Forum
Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ - Printable Version

+- Forum (https://mesametaforas.gr/forum)
+-- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=41)
+--- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες Αθηνών (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+---- Forum: Συγκοινωνιακός σχεδιασμός (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=235)
+---- Thread: Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ (/showthread.php?tid=10077)

Pages: 1 2 3


Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ - mercedes elbo - 07-05-2013

Moderator Note:
Συνέχεια της συζήτησης για την αναδιάταξη των λεωφορειακών γραμμών της Ο.ΣΥ. μετά την επικείμενη επέκταση του Μετρο προς το Ελληνικό. Απόψεις και προτάσεις που θα μπορούσαν να εφαρμοστούν για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού. Εδώ θα βρείτε το αντίστοιχο θέμα για την επέκταση προς την Αγ. Μαρίνα.


(07-05-2013, 11:44 PM)ecoj Wrote: Επειδή βγαίνουν όλες ανακατεμένες από Ελληνικό. Το 247 μπορεί να μας αφήσει χρόνους το καλοκαίρι.

Λογικά αυτό πιστεύω ότι θα γίνει καθώς το Β1 καλύπτει όλη την Αλίμου με συχνότητες 20'-25' στην αιχμή ενώ το 247 ανά 50'. Οπότε άμα συνδεθεί το Β1 με το Στ. Αλίμου δεν έχει κάποιο νόημα το 247.


RE: Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν - marios.ilioupoli - 07-05-2013

(07-05-2013, 11:44 PM)ecoj Wrote: Το 247 μπορεί να μας αφήσει χρόνους το καλοκαίρι.

Μέχρι στιγμής έχουμε σίγουρη την Ε22 στο Ελληνικό (και λογικά μαζί της και την 171). Επίσης, υπάρχει στο σχεδιασμό και νέα κυκλική λεωφορειακή γραμμή στον Άλιμο. Που σημαίνει ότι μπορεί να αποχαιρετήσουμε και 109-141.


RE: Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν - ecoj - 07-05-2013

Βέβαια με αυτά τα λίγα Midi που υπάρχουν στο Ελληνικό δεν θα χρειάζονται.


RE: Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν - mercedes elbo - 08-05-2013

(07-05-2013, 11:51 PM)marios.ilioupoli Wrote: Μέχρι στιγμής έχουμε σίγουρη την Ε22 στο Ελληνικό (και λογικά μαζί της και την 171). Επίσης, υπάρχει στο σχεδιασμό και νέα κυκλική λεωφορειακή γραμμή στον Άλιμο. Που σημαίνει ότι μπορεί να αποχαιρετήσουμε και 109-141.

Για τη νεα κυκλική γραμμή στον Άλιμο που το άκουσες?


(07-05-2013, 11:53 PM)ecoj Wrote: Βέβαια με αυτά τα λίγα Midi που υπάρχουν στο Ελληνικό δεν θα χρειάζονται.

Καλά αυτό είναι σίγουρο και γενικά midi στο Ελληνικό στην πραγματικότητα δεν ήταν απαραίτητα ποτέ. Μέχρι το 2009 το Ελληνικό είχε μόνο 12μετρα και 18μετρα και βγαίναν όλες οι γραμμές εκτός του 2009 με Ν1. Βέβαια να δούμε και πόσο θα 'ναι ανοιχτό το Ελληνικό.

Υ.Γ. Έχουμε βγει off topic αν και δεν υπάρχει εδώ κάποιο θέμα για τους νέους σταθμούς μετρό.


RE: Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν - marios.ilioupoli - 08-05-2013

(08-05-2013, 12:13 AM)mercedes elbo Wrote: Για τη νεα κυκλική γραμμή στον Άλιμο που το άκουσες?

http://www.alimos.com/%CE%BF-%CE%B4%CE%AE%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CE%B1%CF%82/227-00062-%CE%BD%CE%AF%CE%BA%CE%BF%CF%82-%CF%84%CF%83%CE%B1%CE%BC%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%BB%CE%AE%CF%82-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%88%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BF%CF%83%CF%85-%CE%B1-%CE%B5-%CE%BF%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%B3%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%89%CE%BD%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CE%B1-%CE%B5
Γίνεται λόγο για σχεδιαζόμενη κυκλική λεωφορειακή γραμμή. Ούτε καν για τροποποίηση 109 ή 141. Και φοβάμαι ότι μπορεί να βρουν ευκαιρία και με το σχεδιασμό για κλείσιμο του Αμαξοστασίου στο Ελληνικό για να ξεφορτωθούν αρκετές γραμμές, μέσω συνενώσεων...


