This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ

ecoj Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 187
Joined: 12-04-2013
#21
RE: Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ
(09-05-2013, 10:36 PM)mercedes elbo Wrote: Το Α4 δεν έχει νόημα να πηγαίνει Αθήνα καθώς ο σκοπός των κορμών στους άξονες είναι να μαζεύουν όσους από τα τοπικά δεν θέλουν να πάνε με το μετρό ή θέλουν να κετέβουν σε κάποια ενδιάμεση στάση. Το Α4 βγαίνει Βουλιαγμένης στο Στ. Ηλιούπολης δηλαδή αφήνει ακάλυπτους τους σταθμούς του Αλίμου και του Ελληνικού που είδικα στο Ελληνικό λογικά θα υπάρχουν πολλά τοπικά. Οπότε είτε ως μια γραμμή Α3 είτε ως συγκρότημα Α3/Β3 μόνο αυτή η γραμμή πρέπει να μείνει στην Βουλιαγμένης ως κορμός.

Επίσης, το 141 έχει συχνότητα στην αιχμή ανά 8'-9' ενώ το 229 ανά 25'-30' οπότε είναι λίγο δύσκολο να το καλύψει.

Αφού αν κοπεί το 141 θα περισσέψουν κάποια οχήματα εκ των οποίων μερικά μπορούν να πάνε στο 229. Επίσης κάτι γραμμές σαν το 247 θα καταργηθούν λογικά άρα κάτι θα περισσέψει από εκεί για να πάει στα 229 και Β1.

Άρα η Α4 μπορεί να κοπεί μέχρι την Ηλιούπολη και η Α3 μόνη της ως κορμός. Σωστό άλλα μετά χρειάζεται μια συχνότητα σαν της Α13 ή του 220 για να σταθεί
(This post was last modified: 09-05-2013, 10:43 PM by ecoj.)
09-05-2013, 10:41 PM
Find Reply
mercedes elbo Offline
Contributor



Posts: 359
Joined: 05-08-2010
#22
RE: Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ
(09-05-2013, 10:41 PM)ecoj Wrote: Αφού αν κοπεί το 141 θα περισσέψουν κάποια οχήματα εκ των οποίων μερικά μπορούν να πάνε στο 229. Επίσης κάτι γραμμές σαν το 247 θα καταργηθούν λογικά άρα κάτι θα περισσέψει από εκεί για να πάει στα 229 και Β1.

Άρα η Α4 μπορεί να κοπεί μέχρι την Ηλιούπολη και η Α3 μόνη της ως κορμός. Σωστό άλλα μετά χρειάζεται μια συχνότητα σαν της Α13 ή του 220 για να σταθεί

Και πάλι ας πουμε ότι φτάνουμε το 229 σε μια καλή συχνότητα η υπόλοιπη διαδρομή μέχρι Πειραιά δεν την χρειάζεται αν και δεν πιστεύω πως έχει νόημα να κάνουμε αυτή την κουβέντα για τον Άλιμο καθώς ο ΟΑΣΑ μιλάει για τοπική κυκλική που λογικά θα 'ναι συνεννωση των 109 με 141. Επίσης, το Β1 πρέπει να ενισχυθεί και να διευρύνει το ωράριο του ώστε να καλύψει μόνο του Λ. Αλίμου, Γερουλάνου και λίγο από Ελληνικό.

Για το Α3 εν θα το 'λεγα ότι χρειάζεται μια τόσο καλή συχνότητα. 10λεπτο στην αιχμή με 18μετρα επαρκεί για την Βουλιαγμένης.
09-05-2013, 11:09 PM
Find Reply
marios.ilioupoli Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 216
Joined: 21-02-2012
#23
RE: Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ
Όπως προκύπτει από την, από 28/3, επιστολή του Διευθυντή Συγκοινωνιακού Σχεδιασμού & Ανάπτυξης του ΟΑΣΑ προς τη Δημοτική Αρχή Ελληνικού, οι αλλαγές που προβλέπονται στο σχεδιασμό του ΟΑΣΑ για την περιοχή του Ελληνικού είναι οι εξής:
- 114 (Γλυφάδα - Καβούρι - Βουλιαγμένη μέσω Μαρίνας): Τροφοδοτική στο στ. Ελληνικού.
- 124 (Γλυφάδα - Αγ. Τριάδα - Αγ. Τρύφωνας): Τροφοδοτική στο στ. Ελληνικού.
- 171 (Στ. Αγ. Δημητριος - Βάρκιζα μέσω Βουλιαγμενης): Τροφοδοτική στο στ. Ελληνικού.
- 210 (Τερψιθέα - Ελληνικό - Στ. Αγ. Δημήτριος): Κατάργηση.
- Α1 (Πειραιάς - Βούλα): Πύκνωση δρομολογίων.
- Ε22 (Ακαδημία - Σαρωνίδα / ΕΞΠΡΕΣ): Τροφοδοτική στο στ. Ελληνικού.
- Χ97 (Στ. Δάφνης - Αερολ. Αθηνών / ΕΞΠΡΕΣ): Τροφοδοτική στο στ. Ελληνικού.
- Καμία μεταβολή σε 115, 116, 120, 128, 140, 149, 154, 170, 205, 207, Α1, Α2, Α3, Α4, Β1, Β3, Χ96.

Το πρώτο συμπέρασμα από τις αλλαγές που προωθεί ο ΟΑΣΑ είναι αρνητικό. Και αυτό διότι δεν προωθεί κάποια τολμηρή αλλαγή. Δειλές μεταβολές μόνο. Ενώ θα μπορούσαν ν' αλλάξουν πολλά προς το καλύτερο.
Προσωπικά αυτό που φοβάμαι είναι ότι πολλά απ' αυτά που δε θ' αλλάξουν, μπορεί ν' αρχίσουν ν' απαξιώνονται σταδιακά, με "κρυφές" μειώσεις στον αριθμό των δρομολογίων. Όπως και να το κάνουμε, τα Α3/Β3, για παράδειγμα, δεν πρόκειται να γεμίζουν πια ούτε με N1. Μόλις θα φτάνουν στο Μετρό του Ελληνικού θα αδειάζουν.
Ενδεχομένως ο κύκλος των αλλαγών στα νότια να μην κλείσει και στις αρχές του καλοκαιριού, με το άνοιγμα των νέων σταθμών. Πιθανότατα, το ενδεχόμενο κλείσιμο του Ελληνικού να συμπαρασύρει μαζί αρκετές γραμμές στον κάλαθο των αχρήστων.
Με τα δεδομένα αυτά, μη μας φανεί περίεργο αν δεν αλλάξει τίποτα απολύτως και στις υπόλοιπες περιοχές που θα εξυπηρετούνται από τους 4 νέους σταθμούς της "κόκκινης" γραμμής...
(This post was last modified: 16-05-2013, 06:42 PM by marios.ilioupoli.)
16-05-2013, 06:25 PM
Find Reply
ecoj Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 187
Joined: 12-04-2013
#24
RE: Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ
Σωστός ο marios.ilioupoli. Τα Α3 και Β3 θα πηγαινοέρχονται φαντάσματα στην Αθήνα. Το μόνο που βγει είναι ότι ίσως πλέον δεν χρειάζονται αρθρωτά και μείνουν με 12μετρα. Ανάγκη μεγαλύτερη για πύκνωση είχε η Β1 άλλα δεν έγινε. Οι 247 και 155 που δεν αναφέρονται τι θα απογίνουν;
16-05-2013, 08:58 PM
Find Reply
mercedes elbo Offline
Contributor



