Forum
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - Printable Version

+- Forum (https://mesametaforas.gr/forum)
+-- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=41)
+--- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες Αθηνών (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+---- Forum: Συγκοινωνιακός σχεδιασμός (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=235)
+---- Thread: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα (/showthread.php?tid=84)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22


Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - Citaro - 02-12-2009

Ξεφυλλίζοντας τα δρομολόγια του ΟΑΣΑ σήμερα, διαπίστωσα ότι κόπηκαν από 2 βάρδιες (1 λεωφορείο) στις εξής γραμμές :

225 (από 2 έμεινε 1 όχημα, ενώ το Σάββατο πλέον δεν θα λειτουργεί)
235 (από 9 έγιναν 8 τις καθημερινές , επίσης κόπηκε 1 πρωινή βάρδια το ΣΑΒ)
906 (από 6 έγιναν 5 τις καθημερινές, και το ΣΑΒ από 4 έμειναν 3)

Παράλληλα έχει ήδη μειωθεί εδώ και 2 μήνες η συχνότητα του Α1, το οποίο πλέον βγαίνει με 9 οχήματα αντί για 11, και ας μην ξεχάσουμε τα Ε1, Ε7 , Ε16 και Χ14 ημερήσιο, τα οποία κόπηκαν και έτσι αφαιρέθηκαν 6+5+5+4 = 19 ακόμη λεωφορεία από τους δρόμους!

Καλά πάμε . . . δεν έχουμε οδηγούς ούτε για τα βασικά, πλέον, απ' ότι φαίνεται!


RE: ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - christos126 - 02-12-2009

Εγώ βλέπω όχι από τα αναρτημένα δρομολόγια, τα οποία είναι αμετάβλητα μετά την πύκνωση της γραμμής όταν έγινε η συγχώνευση, αλλά από την καθημερινή χρήση της, ότι η γραμμή 227 συνεχώς τρώει δρομολόγια, πλέον ακόμα και σε ανύποπτο χρόνο, όπως ξημερώματα καθημερινής ή Κυριακές. Ειδικά το τελευταίο δίμηνο γίνεται συνεχώς. Ταυτόχρονα μου δίνεται η αίσθηση ότι τα λεωφορεία που διασχίζουν τη Λ. Συγγρού περνούν αραιότερα από ο,τι παλιότερα και γίνεται ο κακός χαμός στις στάσεις και μέσα στα οχήματα.


RE: ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - abc - 02-12-2009

(02-12-2009, 01:01 AM)christos126 Wrote: Ταυτόχρονα μου δίνεται η αίσθηση ότι τα λεωφορεία που διασχίζουν τη Λ. Συγγρού περνούν αραιότερα από ο,τι παλιότερα και γίνεται ο κακός χαμός στις στάσεις και μέσα στα οχήματα.

Την ίδια αίσθηση είχα σήμερα κατεβαίνοντας την Κηφισίας.


RE: ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 420 Peiraias - Agia Paraskevi - 02-12-2009

(01-12-2009, 10:51 PM)lanciahf Wrote: Kαι ερχομαι να πω οτι για αλλη μια φορα η ΕΘΕΛ και ο ΟΑΣΑ τα εκαναν κουλουβαχατα.
[.]
Τριτον χάλι.εΠΡΟΧΘΕς ΕΙΜΑΙ Α2.Το Α2 λοιπον παραλιγο να το κανουν 45λεπτο,με πολλυ κοπο ο σταθμαρχης πηρε 2 νταλικες απο το Β3 και τις εβαλε στο Α2,πηρε και 1 απο το Β2 και το Β2 εγινε αορατο. Οι ελλειψεις?
3 βαρδιες απο το Ε22,3 βαρδιες απο το Β2

Με αφορμή αυτή την αναφορά του φίλου LanciaHF να εκφράσω την απορία μου: Έχει κάποια λογική αυτό το σύστημα όταν έχει ελλείψεις οχημάτων μια γραμμή να τραβάει ο σταθμάρχης λεωφορεία από μια άλλη? Μήπως αυτή η πρακτική, αν και με καλή πρόθεση, χειροτερεύει τα πράγματα? Εκεί που υπήρχε μια γραμμή με προβληματική εξυπηρέτηση, ξαφνικά έχουμε δύο, αφού αραιώνει και η δεύτερη. Δεν είναι δυνατό να υπάρχει μια εφεδρεία οχημάτων και οδηγών στα αμαξοστάσια για να καλύπτονται τέτοιες περιπτώσεις χωρίς να χρειάζονται αναδιανομές μεταξύ γραμμών?


