Thread Rating:
- 32 Vote(s) - 2.75 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
|
mercedes elbo
Contributor
Posts: 359
Joined: 05-08-2010
|
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(07-01-2014, 10:11 PM)nikolas86 Wrote: Δε καταλαβαίνω το point σου..
Εννοείς ότι απέσυραν από την τα Agora και κυκλοφορούν ακόμα κατι N1 και Ν2;
Και κάνουν καλά που τα απέσυραν;
Εννοείται να μη πληρώνουν τέλη για όλα τα οχήματα αν έχουν κάνει προγραμματισμό και έχουν βρει πόσα τελικά οχήματα χρειάζονται. Αλλά τα Agora;;;
Τα συγκεκριμένα Agora που αποσύρθηκαν ήταν ήδη παροπλισμένα και είχαν γίνει δότες οργάνων. Έτσι όπως είχαν καταντήσει καλά έκαναν και τα απέσυραν καθώς έχουν πάγια έξοδα (τέλη, ασφάλεια). Το θέμα ήταν να μην είχαμε φτάσει σ' αυτό το σημείο να αποσύρουμε οχήματα 8ετιας. Μάλιστα, πρέπει να είναι πάνω από 19 οχήματα τα οποία δεν μπορούν να κυκλοφορήσουν καθώς μόνο 88 στάλθηκαν για ΚΤΕΟ το 2013. Και από τα Iris του Ρέντη που επίσημα δεν είχαμε αποσύρσεις στάλθηκαν για ΚΤΕΟ τα 254 από τα 281.
(08-01-2014, 12:28 AM)Konstantinos Wrote: Προφανώς και ήταν με τα καλά τους, γιατί τα συγκεκριμένα λεωφορεία αγοράστηκαν στην φούρια από τα απόνερα των ολυμπιακών αγώνων του 2004 (Συμφέροντα;;; Βλ.τα εξοπλιστικά) χωρίς να έχει γίνει μια μελέτη για το πόσα πραγματικά χρειάζονται για την κάλυψη των γραμμών.
Κοιτάξτε για να μην κοροϊδευόμαστε την 7ετία από το '98 έως το 2005 (Περίπου) υπήρχε συνεχής και ασύστολη αγορά νέων λεωφορείων χωρίς να έχουν βελτιωθεί οι χρόνοι αναμονής στις στάσεις, γνωρίζοντας ό,τι το Μετρό στα επόμενα χρόνια θα είχε ανάπτυξη και γνωρίζοντας επίσης ό,τι τα οχήματα της γενιάς του '94 δεν είχαν συμπληρώσει την 10ετία με αποτέλεσμα να πληρώνουμε τα σπασμένα σήμερα.
Δεν είμαι παρανοϊκός ούτε τσιγκούνης έπρεπε στις αρχές της δεκαετίας του 2000 να υπήρχε μια ανανέωση του στόλου αλλά όχι σε τόση μεγάλη κλίμακα και όχι σε άστοχες αγορές όπως για παράδειγμα οι γκαζιέριες πρώτης και δεύτερης γενιάς που τότε και καλά κάποιοι με ''περιβαντολογικές ευαισθησίες'' αγόρασαν τα συγκεκριμένα οχήματα με αποτέλεσμα μετά από 14 και 10 χρόνια αντίστοιχα να έχουν αποδειχτεί αναξιόπιστα.
Το 2004 χρειαζόταν τα οχήματα. Αλλά πλέον είναι γεγόνος ότι ο στόλος είναι υπεράριθμος και μην ξεχνάμε ότι όπως είπες και εσύ έχουν αλλάξει οι συγκοινωνιακές ανάγκες λόγω της επέκτασης του μετρό με συνέπεια πολλές γραμμές να έχουν χάσει σημαντικό μέρος της επιβατικής τους κίνησης και να χρειάζονται λιγότερα οχήματα.
(This post was last modified: 08-01-2014, 01:23 AM by mercedes elbo.)
|
|
08-01-2014, 01:22 AM |
|
Messages In This Thread |
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ) - by mercedes elbo - 08-01-2014, 01:22 AM
|
Users browsing this thread: 32 Guest(s)
|