Posts: 359
Joined: 05-08-2010
#25
RE: Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ
(16-05-2013, 06:25 PM)marios.ilioupoli Wrote: Όπως προκύπτει από την, από 28/3, επιστολή του Διευθυντή Συγκοινωνιακού Σχεδιασμού & Ανάπτυξης του ΟΑΣΑ προς τη Δημοτική Αρχή Ελληνικού, οι αλλαγές που προβλέπονται στο σχεδιασμό του ΟΑΣΑ για την περιοχή του Ελληνικού είναι οι εξής:
- 114 (Γλυφάδα - Καβούρι - Βουλιαγμένη μέσω Μαρίνας): Τροφοδοτική στο στ. Ελληνικού.
- 124 (Γλυφάδα - Αγ. Τριάδα - Αγ. Τρύφωνας): Τροφοδοτική στο στ. Ελληνικού.
- 171 (Στ. Αγ. Δημητριος - Βάρκιζα μέσω Βουλιαγμενης): Τροφοδοτική στο στ. Ελληνικού.
- 210 (Τερψιθέα - Ελληνικό - Στ. Αγ. Δημήτριος): Κατάργηση.
- Α1 (Πειραιάς - Βούλα): Πύκνωση δρομολογίων.
- Ε22 (Ακαδημία - Σαρωνίδα / ΕΞΠΡΕΣ): Τροφοδοτική στο στ. Ελληνικού.
- Χ97 (Στ. Δάφνης - Αερολ. Αθηνών / ΕΞΠΡΕΣ): Τροφοδοτική στο στ. Ελληνικού.
- Καμία μεταβολή σε 115, 116, 120, 128, 140, 149, 154, 170, 205, 207, Α1, Α2, Α3, Α4, Β1, Β3, Χ96.

Το πρώτο συμπέρασμα από τις αλλαγές που προωθεί ο ΟΑΣΑ είναι αρνητικό. Και αυτό διότι δεν προωθεί κάποια τολμηρή αλλαγή. Δειλές μεταβολές μόνο. Ενώ θα μπορούσαν ν' αλλάξουν πολλά προς το καλύτερο.
Προσωπικά αυτό που φοβάμαι είναι ότι πολλά απ' αυτά που δε θ' αλλάξουν, μπορεί ν' αρχίσουν ν' απαξιώνονται σταδιακά, με "κρυφές" μειώσεις στον αριθμό των δρομολογίων. Όπως και να το κάνουμε, τα Α3/Β3, για παράδειγμα, δεν πρόκειται να γεμίζουν πια ούτε με N1. Μόλις θα φτάνουν στο Μετρό του Ελληνικού θα αδειάζουν.
Ενδεχομένως ο κύκλος των αλλαγών στα νότια να μην κλείσει και στις αρχές του καλοκαιριού, με το άνοιγμα των νέων σταθμών. Πιθανότατα, το ενδεχόμενο κλείσιμο του Ελληνικού να συμπαρασύρει μαζί αρκετές γραμμές στον κάλαθο των αχρήστων.
Με τα δεδομένα αυτά, μη μας φανεί περίεργο αν δεν αλλάξει τίποτα απολύτως και στις υπόλοιπες περιοχές που θα εξυπηρετούνται από τους 4 νέους σταθμούς της "κόκκινης" γραμμής...

Τα Α3/Β3 θα έχουν σίγουρα χαμηλότερη επιβατική κίνηση σε σχέση με σήμερα καθώς το μόνο που θα κάνουν είναι να μάζευουν όσους απ' τα τοπικά θέλουν να πάνε με λεωφορείο κέντρο ή σε κάποια ενδιάμεση στάση και από Γλυφάδα προς Στ. Ελληνικού που εκτός της Ευρυάλης θα έχουν και Ε22, 114, 205 σχεδόν παράλληλα για μετρό οπότε δεν θα 'ναι και εκεί μεγάλη η επιβατική κίνηση. Όμως, στους άλλους σταθμούς λογικά θα 'χουμε αλλαγές καθώς ήδη ξέρουμε για κυκλική γραμμή στον Άλιμο και το παραπάνω έγγραφο μιλάει μόνο για τις αλλαγές του Στ. Ελληνικού. Πάντως, απ' ότι βλέπω οι γραμμές που πάνε στο Ελληνικό είναι όσες κουτσά στραβά έχουν χώρους και στα Τερματά τους για στάθμευση οχημάτων. Μήπως έχουν σκοπό όλα του Στ. Ελληνικού να 'ναι κυκλικά?

(16-05-2013, 08:58 PM)ecoj Wrote: Σωστός ο marios.ilioupoli. Τα Α3 και Β3 θα πηγαινοέρχονται φαντάσματα στην Αθήνα. Το μόνο που βγει είναι ότι ίσως πλέον δεν χρειάζονται αρθρωτά και μείνουν με 12μετρα. Ανάγκη μεγαλύτερη για πύκνωση είχε η Β1 άλλα δεν έγινε. Οι 247 και 155 που δεν αναφέρονται τι θα απογίνουν;

247 και 155 αν μείνουν λογικά στο Στ. Αλίμου θα πάνε. Αλλά από 'κει φαίνεται ότι το έγγραφο μιλάει μόνο για το Στ. Ελληνικού καθώς δεν τις αναφέρει καν σ' αυτές που δεν θα τροποποιηθούν ενώ διέρχονται απ' το δήμο Ελληνικού σε αντίθεση με τα 115, 116, 120, 128, 149/170, 207 και Α4 που δεν διέρχονται καν.
16-05-2013, 11:17 PM
Find Reply
nikos1991 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 195
Joined: 09-07-2011
#26
RE: Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ
Δεν βλέπω άλλη κινητικότητα στη διαύγεια, οπότε υποθέτω πως τελείωσαν οι αλλαγές λόγω των νέων σταθμών του μετρό. Οι αλλαγές είναι οι κάτωθί:
Κόψιμο στον σταθμό Ελληνικό των γραμμών:
Ε22: Στ. Ελληνικό - Σαρωνίδα (Εxpress)
171: Στ. Ελληνικό - Βάρκιζα
Χ97: Στ. Ελληνικό - Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος
Κατάργηση: 202, 210 και 216
Ο κλάδος του 216 θα ενσωματωθεί στο 155 και θα διέρχεται από το μετρο του Αλίμου.
στη νέα γραμμή 155: Ελληνικό - Στ. Άλιμος - Αγ. Μαρίνα
Το 247 "Στ. Αγ. Δημήτριος - Ελληνικό" θα μετατραπεί σε 142 "Στ. Αργυρούπολη - Καλαμάκι" για την εξυπηρέτηση της Λ. Αλίμου (γελάω)
Το 109 θα κάνει τέρμα στον Αγ. Δημήτριο, αντί για στάση που έκανε μέχρι σήμερα.
Το 101 "Πειραιάς - Ελληνικό" θα γίνει κυκλικό από το Ελληνικό μέχρι το Καλαμάκι "Ελληνικό - Άλιμος"
Το Β3 δεν θα κάνει πλέον στάση στην πλ. Γλυφάδας, στη διαδρομή προς Αθήνας στην άνοδο της Ποσειδώνος, αλλά ακριβώς απέναντι. Όσοι εξυπηρετούνται από αυτή τη στάση θα παίρνουν το Ε22 που είναι και EXPRESS.
Το 141 θα αποκτήσει αφετηρία στη Δάφνη, αντί για στάση που έκανε μέχρι σήμερα.
Το 124 θα επεκταθεί από τον Αγ. Τρύφωνα μέχρι το Μετρό του Ελληνικού ως: 124 "Γλυφάδα - Αγ. Τριάδα - Στ. Ελληνικό"
04-07-2013, 03:50 PM
Find Reply
marios.ilioupoli Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 216
Joined: 21-02-2012
#27
RE: Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ
(04-07-2013, 03:50 PM)nikos1991 Wrote: Δεν βλέπω άλλη κινητικότητα στη διαύγεια, οπότε υποθέτω πως τελείωσαν οι αλλαγές λόγω των νέων σταθμών του μετρό. Οι αλλαγές είναι οι κάτωθί:
Κόψιμο στον σταθμό Ελληνικό των γραμμών:
Ε22: Στ. Ελληνικό - Σαρωνίδα (Εxpress)
171: Στ. Ελληνικό - Βάρκιζα
Χ97: Στ. Ελληνικό - Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος
Κατάργηση: 202, 210 και 216
Ο κλάδος του 216 θα ενσωματωθεί στο 155 και θα διέρχεται από το μετρο του Αλίμου.
στη νέα γραμμή 155: Ελληνικό - Στ. Άλιμος - Αγ. Μαρίνα
Το 247 "Στ. Αγ. Δημήτριος - Ελληνικό" θα μετατραπεί σε 142 "Στ. Αργυρούπολη - Καλαμάκι" για την εξυπηρέτηση της Λ. Αλίμου (γελάω)
Το 109 θα κάνει τέρμα στον Αγ. Δημήτριο, αντί για στάση που έκανε μέχρι σήμερα.
Το 101 "Πειραιάς - Ελληνικό" θα γίνει κυκλικό από το Ελληνικό μέχρι το Καλαμάκι "Ελληνικό - Άλιμος"
Το Β3 δεν θα κάνει πλέον στάση στην πλ. Γλυφάδας, στη διαδρομή προς Αθήνας στην άνοδο της Ποσειδώνος, αλλά ακριβώς απέναντι. Όσοι εξυπηρετούνται από αυτή τη στάση θα παίρνουν το Ε22 που είναι και EXPRESS.
Το 141 θα αποκτήσει αφετηρία στη Δάφνη, αντί για στάση που έκανε μέχρι σήμερα.
Το 124 θα επεκταθεί από τον Αγ. Τρύφωνα μέχρι το Μετρό του Ελληνικού ως: 124 "Γλυφάδα - Αγ. Τριάδα - Στ. Ελληνικό"