RE: ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - abc - 02-12-2009

(02-12-2009, 10:31 AM)420 Peiraias - Agia Paraskevi Wrote: Με αφορμή αυτή την αναφορά του φίλου LanciaHF να εκφράσω την απορία μου: Έχει κάποια λογική αυτό το σύστημα όταν έχει ελλείψεις οχημάτων μια γραμμή να τραβάει ο σταθμάρχης λεωφορεία από μια άλλη? Μήπως αυτή η πρακτική, αν και με καλή πρόθεση, χειροτερεύει τα πράγματα? Εκεί που υπήρχε μια γραμμή με προβληματική εξυπηρέτηση, ξαφνικά έχουμε δύο, αφού αραιώνει και η δεύτερη. Δεν είναι δυνατό να υπάρχει μια εφεδρεία οχημάτων και οδηγών στα αμαξοστάσια για να καλύπτονται τέτοιες περιπτώσεις χωρίς να χρειάζονται αναδιανομές μεταξύ γραμμών?

Από ότι έχω καταλάβει το πρόβλημα είναι ότι το αμαξοστάσιο δεν έχει αρκετά οχήματα να στείλει στις προγραμματισμένες βάρδιες. Συνεπώς δεν είναι σε θέση να καλύψει εφεδρείες.


RE: ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - Dante - 02-12-2009

(02-12-2009, 12:57 PM)lanciahf Wrote: .γκρηκπατεντα.

χαχαχαχααχαχαχα! Big Grin
Αναφέρω και γω εδώ ότι η μάνα μου γύρισε πριν από λίγο -σε έξαλλη κατάσταση, χαχα- και είπε πως περίμενε μισή ώρα το Α13 στη διασταύρωση Κηφισού και Λένορμαν.

Να πω και κάτι άλλο που θυμήθηκα τώρα. Προχτές γύρναγα αργά το βράδυ από Αγ. Αντώνιο προς τέρμα Α13. Πριν μπει στο Π (για όσους γνωρίζουν) του έφραζε το δρόμο ένα αυτοκίνητο (πότε θα το καταργήσουν αυτό το ρημάδι το Π?). Είχαν μαζευτεί 3 λεωφορεία το ένα πίσω από το άλλο και οι οδηγοί το έπαιζαν χαλαροί ότι και καλά "ου τι να κάνουμε τώρα.θα περιμένουμε και αν αργήσει θα καλέσουμε την τροχαία". Ο κόσμος έλεγε "μα γιατί δεν πάει ένα τουλάχιστον ευθεία να πάμε και μεις σπίτια μας?" αλλά αυτοί και καλά τους έπιασε το φιλότιμο (όχι ότι έψαχναν ευκαιρία να λουφάρουν και να κάνουν κανά τσιγάρο.) και έλεγαν "α δε γίνεται αυτό.δε γίνεται". Το αποτέλεσμα? 45 λεπτά καθυστέρησης σε ανθρώπους που γύριζαν κουρασμένοι από τις δουλειές τους. Και έρχομαι εγώ εδώ και λέω: ΤΩΡΑ ΤΟΥΣ ΠΗΡΕ Ο ΠΟΝΟΣ ΜΗΝ ΤΥΧΟΝ ΚΑΙ ΧΑΣΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΣΤΑΣΗ! Πάμπολλες φορές σταματάει ο οδηγός πριν το Π και λέει "θέλει κανείς να κατέβει μέσα?" και αν πουν όχι την κάνει με ελαφρά. Άλλες φορες το παιζουν και καλά "ααα δεν το ήξερα ότι έτσι πάει η διαδρομή.". Να μην αναφέρω πόσες φορές ενώ χτυπάς κουδούνι για στάση κάνουν την πάπια και πατάνε γκάζι όσο κι αν φωνάζει ο άλλος "σταααααση".

'Ελεος, συγχίστηκα πάλι!


RE: ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - Dante - 02-12-2009

Δεν εννοώ ότι όλοι είναι έτσι και ζητάω συγνώμη αν με το σχόλιο μου προσεβλήθησαν κάποιοι. Ίσα ίσα, Έχω πετύχει πολλόυς οδηγούς που ήταν ευγενέστατοι, μου έχουν πει καλήμέρα καθώς μπαίνω και οδηγούσαν προσεκτικά και με σεβασμό στους επιβάτες. Απλά όπως και σε κάθε επάγγελμα στο ΕΛΛΑΝΤΑ υπάρχουν πολλοί που σκέφτονται "τη βάρδια να κάνω, τα λεφτά να βγάλω και ας γίνει με τον πιο απλό τρόπο". Δεν είναι έτσι όμως. Ο πολίτης πληρώνει ένα πόσο για να χρησιμοποιεί τα ΜΜΜ. Δεν έιναι τζάμπα. Ο οδηγός και ο φορέας ΟΦΕΙΛΕΙ να τον σέβεται νομίζω. Αλλά είπαμε.εδώ είναι η χώρα του ΔΕΒΑΡΙΕΣΑΙ και του ΕΛΑΜΩΡΕΤΩΡΑ.


