Thread Rating:
- 32 Vote(s) - 2.75 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
|
AlexNik
Administrator
Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
|
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(05-01-2014, 11:41 AM)AlexNik Wrote: Σε δύο πολύ ωραίες λίστες, έβγαλαν εκτός περίπου 200 οχήματα...
http://mesametaforas.gr/forum/forum-221-...E%B9%CE%B1
(07-01-2014, 11:40 AM)Konstantinos Wrote: Σε εκποίηση από τις 31/12, λογικό για την κάλυψη των εξόδων...
Εδώ που τα λέμε, έτσι κι αλλιώς αυτά που εκποίησαν ήταν διαλυμένα, ίσως και ασύμφορο να τα ξαναλειτουργήσουν.
Πολλές φορές εάν ένα λεωφορείο ακινητεί λόγω ανταλλακτικού, το διαλύουν για να μπορέσουν να φτιάξουν ένα άλλο και όσο περνά ο καιρός το λεωφορείο διαλύεται από τους ίδιους τους μηχανικούς. Μάλιστα στο αμαξοστάσιο της Π. Ράλλη υπάρχει οδηγία να μην διαλύουν άλλα λεωφορεία για να φτιάξουν άλλα, αφού είχαν φτάσει κάποια solaris να μην αναγνωρίζονται - σε κάποια μάλιστα έλειπαν από πλαστικά, φανάρια, πάνελ, μέχρι και τζάμια (τραγική κατάσταση), ενώ κάποιες Αθηνές δεν είχαν κινητήρες, σασμάν, τζάμια, ταμπλώ, πόρτες κλπ κλπ (λογικά είναι από αυτές που πήγαν προς εκποίηση).
(This post was last modified: 07-01-2014, 11:53 AM by AlexNik.)
|
|
07-01-2014, 11:43 AM |
|
marios.ilioupoli
Εγγεγραμμένος
Posts: 216
Joined: 21-02-2012
|
RE: Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν
(07-01-2014, 10:18 AM)panos81 Wrote: Αποσύρουν κιόλας τόσα Irisbus Agora, που δεν έχουν κλείσει καν 10ετία; Είναι με τα καλά τους;
Δεν ήταν με τα καλα τους όταν τα αγόρασαν. Τώρα, καλά κάνουν. Ποιος ο λόγος να πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας για οχήματα που έχουν αποσυρθεί από την κυκλοφορία;
|
|
07-01-2014, 07:30 PM |
|
ecoj
Εγγεγραμμένος
Posts: 187
Joined: 12-04-2013
|
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
Γιατί δεν ήταν με τα καλά τους όταν τα αγόρασαν; Η ακινησία λογικά οφείλεται σε έλλειψη ανταλλακτικών! Αν υπήρχαν ανταλλακτικά λογικά δεν αποσύρονταν τώρα 19 οχήματα 8 ετών.
|
|
07-01-2014, 10:10 PM |
|
Nikolas A.
Super Moderator
Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
|
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(07-01-2014, 07:30 PM)marios.ilioupoli Wrote: Δεν ήταν με τα καλα τους όταν τα αγόρασαν. Τώρα, καλά κάνουν. Ποιος ο λόγος να πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας για οχήματα που έχουν αποσυρθεί από την κυκλοφορία;
Δε καταλαβαίνω το point σου..
Εννοείς ότι απέσυραν από την τα Agora και κυκλοφορούν ακόμα κατι N1 και Ν2;
Και κάνουν καλά που τα απέσυραν;
Εννοείται να μη πληρώνουν τέλη για όλα τα οχήματα αν έχουν κάνει προγραμματισμό και έχουν βρει πόσα τελικά οχήματα χρειάζονται. Αλλά τα Agora;;;
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.
Ουδέν κρυπτόν!
|
|
07-01-2014, 10:11 PM |
|
Konstantinos
The public transport from Greece&World.
Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
|
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(07-01-2014, 07:30 PM)marios.ilioupoli Wrote: Δεν ήταν με τα καλα τους όταν τα αγόρασαν. Τώρα, καλά κάνουν. Ποιος ο λόγος να πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας για οχήματα που έχουν αποσυρθεί από την κυκλοφορία;
Προφανώς και ήταν με τα καλά τους, γιατί τα συγκεκριμένα λεωφορεία αγοράστηκαν στην φούρια από τα απόνερα των ολυμπιακών αγώνων του 2004 (Συμφέροντα;;; Βλ.τα εξοπλιστικά) χωρίς να έχει γίνει μια μελέτη για το πόσα πραγματικά χρειάζονται για την κάλυψη των γραμμών.
