Thread Rating:
- 7 Vote(s) - 2.29 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
B10M-SB756
VOLVO
Posts: 49
Joined: 17-11-2009
|
RE: Irisbus Citelis
(16-07-2010, 08:16 PM)garvanitis Wrote: Οταν σου λεει αλλαγη λαδιων στα 1500 χιλιομετρα γιατι τα μοτερ ειναι αστρωτα (λογω βιασυνης του πελατη) για να μη μεινουν με τα γρεζια και την κανεις στα 5000-8000 αναλογα με το αμαξι τοτε ποιος φταιει???
Παντως ειδικα για τον κινητηρα του, παρουσιαστηκαν πολλα προβληματα μεχρι τα 150.000χλμ και δεν οφειλοταν λογω συντηρησης, αφου στο χρονικο διαστημα αυτο, υπηρχε κλιμακιο του Κοντελη στα συνεργεια που εκτελουσε και υποδεικνυε στο προσωπικο τις εργασιες των οχηματων. Γενικα δεν ειναι αξιοπιστα τα μοτερ τους γιατι υπηρχε επισης προβλημα και με καυση λαδιου, σε βαθμο μαλιστα τετοιο που στην καλυτερη των περιπτωσεων αναβε το ενδεικτικο λαδιου και στην χειροτερη εμεναν στον δρομο απο λαδια (επειδη δεν λειτουργουσε το ενδεικτικο). Ηδη εμφανιζουν χαμηλη πιεση λαδιου σχετικα με τα χλμ που εχουν (απο 280.000 εως 350.000χλμ εχουν πιασει περιπου εκτος αυτων που δουλευαν στην τουριστικη γραμμη 400 με περιπου 150.000χλμ) και ειχε (και εχει) βγει και σχετικη ανακοινωση για τους οδηγους που αναφερει να μην τα λειτουργουν στο ρελαντι στην αφετηρια η στο τερμα γιατι δεν λιπαινονται σωστα τα μηχανικα μερη του κινητηρα. Επισης (δεν θυμαμαι χρονικη περιοδο) ειχαν ερθει περιπου 25-30 κινητηρες του κουτιου (εντος εγγυησης) για ολα αυτα τα προβληματα που ανεφερα πιο πριν και ειχαμε φτασει στο σημειο να μην εχουμε λεωφορειο το πρωι να βγαλουμε βαρδια.
(16-07-2010, 07:59 PM)garvanitis Wrote: Οι τεχνικοι της ΕΘΕΛ εχουν προβλημα με οτιδηποτε εχει δελφινακι... Χωρις ουτε οι ιδιοι να ξερουν το γιατι... Ποιοι ηταν εξαλλου αυτοι που "ξεχασανε" να κανουν την πρωτη αλλαγη λαδιων στα Agora S? Καλα κανουν οι τεχνικοι που δεν τα θελουν και τα μπλοκαρουν και μακαρι να μην ξαναπατησουν τετοιου ειδους αυτοκινητα στην επιχειρηση. Θα τα δει και ο ΟΑΣΘ στην πορεια (μακαρι να πεσω εξω) αλλα απο ιταλικο μοτερ μην περιμενεις και πολλα. Δεν ειναι τυχαιο που κανει σαν γκαζοντενεκες οταν δουλευει. Τα συν του το καλο κλιματιστικο η καλη ορατοτητα και ανεση του οδηγου τιποτα παραπανω.
Diesel for ever
(This post was last modified: 17-07-2010, 01:19 AM by B10M-SB756.)
|
|
16-07-2010, 11:07 PM |
|
Messages In This Thread |
RE: Irisbus Citelis - by B10M-SB756 - 16-07-2010, 11:07 PM
|
Users browsing this thread: 8 Guest(s)
|