(25-09-2010, 12:45 AM)B10M-SB756 Wrote: Σωστα αναφερει ο Solaris. Η ζωη τους ειναι περιορισμενη και μην ξεχνατε οτι μιλαμε για λεωφορεια-πειραμα. Οταν ξεκινησαμε να μιλαμε στην αθηνα για λεωφορεια φυσικου αεριου (πριν 11-12 χρονια περιπου) και ζητησε απο τους κατασκευαστες, η ΕΘΕΛ τι προτασεις ειχαν, η μοναδικη που εμφανιστηκε τοτε, ηταν η τοτε Renault. H Mercedes να σκεφτειτε, δεν ειχε καν εμφανιστει γιατι ζητουσε πιστωση χρονου διοτι δεν ειχε τελειοποιηση την προταση της. Βεβαια επεσε ως συνηθως και το σχετικο ''πεσκεσι'' και ανελαβε την εργολαβια η Renault. Για την ιστορια να αναφερω οτι οταν πρωτοηρθαν αντιμετωπισαν πολλα προβληματα γιατι ηταν δυσκολο να προσαρμοστουν τα αυτοκινητα στην ''Ελληνικη πραγματικοτητα'' (τις πρωτες δυο μερες εμειναν σχεδον ολα στο δρομο απο αδυναμια τροφοδοσιας, λογω μη προθερμανσης αεριου στις μπουκαλες και τρεχαν πανικοβλητοι) και οντως τα αυτοκινητα ηταν σε πειραματικο σταδιο (τους το ειχε ξεκαθαρισει αλλωστε και η Renault)
Και θυμαμαι φιλε B10M το τι διαφημιση ειχαν κανει απο την ΕΘΕΛ για τα συγκεκριμενα οχηματα με αφισες κτλ οπου ελεγαν οτι ΄΄ερχονται τα πρωτα καθαρα λεωφορεια στην Αθηνα΄΄ παντως για εμενα ειναι κακη η επιλογη αυτων των λεωφορειων γιατι οι υπολοιπες ευρωπαικες χωρες απο οσο γνωριζω μεχρι τωρα δεν τα εχουν πλην Γαλλιας για ευνοητους λογους και εχω παρατηρησει οτι και τα αμαξωματα τους τριζουν εντονα σε ολα τα μοντελα των Agora, Η ΕΘΕΛ επρεπε να περιμενει τοτε το 2000.