Κοιτάξτε για να μην κοροϊδευόμαστε την 7ετία από το '98 έως το 2005 (Περίπου) υπήρχε συνεχής και ασύστολη αγορά νέων λεωφορείων χωρίς να έχουν βελτιωθεί οι χρόνοι αναμονής στις στάσεις, γνωρίζοντας ό,τι το Μετρό στα επόμενα χρόνια θα είχε ανάπτυξη και γνωρίζοντας επίσης ό,τι τα οχήματα της γενιάς του '94 δεν είχαν συμπληρώσει την 10ετία με αποτέλεσμα να πληρώνουμε τα σπασμένα σήμερα.
Δεν είμαι παρανοϊκός ούτε τσιγκούνης έπρεπε στις αρχές της δεκαετίας του 2000 να υπήρχε μια ανανέωση του στόλου αλλά όχι σε τόση μεγάλη κλίμακα και όχι σε άστοχες αγορές όπως για παράδειγμα οι γκαζιέριες πρώτης και δεύτερης γενιάς που τότε και καλά κάποιοι με ''περιβαντολογικές ευαισθησίες'' αγόρασαν τα συγκεκριμένα οχήματα με αποτέλεσμα μετά από 14 και 10 χρόνια αντίστοιχα να έχουν αποδειχτεί αναξιόπιστα.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
(This post was last modified: 08-01-2014, 01:03 AM by Konstantinos.)
|
|
08-01-2014, 12:28 AM |
|
mercedes elbo
Contributor
Posts: 359
Joined: 05-08-2010
|
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(07-01-2014, 10:11 PM)nikolas86 Wrote: Δε καταλαβαίνω το point σου..
Εννοείς ότι απέσυραν από την τα Agora και κυκλοφορούν ακόμα κατι N1 και Ν2;
Και κάνουν καλά που τα απέσυραν;
Εννοείται να μη πληρώνουν τέλη για όλα τα οχήματα αν έχουν κάνει προγραμματισμό και έχουν βρει πόσα τελικά οχήματα χρειάζονται. Αλλά τα Agora;;;
Τα συγκεκριμένα Agora που αποσύρθηκαν ήταν ήδη παροπλισμένα και είχαν γίνει δότες οργάνων. Έτσι όπως είχαν καταντήσει καλά έκαναν και τα απέσυραν καθώς έχουν πάγια έξοδα (τέλη, ασφάλεια). Το θέμα ήταν να μην είχαμε φτάσει σ' αυτό το σημείο να αποσύρουμε οχήματα 8ετιας. Μάλιστα, πρέπει να είναι πάνω από 19 οχήματα τα οποία δεν μπορούν να κυκλοφορήσουν καθώς μόνο 88 στάλθηκαν για ΚΤΕΟ το 2013. Και από τα Iris του Ρέντη που επίσημα δεν είχαμε αποσύρσεις στάλθηκαν για ΚΤΕΟ τα 254 από τα 281.
(08-01-2014, 12:28 AM)Konstantinos Wrote: Προφανώς και ήταν με τα καλά τους, γιατί τα συγκεκριμένα λεωφορεία αγοράστηκαν στην φούρια από τα απόνερα των ολυμπιακών αγώνων του 2004 (Συμφέροντα;;; Βλ.τα εξοπλιστικά) χωρίς να έχει γίνει μια μελέτη για το πόσα πραγματικά χρειάζονται για την κάλυψη των γραμμών.
Κοιτάξτε για να μην κοροϊδευόμαστε την 7ετία από το '98 έως το 2005 (Περίπου) υπήρχε συνεχής και ασύστολη αγορά νέων λεωφορείων χωρίς να έχουν βελτιωθεί οι χρόνοι αναμονής στις στάσεις, γνωρίζοντας ό,τι το Μετρό στα επόμενα χρόνια θα είχε ανάπτυξη και γνωρίζοντας επίσης ό,τι τα οχήματα της γενιάς του '94 δεν είχαν συμπληρώσει την 10ετία με αποτέλεσμα να πληρώνουμε τα σπασμένα σήμερα.
Δεν είμαι παρανοϊκός ούτε τσιγκούνης έπρεπε στις αρχές της δεκαετίας του 2000 να υπήρχε μια ανανέωση του στόλου αλλά όχι σε τόση μεγάλη κλίμακα και όχι σε άστοχες αγορές όπως για παράδειγμα οι γκαζιέριες πρώτης και δεύτερης γενιάς που τότε και καλά κάποιοι με ''περιβαντολογικές ευαισθησίες'' αγόρασαν τα συγκεκριμένα οχήματα με αποτέλεσμα μετά από 14 και 10 χρόνια αντίστοιχα να έχουν αποδειχτεί αναξιόπιστα.