Και τώρα αρχίζει η κριτική...
Β3: Δε φτάνει που δεν ενοποιήθηκαν (επιτέλους) Α3/Β3, τώρα κάνουν και την τεράστια μπαρούφα να βάλουν 2 γραμμές που διαφοροποιούνται ελάχιστα, να διέρχονται από τελείως διαφορετικές στάσεις. Μήπως θα πρέπει ο κόσμος από την πλ. Γλυφάδας να φτάνει στο Γκολφ για να πάρει κάποιο από τα δύο; Ή θα πρέπει να πηγαινοέρχεται από τη μια πλευρά στην άλλη για να δει αν θα περάσει το Α3 από την πλευρά της πλατεία ή το Β3 από την πλευρά της παραλίας; ΕΛΕΟΣ!
202: Δεν το περίμενε κανείς! Και όμως ο ΟΑΣΑ έκανε το "θαύμα" του και πάλι. Η 202 ιδρύθηκε για να καλύψει το κενό που είχαν αφήσει το 024 και το 057, αν θυμάμαι καλά. Δεν πέτυχε, είναι η αλήθεια. Αν έπρεπε ή όχι να κοπεί, ας το κρίνουν άλλοι...
109: Άλλα περιμέναμε, άλλα είδαμε. Μένει και γίνεται με αφετηρία/τέρμα, αφού ο τερματικός στο Μετρό του Αγ. Δημητρίου αδειάζει για τα καλά (μένουν μόνο 109 και 154). Ίσως η συγχώνευση με το 141 που περιμέναμε, να τη βελτίωνε λίγο, αλλά και έτσι όπως είναι, καλά είναι!
155/216: Όλα περίμενα να τα δω, αλλά αυτό, ΠΟΤΕ! Ποιος φωστήρας σκέφτηκε να συνενώσει αυτές τις δύο άσχετες μεταξύ τους γραμμές; Είναι πέρα για πέρα φανερό ότι δεν ήθελαν να σπάσουν αυγά (να κόψουν και τη συγκοινωνιακή σύνδεση του Α/Σ μετά την απομάκρυνση του 141 και να κοπεί και το 216 από την Ηλιούπολη), αλλά πιστεύω ότι είναι η πιο αποτυχημένη γραμμή.
Ελπίζω αυτή η γραμμή να πετύχει, αν και πιστεύω ότι αφού απόφάσισαν να κάνουν τέτοια συγχώνευση, γιατί τουλάχιστον δεν την έβαζαν από Πλ. Παραθύρα να κατεβαίνει όλη τη Σοφ. Βενιζέλου, να συνεχίζει Βουλιαγμένης και να πηγαίνει Α/Σ Ελληνικού και αντιστοίχως η επιστροφή. Τώρα έτσι όπως είναι καλύπτει σημεία που καλύπτονται και από άλλες γραμμές.
101: Άλλη κυκλική περιμέναμε και άλλη είδαμε, αλλά το αποτέλεσμα πιστεύω ότι είναι καλό. Θα φανεί βέβαια εκ του αποτελέσματος.
142: Το πρώην 247 λοιπόν. Δεν ξέρω αν θα πετύχει, αλλά δεν πιστεύω ότι θα εξαφανιστεί μέσα σε 1 μήνα. Διορθώστε με, αν κάνω λάθος, αλλά καλύπτεται σχεδόν πλήρως και από το 140. Και αυτή θα την κρίνουμε εκ του αποτελέσματος...
210: Καλώς ή κακώς, κόπηκε. Η Γερουλάνου μένει στο νέο 101. Η Τερψιθέα καλύπτεται. Και όλα βαίνουν ομαλώς...
171/Ε22/Χ97: Δεν έπεσε κανείς από τα σύννεφα...
(This post was last modified: 04-07-2013, 06:23 PM by marios.ilioupoli.)
04-07-2013, 06:13 PM
Find Reply
mercedes elbo Offline
Contributor



Posts: 359
Joined: 05-08-2010
#28
RE: Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ
(04-07-2013, 06:13 PM)marios.ilioupoli Wrote: Και τώρα αρχίζει η κριτική...
Β3: Δε φτάνει που δεν ενοποιήθηκαν (επιτέλους) Α3/Β3, τώρα κάνουν και την τεράστια μπαρούφα να βάλουν 2 γραμμές που διαφοροποιούνται ελάχιστα, να διέρχονται από τελείως διαφορετικές στάσεις. Μήπως θα πρέπει ο κόσμος από την πλ. Γλυφάδας να φτάνει στο Γκολφ για να πάρει κάποιο από τα δύο; Ή θα πρέπει να πηγαινοέρχεται από τη μια πλευρά στην άλλη για να δει αν θα περάσει το Α3 από την πλευρά της πλατεία ή το Β3 από την πλευρά της παραλίας; ΕΛΕΟΣ!
202: Δεν το περίμενε κανείς! Και όμως ο ΟΑΣΑ έκανε το "θαύμα" του και πάλι. Η 202 ιδρύθηκε για να καλύψει το κενό που είχαν αφήσει το 024 και το 057, αν θυμάμαι καλά. Δεν πέτυχε, είναι η αλήθεια. Αν έπρεπε ή όχι να κοπεί, ας το κρίνουν άλλοι...
109: Άλλα περιμέναμε, άλλα είδαμε. Μένει και γίνεται με αφετηρία/τέρμα, αφού ο τερματικός στο Μετρό του Αγ. Δημητρίου αδειάζει για τα καλά (μένουν μόνο 109 και 154). Ίσως η συγχώνευση με το 141 που περιμέναμε, να τη βελτίωνε λίγο, αλλά και έτσι όπως είναι, καλά είναι!
155/216: Όλα περίμενα να τα δω, αλλά αυτό, ΠΟΤΕ! Ποιος φωστήρας σκέφτηκε να συνενώσει αυτές τις δύο άσχετες μεταξύ τους γραμμές; Είναι πέρα για πέρα φανερό ότι δεν ήθελαν να σπάσουν αυγά (να κόψουν και τη συγκοινωνιακή σύνδεση του Α/Σ μετά την απομάκρυνση του 141 και να κοπεί και το 216 από την Ηλιούπολη), αλλά πιστεύω ότι είναι η πιο αποτυχημένη γραμμή.
Ελπίζω αυτή η γραμμή να πετύχει, αν και πιστεύω ότι αφού απόφάσισαν να κάνουν τέτοια συγχώνευση, γιατί τουλάχιστον δεν την έβαζαν από Πλ. Παραθύρα να κατεβαίνει όλη τη Σοφ. Βενιζέλου, να συνεχίζει Βουλιαγμένης και να πηγαίνει Α/Σ Ελληνικού και αντιστοίχως η επιστροφή. Τώρα έτσι όπως είναι καλύπτει σημεία που καλύπτονται και από άλλες γραμμές.
101: Άλλη κυκλική περιμέναμε και άλλη είδαμε, αλλά το αποτέλεσμα πιστεύω ότι είναι καλό. Θα φανεί βέβαια εκ του αποτελέσματος.
142: Το πρώην 247 λοιπόν. Δεν ξέρω αν θα πετύχει, αλλά δεν πιστεύω ότι θα εξαφανιστεί μέσα σε 1 μήνα. Διορθώστε με, αν κάνω λάθος, αλλά καλύπτεται σχεδόν πλήρως και από το 140. Και αυτή θα την κρίνουμε εκ του αποτελέσματος...
210: Καλώς ή κακώς, κόπηκε. Η Γερουλάνου μένει στο νέο 101. Η Τερψιθέα καλύπτεται. Και όλα βαίνουν ομαλώς...
171/Ε22/Χ97: Δεν έπεσε κανείς από τα σύννεφα...

