Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ - Printable Version +- Forum (https://mesametaforas.gr/forum) +-- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=41) +--- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες Αθηνών (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=13) +---- Forum: Οδικές Συγκοινωνίες (Ο.ΣΥ.) (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=14) +----- Forum: Ο.ΣΥ. - Τροχαίο Υλικό / Υποδομές (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=27) +----- Thread: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ (/showthread.php?tid=141) Pages:
1
2
|
Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ - panos81 - 08-02-2010 Όπως όλοι γνωρίζουμε, το καλοκαίρι του 2009 η Ε.ΘΕ.Λ. απέσυρε τρεις τύπους λεωφορείου που είχε "κληρονομήσει" από την εποχή των Σ.ΕΠ. (παραγγέλθηκαν όσο οι Σ.ΕΠ. υπήρχαν, αν και κάποια παραδόθηκαν μετά την διάλυσή τους). Πριν μερικές ημέρες, η Ε.ΘΕ.Λ. προκήρυξε διαγωνισμό για να πουλήσει ό,τι έχει μείνει από αυτά τα λεωφορεία. Ήδη όμως κάποια οχήματα είχαν βρει καινούριους χρήστες πριν την προκήρυξη του διαγωνισμού. Mercedes Benz O405N1 Unicar-ΕΛΒΟ ("Βεργίνα") Κυκλοφορούσαν 51 (αν θυμάμαι καλά - 5 έχει πάρει η Συγκοινωνία Αμαρουσίου (715, 722, 723, 730, 741) - 3 έχει πάρει ο Δήμος Βριλησσίων - Ακόμα 5 είχαν ανακατασκευαστεί και ήταν στο Α/Σ Ρέντη, μάλλον κι αυτά για Δήμους. - 24 είναι προς πώληση Άρα μένει ένα κενό περίπου 15 λεωφορείων, αφού έχουμε 36 με νέους χρήστες. Neoplan N4016 Κυκλοφορούσαν 93 (είχαν αγοραστεί 95 και καταστράφηκαν 2) - 1 (ΥΕΚ-5203) έχει πάρει ο Δήμος Νέας Ιωνίας (που το είχε θέσει σε κυκλοφορία πριν ολοκληρωθεί η απόσυρση του τύπου από την Ε.ΘΕ.Λ.) - 78 είναι για πώληση. Άρα πάλι μένει ένα κενό 14 λεωφορείων. Van Hool A300 Κυκλοφορούσαν 111. - 2 πήρε ο Δήμος Χαϊδαρίου - 3 πήραν οι Η.Σ.Α.Π. - 1 ή 2 πήρε ο Δήμος Νέας Χαλκηδόνας. - Προς πώληση είναι 98. Οπότε το κενό είναι 6 ή 7 οχήματα. Μπορεί κανείς να δώσει περισσότερες πληροφορίες για νέους χρήστες των λεωφορείων αυτών μετά το κλείσιμο του "κύκλου" τους στην Ε.ΘΕ.Λ.; RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ - Paul - 12-02-2010 Πιστεύω δυστυχώς ελάχιστα απο αυτά θα καταλήξουν στα αστικά ΚΤΕΛ των πόλεων της Ελλάδας... Δύσκολα ενας ιδιοκτήτης ένος π.χ. Ο405 ή Ο405Ν κατευθείαν από Γερμανία που το έφερε στην τρίχα πέρα απο τις φυσιολογικές φθορές λόγω χρόνου θα διάλεγε να το αντικαταστήσει με ενα VanHool ή μια "Βεργίνα" γνωρίζοντας τον τρόπο χρήσης και συντήρησης της ΕΘΕΛ... Μόνο κίνητρο θα μπορούσε να είναι ότι είναι πιο νέα ηλικιακά αλλά και εγώ ως επιβάτης προσωπικά δεν θα το διάλεγα. Είναι κρίμα για τα Νεοπλάν που κόπηκαν παρόλα αυτά διότι σε συγκριση με τους άλλους δύο τύπους άντεχαν άνετα ακόμα μερικά χρόνια και μάλλον θα είναι αυτά που θα πουληθούν πιο εύκολα... Για όσα μείνουν πάντα υπάρχουν βέβαια οι χώρες που πάνε και τα υπεραστικά ΚΤΕΛ που κόβονται... Εκεί ακόμη κυκλοφορούν Ikarus και άλλα ίδιας ηλικίας... RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ - AlexNik - 26-03-2010 Πολλα απο τα αποσυρμενα ειναι ηδη καρφιτσες... (Αν οχι ολα) RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ - panos81 - 26-03-2010 Το περασμένο Σάββατο που πέρασα από την Αττική Οδό το Θριάσειο φαινόταν γεμάτο. Μάλιστα είχαν πάει εκεί και τα δύο Ikarus 260 που χρησιμοποιούσε ο Δήμος Αμαρουσίου πριν πάρει τις "Βεργίνες". Μπορεί να έχουν κοπεί κάποια ως ανταλλακτικά ή λόγω σοβαρών ζημιών (π.