panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: [Isotimia.gr] Τα ΚΤΕΛ έτοιμα να εξαγοράσουν τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας!
Μα και αυτό να γίνει (ποσοστό στο Δημόσιο και ποσοστό σε ιδιώτες) δεν ανατρέπεται ουσιαστικά ο δημόσιος χαρακτήρας εφόσον το κράτος έχει πλειοψηφία.
Τα ΚΤΕΛ στην πλειοψηφία τους, χωρίς αυτά της Αττικής να αποτελούν εξαίρεση, έχουν σωστή οργάνωση, συντηρούν καλά τα λεωφορεία τους, τηρούν τα ωράρια δρομολογίων, προσφέρουν δηλαδή αυτό που ο επιβάτης θεωρεί δεδομένο.
Όπως και η ένταξή τους στον ΟΑΣΑ και η ισχύς των αστικών εισιτηρίων, όπως γίνεται με το "αστικό" τμήμα του Προαστιακού, θα ωφελήσει ΚΤΕΛ και επιβάτες αλλά δεν θα βλάψει την ΕΘΕΛ ή την διάδοχη εταιρεία της. Αν οι επιβάτες που τώρα συνωστίζονται σε ένα αστικό λεωφορείο π.χ. στο Α5/Β5 μπορούν να πάρουν το ΚΤΕΛ για Αγία Παρασκευή ή Παλλήλη, θα το κάνουν, έτσι θα εξοικονομηθεί χώρος στο αστικό για όσους κατεβαίνουν σε ενδιάμεσες στάσεις. Τα πούλμαν είναι πιο βολικά για μακρύτερες διαδρομές όπου τα αστικά είναι άβολα, π.χ. από κέντρο προς Παλλήνη, Κορωπί, Σαρωνίδα, Ελευσίνα, ακόμα και Κηφισιά. Ο περιορισμός του συνωστισμού στα αστικά λεωφορεία θα έχει σαν συνέπεια μείωση των καθυστερήσεων, άρα πιο άνετη μετακίνηση, και βελτιωμένη τήρηση των δρομολογίων. Ενώ θα μπορούσαν να κοπούν γραμμές μεγάλου μήκους όπως η Ε22 και να αντικατασταθούν από τοπικές, αφού την απευθείας μετακίνηση προς το κέντρο θα την κάνει το ΚΤΕΛ, με περισσότερη ακρίβεια στα δρομολόγια.
Η γνώμη μου πάντως είναι πως σε μια ενδεχόμενη μετοχοποίηση της ΕΘΕΛ ή της διαδόχου της, θα έπρεπε να υπάρχει δικαίωμα προαίρεσης για την αγορά μετοχών και από τους εργαζόμενους.
|
|
07-02-2011, 02:09 PM |
|