B3: Μέχρι πρότινος για να έχουν κοινή στάση έκανε όλο τον κύκλο 2 φορές και έχανε 5'-10' τζάμπα. Για κοινή στάση υπάρχει και η στάση Άγιος Κωνσταντίνος.
202: Όντως εδω ήταν παράξενη η καταργησή του τη στιγμή που υπάρχουν άλλες γραμμές που έχουν λιγότερη κίνηση π.χ. 162/163 κ.α.
109: Επίσης παράξενο και ακόμη πιο παράξενο είναι ότι αφήνουν το 154 μέχρι Αγ. Δημήτριο για να πηγαίνει άδειο από το Στ. Αλίμου μέχρι το Στ. Αγίου Δημητρίου ενώ θα μπορούσε να κοπεί ως κυκλικό στο Στ. Αλίμου και να πύκνωνε.
155/216: Σκέτη χαζομάρα. Απ' την πλευρά της Ηλιούπολης άμα θέλει κάποιος να το χρησιμοποιήσει για να πάει κέντρο ή πρεπει να πάει μέχρι το Στ. Αλίμου ή να κατέβει στη στάση Χεϋδεν και να πάει με τα πόδια στο Στ. Ηλιούπολης.
101: Κόψιμο ήθελε εντελώς. Το κομμάτι του μέσα στο Άλιμο είναι σχεδόν το ίδιο με το κατηργημένο 172 το οποίο πήγαινε άδειο. Στην Αργυρούπολη και στο Άνω Ελληνικό μπορεί να καλυφθεί από το Β1 άμα το βάλουν να διέρχεται από 'κει και να διέρχεται επίσης και από Στ. Αλίμου. Αν ενισχυθεί το Β1 με τα 3 οχήματα του νέου 101 γίνεται ανά 15'-20' στην αιχμή και μπορεί να λειτουργήσει με κανονικό ωράριο 5:00-23:40.
142: Ότι να 'ναι. Κανείς δεν νομίζω να το παίρνει με σχυνότητες ανά 40' και δεν τους έφτανε που το κρατάνε το πήγαν και Στ. Αργυρούπολης αντί για Στ. Αλίμου.
210: Καλώς κόπηκε. Η Τερψιθέα βέβαια θα ξεμείνει με γελοία σύνδεση με το μετρό ανά 30'-40' με το 205. Τουλάχιστον ας κόβανε το 207 που καλύπτεται και το 205 να δούλευε με συχνότητες ανά 15'-20' και να έκανε την διαδρομή του 207 στην Τερψιθέα.
124/171/Ε22/Χ97: Καλώς έγιναν και τα γνωρίζαμε. Αυτό που δεν βλέπω πουθενά να αναφέρεται είναι το 114 που έλεγαν ότι θα πάει και αυτό Στ. Ελληνικού.
(This post was last modified: 04-07-2013, 09:38 PM by mercedes elbo.)
04-07-2013, 09:37 PM
Find Reply
marios.ilioupoli Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 216
Joined: 21-02-2012
#29
RE: Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ
(04-07-2013, 09:37 PM)mercedes elbo Wrote: B3: Μέχρι πρότινος για να έχουν κοινή στάση έκανε όλο τον κύκλο 2 φορές και έχανε 5'-10' τζάμπα. Για κοινή στάση υπάρχει και η στάση Άγιος Κωνσταντίνος.
202: Όντως εδω ήταν παράξενη η καταργησή του τη στιγμή που υπάρχουν άλλες γραμμές που έχουν λιγότερη κίνηση π.χ. 162/163 κ.α.
109: Επίσης παράξενο και ακόμη πιο παράξενο είναι ότι αφήνουν το 154 μέχρι Αγ. Δημήτριο για να πηγαίνει άδειο από το Στ. Αλίμου μέχρι το Στ. Αγίου Δημητρίου ενώ θα μπορούσε να κοπεί ως κυκλικό στο Στ. Αλίμου και να πύκνωνε.
155/216: Σκέτη χαζομάρα. Απ' την πλευρά της Ηλιούπολης άμα θέλει κάποιος να το χρησιμοποιήσει για να πάει κέντρο ή πρεπει να πάει μέχρι το Στ. Αλίμου ή να κατέβει στη στάση Χεϋδεν και να πάει με τα πόδια στο Στ. Ηλιούπολης.
101: Κόψιμο ήθελε εντελώς. Το κομμάτι του μέσα στο Άλιμο είναι σχεδόν το ίδιο με το κατηργημένο 172 το οποίο πήγαινε άδειο. Στην Αργυρούπολη και στο Άνω Ελληνικό μπορεί να καλυφθεί από το Β1 άμα το βάλουν να διέρχεται από 'κει και να διέρχεται επίσης και από Στ. Αλίμου. Αν ενισχυθεί το Β1 με τα 3 οχήματα του νέου 101 γίνεται ανά 15'-20' στην αιχμή και μπορεί να λειτουργήσει με κανονικό ωράριο 5:00-23:40.
142: Ότι να 'ναι. Κανείς δεν νομίζω να το παίρνει με σχυνότητες ανά 40' και δεν τους έφτανε που το κρατάνε το πήγαν και Στ. Αργυρούπολης αντί για Στ. Αλίμου.
210: Καλώς κόπηκε. Η Τερψιθέα βέβαια θα ξεμείνει με γελοία σύνδεση με το μετρό ανά 30'-40' με το 205. Τουλάχιστον ας κόβανε το 207 που καλύπτεται και το 205 να δούλευε με συχνότητες ανά 15'-20' και να έκανε την διαδρομή του 207 στην Τερψιθέα.
124/171/Ε22/Χ97: Καλώς έγιναν και τα γνωρίζαμε. Αυτό που δεν βλέπω πουθενά να αναφέρεται είναι το 114 που έλεγαν ότι θα πάει και αυτό Στ. Ελληνικού.

Για το Β3 η στάση που λες είναι στην κατεύθυνση προς Γλυφάδα. Και δεν έχει νόημα να τα πάρεις από εκεί, γιατί θα σε πάει στο τέρμα στο Γκολφ και θα περιμένεις μέχρι να ξεκινήσει. Η κοινή στάση που είχαν στην πλατεία της Γλυφάδας βόλευε γιατί ήξερες ότι αν έχανες το ένα, θα έρχονταν άλλο. Τώρα θα ψάχνεσαι αν πέρασε από τη μια στάση το Α3 ή από την άλλη το Β3;

Το 114 μήπως το δούμε τις επόμενες ημέρες να βγαίνει στη Διαύγεια; Εκτός αν το πήραν πίσω...