χ. μια Βεργίνα είχε άσχημο τρακάρισμα τις τελευταίες τους μέρες). RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ - Paul - 26-03-2010 Πράγματι ο garvanitis έχει δίκιο.... Την σαπίλα αυτών των οχημάτων δεν την έχουν αντίστοιχης ηλικίας 405 κ 405Ν απο Γερμανία. Διότι οι κύριοι στην ΕΘΕΛ που πιάνουν κάτι στο χέρι τους να το φτιάξουν μόνο όταν το όχημα δεν κινείται πρέπει να ξέρουν ότι οι Γερμανοί μπορεί να μην είναι τέλειοι αλλά σέβονται αυτό που οδηγάνε και δεν ανέχονται να κυκλοφοράει χύμα στο κύμα, χωρίς τακτικό έλεγχο κάθε επικίνδυνου σημείου. Να υπάρχει η φυσιολογική φθορά του χρόνου ειναι λογικό αλλά τα δικά μας τα μπουμπούκια είναι σαν να δουλεύουν 30+ χρόνια έτσι που τα έχουν καταντήσει.... Αυτό φαίνεται και στα αστικά ΚΤΕΛ που δεν τρώνε κουτόχορτο ότι ούτε ένας δεν έχει πάρει λεωφορέιο απο ΕΘΕΛ. Όλοι Γερμανία πάνε... Στην χειρότερη ισπανία. γαλλία κλπ... RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ - Paul - 13-05-2010 Τι αλέκος τι βεργίνα? το ίδιο έιναι... σκέφτεσαι τα VanHool δε να ανεβαίνουν τις διάφορες ανηφόρες τις Πάτρας? Γέλιο... Μονο τα Νεοπλαν αξίζουν για λίγη ζωή ακόμα... RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ - panos81 - 14-05-2010 Τα VanHool είχαν κάποια ελαττώματα όπως την χειρότερη σε σχέση με τα άλλα συνομήλικά τους εσωτερική διαρρύθμιση, αλλά και τον αδύναμο κινητήρα (άλλωστε προέρχονται ως σχέδιο από εσωτερικά λεωφορεία για αεροδρόμια και όχι ως αστικά). Και ίσως μια τέτοια χρήση να μην ήταν και τόσο κακή επιλογή... π.χ. εσωτερικά στα λιμάνια, ή να ενοικιαστούν κάποια από την Olympic Air στην θέση των Neoplan Midi. Οι Βεργίνες έχουν βολέψει στο Μαρούσι όμως ένας λόγος που συντηρούνται καλά είναι ότι είναι 5 στον αριθμό, ενώ σε καθημερινή βάση χρησιμοποιείται ουσιαστικά μόνο μία, για το 070, που κι αυτή σταματά στις 8:00 το βράδυ, συν άλλη μία που κάνει το πρωϊνό της Πανεπιστημιούπολης, άρα υπάρχει και περιορισμένη χρήση και επαρκής χρόνος για συντήρηση. Στο 040 έχουν αρκετό καιρό να χρησιμοποιηθούν καθώς οι ανεγκέφαλοι ΙΧήδες εξακολουθούν να παρκάρουν σε γωνίες (ειδικά στην γωνία Βασ. Σοφίας και 28ης Οκτωβρίου στην Eurobank υπάρχει πάντα τέτοιο πρόβλημα), παρότι έχουν μπει τα πλαστικά κολωνάκια για να τους αποτρέπουν, έτσι οι "Βεργίνες" λόγω του μεγέθους τους είχαν πρόβλημα διέλευσης. RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ - abc - 18-05-2010 (14-05-2010, 09:28 AM)panos81 Wrote: ... (άλλωστε προέρχονται ως σχέδιο από εσωτερικά λεωφορεία για αεροδρόμια και όχι ως αστικά). Και ίσως μια τέτοια χρήση να μην ήταν και τόσο κακή επιλογή... π.χ. εσωτερικά στα λιμάνια, ή να ενοικιαστούν κάποια από την Olympic Air στην θέση των Neoplan Midi. Έχοντας βρεθεί πολλές φορές στο αεροδρόμιο φέτος πρέπει να σου που ότι τους πιο πολλούς επιβάτες σε Midi της Olympic Air τους είδα όταν μπήκε ένα συνεργείο καθαρισμού. Για εμένα ήδη το Midi είναι μεγάλο για την χρήση που γίνεται. RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ - AlexNik - 12-09-2010 (12-09-2010, 12:41 PM)Vasilis21 Wrote: αυτο το λεωφορειο που κυκλοφορει στην δημοτικη συγκοινωνια Αρτεμιδος ειναι "Βεργινα" ή κανω λαθος? Yes, it is και κανει καποιες guest εμφανισεις καθημερινα στο Αεροδρομιο Ελ. Βενιζελος. RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ - panos81 - 20-09-2010 Δείχνουν αρκετή προτίμηση στις Βεργίνες. Με αυτή της Αρτέμιδας, πάμε ήδη στις 9 σε Δήμους. Ενώ τα Neoplan δεν τα ζητά κανείς... μόνο 1 πήγε στην Νέα Ιωνία. RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ - aliance - 27-09-2010 Σήμερα 6:00 το πρωϊ στην Ακτη Βασιλειάδη ένα Neoplan N4016 πρώην ΕΘΕΛ.