Solaris Urbino III 18m (2009) - Printable Version +- Forum (https://mesametaforas.gr/forum) +-- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=41) +--- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες Αθηνών (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=13) +---- Forum: Οδικές Συγκοινωνίες (Ο.ΣΥ.) (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=14) +----- Forum: Ο.ΣΥ. - Τροχαίο Υλικό / Υποδομές (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=27) +----- Thread: Solaris Urbino III 18m (2009) (/showthread.php?tid=53) Pages:
1
2
|
Solaris Urbino III 18m (2009) - AlexNik - 21-11-2009 Το 2008 η ΕΘΕΛ παρηγγειλε 320 λεωφορεια μετα απο εναν μακροχρονιο διεθνη διαγωνισμο τον οποιο νικησε η Πολωνικη εταιρια Solaris Bus για να ενισχυσει τον στολο της. 100 απο αυτα ηταν αρθρωτα μηκους 18 μετρων εφοδιασμενα με τεχνολογια αιχμης. Συγκεκριμενα φερουν:
Απωλειες / Ατυχηματα (Σοβαρα) 1 Λεωφορειο (888) συγκρουστηκε πλαγιομετωπικα με τζιπ στην παραλιακη και υπεστη πολυ σοβαρες ζημιες στην δεξια εμπρος πλευρα του. Επειτα απο επισκευη ενταχθηκε ξανα στην δυναμη. 1 Λεωφορειο καταστραφηκε σχεδον ολοσχερως (850) και τεθηκε εκτος δυναμης απο πυρκαγια. Φημες περι αντικαταστασης του δεν επιβεβαιωθηκαν, ενω η επισκευη απο την ΕΘΕΛ κρινεται απο τα μεχρι στιγμης στοιχεια ασυμφορη. Φωτογραφιες απο το συβαν [spoiler] Πηγη: Facebook > Αμαξοστασιο Πετρου Ραλλη [/spoiler] Update 07/2010 Το λεωφορειο #850 που ειχε καταστραφει απο αυταναφλεξη, αντικατασταθηκε απο την Solaris Bus & Coach Poland. Ο αντικαταστατης του φερει πινακιδες ΥΝΝ-9940 και παρμπριζ 940. Επισημανθηκε απο τον Solaris Urbino 18 Παρατηρησεις Εγινε επαναπρογραμματισμος σασμαν για βελτιωμενη οικονομια καυσιμου μετα την παραλαβη ορισμενων παρτιδων λεωφορειων. Τα υπολοιπα εφεραν το νεο προγραμμα εξ ορισμου. Σε καποια λεωφορεια παρατηρειται απωλεια ισχυος, απο αγνωστη αιτια. Πιθανοτητα αναπρογραμματισμου του εγκεφαλλου, για βελτιωμενη οικονομια καυσιμου. RE: Solaris Urbino III 18m - AlexNik - 21-11-2009 Οσον αφορα την ιπποδυναμη http://www.google.gr/search?hl=el&rlz=1C1GGLS_elGR350GR350&q=228kW+to+HP&btnG=%CE%91%CE%BD%CE%B1%CE%B6%CE%AE%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7&meta=&aq=f&oq= Ονομαστικη 310 δινει η DAF Για τα αλλα παω πασο RE: Solaris Urbino III 18m - antonis - 21-11-2009 Μιας και αναφέρονται επεμβάσεις στα Solaris, στα Ιλίσσια κυκλοφορεί βανάκι της Solaris με πολωνικές πινακίδες. Φαίνεται ότι έχουν νοικιάσει κάποιο διαμέρισμα στην περιοχή για το συνεργείο, που προφανώς έχει εγκατασταθεί μόνιμα στην