Επίσης, πιστεύω πως άνετα θα μπορούσαν να γίνουν τα εξής:
128: Να αναλάμβανε το Πανόραμα Βούλας και να ενισχύονταν για να καλύπτει τη Γούναρη, ώστε να κοπεί το 154. Επίσης, να δώσει την Τερψιθέα στο 207.
154: Τοπικό ΤΕΡΨΙΘΕΑ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΑΛΙΜΟΣ, ακολουθώντας τις οδούς Λ. Κων. Αθανάτου, Γ. Γεννηματά, Λ. Κύπρου.
162/163: Κόψιμο.
207: Ενίσχυση, λόγω κατάργησης 210 και τροποποίησης 128.
Α3/Β3: Ενοποίηση.
Α4: Κόψιμο και ανάληψη του τμήματος της Κάτω Ηλιούπολης από νέα τοπική γραμμή (πιθανόν συγχώνευση παλιού 208 με το 216 => ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ).
04-07-2013, 10:52 PM
Find Reply
mercedes elbo Offline
Contributor



Posts: 359
Joined: 05-08-2010
#30
RE: Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ
(04-07-2013, 10:52 PM)marios.ilioupoli Wrote: Για το Β3 η στάση που λες είναι στην κατεύθυνση προς Γλυφάδα. Και δεν έχει νόημα να τα πάρεις από εκεί, γιατί θα σε πάει στο τέρμα στο Γκολφ και θα περιμένεις μέχρι να ξεκινήσει. Η κοινή στάση που είχαν στην πλατεία της Γλυφάδας βόλευε γιατί ήξερες ότι αν έχανες το ένα, θα έρχονταν άλλο. Τώρα θα ψάχνεσαι αν πέρασε από τη μια στάση το Α3 ή από την άλλη το Β3;

Το 114 μήπως το δούμε τις επόμενες ημέρες να βγαίνει στη Διαύγεια; Εκτός αν το πήραν πίσω...

Επίσης, πιστεύω πως άνετα θα μπορούσαν να γίνουν τα εξής:
128: Να αναλάμβανε το Πανόραμα Βούλας και να ενισχύονταν για να καλύπτει τη Γούναρη, ώστε να κοπεί το 154. Επίσης, να δώσει την Τερψιθέα στο 207.
154: Τοπικό ΤΕΡΨΙΘΕΑ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΑΛΙΜΟΣ, ακολουθώντας τις οδούς Λ. Κων. Αθανάτου, Γ. Γεννηματά, Λ. Κύπρου.
162/163: Κόψιμο.
207: Ενίσχυση, λόγω κατάργησης 210 και τροποποίησης 128.
Α3/Β3: Ενοποίηση.
Α4: Κόψιμο και ανάληψη του τμήματος της Κάτω Ηλιούπολης από νέα τοπική γραμμή (πιθανόν συγχώνευση παλιού 208 με το 216 => ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ).

Β3: Όχι δες εδώ http://oasa.gr/xpmap.php?id=pa3. Η τρίτη στάση μετά το Τέρμα είναι Άγιος Κωνσταντίνος και είναι απέναντι απ' την αντίστοιχη προς Γκόλφ.

114: Μακάρι και μακάρι γιατί καλό θα 'ταν τώρα που πάει το Ε22 Ελληνικό να ανέβουν και τα υπόλοιπα τοπικά (114, 115/116, 149/170) στο Στ. Ελληνικού είτε ως έχουν είτε με τροποποιήσεις. Έτσι και θα ξαλάφρωνε το Ε22 και το 171 και θα συνδεόταν το Κίτσι, το Κόρμπι, το Χέρωμα και το Καβούρι απευθείας με το μετρό.
128: Όπως ακριβώς το προτείνεις με Τέρμα στο Στ. Ελληνικού.
154/Α4: Αυτό που προτείνεις ως 154 είναι το παλίο Α4 τοπικοποιημένο. Δεν είναι άσχημη σκέψη να πάει το Α4 ως τοπικό στον Άλιμο και να επανέλθει ένα τοπικό 208 αλλά πιστεύω θα 'ταν καλύτερο να μείνει το σημερινό Α4 τοπικοποιημένο στο Στ. Ηλιούπολης καθώς είναι επιτυχημένο. Το 216 να μείνει ως έχει αλλά απ' την Βουλιαγμένης να πηγαίνει κατ' ευθείαν Αγίου Κωνσταντίνου όχι να κάνει κύκλο στο Άγιο Δημήτριο.
162/163: Συμφωνώ
207: Το 207 όμως δεν πάει μετρό. Μόνο το 205. Και ειδικά αν θέλουμε να ενοποιηθούν Α3/Β3 που σημαίνει ότι δεν θα 'χει Β3 από Γ. Λαμπράκη και Καραχάλιου χρειάζεται ένα συχνό 205 με διέλευση από Γ. Λαμπράκη και στις δύο κατευθύνσεις. Οπότε ας κοπεί το 207 για να μπουν όλα τα οχήματα στο 205 ώστε να ανταπεξέλθει.
04-07-2013, 11:18 PM
Find Reply
marios.ilioupoli Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 216
Joined: 21-02-2012
#31
RE: Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ
(04-07-2013, 11:18 PM)mercedes elbo Wrote: Β3: Όχι δες εδώ http://oasa.gr/xpmap.php?id=pa3. Η τρίτη στάση μετά το Τέρμα είναι Άγιος Κωνσταντίνος και είναι απέναντι απ' την αντίστοιχη προς Γκόλφ.

114: Μακάρι και μακάρι γιατί καλό θα 'ταν τώρα που πάει το Ε22 Ελληνικό να ανέβουν και τα υπόλοιπα τοπικά (114, 115/116, 149/170) στο Στ. Ελληνικού είτε ως έχουν είτε με τροποποιήσεις. Έτσι και θα ξαλάφρωνε το Ε22 και το 171 και θα συνδεόταν το Κίτσι, το Κόρμπι, το Χέρωμα και το Καβούρι απευθείας με το μετρό.
128: Όπως ακριβώς το προτείνεις με Τέρμα στο Στ. Ελληνικού.
154/Α4: Αυτό που προτείνεις ως 154 είναι το παλίο Α4 τοπικοποιημένο. Δεν είναι άσχημη σκέψη να πάει το Α4 ως τοπικό στον Άλιμο και να επανέλθει ένα τοπικό 208 αλλά πιστεύω θα 'ταν καλύτερο να μείνει το σημερινό Α4 τοπικοποιημένο στο Στ. Ηλιούπολης καθώς είναι επιτυχημένο. Το 216 να μείνει ως έχει αλλά απ' την Βουλιαγμένης να πηγαίνει κατ' ευθείαν Αγίου Κωνσταντίνου όχι να κάνει κύκλο στο Άγιο Δημήτριο.
162/163: Συμφωνώ
207: Το 207 όμως δεν πάει μετρό. Μόνο το 205. Και ειδικά αν θέλουμε να ενοποιηθούν Α3/Β3 που σημαίνει ότι δεν θα 'χει Β3 από Γ. Λαμπράκη και Καραχάλιου χρειάζεται ένα συχνό 205 με διέλευση από Γ. Λαμπράκη και στις δύο κατευθύνσεις. Οπότε ας κοπεί το 207 για να μπουν όλα τα οχήματα στο 205 ώστε να ανταπεξέλθει.

