This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 9 Vote(s) - 3.33 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ

Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#21
RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
(14-10-2013, 06:07 PM)ecoj Wrote: Μου χάλασες τη διάθεση

Δε φταίω εγώ.. Αλλά η κατάντια μας. Nope
Ελπίζω να επανορθώσω κάποια μέρα.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
14-10-2013, 06:41 PM
Find Reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
#22
RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
Τραγική η κατάστασή του αλλά λογική συνέπεια της εγκατάλειψης σε αφύλακτο χώρο. Εντυπωσιακό δε ότι είχε πινακίδες. Το είχα δει και εγω διερχόμενος απο τον αυτοκινητόδρομο. Ήταν το #103 (ΥΕΜ-5003) και νομίζω λίγο πριν τα Χριστούγεννα φέτος το μαζέψανε απο κει.

Και έχοντας τα ζήσει σε κυκλοφορία, κύλιση σαν του Vanhool σε πολύ λιγα λεωφορεία βρίσκεις...
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

14-10-2013, 07:14 PM
Find Reply
ecoj Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 187
Joined: 12-04-2013
#23
RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
Ναι, πλήρωσαν τέλη για το 2012 για ένα όχημα σε αύτό το χάλι; Τι σπατάλη ήταν αυτή;

Τα Vanhool τα συμπαθούσα αρκετά διότι πέρναγαν έξω από το σπίτι μου για πολύ καιρό και τα χρησιμοποιούσα καθημερινά.

Αφού δεν το ήθελαν άλλο έπρεπε να το αποσύρουν να πάει μια και καλή για παλιοσίδερα όχι να το παρατήσουν έτσι που είναι και παράνομο και επικίνδυνο για πολλούς λόγους μεταξύ των οποίων και κίνδυνος από εστία μόλυνσης που είχε καταντήσει. Αυτός ο αργός θάνατος είναι το χειρότερο.

Σαν λεωφορεία τα Α300 είχαν κάποια υπέρ και κάποια σοβαρά κατά. Τα τελευταία χρόνια υπηρεσίας τους βέβαια ήταν σε προχωρημένο χάλι τα περισσότερα.
14-10-2013, 07:40 PM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#24
RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
(14-10-2013, 07:40 PM)ecoj Wrote: Τα Vanhool τα συμπαθούσα αρκετά διότι πέρναγαν έξω από το σπίτι μου για πολύ καιρό και τα χρησιμοποιούσα καθημερινά.

Σαν λεωφορεία τα Α300 είχαν κάποια υπέρ και κάποια σοβαρά κατά. Τα τελευταία χρόνια υπηρεσίας τους βέβαια ήταν σε προχωρημένο χάλι τα περισσότερα.

Τα συμπαθούσα κι εγώ καθώς ήταν απλά "οδοστρωτήρας"!

Το ότι βρίσκονταν σε προχωρημένο χάλι δε φταίνε τα καημένα τα λεωφορεία αλλά ο "ιδιοκτήτης" τους. Στο ίδιο χάλι βρίσκονται και τα Ν2 σήμερα.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
14-10-2013, 07:45 PM
Find Reply
AlexNik Online
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#25
RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
Δεν κρατάω και αρχείο δα, αλλά πρέπει να είναι αυτό που είχε αυταναφλεχθεί κάποια στιγμή κατά την κυκλοφορία του..
14-10-2013, 08:39 PM
Website Find Reply
ecoj Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 187
Joined: 12-04-2013
#26
RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
Τους γινόταν και λάθος δρομολόγηση συν των άλλων. Τον τελευταίο καιρό αρκετά είχαν θέματα ανάφλεξης. Ένα είχε γεμίσει θυμάμαι καπνούς στο 821 τότε και ακινητοποίηθηκε μετά.
14-10-2013, 09:29 PM
Find Reply
Giannis Offline
Honorary member



Posts: 179
Joined: 12-10-2009
#27
RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
(14-10-2013, 07:14 PM)Paul Wrote: Τραγική η κατάστασή του αλλά λογική συνέπεια της εγκατάλειψης σε αφύλακτο χώρο. Εντυπωσιακό δε ότι είχε πινακίδες. Το είχα δει και εγω διερχόμενος απο τον αυτοκινητόδρομο. Ήταν το #103 (ΥΕΜ-5003) και νομίζω λίγο πριν τα Χριστούγεννα φέτος το μαζέψανε απο κει.

Αν θυμάμαι καλά, το είχαν απομακρύνει από τον χώρο που βρισκόταν πέρσι τον Οκτώβρη ή τον Νοέμβρη. Όχι βέβαια ότι έχει μεγάλη σημασία αυτό. Το είχαν αφήσει σε αφύλακτο χώρο του δήμου Νέας Χαλκηδόνας οπότε η κατάληξη του ήταν, δυστυχώς, αναμενόμενη.
(This post was last modified: 15-10-2013, 10:28 AM by Giannis.)
15-10-2013, 10:28 AM
Website Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#28
RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
Στο αμαξοστάσιο του Ρέντη και σε πολύ καλή κατάσταση υπάρχει η Βεργίνα, πρώην #717.
Επίσης ένας Δεινόσαυρος του Σαρακάκη και, εκτός όλων των υπόλοιπων Den Oudsten και Vanhool, εκεί βρίσκονται και 6-7 Vanhool που είναι πράσινα με το σήμα του ΗΣΑΠ.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
17-11-2013, 02:34 AM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#29
RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
Νομίζω ότι αύριο το πρωΐ αν γινότανε, θα ήταν έτοιμη να βγει στο δρόμο για δρομολόγιο...

[Image: thumb_DSCF97811c.jpg]

MB ΕΛΒΟ C93.405N #717 ΕΘΕΛ ή αλλιώς η γνωστή μας Βεργίνα, στου Ρέντη...
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
05-01-2014, 11:42 PM
Find Reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
#30
RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ
(08-11-2015, 08:59 PM)panos81 Wrote: Οι Βεργίνες έχουν φύγει από το Μαρούσι, και οι τρεις από τις πέντε έχουν πουληθεί στον Οργανισμό Λιμένος Ηρακλείου.

'Ατυχες το πιο πιθανό...

[Image: thumb__DSC34318.jpg]

Δεν έχουν κυκλοφορήσει ακόμα και ίσως αν δεν βρεθεί λύση σε νομικό θέμα που υπάρχει για την πιστοποίησή τους, λόγω ηλικίας και εκπομπών, να μην κυκλοφορήσουν και ποτέ.... Δεν γνωρίζω αν βρίσκονται ακόμα στο Ηράκλειο, οι 2 τουλάχιστον που ήρθαν σίγουρα, πιθανόν να φυλάσσονται στις αποθήκες στο εμπορικό λιμάνι (οι πόρτες πίσω απο την εικονιζόμενη). Σίγουρα η κίνηση του οργανισμού για την αγορά τους ήταν σε ένα βαθμό βιαστική και χωρίς πλήρη γνώση των παραμέτρων!
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

08-11-2015, 10:04 PM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 2 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024