RE: Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν - mercedes elbo - 08-05-2013

(08-05-2013, 12:28 AM)marios.ilioupoli Wrote: http://www.alimos.com/%CE%BF-%CE%B4%CE%AE%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CE%B1%CF%82/227-00062-%CE%BD%CE%AF%CE%BA%CE%BF%CF%82-%CF%84%CF%83%CE%B1%CE%BC%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%BB%CE%AE%CF%82-%CE%B5%CF%80%CE%AF%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%88%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BF%CF%83%CF%85-%CE%B1-%CE%B5-%CE%BF%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%B3%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%89%CE%BD%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CE%B1-%CE%B5
Γίνεται λόγο για σχεδιαζόμενη κυκλική λεωφορειακή γραμμή. Ούτε καν για τροποποίηση 109 ή 141. Και φοβάμαι ότι μπορεί να βρουν ευκαιρία και με το σχεδιασμό για κλείσιμο του Αμαξοστασίου στο Ελληνικό για να ξεφορτωθούν αρκετές γραμμές, μέσω συνενώσεων...

Πάντως δεν θα 'ταν τραγικό να συνενωνόταν τα 109-141 σε μια γραμμή Στ. Δάφνης-Άλιμος-Στ.Ηλιούπολης με κόψιμο του τμήματος του 141 προς Α/Σ Ελληνικού. Βέβαια θα πρέπει να γίνει άλλη μια Αφετηρία στη Δάφνη που ήδη έχει πολλές γραμμές. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα υπάρξουν αρκετές τροποποιήσεις με το άνοιγμα των σταθμών ειδικά από Γλυφάδα και κάτω.


RE: Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ - ecoj - 08-05-2013

Μέχρι τώρα έχουμε σίγουρη την τοπικοποίηση του Ε22.


RE: Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ - marios.ilioupoli - 08-05-2013

Από τις αλλαγές που έχουμε σιγουρέψει μέχρι τώρα είναι:
- Ε22: Καθίσταται τροφοδοτική στο στ. Ελληνικού.
- Σχεδιάζεται κυκλική λεωφορειακή γραμμή στην περιοχή του Αλίμου.


RE: Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ - ecoj - 08-05-2013

θα κρατήσει την ονομασία Ε22 ή θα λέγεται 171;


RE: Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ - marios.ilioupoli - 08-05-2013

Μερικές ιδέες για περαιτέρω τροποποιήσεις θα μπορούσαν να είναι και αυτές:
- 109/141: Όπως είπε και ο mercedes elbo, γιατί όχι συγχώνευσή τους με απομάκρυνση του 141 από το Αμαξοστάσιο Ελληνικού. Να γίνει ΣΤ. ΔΑΦΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ - ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ.
- 154/Α4: Ακούγεται βάρβαρο, αλλά δε θα ήταν κακή ιδέα η συγχώνευση με αφετηρία το στ. Ηλιούπολης και τέρμα στην Πλ. Κανελλοπούλου (154) και το τμήμα της Λ. Κύπρου που μένει ακάλυπτο να καλυφθεί από μία τροποποίηση του 155 και της Τερψιθέας από τις ήδη υπάρχουσες.
- 155: Μεταφορά στο στ. Αλίμου και για να καλυφθεί το κομμάτι της Κύπρου που θα χαθεί από μία συγχώνευση 154/Α4, από τα φανάρια Αρχ. Θέατρου/Βουλιαγμένης να συνεχίζει ευθεία προς Κύπρου και στη συνέχεια επί της Λ. Κύπρου, έπειτα αριστερά στη Γ. Παπανδρέου μέχρι την πλατεία που ήταν το παλιό τέρμα του 208, όπου θα κάνει αριστερά στην Ανεξαρτησίας, δεξιά στον παράδρομο, δεξιά στη Θερμοπυλών, στάση στο σταθμό, συνέχεια στη Θερμοπυλών, δεξιά στην Κρήτης (Λ. Ελ. Βενιζέλου), δεξιά προς τα φανάρια Κύπρου/Λ. Βουλιαγμένης και στη συνέχεια αριστερά στη Λ. Βουλιαγμένης και κανονικά προς το Αμαξοστάσιο. Εναλλακτικά, θα μπορούσε να φτάνει και μέχρι την Αργυρουπόλεως και να γλυτώσουμε και από το 201.