Β3: Έχει απόλυτο δίκιο! Απλά θυμόμουν την κοινή στάση που έχουν Α3/Β3 απέναντι από το Public όταν πάνε προς το Γκολφ και αυτή την είχα ξεχάσει. Και πάλι, όμως, θα πρέπει να ενημερωθεί και ο κόσμος, για να μη βρεθεί προ εκπλήξεως.
ΤΟΠΙΚΑ ΒΒΒ: Θα έπρεπε και αυτά να πάνε στο Μετρό του Ελληνικού. Φτάνουν μέχρι το Γκολφ και λυπούνται μέσω Ευρυάλης να τα στείλουν στο Ελληνικό; Βέβαια θα γίνει και το σώσε από λεωφορεία στον πρώην Ανατ. Αερολιμένα.
128+207: Στην πρόταση για τροποποίηση ξέχασα να τα στείλω και τα δύο στο Μετρό του Ελληνικού! Tongue
Αν καταργήσουμε το 207, τότε μένει χωρίς λεωφορείο η Α. Παπανδρέου. Οπότε, ας ενισχύονταν το 205 χωρίς να καταργηθεί το 207.
Α4: Ποια είναι τα κριτήρια για να θεωρήσουμε επιτυχημένη μια γραμμή; Αν είναι η επιβατική κίνηση, τότε εξαρχής κανένας δεν πίστευε ότι υπήρχε έστω και 0,01% πιθανότητα να μην πετύχει το Α4, εφόσον απορροφούσε και το παλιό 208. Οπότε και να έσπαγε, ότι θα δημιουργούνταν, πετυχημένο θα ήταν ξανά.
05-07-2013, 09:42 AM
Find Reply
mercedes elbo Offline
Contributor



Posts: 359
Joined: 05-08-2010
#32
RE: Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ
(05-07-2013, 09:42 AM)marios.ilioupoli Wrote: ΤΟΠΙΚΑ ΒΒΒ: Θα έπρεπε και αυτά να πάνε στο Μετρό του Ελληνικού. Φτάνουν μέχρι το Γκολφ και λυπούνται μέσω Ευρυάλης να τα στείλουν στο Ελληνικό; Βέβαια θα γίνει και το σώσε από λεωφορεία στον πρώην Ανατ. Αερολιμένα.
128+207: Στην πρόταση για τροποποίηση ξέχασα να τα στείλω και τα δύο στο Μετρό του Ελληνικού! Tongue
Αν καταργήσουμε το 207, τότε μένει χωρίς λεωφορείο η Α. Παπανδρέου. Οπότε, ας ενισχύονταν το 205 χωρίς να καταργηθεί το 207.
ΤΟΠΙΚΑ ΒΒΒ: Δεν είναι ανάγκη να τα στείλουν μέσω Ευρυάλης. Μπορούν να πάνε και από Σ. Καράγιωργα/Ναπ. Ζέρβα-Ζέππου.
207: Είπα για κατάργηση 207 επειδή στην Α. Παπανδρέου είναι κοντά τα Β3/205 και 128/154. Το 205 δεν μπορεί να ενισχυθεί άμα δεν κοπεί κάτι άλλο για να πάρει αυτό τα οχήματα. Ενναλακτικά ας κοπεί το 205 και να πάρει τα 3 οχήματα το 207 αφού πάει στο Στ. Ελληνικού αλλά θα χρειαστεί μεγαλύτερο χρόνο διαδρομής σε σχέση μ' ενα 205 (υπολογίζω 75' χρονο διαδρομής ανά 25' αιχμή που είναι αραιό). Επίσης, έτσι θα χρειάζεται απαραίτητα το Β3 γιατί δεν θα υπάρχει κάτι που να καλύπτει την Καραχάλιου.
(This post was last modified: 05-07-2013, 02:50 PM by mercedes elbo.)
05-07-2013, 02:49 PM
Find Reply
nikos1991 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 195
Joined: 09-07-2011
#33
RE: Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ
(05-07-2013, 09:42 AM)marios.ilioupoli Wrote: Β3: Έχει απόλυτο δίκιο! Απλά θυμόμουν την κοινή στάση που έχουν Α3/Β3 απέναντι από το Public όταν πάνε προς το Γκολφ και αυτή την είχα ξεχάσει. Και πάλι, όμως, θα πρέπει να ενημερωθεί και ο κόσμος, για να μη βρεθεί προ εκπλήξεως.

Β3 Κατάργηση προχθές και όλα τα λεωφορεία στο Α3 που με τη σειρά του θα φύγει από την Ευρυάλη. Το 205 θα θα ενισχυθεί για να αποκτήσει σοβαρές συχνότητες (12-15' αιχμή) και θα γίνει το λεωφορείο που θα συνδέει Γρηγ. Λαμπράκη (και τις 2 κατευθύνσεις) με μετρό Ελληνικού, Καραχάλιου με Ελληνικό και Τερψιθέα με Ελληνικό. Την Ευρυάλη την αναλαμβάνουν τα λεωφορεία που θα πηγαίνουν από Γκόλφ - Ελληνικό.
05-07-2013, 02:54 PM
Find Reply
marios.ilioupoli Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 216
Joined: 21-02-2012
#34
RE: Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ
(05-07-2013, 02:49 PM)mercedes elbo Wrote: ΤΟΠΙΚΑ ΒΒΒ: Δεν είναι ανάγκη να τα στείλουν μέσω Ευρυάλης. Μπορούν να πάνε και από Σ. Καράγιωργα/Ναπ. Ζέρβα-Ζέππου.
207: Είπα για κατάργηση 207 επειδή στην Α. Παπανδρέου είναι κοντά τα Β3/205 και 128/154. Το 205 δεν μπορεί να ενισχυθεί άμα δεν κοπεί κάτι άλλο για να πάρει αυτό τα οχήματα. Ενναλακτικά ας κοπεί το 205 και να πάρει τα 3 οχήματα το 207 αφού πάει στο Στ. Ελληνικού αλλά θα χρειαστεί μεγαλύτερο χρόνο διαδρομής σε σχέση μ' ενα 205 (υπολογίζω 75' χρονο διαδρομής ανά 25' αιχμή που είναι αραιό). Επίσης, έτσι θα χρειάζεται απαραίτητα το Β3 γιατί δεν θα υπάρχει κάτι που να καλύπτει την Καραχάλιου.

Γιατί να βάλεις και τα ΤΟΠΙΚΑ ΒΒΒ από Καράγιωργα - Ζέρβα/Ζέππου, όταν ήδη θα έχει Α3 και Ε22; Ενώ αν μπουν από Ευρυάλη, μπορεί άνετα μετά το Α3 να ενοποιηθεί με το Β3 και να έχουμε μια γραμμή που βγαίνει Βουλιαγμένης στο τσακ μπαμ, χωρίς να κάνει 50 κύκλους μέσα στη Γλυφάδα...
05-07-2013, 05:53 PM
Find Reply
mercedes elbo Offline
Contributor



Posts: 359
Joined: 05-08-2010
#35
RE: Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ
(05-07-2013, 05:53 PM)marios.ilioupoli Wrote: Γιατί να βάλεις και τα ΤΟΠΙΚΑ ΒΒΒ από Καράγιωργα - Ζέρβα/Ζέππου, όταν ήδη θα έχει Α3 και Ε22; Ενώ αν μπουν από Ευρυάλη, μπορεί άνετα μετά το Α3 να ενοποιηθεί με το Β3 και να έχουμε μια γραμμή που βγαίνει Βουλιαγμένης στο τσακ μπαμ, χωρίς να κάνει 50 κύκλους μέσα στη Γλυφάδα...

Το θέμα είναι ότι κανονικά η εξυπηρέτηση Βουλιαγμένης/Βάρκιζας θα 'πρεπε να 'ταν συνδιασμένη δηλαδή εναλλάξ αναχωρήσεις π.χ. Ε22/170 απλά να αποκτήσουν την ίδια συχνότητα δηλ. ανά 25' αιχμή συνδιασμένα 10'-15'. Όχι να περνάνε μαζί και μετά να αφήνουν κενά για κάμποση ώρα. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να πηγαίνουν απ' την ίδια διαδρομή για να μπορέσει να υπάρξει συντονισμός στο κοινό κομμάτι της διαδρομής.