Το 2004 χρειαζόταν τα οχήματα. Αλλά πλέον είναι γεγόνος ότι ο στόλος είναι υπεράριθμος και μην ξεχνάμε ότι όπως είπες και εσύ έχουν αλλάξει οι συγκοινωνιακές ανάγκες λόγω της επέκτασης του μετρό με συνέπεια πολλές γραμμές να έχουν χάσει σημαντικό μέρος της επιβατικής τους κίνησης και να χρειάζονται λιγότερα οχήματα.
(This post was last modified: 08-01-2014, 01:23 AM by mercedes elbo.)
|
|
08-01-2014, 01:22 AM |
|
marios.ilioupoli
Εγγεγραμμένος
Posts: 216
Joined: 21-02-2012
|
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(07-01-2014, 10:11 PM)nikolas86 Wrote: Δε καταλαβαίνω το point σου..
Εννοείς ότι απέσυραν από την τα Agora και κυκλοφορούν ακόμα κατι N1 και Ν2;
Και κάνουν καλά που τα απέσυραν;
Εννοείται να μη πληρώνουν τέλη για όλα τα οχήματα αν έχουν κάνει προγραμματισμό και έχουν βρει πόσα τελικά οχήματα χρειάζονται. Αλλά τα Agora;;;
Νομίζω πως με κάλυψαν σε αυτά που θα απαντούσα οι Konstantinos και mercedes elbo.
|
|
08-01-2014, 01:28 AM |
|
ecoj
Εγγεγραμμένος
Posts: 187
Joined: 12-04-2013
|
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
Για τις γκαζιέρες πρώτης γενιάς έχει ειπωθεί αρκετές φορές πως το όριο ζωής τους ήταν στα δέκα χρόνια οπότε το να έχουν προβλήματα πλέον δεν είναι παράξενο ή παράλογο.
|
|
08-01-2014, 01:28 AM |
|
aliance
Οδηγός
Posts: 198
Joined: 14-10-2009
|
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
Το Ν1 πρώην ΥΕΗ-7424 επαναταξινομήθηκε στο Μπραχάμι με αριθμό κυκλοφορίας ΥΝΝ-9974 με νέο αριθμό παρμπρίζ 974!!!
|
|
05-02-2014, 06:17 PM |
|
aliance
Οδηγός
Posts: 198
Joined: 14-10-2009
|
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
Είναι και γενικά φρεσκοβαμμένο μήπως μπει σε καμία καινούρια πρότυπη?
|
|
05-02-2014, 09:10 PM |
|
aliance
Οδηγός
Posts: 198
Joined: 14-10-2009
|
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
Για άλλα οχήματα δεν ξέρω!!!Ξέρω ότι η demo Βεργίνα 709 έχει σωθεί προς το παρόν και είναι στο Μπραχάμι.Τώρα κάτι είχε πάρει το αυτί μου ότι στο Μπραχάμι θα γίνουν πρότυπες άλλες 2 γραμμές αλλά τίποτα επίσημο!!!Αυτές που μπορούν να γίνουν άνετα είναι κατά τη γνώμη μου το 201 & 136/137.
|
|
05-02-2014, 09:16 PM |
|
nikos1991
Εγγεγραμμένος
Posts: 195
Joined: 09-07-2011
|
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
Ως μουσειακό θα παραμείνει και το Vanhool A507 #4. Το Ν1 για ποιο λόγο άλλαξε αριθμό κυκλοφορίας;
|
|
05-02-2014, 09:21 PM |
|
ΧΡΗΣΤΟΣ
Εγγεγραμμένος
Posts: 16
Joined: 20-11-2014
|
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
Στον υπαίθριο χωρο στάθμευσης της (πρωην) ΕΘΕΛ στο Ρέντη βρίσκονται αρκετά λεωφορεία σε εγκατάλειψη οπως τα Vanhool μινι, καποια Daf χωρις πινακιδες. Γνωρίζει κανεις ποιος ειναι ο σκοπός του εκει παροπλισμου τους ;
|
|
20-11-2014, 02:27 PM |
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(20-11-2014, 02:49 PM)nikolas86 Wrote: Νομίζω ότι κάποια DAF έχουν πουληθεί.
Στην Σόφια νομίζω.
|
|
20-11-2014, 03:36 PM |
|
Users browsing this thread: 3 Guest(s)
|