(08-05-2013, 01:04 AM)ecoj Wrote: θα κρατήσει την ονομασία Ε22 ή θα λέγεται 171;

Δεν έχει ειπωθεί κάτι για συγχώνευση των δύο γραμμών. Άλλωστε ο σχεδιασμός για το νέο Ε22 είναι να πηγαίνει μέσω Σ. Καράγιωργα και Ναπ. Ζέρβα/Ζέππου και από τη Γλυφάδα να κρατήσει τη διαδρομή του. Και επιπλέον, το Ε22 πάει παραλιακώς, ενώ το 171 μέσω Βάρης.


RE: Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ - mercedes elbo - 08-05-2013

(08-05-2013, 01:17 AM)marios.ilioupoli Wrote: Μερικές ιδέες για περαιτέρω τροποποιήσεις θα μπορούσαν να είναι και αυτές:
- 109/141: Όπως είπε και ο mercedes elbo, γιατί όχι συγχώνευσή τους με απομάκρυνση του 141 από το Αμαξοστάσιο Ελληνικού. Να γίνει ΣΤ. ΔΑΦΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ - ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ.
- 154/Α4: Ακούγεται βάρβαρο, αλλά δε θα ήταν κακή ιδέα η συγχώνευση με αφετηρία το στ. Ηλιούπολης και τέρμα στην Πλ. Κανελλοπούλου (154) και το τμήμα της Λ. Κύπρου που μένει ακάλυπτο να καλυφθεί από μία τροποποίηση του 155 και της Τερψιθέας από τις ήδη υπάρχουσες.
- 155: Μεταφορά στο στ. Αλίμου και για να καλυφθεί το κομμάτι της Κύπρου που θα χαθεί από μία συγχώνευση 154/Α4, από τα φανάρια Αρχ. Θέατρου/Βουλιαγμένης να συνεχίζει ευθεία προς Κύπρου και στη συνέχεια επί της Λ. Κύπρου, έπειτα αριστερά στη Γ. Παπανδρέου μέχρι την πλατεία που ήταν το παλιό τέρμα του 208, όπου θα κάνει αριστερά στην Ανεξαρτησίας, δεξιά στον παράδρομο, δεξιά στη Θερμοπυλών, στάση στο σταθμό, συνέχεια στη Θερμοπυλών, δεξιά στην Κρήτης (Λ. Ελ. Βενιζέλου), δεξιά προς τα φανάρια Κύπρου/Λ. Βουλιαγμένης και στη συνέχεια αριστερά στη Λ. Βουλιαγμένης και κανονικά προς το Αμαξοστάσιο. Εναλλακτικά, θα μπορούσε να φτάνει και μέχρι την Αργυρουπόλεως και να γλυτώσουμε και από το 201.

Το 155 αν κλείσει το Α/Σ Ελληνικού δεν έχει λόγο ύπαρξης. Το κομμάτι της Κύπρου Βουλιαγμένης-Γ. Παπανδρέου είναι μικρό αλλά άμα θέλουμε γραμμή να διέρχεται από 'κει μπορεί να περνάει το Β1 και να συνεχίζει όλο Γερουλάνου μέχρι Ιασωνίδου. Έτσι μπορεί να κοπεί το 210 εντελώς και το 101 μπορεί να περιοριστεί μέχρι το Στ. Αλίμου.


RE: Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ - nikos1991 - 08-05-2013

Οι δικές μου πληροφορίες αναφέρουν πως το Ε22 δεν το πειράζει άνθρωπος. Και πιστευώ πως η τοπικοποίησή του θα το χαλάσει. Είναι η γραμμή Express της παραλιακής και όχι ένα τοπικό για Σαρωνίδα. Αν το κόψεις αφήνεις ένα κομμάτι της παραλιακής στο Β2 ή στο συνδιασμό 550 και μετά ό,τι κάτσει και αυξάνεις το χρόνο μετάβασης από την παραλία στη Γλυφάδα (που είναι κέντρο για την περιοχή).


RE: Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ - marios.ilioupoli - 08-05-2013

(08-05-2013, 06:19 PM)nikos1991 Wrote: Οι δικές μου πληροφορίες αναφέρουν πως το Ε22 δεν το πειράζει άνθρωπος. Και πιστευώ πως η τοπικοποίησή του θα το χαλάσει. Είναι η γραμμή Express της παραλιακής και όχι ένα τοπικό για Σαρωνίδα. Αν το κόψεις αφήνεις ένα κομμάτι της παραλιακής στο Β2 ή στο συνδιασμό 550 και μετά ό,τι κάτσει και αυξάνεις το χρόνο μετάβασης από την παραλία στη Γλυφάδα (που είναι κέντρο για την περιοχή).