Αθήνα με σκοπό την συντήρηση/παρακολούθηση των λεωφορείων. RE: Solaris Urbino III 18m - panos81 - 05-12-2009 Το καμμένο αρ. 850 βρίσκεται μαζί με τα άλλα αποσυρμένα λεωφορεία στο μελλοντικό Α/Σ Θριασείου, αλλά σε αντίθεση με το άλλο καμμένο αρθρωτό (ένα ΜΒ Ο405GN2) που είναι εκεί, έχουν αποσυνδέσει το συρόμενο "βαγόνι" από το μπροστινό, που οι ζημιές του είναι πολύ μικρότερες και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ίσως σαν πηγή ανταλλακτικών για τον υπόλοιπο στόλο (πολλά από τα ανταλλακτικά ταιριάζουν και στα midi). RE: Solaris Urbino III 18m - abc - 19-02-2010 Απόψε ταξίδεψα με την 916 από το αεροδρόμιο προς σύνταμα. Αναφέρω ότι έχουν τοποθετηθεί ράφια για την τοποθέτηση των αποσκευών των επιβατών. RE: Solaris Urbino III 18m - AlexNik - 15-06-2010 (15-06-2010, 11:32 AM)dora Wrote: Καλημερα σε ολους τους φιλους των Μ.Μ.Μ. Για οποιον ενδιαφερεται το καμενο αρθρωτο αντικατασταθηκε απο την εταιρεια SOLARIS και αναμενεται να βγει στην κυκλοφοριαΣ ευχαριστουμε dora (15-06-2010, 12:19 PM)Solaris_Urbino_18 Wrote: Εδω και μια βδομαδα ειναι στο Α/Σ και περιμενει να παρει πινακιδες και αριθμο παρμπριζΜην μιλησει ανθρωπος, να πεταχτεις εσυ RE: Solaris Urbino III 18m - AlexNik - 16-06-2010 (16-06-2010, 03:13 AM)Solaris_Urbino_18 Wrote: Εχει και 1000 αριθμους πλαισιου διαφορα σε σχεση με τα ηδη υπαρχοντα. Πληροφορια απο παλαιο μελος του φορουμ. τελικα ειναι παραπανω απο βδομαδα μεσα στο Α/Σ. Φυσικο επακολουθο ειναι να εχει διαφορά, σκεψου ποσος καιρος εχει περασει απο τοτε που παραληφθηκε το τελευταιο.. Ασε που θα ειναι και μοντελο 2010.. Εκεινο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι η ΕΘΕΛ στριμωξε καλα τους Πολωνους.. RE: Solaris Urbino III 18m - AlexNik - 11-07-2010 Φαινεται οτι η ΕΘΕΛ εχει κρατησει μια σειρα πινακιδων κοντα σ αυτες των solaris. dora σ'ευχαριστουμε για τις πληροφοριες. Ενημερωθηκε το πρωτο post. RE: Solaris Urbino III 18m - O302S - 11-07-2010 Η διεύθυνση συγκοινωνιών Πειραιά έχει ειδικό τμήμα έκδοσης αδειών για επαγγελματικά, οπότε και δεσμεύει από κάθε συνδυασμό γραμμάτων κάποια νούμερα, κατά κανόνα την ένατη χιλιάδα και αν τα αποθέματα το επιτρέπουν (βλ. ΥΝΖ...). Από αυτά τα νούμερα παίρνει η ΕΘΕΛ (που έχει προφανώς έδρα σε περιοχή που υπάγεται στη διεύθυνση Πειραιά, εσείς τα ξέρετε καλύτερα αυτά) για τα αστικά λεωφορεία. Επίσης κάποια από αυτά τα νούμερα δεσμεύονται επιπλέον για βαριά επαγγελματικά, φορτηγά και πούλμαν κατά κύριο λόγο, δεν ξέρω όμως για ποιο λόγο. Δείτε ας πούμε τα λεωφορεία της Αίγινας, πάντα παίρνουν νούμερα από αυτά τα