Λευκό σαν της Ν. Ιωνίας και έγραφε δήμος Βάρης.Δέν πρόλαβα να δω πινακίδα!!! RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ - panos81 - 28-09-2010 Μάλιστα... "Βεργίνες" (8) στα βόρεια προάστια, Neoplan στα νότια... ακριβώς το αντίθετο απ' ότι συνέβαινε στα μέσα της δεκαετίας του '90. Η πρώτη φορά που εμφανίστηκε Neoplan N4016 στα νότια προάστια ήταν στους Ολυμπιακούς Αγώνες που τους είχαν δώσει κάποια δρομολόγια στο Ε22 και το 171. RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ - Giannis - 07-03-2011 Σήμερα πέρασα από την οδό Μπίμπιζα στους Αγίους Αναργύρους. Κοιτώντας κατά τύχη στο αμαξοστάσιο του Δήμου Ιλίου είδα μία Βεργίνα μέσα! Εδώ από πίσω: Φαίνεται καθαρά η επιγραφή "Δήμος Ιλίου". Οι πινακίδες του ήταν ΥΕΜ-47x9, δεν μπόρεσα να δω τι αριθμός ήταν στην θέση του x. RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ - Konstantinos - 14-04-2011 Έχουμε καμία πρόσφατη κίνηση απο τα αποσυρμένα πχ τα Neoplan ή έγιναν ανταλακτικά οριστικά. RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ - Giannis - 28-04-2011 Εθεάθη το VanHool της Νέα Χαλκηδόνας σε μία αλάνα. Πρόκειται για το ΥΕΜ-5003 και είναι βαμμένο σαν τις Βεργίνες των Βριλησσίων (γκρι κάτω - λευκό πάνω). Δυστυχώς υπάρχουν ήδη φθορές στο όχημα από μουτζούρωμα αν και όχι εκτεταμένες. RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ - miltos xania - 10-05-2011 (14-04-2011, 10:18 PM)Konstantinos MercedesBenz Wrote: Έχουμε καμία πρόσφατη κίνηση απο τα αποσυρμένα πχ τα Neoplan ή έγιναν ανταλακτικά οριστικά.Ζηταει ιδιοκτητης αστικου στα Χανια Neoplan απο εθελ,μιας που το ανεφερες Κωνσταντινε,για ανταλλακτικα για το δικο του.Μου ειχε αναφερει οτι εχει γνωστους στην εθελ και σκεφτεται σοβαρα το ενδεχομενο που του προτειναν οι ιδιοι.. RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ - Konstantinos - 12-05-2011 Εφοσον δεν μπορει να τα εκποιησει η ΕΘΕΛ σιγα σιγα θα τα σπρωξει για τα ανταλλακτικα να σημειωσω οτι oi Βεργινες παραμενουν στον Ρεντη στις ιδιες θεσεις σταθμευσης εδω και ενα χρονο περιμενοντας τους νεους ιδιοκτητες..... RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ - ELBO O405GN - 18-05-2011 Οι Βεργίνες των Βριλησσίων, είναι σε λειτουργική κατάσταση αλλά τίγκα στο γκράφιτι... RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ - Nikolas A. - 14-10-2013 Περνώντας τον Απρίλιο του 2012 από τον παράδρομο της Εθνικής στο ύψος της Νέας Χαλκηδόνας πέτυχα αυτό το Α300. Πρώην λεωφορείο του στόλου της πρώην ΕΘΕΛ, σε άθλια κατάσταση όπως φαίνεται κιόλας. Έχει απογυμνωθεί από ότιδήποτε ηλεκτρονικό είχε πάνω του με σπασμένα τζάμια και ό,τι μπορείτε να φανταστείτε. Ανήκε στον πρώην δήμο Νέας Χαλκηδόνας και εξυπηρετούσε Δημοτική Συγκοινωνία. Όποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω ας το προσθέσει. RE: Η πορεία των λεωφορείων γενιάς 1994 μετά την απόσυρση από τον ενεργό στόλο της Ε.ΘΕ.Λ - ecoj - 14-10-2013 Μου χάλασες τη διάθεση |