Forum

Full Version: Irisbus/Renault Agora S CNG (2001)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Προσπάθησα να βρω το σωστό θέμα, δεν το βρήκα και το δημιούργησα.

Είδα σήμερα στην Κηφισίας ένα γερανό της ΟΒΒΟ να τραβάει την γκαζιέρα 7057.
Ειναι λιγα τα ψωμια τους.

Οι πρωτες γκαζιερες μαλλον πανε προς αποσυρση... Blush
Να μείνουν λίγο ακόμα να στείλουμε τα Ν1 για ανακατασκευή στην ΕΛΒΟ ( αλλά σοβαρή μην τα κάνουν να κοπανάνε σαν Ν2) και μετά θριάσειο κατευθείαν...
(23-09-2010, 10:40 PM)abc Wrote: [ -> ]Είδα σήμερα στην Κηφισίας ένα γερανό της ΟΒΒΟ να τραβάει την γκαζιέρα 7057.

Μήπως είχε βλάβη;

(23-09-2010, 11:51 PM)Cmaniac Wrote: [ -> ]Ειναι λιγα τα ψωμια τους.
Οι πρωτες γκαζιερες μαλλον πανε προς αποσυρση... Blush

Κιόλας; Μόνο 8 ετών είναι. Ή είναι πια τόοοοοοοοοσο σκάρτες που τις διώχνουν τόσο νωρίς;
(23-09-2010, 11:51 PM)Cmaniac Wrote: [ -> ]Ειναι λιγα τα ψωμια τους.

Οι πρωτες γκαζιερες μαλλον πανε προς αποσυρση... Blush

Δε νομίζω ότι η οικονομική κατάσταση στην οποία βρίσκεται η χώρα, επιτρέπει τέτοιες απερίσκεπτες ενέργειες.
Εχουν παραδωσει πνευμα, μια προς μια και δεν συμφερει η επισκευη τους.

Οι πρωτες εχουν ηδη αποσυρθει και ειναι στο Θριασειο. Αυτο ειναι γνωστο.

Θα το σκεφτομουν τριπλα πριν το ανεφερα, αλλα η πηγη ειναι πολυ "μεσα" στα πραγματα. Το μονο που θα μπορουσα να φερω ως ψεγαδι ειναι να αναφεροταν στις πρωτες μονο που οντως δεν μπορουν ουτε να παρουν μπρος..
Εννοεί 2 χρόνια ακόμα μάλλον...
Σωστα αναφερει ο Solaris. Η ζωη τους ειναι περιορισμενη και μην ξεχνατε οτι μιλαμε για λεωφορεια-πειραμα. Οταν ξεκινησαμε να μιλαμε στην αθηνα για λεωφορεια φυσικου αεριου (πριν 11-12 χρονια περιπου) και ζητησε απο τους κατασκευαστες, η ΕΘΕΛ τι προτασεις ειχαν, η μοναδικη που εμφανιστηκε τοτε, ηταν η τοτε Renault. H Mercedes να σκεφτειτε, δεν ειχε καν εμφανιστει γιατι ζητουσε πιστωση χρονου διοτι δεν ειχε τελειοποιηση την προταση της. Βεβαια επεσε ως συνηθως και το σχετικο ''πεσκεσι'' και ανελαβε την εργολαβια η Renault. Για την ιστορια να αναφερω οτι οταν πρωτοηρθαν αντιμετωπισαν πολλα προβληματα γιατι ηταν δυσκολο να προσαρμοστουν τα αυτοκινητα στην ''Ελληνικη πραγματικοτητα'' (τις πρωτες δυο μερες εμειναν σχεδον ολα στο δρομο απο αδυναμια τροφοδοσιας, λογω μη προθερμανσης αεριου στις μπουκαλες και τρεχαν πανικοβλητοιBig Grin) και οντως τα αυτοκινητα ηταν σε πειραματικο σταδιο (τους το ειχε ξεκαθαρισει αλλωστε και η RenaultTongue)
Πριν λίγες μέρες είδα την γκαζιέρα #7249 στο Β8 και σήμερα το #7250 στο Α8. Έχουν μετακινηθεί οχήματα από την Ανθούσα στα Λιόσια; Θυμάμαι ότι στα Άνω Λιόσια ήταν οι γκαζιέρες ως την #7246.
(31-08-2010, 10:35 AM)mercedes elbo Wrote: [ -> ]Ενα Σαββατο πρωι τον ιουλιο ειδα το 7253 στο 024 Μηπως εγινε μεταφορα οχηματων απ το Α/Σ Ανθουσας?

