Thread Rating:
- 22 Vote(s) - 2.95 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
|
marios.ilioupoli
Εγγεγραμμένος
Posts: 216
Joined: 21-02-2012
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(01-12-2013, 04:40 AM)nikolas86 Wrote: Όσον αφορά στο ακριβότερο ηλεκτρονικό εισητήριο για τα προάστια, προφανώς θα εννοεί ότι αυτός που μένει στα Βριλλήσια και θέλει να πάει στο κέντρο θα πληρώνει περισσότερα από αυτόν που μένει Πατήσια και έχει και αυτός προορισμό το κέντρο. (τυχαίο παράδειγμα)
Οι ζώνες, που ισχύουν σε όλες τις μεγάλες πόλεις δηλαδή.
Τώρα αν το αμαξοστάσιο είναι δίπλα στα Βριλλήσια, δεν αφορά τον Φαληριώτη που και αυτός θέλει να πάει στο κέντρο με το 550 και όχι δίπλα στον Πειραιά.
Θέλει διευκρινήσεις και ψάξιμο φυσικά για να είναι όσο πιο δίκαιο με τις δυανυόμενες αποστάσεις γίνεται.
Στους κορμούς ναι. Και στις γραμμές των Αστικών ΚΤΕΛ εμφανίζεται αντίστοιχη ζωνική χρέωση, με διαχωρισμό της κάθε διαδρομής σε ζώνες και ξεχωριστό εισιτήριο για μετακίνηση εντός μιας ζώνης και άλλο για μετακίνηση μεταξύ δύο ή περισσότερων ζωνών.
Το θέμα είναι, όμως, να υπάρχει ισάξια κοστολόγηση στις τοπικές, που αποτελούν την πλειονότητα των γραμμών του δικτύου. Δε γίνεται, για παράδειγμα, η 025 να έχει φθηνότερο εισιτήριο έναντι της 301, μόνο και μόνο επειδή η μια εξυπηρετεί το κέντρο και η άλλη την Ανθούσα.
|
|
01-12-2013, 12:13 PM |
|
Messages In This Thread |
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - by marios.ilioupoli - 01-12-2013, 12:13 PM
|
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
|