Η πληροφορία πάντως προέκυψε από απαντητική επιστολή του ΟΑΣΑ. Εκτός αν οι σύλλογοι του Σαρωνικού ψεύδονται, οπότε ας κινήσει ο ΟΑΣΑ όλες τις νόμιμες διαδικασίες.
Όπως και να 'χει, από τη στιγμή που η παραλιακή καλύπτεται και από το Τραμ, δε νομίζω ότι εμποδίζει κάτι τον ΟΑΣΑ από το να περικόψει τη γραμμή. Ειδικά όταν από μία τέτοια περικοπή προκύπτει εξοικονόμηση οχημάτων και προσωπικού. Και το πρώτο (οχήματα) βολεύει άνετα ΟΑΣΑ και ΟΣΥ, τη στιγμή που σχεδιάζεται και κλείσιμο του Ελληνικού.


RE: Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ - ecoj - 08-05-2013

Θα μπορούσε επίσης:
α) Να συγχωνευτεί με τη Β2 την οποία θα απορροφήσει και θα πάρει το όνομα της. Θα πάψει να είναι express και να γίνει ''Ακαδημία - Αγ. Κοσμάς - Σαρωνίδα''.
β) Να συγχωνευτεί με την 171 αν κοπεί τελικά στο Ελληνικό.


RE: Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ - marios.ilioupoli - 08-05-2013

Υπάρχουν πολλαπλά οφέλη από τη τοπικοποίηση 171 και Ε22 στο Ελληνικό με διατήρηση και των δύο γραμμών ως έχουν στη διαδρομή τους από Ελληνικό έως Βάρκιζα και Σαρωνίδα αντίστοιχα:
1) Κατάργηση του 170, λόγω αλληλοκάλυψης από 171/Ε22.
2) Κατάργηση του 115, λόγω κάλυψης από 116/Ε22.
3) Το Ε22 γλυτώνει από το μπάχαλο που γίνεται κάθε φορά που κλείνει το κέντρο και εξυπηρετεί καλύτερα αυτούς που πρέπει να εξυπηρετεί, δηλαδή τους κατοίκους της Σαρωνίδας.


RE: Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ - mercedes elbo - 08-05-2013

(08-05-2013, 08:55 PM)marios.ilioupoli Wrote: Υπάρχουν πολλαπλά οφέλη από τη τοπικοποίηση 171 και Ε22 στο Ελληνικό με διατήρηση και των δύο γραμμών ως έχουν στη διαδρομή τους από Ελληνικό έως Βάρκιζα και Σαρωνίδα αντίστοιχα:
1) Κατάργηση του 170, λόγω αλληλοκάλυψης από 171/Ε22.
2) Κατάργηση του 115, λόγω κάλυψης από 116/Ε22.
3) Το Ε22 γλυτώνει από το μπάχαλο που γίνεται κάθε φορά που κλείνει το κέντρο και εξυπηρετεί καλύτερα αυτούς που πρέπει να εξυπηρετεί, δηλαδή τους κατοίκους της Σαρωνίδας.

Τα 171-Ε22 είναι πολύ σωστό να πάνε Ελληνικό και συμφωνώ με την κατάργηση του τμήματος Βουλιαγμένης/Καλύμνου των 149/170. Όμως το 115 δεν νομίζω να μπορεί να κοπεί καθώς το 116 τελειώνει τα δρομολόγια του γύρω στις 9 και τα 149/170 γύρω στις 10-10 και μισή. Οπότε χρειάζεται κάτι να καλύπτει τη Βάρη και το Κίτσι.


RE: Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ - marios.ilioupoli - 09-05-2013

(08-05-2013, 11:45 PM)mercedes elbo Wrote: Τα 171-Ε22 είναι πολύ σωστό να πάνε Ελληνικό και συμφωνώ με την κατάργηση του τμήματος Βουλιαγμένης/Καλύμνου των 149/170. Όμως το 115 δεν νομίζω να μπορεί να κοπεί καθώς το 116 τελειώνει τα δρομολόγια του γύρω στις 9 και τα 149/170 γύρω στις 10-10 και μισή. Οπότε χρειάζεται κάτι να καλύπτει τη Βάρη και το Κίτσι.