Απ το θεμα <<Λεωφορειακες γραμμες ανα Α/Σ>> Το ειχα γραψει τον Ιουλιο αλλα κανενας δεν απαντησε και τωρα βλεπω οτι δεν ειμαι ο μονος που το δε αυτο
(25-09-2010, 12:45 AM)B10M-SB756 Wrote: [ -> ]Σωστα αναφερει ο Solaris. Η ζωη τους ειναι περιορισμενη και μην ξεχνατε οτι μιλαμε για λεωφορεια-πειραμα. Οταν ξεκινησαμε να μιλαμε στην αθηνα για λεωφορεια φυσικου αεριου (πριν 11-12 χρονια περιπου) και ζητησε απο τους κατασκευαστες, η ΕΘΕΛ τι προτασεις ειχαν, η μοναδικη που εμφανιστηκε τοτε, ηταν η τοτε Renault. H Mercedes να σκεφτειτε, δεν ειχε καν εμφανιστει γιατι ζητουσε πιστωση χρονου διοτι δεν ειχε τελειοποιηση την προταση της. Βεβαια επεσε ως συνηθως και το σχετικο ''πεσκεσι'' και ανελαβε την εργολαβια η Renault. Για την ιστορια να αναφερω οτι οταν πρωτοηρθαν αντιμετωπισαν πολλα προβληματα γιατι ηταν δυσκολο να προσαρμοστουν τα αυτοκινητα στην ''Ελληνικη πραγματικοτητα'' (τις πρωτες δυο μερες εμειναν σχεδον ολα στο δρομο απο αδυναμια τροφοδοσιας, λογω μη προθερμανσης αεριου στις μπουκαλες και τρεχαν πανικοβλητοιBig Grin) και οντως τα αυτοκινητα ηταν σε πειραματικο σταδιο (τους το ειχε ξεκαθαρισει αλλωστε και η RenaultTongue)
Και θυμαμαι φιλε B10M το τι διαφημιση ειχαν κανει απο την ΕΘΕΛ για τα συγκεκριμενα οχηματα με αφισες κτλ οπου ελεγαν οτι ΄΄ερχονται τα πρωτα καθαρα λεωφορεια στην Αθηνα΄΄ παντως για εμενα ειναι κακη η επιλογη αυτων των λεωφορειων γιατι οι υπολοιπες ευρωπαικες χωρες απο οσο γνωριζω μεχρι τωρα δεν τα εχουν πλην Γαλλιας για ευνοητους λογους και εχω παρατηρησει οτι και τα αμαξωματα τους τριζουν εντονα σε ολα τα μοντελα των Agora, Η ΕΘΕΛ επρεπε να περιμενει τοτε το 2000.
Τι εννοείς "να περιμένει το 2000"; Τα πρώτα Agora ήρθαν το 2001.
Η παραγγελια ομως ειχε γινει πιο νωρις.

Δεν εχει σημασια και παλι, εδω στο 2010 και ακομα λεμε εαν θα επρεπε να επενδυονται χρηματα στο CNG..
Η πρώτη γκαζιέρα είχε έρθει από το 2000 στά Άνω Λιόσια μαζί με μια νταλίκα φορτηγό της RENAULT (εκπαιδευτικό κέντρο προφανώς).
Έπρεπε εξαρχής να είχαμε παραγγείλει αυτά Smile Δεν είναι κουκλάκι?

[attachment=17]
[attachment=18]
Για γκαζιέρες 1ης γενιάς προτιμήστε 735 και γραμμές Βορειοανατολικών προαστίων. Το είδος ευδοκιμεί ακόμη. Ο δε ήχος του κινητήρα παραμένει εξαιρετικός (για εμένα τουλαχιστον).
(09-04-2011, 03:29 PM)ELBO O405GN Wrote: [ -> ]Το είδος ευδοκιμεί ακόμη.

...δυστυχως Big Grin

Αλλη γενιά λεωφορειων οταν ηρθαν, ομορφα, με αλλη τεχνολογια, καλο περιβαλλον για τον επιβατη αλλα και φοβερο κλιματισμο, μεχρι που αρχισαν ενα ενα να αποσυντιθενται..
Στο 250 πάντως ένα-ένα διαλύονται... Για ένα είχα διαβάσει στο φόρουμ και άλλα 2 έχουν βγάλει βλάβες μπροστά στα μάτια μου μέχρι στιγμής... Μα είναι βάρβαρο ΚΑΙ για τα οχήματα το χάλι σε αυτή τη γραμμή...
(13-04-2011, 01:01 AM)argymeg Wrote: [ -> ]Στο 250 πάντως ένα-ένα διαλύονται... Για ένα είχα διαβάσει στο φόρουμ και άλλα 2 έχουν βγάλει βλάβες μπροστά στα μάτια μου μέχρι στιγμής... Μα είναι βάρβαρο ΚΑΙ για τα οχήματα το χάλι σε αυτή τη γραμμή...

Αυτό γίνεται γιατί ήρθαν γκαζίερς απ' τα Λιόσια στην Ανθούσα που ήταν διαλυμένες όλες και φυσικό επακόλουθο είναι να μένουν. Πάντως οι γκαζιέρες από 7246 και μετά που ήταν από παλιοτερα Ανθούσα δείχνουν πολύ καλύτερες απ' αυτές των Λιοσίων. Μπράβο στην Ανθούσα που τις πρόσεξε και δεν τις έκανε σαν και τα οχήματα που 'χε παλιότερα (N1,GN).
Κι εγώ αναρωτιέμαι, γιατί δε στέλνουν μερικά Citelis (που είναι σαφώς πιο ευρύχωρα) στην Ανθούσα να πάρουν το 250 και το Ε6 να χρησιμεύσουν κάπου, την ώρα που στα Λιόσια περισσεύουν Citelis μέχρι και για το 727;
Pages: 1 2