(05-07-2013, 02:54 PM)nikos1991 Wrote: Β3 Κατάργηση προχθές και όλα τα λεωφορεία στο Α3 που με τη σειρά του θα φύγει από την Ευρυάλη. Το 205 θα θα ενισχυθεί για να αποκτήσει σοβαρές συχνότητες (12-15' αιχμή) και θα γίνει το λεωφορείο που θα συνδέει Γρηγ. Λαμπράκη (και τις 2 κατευθύνσεις) με μετρό Ελληνικού, Καραχάλιου με Ελληνικό και Τερψιθέα με Ελληνικό. Την Ευρυάλη την αναλαμβάνουν τα λεωφορεία που θα πηγαίνουν από Γκόλφ - Ελληνικό.

Άμα πάνε όλα τα οχήματα στο Α3 δεν γίνεται να ενισχυθεί το 205 τόσο ακόμη και αν κοπεί το 207 και πάρει και τα δικά του οχήματα γιατί μαζί έχουν 3 με χρόνο διαδρομής 60'. Όσον αφορά την διαδρομή που προτίνεις συμγωνό απόλυτα. Για την Ευρυάλη τα 'πα πριν εκτός και αν βάλουμε τίποτα 120, 116 από 'κει που δεν χρειάζονται συντονισμό αλλά αυτά παρα είναι αραιά. Εξ' άλλου πιστεύω πως δεν είναι τόσο τραγικό να κάνει ένα κύκλο το Α3 και ενοποιημένο εκεί.
(This post was last modified: 05-07-2013, 06:48 PM by mercedes elbo.)
05-07-2013, 06:47 PM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#36
RE: Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ
Εδώ μπορείτε να δείτε τις αλλαγές και καταργήσεις στις λεοφωρειακές γραμμές των ΝΠ μετά και την επέκταση του Μετρό μέχρι το ελληνικό.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
17-07-2013, 11:05 AM
Find Reply
marios.ilioupoli Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 216
Joined: 21-02-2012
#37
RE: Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ
(17-07-2013, 11:05 AM)nikolas86 Wrote: Εδώ μπορείτε να δείτε τις αλλαγές και καταργήσεις στις λεοφωρειακές γραμμές των ΝΠ μετά και την επέκταση του Μετρό μέχρι το ελληνικό.

Επειδή το άρθρο τα έχει λίγο μπερδεμένα, συνοπτικά:
Καταργούνται:
- 202 (Στ. Δάφνης - Στ. Συγγρού Φιξ)
- 210 (Τερψιθέα - Ελληνικό - Στ. Άγ. Δημήτριος)
- 216 (Αγ. Μαρίνα - Στ. Αγ. Δημήτριος)
- 247 (Ελληνικό - Στ. Αγ. Δημήτριος, μέσω Λ. Αλίμου)

Ιδρύεται η 142 (Στ. Αργυρούπολης - Καλαμάκι), η οποία αντικαθιστά την 247 που καταργείται.

Τροποποιούνται:
- 141 (Καλαμάκι - Στ. Δάφνης): Μεταφέρεται η αφετηρία της στο στ. Δάφνης και καταργείται το τμήμα από Καλαμάκι έως Α/Σ Ελληνικού, ενώ η νέα ονομασία της θα είναι "Στ. Δάφνης - Καλαμάκι".
- 109 (Άνω Καλαμάκι - Στ. Αγ. Δημήτριος): Γίνεται διπλής κατεύθυνσης, με αφετηρία στη Λ. Αλίμου και τέρμα στο στ. Αγ. Δημητρίου.
- 155 (Ελληνικό - Στ. Αγ. Δημήτριος, μέσω Λ. Βουλιαγμένης): Γίνεται γραμμή διπλής κατεύθυνσης και επεκτείνεται έως Αγ. Μαρίνα Ηλιούπολης, για να καλύψει τη διαδρομής της 216 που καταργείται, με ονομασία "Ελληνικό - Στ. Άλιμος - Αγ. Μαρίνα".
- 101 (Πειραιάς - Άλιμος - Ελληνικό): Γίνεται τοπικό, με κυκλική διαδρομή από Σούρμενα έως Καλαμάκι και ονομασία "Ελληνικό - Άλιμος".
- 124 (Γλυφάδα - Αγ. Τριάδα - Αγ. Τρύφωνας): Γίνεται τροφοδοτική στο στ. Ελληνικού, με επέκταση από Αγ. Τρύφωνα έως στ. Ελληνικου και ονομασία "Γλυφάδα - Αγ. Τριάδα - Στ. Ελληνικό".
- 171 (Στ. Αγ. Δημήτριος - Βάρκιζα, μέσω Λ. Βουλιαγμένης): Γίνεται τροφοδοτική στο στ. Ελληνικού, με ονομασία "Στ. Ελληνικό - Βάρκιζα".
- Ε22 (Ακαδημία - Σαρωνίδα / EXPRESS): Γίνεται τροφοδοτική στο στ. Ελληνικού, με ονομασία "Στ. Ελληνικό - Σαρωνίδα" (EXPRESS), ενώ στο τμήμα Βάρκιζα-Σαρωνίδα θα ισχύει πλέον μόνο το ενιαίο εισιτήριο των 1,40/0,70€.
- Χ97 (Στ. Δάφνης - Αερολιμένας Αθηνών / EXPRESS): Γίνεται τροφοδοτική στο στ. Ελληνικού, με ονομασία "Στ. Ελληνικό - Αερολ. Αθηνών" (EXPRESS).
- Β3 (Ακαδημία - Γλυφάδα (Καραχάλιου), μέσω Λ. Βουλιαγμένης): Δε θα κάνει πλέον στάση στην πλ. Γλυφάδας στο ρεύμα προς Αθήνα, αλλά στην απέναντι (ρεύμα προς Βούλα)
- Β2 (Αγ. Κοσμάς - Ακαδημία, μέσω Παραλιακής): Γίνεται διπλής κατεύθυνσης, με αφετηρία στην οδό Σίνα, στην Ακαδημία (στη θέση του Ε22) και τέρμα στο παλιό Δυτ. Αερολιμένα Ελληνικού.

Όλες οι παραπάνω αλλαγές θα τεθούν σε ισχύ την 27η Ιουλίου, που έχει προγραμματιστεί η έναρξη λειτουργίας των νέων σταθμών του Μετρό.
18-07-2013, 07:47 PM
Find Reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
#38
RE: Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ
Ευχαριστούμε Μάριε, πάρα πολύ χρήσιμη η σύνοψη σου!

Έχω μερικές απορίες μιας και δεν διαμένω στα Νότια Προαστια αλλά τα επισκέπτομαι συχνά:
E22 δεν θα συνέφερε να παραμείνει το εισητήριο ειδικό? Ναι μεν μακαρόνι ήταν και κόντυνε πολύ αλλά παραμένει πολύ μακρινή η διαδρομή για Βάρκιζα με αρκετά χιλιόμετρα. Θα μπορουσε να παραμείνει απλά να ισχύει και για μετεπιβίβαση στο Μετρό το ίδιο εισητήριο και αντιστοιχο να εκδιδεται απο το κέντρο προς Σαρωνίδα-Βάρκιζα.
-Όπως με το Β2 γιατί δεν πήγαν μερικές γραμμές ακόμα στον πρώην Δυτ. Αερολιμένα αφετηρίες ή τερματα? Έχω την εντύπωση χωρίς να έχω δει τον χώρο γυρω απο το σταθμό Ελληνικού ότι θα έχουμε αντίστοιχα φαινόμενα χάους όπως και με την Εθνική Άμυνα προ των νέων σταθμών πριν κόπούν αρκετές γραμμές λίγο πιο τοπικά.
-Το 101 με ποιο τρόπο θα καλυφθεί το σκέλος προς Πειραιά. Με Μετρό και ΗΣΑΠ?
-Τέλος θα ισχύει σε κάποια γραμμή εκτος αυτών που έχει εφαρμοστεί ήδη το μέτρο με την είσοδο απο την μπροστινή πόρτα μετά την λειτουργία των σταθμών και τις αλλαγές?
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

19-07-2013, 12:20 AM
Find Reply
marios.ilioupoli Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 216
Joined: 21-02-2012
#39
RE: Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ
(19-07-2013, 12:20 AM)Paul Wrote: Ευχαριστούμε Μάριε, πάρα πολύ χρήσιμη η σύνοψη σου!

