(07-06-2016, 02:36 PM)mercedes elbo Wrote: Το μοντέλο του Λονδίνου δεν το γνωρίζω επακριβώς για να μπορώ να εκφέρω άποψη. Η ένσταση μου στον τρόπο ανάθεσης που ανφέρεις είναι ότι κάθε γραμμή έχει διαφορετικό αριθμό οχημάτων που δρομολογούνται και διαφορετικη επιβατική κίνηση. Π.χ. το Β9 έχει 13 οχήματα ενώ το 235 5 οχήματα ή ποιος θα ενδιαφερθεί για γραμμές όπως 162, 503, 560, 712, 723 και ένα σωρό άλλα που ούτε έχουν ιδιαιτερη επιβατική κίνηση αλλά δεν μπορούν και να καταργηθούν; Αν είναι πάλι να τις επιδοτούμε καλύτερα να παραμείνει δημόσιο ολόκληρο το δίκτυο. Γι' αυτό θεωρώ ότι πρέπει να γίνουν "μεσαίου" μεγέθους πακέτα π.χ. 80-100 οχήματα ώστε να εξασφαλίζεται η οικονομική βιωσιμότητά τους χωρίς κρατική επιδότητα και παράλληλα να υπάρχει κάποιος ανταγωνισμός (αν και σε κάθε περίπτωση θα μπορούσε κάποιο εταιρικό σχήμα να κεδρίσει σχεδόν όλα τα πακέτα ή γραμμές και πάλι να μην υπάρχει ανταγωνισμός).
Το θέμα με γραμμές που απασχολούν ένα λεωφορείο είναι το κόστος της συντήρησης του εφεδρικού. Σε αυτή την περίπτωση το μοιράζεται με άλλη γραμμή. Σε τον σύνδεσμο
αυτό τον σύνδεσμο μπορείς να δεις το πρόγραμμα των διαγωνισμών για το Λονδίνο. Καθώς η ανάθεση είναι για 5 χρόνια, περιλαμβάνει περίπου 20% των γραμμών. Με εξαίρεση των νυκτερινών υπάρχουν μόνο δύο περιπτώσεις συνδιασμού γραμμών:
- H9/H10 ζεύγος τοπικών γραμμών (αριστερόστροφαμ δεξιοστροφα όπως τα παλιά 904 και 905)
- EL1/EL2/NEL1: Η EL1 και EL2 είναι ειδικές γραμμές εξπρές με ιδιαίτερο χρωρματισμό