Δε μπορεί να είναι κριτήριο για τη διατήρηση ή μη μιας γραμμής η ώρα έναρξης και λήξης δρομολογίων, η οποία μπορεί ανά πάσα στιγμή να μεταβληθεί. Το ζήτημα είναι να επιτυγχάνεται ουσιαστική εξυπηρέτηση των κατοίκων της οποιασδήποτε περιοχής, χωρίς να υπάρχουν ένα σωρό γραμμές που να περνάνε από το ίδιο σημείο και ασυντόνιστα.


RE: Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ - ecoj - 09-05-2013

Αφού δεν γίνεται να συνενωθούν τα Α3/Β3 μπορεί το Β3 να περιοριστεί στο κοντινότερο σταθμού του μετρό και να μετονομαστεί (129 για παράδειγμα) και να μείνει το Α3 και το Α4 με καλύτερη συχνότητα να πηγαίνουν στην Ακαδημία. Επίσης το 229 με ένα τράβηγμα μπορεί να καλύψει το κομμάτι της 141 στη Καλαμακίου. Στην Αγίας Βαρβάρας έχει άλλες γραμμές όπως η 106 και η 217. Και με μικρή πύκνωση της Β1 η 141 δεν χρειάζεται.


RE: Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ - mercedes elbo - 09-05-2013

(09-05-2013, 04:23 PM)marios.ilioupoli Wrote: Δε μπορεί να είναι κριτήριο για τη διατήρηση ή μη μιας γραμμής η ώρα έναρξης και λήξης δρομολογίων, η οποία μπορεί ανά πάσα στιγμή να μεταβληθεί. Το ζήτημα είναι να επιτυγχάνεται ουσιαστική εξυπηρέτηση των κατοίκων της οποιασδήποτε περιοχής, χωρίς να υπάρχουν ένα σωρό γραμμές που να περνάνε από το ίδιο σημείο και ασυντόνιστα.

Καλά σαφώς και δεν είναι κριτήριο για τη διατήρηση μιας γραμμής η ώρα έναρξης/λήξης αλλά στην περίπτωση του 115 πρόκειται για συγχώνευση γραμμών το βράδυ που θεωρητικά πέφτει η επιβατική κίνηση. Το θέμα είναι να γίνει ένα νέο δίκτυο έτσι ώστε και καλύτερες συχνότητες να έχουμε και να αυξηθεί η επιβατική κίνηση και το 116 είναι απ' ότι έχω δει γενικά ψώφιο. Ίσως να 'ταν καλύτερο να κοβόταν τα 116 και 149/170 και να περνουσε το 115 από Κόρμπι με ολοήμερα δρομολόγια και εναλλάξ με το Ε22.


RE: Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ - mercedes elbo - 09-05-2013

(09-05-2013, 08:52 PM)ecoj Wrote: Αφού δεν γίνεται να συνενωθούν τα Α3/Β3 μπορεί το Β3 να περιοριστεί στο κοντινότερο σταθμού του μετρό και να μετονομαστεί (129 για παράδειγμα) και να μείνει το Α3 και το Α4 με καλύτερη συχνότητα να πηγαίνουν στην Ακαδημία. Επίσης το 229 με ένα τράβηγμα μπορεί να καλύψει το κομμάτι της 141 στη Καλαμακίου. Στην Αγίας Βαρβάρας έχει άλλες γραμμές όπως η 106 και η 217. Και με μικρή πύκνωση της Β1 η 141 δεν χρειάζεται.

Το Α4 δεν έχει νόημα να πηγαίνει Αθήνα καθώς ο σκοπός των κορμών στους άξονες είναι να μαζεύουν όσους από τα τοπικά δεν θέλουν να πάνε με το μετρό ή θέλουν να κετέβουν σε κάποια ενδιάμεση στάση. Το Α4 βγαίνει Βουλιαγμένης στο Στ. Ηλιούπολης δηλαδή αφήνει ακάλυπτους τους σταθμούς του Αλίμου και του Ελληνικού που είδικα στο Ελληνικό λογικά θα υπάρχουν πολλά τοπικά. Οπότε είτε ως μια γραμμή Α3 είτε ως συγκρότημα Α3/Β3 μόνο αυτή η γραμμή πρέπει να μείνει στην Βουλιαγμένης ως κορμός.

Επίσης, το 141 έχει συχνότητα στην αιχμή ανά 8'-9' ενώ το 229 ανά 25'-30' οπότε είναι λίγο δύσκολο να το καλύψει.