τελευταία, το ίδιο και η συντριπτική πλειοψηφία των λεωφορείων και πούλμαν με έδρα το λιμάνι και πέριξ. Από τα ίδια νούμερα παίρνουν και μεμονωμένα αστικά της ΕΘΕΛ, είτε λόγω αλλαγής πινακίδας είτε όπως στην περίπτωση της νέας νταλίκας. Η νέα νταλίκα πήρε νούμερο από αυτή τη σειρά, δηλαδή το 9939 θα δόθηκε σε πρόσφατο βαρύ όχημα λίγο καιρό πριν τη νταλίκα, το 9941 θα δοθεί σε κάποιο άλλο όχημα, κανένα από τα δύο όμως δεν είναι (το πιθανότερο...) της ΕΘΕΛ. Η ΕΘΕΛ θα ξαναδεσμεύσει συγκεκριμένη ποσότητα από x συνεχόμενα νούμερα Πειραιά μόνο σε μεγάλη παραγγελία x πλήθους οχημάτων. RE: Solaris Urbino III 18m - panos81 - 12-07-2010 (11-07-2010, 06:00 PM)O302S Wrote: ...αυτά τα νούμερα παίρνει η ΕΘΕΛ (που έχει προφανώς έδρα Η Ε.ΘΕ.Λ. εδρεύει στο Αμαξοστάσιο Ρέντη, εξ ου και οι αριθμοί Πειραιά που έχουν τα Solaris αλλά και τα Irisbus φυσικού αερίου (ΥΝ?-????). RE: Solaris Urbino III 18m - O302S - 12-07-2010 Ξεχνάς τις βεργίνες ΥΚΡ... Το σημείο αλλαγής είναι στις βεργίνες που οι πρώτες είχαν ΥΕΜ αν θυμάμαι καλά, δηλαδή από Χολαργό, ενώ οι τελευταίες ΥΚΡ από Πειραιά. Φαινομενικά εξαίρεση έχουμε: α) στις πρώτες γκαζιέρες που πήραν ΖΖΡ, συνδυασμό Αθήνας μεν που όμως δόθηκε στον Πειραιά για άγνωστο λόγο, αφού δεν υπήρχε έλλειψη πινακίδων στη διεύθυνση του Πειραιά τότε, β) στα Irisbus diesel που πήραν ΖΚΖ, συνδυασμό που ο πρώτος μισός δόθηκε κανονικά στην ανατολική Αθήνα μετά τα ΖΚΕ και πριν τα ΖΚΗ, ενώ από ΖΚΖ-5501 ως 9999 δόθηκαν στον Πειραιά που είχε έλλειψη τότε. Κανονικά τα Irisbus diesel θα έπρεπε να έχουν ΥΝΒ... Ο Πάνος ξέρει σε ποιον μιλάει για πινακίδες, είμαστε και συντοπίτες! RE: Solaris Urbino III 18m - Giannis - 16-10-2010 (15-10-2010, 09:28 PM)Solaris_Urbino_18 Wrote: cmega Το κουμπι για την σταση στα Solaris ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ!!!! 1 Χρονο δεν λεει να το μαθει ο κοσμος! ΤΟ ΚΡΑΤΑΜΕ ΠΑΤΗΜΕΝΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΝΑΨΕΙ ΤΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΛΑΜΠΑΚΙ.! Περιπου 5 sec. Το μεταφέρω εδώ. Σχετικά με αυτό, τις προάλλες είδα ένα νταλικόsolaris στο οποίο κάτω από τα φώτα των στάσεων στις πόρτες υπήρχαν χαρτάκια που έγραφαν "πατήστε παρατεταμένα το κουμπί για στάση" ή κάτι παρεμφερές. RE: Solaris Urbino III 18m - mercedes elbo - 16-10-2010 Δικιο εχει ο solaris urbino παραπολλες φορες κανουνε σταση επειδη καποιος πατησε το κουδουνι κατα λαθος RE: Solaris Urbino III 18m - chris747 - 12-08-2011 στα solaris εχουν αρχισει την διαλυση.