |
|
O302S
Honorary member
Posts: 44
Joined: 21-09-2009
|
RE: Solaris Urbino III 18m
Ξεχνάς τις βεργίνες ΥΚΡ... Το σημείο αλλαγής είναι στις βεργίνες που οι πρώτες είχαν ΥΕΜ αν θυμάμαι καλά, δηλαδή από Χολαργό,
ενώ οι τελευταίες ΥΚΡ από Πειραιά. Φαινομενικά εξαίρεση έχουμε:
α) στις πρώτες γκαζιέρες που πήραν ΖΖΡ, συνδυασμό Αθήνας μεν που όμως δόθηκε στον Πειραιά για άγνωστο λόγο, αφού δεν
υπήρχε έλλειψη πινακίδων στη διεύθυνση του Πειραιά τότε,
β) στα Irisbus diesel που πήραν ΖΚΖ, συνδυασμό που ο πρώτος μισός δόθηκε κανονικά στην ανατολική Αθήνα μετά τα ΖΚΕ και πριν τα
ΖΚΗ, ενώ από ΖΚΖ-5501 ως 9999 δόθηκαν στον Πειραιά που είχε έλλειψη τότε. Κανονικά τα Irisbus diesel θα έπρεπε να έχουν ΥΝΒ...
Ο Πάνος ξέρει σε ποιον μιλάει για πινακίδες, είμαστε και συντοπίτες!
|
|
12-07-2010, 06:36 PM |
|
Giannis
Honorary member
Posts: 179
Joined: 12-10-2009
|
RE: Solaris Urbino III 18m
(15-10-2010, 09:28 PM)Solaris_Urbino_18 Wrote: cmega Το κουμπι για την σταση στα Solaris ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ!!!! 1 Χρονο δεν λεει να το μαθει ο κοσμος! ΤΟ ΚΡΑΤΑΜΕ ΠΑΤΗΜΕΝΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΝΑΨΕΙ ΤΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΛΑΜΠΑΚΙ.! Περιπου 5 sec.
Το μεταφέρω εδώ.
Σχετικά με αυτό, τις προάλλες είδα ένα νταλικόsolaris στο οποίο κάτω από τα φώτα των στάσεων στις πόρτες υπήρχαν χαρτάκια που έγραφαν "πατήστε παρατεταμένα το κουμπί για στάση" ή κάτι παρεμφερές.
|
|
16-10-2010, 11:21 AM |
|
mercedes elbo
Contributor
Posts: 359
Joined: 05-08-2010
|
RE: Solaris Urbino III 18m
Δικιο εχει ο solaris urbino παραπολλες φορες κανουνε σταση επειδη καποιος πατησε το κουδουνι κατα λαθος
|
|
16-10-2010, 03:34 PM |
|
chris747
Εγγεγραμμένος
Posts: 19
Joined: 07-03-2011
|
RE: Solaris Urbino III 18m
στα solaris εχουν αρχισει την διαλυση.Σημερα μπηκα στο 854 απο το αεροδρομιο ελειπε το μπλε κουτακι που ειναι στον οδηγο,ελειπε η μαυρη χειρολαβη που ειναι στο πλαι τις καμπινας του οδηγου και η οθονη για τις πορτες ειχε αποκτησει μια μικρη κλιση προς την μερια του παρμπριζ. Σε δυο τρια χρονια τα βλεπω να κανουν παρεα στους δεινασαυρους στο θριασιο.
|
|
12-08-2011, 09:51 PM |
|
mercedes elbo
Contributor
Posts: 359
Joined: 05-08-2010
|
RE: Solaris Urbino III 18m
(03-10-2011, 10:27 AM)Citaro Wrote: Αναγκαστικά όμως φαίνεται ότι τα οχήματα αυτά πρέπει να βγάλουν τουλάχιστον άλλα 6-7 χρόνια, καθώς έτσι όπως πάνε τα οικονομικά, δεν ξαναβλέπω προμήθεια λεωφορείων στον ορίζοντα (Αν είναι βέβαια να ξαναπάρουμε Solaris, καλύτερα τα ΕΛΒΟ μας) Συμφωνώ θυμάμαι την τελευταία φορά που πήγαινα Κηφισιά με Β9 Solaris το #858 καθόμουν στο πρώτο κάθισμα δεξιά και είχε μείνει ανοιχτό το παράθυρο. Το κλείνω ξανανόιγει. Έγινε αυτό 2-3 φορές μέχρι που το παράτησα. Σε κάθε λακούβα άνοιγε μόνο του έλεος. Φυσικά βέβαια δεν φταίει μόνο η Solaris αλλά κυριως η χάλια συντήρηση της Πέτρου Ράλλη,οι καρόδρομοι της Αθήνας κ.τ.λ. Ευτυχώς τα midi έχουν κρατηθεί σε πολύ καλύτερη κατάσταση. Ειδικά του Ελληνικού είναι ορισμένα που δεν έχουν ούτε καν γρατζουνιά.
|
|
03-10-2011, 02:17 PM |
|
nikos1991
Εγγεγραμμένος
Posts: 195
Joined: 09-07-2011
|
|
04-10-2011, 03:33 AM |
|
nikos1991
Εγγεγραμμένος
Posts: 195
Joined: 09-07-2011
|
RE: Solaris Urbino III 18m
(04-10-2011, 10:21 AM)chrispan Wrote: Κοστος απλου Urbino18 επι 3,5
ΟΚ... με πείσατε!
|
|
04-10-2011, 02:28 PM |
|
mimika l
Εγγεγραμμένος
Posts: 11
Joined: 06-10-2011
|
RE: Solaris Urbino III 18m
Αδυνατώ να καταλάβω πως απο τόσες κατασκευές λεωφορείων (Σαρακάκης/ΕΛΒΟ) ξεπέσαμε ξαφνικά σε Πολωνικά λεωφορεία. Ποιος αλήθεια ήξερε τη Σολάρις πριν έρθουν εδώ τα λεωφορεία ; Ντρέπομαι σαν Έλληνας με τόση ανεργία, να κουβαλάμε εδώ ο,τι και ο,τι και να μην στηριζόμαστε στην εγχώρια παραγωγή.
|
|
26-11-2011, 11:24 PM |
|
Users browsing this thread: 2 Guest(s)
|