Έχω μερικές απορίες μιας και δεν διαμένω στα Νότια Προαστια αλλά τα επισκέπτομαι συχνά:
E22 δεν θα συνέφερε να παραμείνει το εισητήριο ειδικό? Ναι μεν μακαρόνι ήταν και κόντυνε πολύ αλλά παραμένει πολύ μακρινή η διαδρομή για Βάρκιζα με αρκετά χιλιόμετρα. Θα μπορουσε να παραμείνει απλά να ισχύει και για μετεπιβίβαση στο Μετρό το ίδιο εισητήριο και αντιστοιχο να εκδιδεται απο το κέντρο προς Σαρωνίδα-Βάρκιζα.
-Όπως με το Β2 γιατί δεν πήγαν μερικές γραμμές ακόμα στον πρώην Δυτ. Αερολιμένα αφετηρίες ή τερματα? Έχω την εντύπωση χωρίς να έχω δει τον χώρο γυρω απο το σταθμό Ελληνικού ότι θα έχουμε αντίστοιχα φαινόμενα χάους όπως και με την Εθνική Άμυνα προ των νέων σταθμών πριν κόπούν αρκετές γραμμές λίγο πιο τοπικά.
-Το 101 με ποιο τρόπο θα καλυφθεί το σκέλος προς Πειραιά. Με Μετρό και ΗΣΑΠ?
-Τέλος θα ισχύει σε κάποια γραμμή εκτος αυτών που έχει εφαρμοστεί ήδη το μέτρο με την είσοδο απο την μπροστινή πόρτα μετά την λειτουργία των σταθμών και τις αλλαγές?

Ε22: Είναι αδικία να πληρώνει κάποιος 1,60€ για το Σαρωνίδα - Ελληνικό, όταν κάποιος μπορεί με 1,20€ να χρησιμοποιεί τη νύχτα το 500 από Πειραιά μέχρι Κηφισιά. Αλλά μην την πιάσουμε τη συζήτηση περί εισιτηρίων, γιατί η τιμολογιακή πολιτική θέλει ριζική αλλαγή και χωρίς να μας το επιβάλει καμία Τρόικα.

Β2: Η μόνη αλλαγή σε αυτό είναι ότι σταματάει να είναι κυκλική και αποκτά αφετηρία στην Ακαδημία, στη θέση του Ε22 που πάει πλεόν στο Ελληνικό.
Αυτό που λες για των πρώην Δυτ. Αερολιμένα, μήπως μπερδεύεσαι λίγο; Ο Δυτικός Αερολιμένας ήταν αυτό που είναι στην Ποσειδώνος, κοντά στον Άγ. Κοσμα. Ο Ανατολικός είναι πιο κοντά στη Βουλιαγμένης.
Ουσιαστικά οι γραμμές που τοπικοποιούνται στο στ. Ελληνικού θα έχουν αφετηρία στη λεωφόρο της πρωην Αμερικάνικης Βάσης, κοντά στα γήπεδα του Μπέιζμπολ. Ο χώρος εκεί δεν είναι και πολύ μεγάλος. Μία εσοχή για 124/171 και μία για Ε22/Χ97. Χάος δε νομίζω να υπάρχει στο Ελληνικό. Απλά το άσχημο είναι ότι υπάρχουν πολλές γραμμές που φτάνουν μέχρι το Γκόλφ (114/115/116, 120, 149/170, 128/207) και δεν έχουν οι επιβάτες πρόσβαση στο Μετρό που είναι και σε κοντινή απόσταση.

101: Δε νομίζω ότι εξυπηρετεί και πολύ κόσμο η γραμμή και στην παρούσα κατάσταση. Καλύτερα να υπάρχει ένα τοπικό 101 με 20/λεπτη συχνότητα και να έχει ο άλλος πρόσβαση στην Παραλιακή που θα πάρει το Α1 και θα φτάσει, παρά ένα 101 που θα περνάει ανά 50' και αν το χάσεις, περιμένεις.

Μπροστινή πόρτα: Φαντάζομαι το 142 που αντικαθιστά το 247, θα είναι σίγουρα μία από τις γραμμές που θα εφαρμοστεί. Τώρα ποιες άλλες θα είναι οι τυχερές, θα το δούμε. Από Σεπτέμβρη μπορεί να το κάνουν πιο γενικευμένο, αλλά έτσι κι αλλιώς έχει αποτύχει το μέτρο, λόγω της απροθυμίας των οδηγών, από τη μιά, αλλά και των ασφυκτικών χρόνων διαδρομής που δίνονται. Και ειδικά τώρα στο Θερινό δεν υπάρχουν περιθώρια για καθυστερήσεις.
19-07-2013, 01:11 AM
Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#40
RE: Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ
(19-07-2013, 01:11 AM)marios.ilioupoli Wrote: Ε22: Ο Ανατολικός είναι πιο κοντά στη Βουλιαγμένης.
Ουσιαστικά οι γραμμές που τοπικοποιούνται στο στ. Ελληνικού θα έχουν αφετηρία στη λεωφόρο της πρωην Αμερικάνικης Βάσης, κοντά στα γήπεδα του Μπέιζμπολ. Ο χώρος εκεί δεν είναι και πολύ μεγάλος. Μία εσοχή για 124/171 και μία για Ε22/Χ97. Χάος δε νομίζω να υπάρχει στο Ελληνικό. Απλά το άσχημο είναι ότι υπάρχουν πολλές γραμμές που φτάνουν μέχρι το Γκόλφ (114/115/116, 120, 149/170, 128/207) και δεν έχουν οι επιβάτες πρόσβαση στο Μετρό που είναι και σε κοντινή απόσταση.

Νομίζω ότι η καλλίτερη λύση θα ήταν η αφετηρία να χωροθετηθεί πιο κοντά στον Ανατολικό Αεροσταθμό, ακόμα και μπροστά στο κτίριο, εκεί όπου σταματούσαν τα λεωφορεία όσο λειτουργούσε το αεροδρόμιο. Εκεί ο χώρος είναι υπέρ αρκετός.

Η διαδρομή από εκεί και πέρα θα μπορούσε να διαμορφωθεί ως εξής: οδός πρόσβασης αεροσταθμού (νομίζω ότι λέγεται 33η Οδός), αριστερά στον δρόμο που περνάει μπροστά από την Αστυνομική Διεύθυνση ΝΑ Αττικής (πρώην αστυνομική δ/νση αεροδρομίου Ελληνικού), και δεξιά Ελευθερίου Βενιζέλου ώστε να βγαίνουν στην Λεωφ. Βουλιαγμένης και να στρίβουν δεξιά προς τα κάτω. Για την επιστροφή, ακριβώς το αντίθετο. Έτσι περνούν μπροστά από τον σταθμό του Μετρό και στις 2 κατευθύνσεις.
19-07-2013, 09:02 AM
Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Επέκταση Μετρό προς Αγ. Μαρίνα - Αναδιάταξη γραμμών στα ΔΠ marios.ilioupoli 21 13.852 03-12-2013, 02:15 AM
Last Post: Konstantinos
  Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ mercedes elbo 13 9.044 18-10-2013, 03:55 PM
Last Post: marios.ilioupoli

Forum Jump:



Users browsing this thread: 4 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024