Σημερα μπηκα στο 854 απο το αεροδρομιο ελειπε το μπλε κουτακι που ειναι στον οδηγο,ελειπε η μαυρη χειρολαβη που ειναι στο πλαι τις καμπινας του οδηγου και η οθονη για τις πορτες ειχε αποκτησει μια μικρη κλιση προς την μερια του παρμπριζ. Σε δυο τρια χρονια τα βλεπω να κανουν παρεα στους δεινασαυρους στο θριασιο. RE: Solaris Urbino III 18m - Konstantinos - 13-08-2011 (12-08-2011, 09:51 PM)chris747 Wrote: στα solaris εχουν αρχισει την διαλυση.Σημερα μπηκα στο 854 απο το αεροδρομιο ελειπε το μπλε κουτακι που ειναι στον οδηγο,ελειπε η μαυρη χειρολαβη που ειναι στο πλαι τις καμπινας του οδηγου και η οθονη για τις πορτες ειχε αποκτησει μια μικρη κλιση προς την μερια του παρμπριζ. Σε δυο τρια χρονια τα βλεπω να κανουν παρεα στους δεινασαυρους στο θριασιο. Δεν νομίζω, αρκετά υπερβολικό. RE: Solaris Urbino III 18m - Paul - 21-08-2011 Δηλαδή τώρα φταίνε τα αμάξια που σε τόσες άλλες χώρες δουλεύουν απροβλημάτιστα τόσα χρόνια που καταλήγουν σαράβαλα και όχι οι οδηγοί, η ΕΘΕΛ και η συντήρηση (χαχα καλό... αν υπήρχε κατι τέτοιο τελοσπάντων) RE: Solaris Urbino III 18m - mercedes elbo - 03-10-2011 (03-10-2011, 10:27 AM)Citaro Wrote: Αναγκαστικά όμως φαίνεται ότι τα οχήματα αυτά πρέπει να βγάλουν τουλάχιστον άλλα 6-7 χρόνια, καθώς έτσι όπως πάνε τα οικονομικά, δεν ξαναβλέπω προμήθεια λεωφορείων στον ορίζοντα (Αν είναι βέβαια να ξαναπάρουμε Solaris, καλύτερα τα ΕΛΒΟ μας)Συμφωνώ θυμάμαι την τελευταία φορά που πήγαινα Κηφισιά με Β9 Solaris το #858 καθόμουν στο πρώτο κάθισμα δεξιά και είχε μείνει ανοιχτό το παράθυρο. Το κλείνω ξανανόιγει. Έγινε αυτό 2-3 φορές μέχρι που το παράτησα. Σε κάθε λακούβα άνοιγε μόνο του έλεος. Φυσικά βέβαια δεν φταίει μόνο η Solaris αλλά κυριως η χάλια συντήρηση της Πέτρου Ράλλη,οι καρόδρομοι της Αθήνας κ.τ.λ. Ευτυχώς τα midi έχουν κρατηθεί σε πολύ καλύτερη κατάσταση. Ειδικά του Ελληνικού είναι ορισμένα που δεν έχουν ούτε καν γρατζουνιά. RE: Solaris Urbino III 18m - nikos1991 - 04-10-2011 Κάπως άκυρο, αλλά έβλεπα ένα βίντεο της Solaris και διαπίστωσα την ύπαρξη υβριδικου 18μετρου Urbino. Πόσο πιο ακριβό θα είναι; http://www.youtube.com/watch?v=MgGIwl9vdKE&feature=related (στο 0:37) RE: Solaris Urbino III 18m - nikos1991 - 04-10-2011 (04-10-2011, 10:21 AM)chrispan Wrote: Κοστος απλου Urbino18 επι 3,5 ΟΚ... με πείσατε! RE: Solaris Urbino III 18m - mimika l - 26-11-2011 Αδυνατώ να καταλάβω πως απο τόσες κατασκευές λεωφορείων (Σαρακάκης/ΕΛΒΟ) ξεπέσαμε ξαφνικά σε Πολωνικά λεωφορεία. Ποιος αλήθεια ήξερε τη Σολάρις πριν έρθουν εδώ τα λεωφορεία ; Ντρέπομαι σαν Έλληνας με τόση ανεργία, να κουβαλάμε εδώ ο,τι και ο,τι και να μην στηριζόμαστε στην εγχώρια παραγωγή. |