RE: ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - Citaro - 02-12-2009

Α) Χαίρομαι ιδιαίτερα που το τόπικ βρήκε αμέσως ανταπόκριση Smile
Β) Προσπαθώ να θυμηθώ ποιά ήταν η τελευταία φορά που η γραμμή μου (235) είχε όλα τα οχήματα/βάρδιες κομπλέ. Μάλλον θα ψάχνω για πολύ .

Γ) Σήμερα είδα και το καρτελάκι μιας βάρδιας 235 : Τα δρομολόγια πλέον στάνταρ 60λεπτα ! Που και με το προηγούμενο (63 λεπτά) δεν έβγαιναν με τίποτα! Θυμίζω ότι πριν το 2005 και τις "κυκλικοποιήσεις" το 235 είχε 75 λεπτά στη διάθεσή του για τον κύκλο ΑΚΑΔ-ΖΩΓ-ΑΚΑΔ. Αλλά βλέπετε, τα ΙΧ εξαφανίσθηκαν, οι λεωφορειολωρίδες ελεύθερες, στις γωνίες δεν παρκάρουν ούτε στα 50 μέτρα, ασε που και στου Ζωγράφου τα φανάρια ξαφνικά . . . πρασινίζουν μόλις μυρίσουν το Ν1 να ανεβαινει . . . AngryAngryAngry


RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παρά - Giannis - 02-12-2009

Αφήστε, το Σάββατο έκανα το Μεταμόρφωση (Πλαίσιο) - Φιλαδέλφεια 2 ώρες!AngryAngryAngry

Προς Μεταμόρφωση όλα ΟΚ αλλά στην επιστροφή περίμενα από τις 15:20 ως τις 16:00 λεωφορείο και τότε ήρθε μία σόμπα-κονσέρβα του Β9 και από πίσω ένα διπλό Solaris εκτός υπηρεσίας, το οποίο είχε ανέβει σαν Α9! Με δεδομένα ότι δεν υπήρχε άλλο Α9 στην Μεταμόρφωση, ότι είχαν μείνει όλοι όσοι περίμεναν στην στάση μου έξω από το λεωφορείο και ότι μάλλον θα αργούσε το επόμενο Β9 είπα να πάω προς την αφετηρία του Β8. Στις επόμενες στάσεις υπήρχε πολύς κόσμος που δεν χώρεσε στο Β9 και μέχρι την στάση στον σταθμό του προαστιακού δεν είδα λεωφορείο να κατεβαίνει (αν και για κάποιο διάστημα δεν πήγαινα παράλληλα με αυτά). Και να σκεφτείτε ότι το Α9 έχει αναχωρήση 15:46 από πάνω και το Β9 14:52 και 15:18 από Κηφισιά και κάνει ~20 λεπτά ως την Μεταμόρφωση.

Το Β8 είχε αναχώρηση στις 16:40 αλλά του έλειπε ένα όχημα όπως μου είπε ο οδηγός και τελικά φύγαμε 16:55. Στην πλατεία της Φιλαδέλφειας έφτασα γύρω στις 17:15 και τότε είδα ένα Β9 με σαρδέλες και αμέσως πίσω του ένα ψιλοάδειο Α9. 0/3 δηλαδή!AngryAngryAngry


RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - ELBO O405GN - 03-12-2009

Τέτοια διαβάζω, βλέπω και κάθε πρωϊ την κατάσταση στους δρόμους και απορώ που δεν κατήργησαν ακόμη κάτι 408, Β4 κλπ καρναβάλια, που "τρώνε" οχήματα και οδηγούς και με την αραιή συχνότητα που έχουν μόνο εξυπηρέτηση δεν προσφέρουν.


RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - Citaro - 05-12-2009

Σήμερα το απόγευμα το 235 έβγαλε από Ζωγράφου τα εξής δρομολόγια : 19.07, 19.20, 19.40, 20.05 . . . Angry ενώ θα έπρεπε να είναι 19.00/15/30/45/20.00, και ενώ μέχρι πρότινος ήταν 19.00/11/22/33/44/55/20.10.

Τα σχόλια περισσεύουν . . .


- ELBO O405GN - 09-12-2009

Από τις πιο σωστές παρεμβάσεις του ΟΑΣΑ τον τελευταίο καιρό, είναι τα Ν2/Ν1 που βάζουν σε δρομολόγια του 410. Λόγω των έργων ΗΣΑΠ στο Μαρούσι, πολλοί κατεβαίνουν Νεραντζιώτισσα και εξυπηρετούνται με την εν λόγω γραμμή. Tα Solaris, ιδίως το πρωϊ, δεν "αντέχουν" το φόρτο που παρατηρείται.


RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - christos126 - 29-12-2009

Να θες ν' αγιάσεις και να μη σ' αφήνουν γιορτινές μέρες.με δρόμους ανοιχτούς και κίνηση μηδέν, γιατί το 227 δεν πέρασε ούτε των 06.30 ούτε των 06.42 αλλά ήρθε ένα σαρδελοποιημένο στις 06.53? Είναι το κερασάκι στην τούρτα, αφού εδώ και μήνες αυτή η γραμμή είναι στη χειρότερη φάση αναξιοπιστίας της εδώ και χρόνια, με καθημερινά ανεκτέλεστα δρομολόγια ασχέτως πορειών,εορτών, έργων ΗΣΑΠ κλπ.

Ταυτόχρονα αρκετές γραμμές της Λ. Βουλιαγμένης έχουν μειώσει τα δρομολόγιά τους -κάποιες για 2η ή 3η φορά- χωρίς να υπάρχει κάποια βελτίωση στο δρομολόγιό τους ή εξυπηρέτηση από άλλες γραμμές, όπως στα 057,Α3/Β3,237,856 αλλά και το 024. Έτσι ειδικά το βράδυ ψάχνεις το λεωφορείο με το κυάλι.


- Giannis - 30-12-2009

(30-12-2009, 02:30 AM)lanciahf Wrote: Που θα βρουμε οδηγους,πως θα καλυψουμε τις βαρδιες και αλλα τετοια ελεγαν
Τα συμπερασματα δικα σας.

Και οι ~1200 οδηγοί που ανακοινώθηκαν από την Ολυμπιακή; Τι απέγιναν;


RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - ELBO O405GN - 01-01-2010

Είναι φυσικό να πέφτει το επίπεδο εξυπηρέτησης της ΕΘΕΛ. Διότι:
1) Δεν επανασχεδιάζεται σε ρεαλιστική βάση το δίκτυο και οι τομείς που καλύπτει,
2) Δεν λαμβάνονται αποφάσεις που αντέχουν στο χρόνο, αλλά ικανοποιούνται αμέσως αιτήματα κοινοταρχών, δημάρχων, του παπά της ενορίας, του δασκάλου κλπ,
3) Δεν έχει γίνει κατανοητό ή αντιληπτό, ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα της συγκοινωνίας είναι το ρημάδι το κυκλοφοριακό και η έλλειψη συντονισμού γενικά.

Η πόρτα των "κωφών" που "ασχολούνται με το συγκοινωνιακό της πρωτευούσης, θα σπάσει σε λίγο.


RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - Citaro - 06-01-2010

Να ενημερώσω ότι από 1/1/2010 έχει επέλθει αραίωση στα προγραμματισμένα δρομολόγια του 220/221 και 230, ενώ ήδη από 01/12/2009 είχαν αραιώσει μια σειρά από γραμμές, μεταξύ αυτών τα 024, 235, 225.

Απορώ που θα πάει αυτή η κατάσταση .


RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - christos126 - 06-01-2010

(06-01-2010, 12:47 PM)Citaro Wrote: Να ενημερώσω ότι από 1/1/2010 έχει επέλθει αραίωση στα προγραμματισμένα δρομολόγια του 220/221 και 230, ενώ ήδη από 01/12/2009 είχαν αραιώσει μια σειρά από γραμμές, μεταξύ αυτών τα 024, 235, 225.

Απορώ που θα πάει αυτή η κατάσταση .

.βάλε και το 227 σε αυτές τις γραμμές, καθώς και το 732! Γραμμές που.δεν τις χρησιμοποιεί κανείς δηλαδή! (ειρωνικά το λέω βέβαια) Αναρωτιέμαι αν κάποιος προτίθεται να πάρει μέτρα δραστικά (θα μου πείτε, εδώ δεν γίνονται τα απλά αλλά τα παράλογα), από προσλήψεις οδηγών μέχρι εξορθολογισμό διοίκησης-δαπανών και αγορά οχημάτων. Και δε με ενδιαφέρει πια το πώς μπορούν να γίνουν όλα αυτά άμεσα, κουράστηκα ως επιβάτης και πλέον τα απαιτώ.


RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - ELBO O405GN - 07-01-2010

(04-01-2010, 12:13 AM)garvanitis Wrote: Δηλαδη, σε απλα ελληνικα?

Καλή χρονιά. Από κεκτημένη ταχύτητα, δεν ολοκλήρωσα τη φράση μου! Εννοούσα τη γνωστή παροιμία "στου κωφού την πόρτα.". Οι ανευθυνουπεύθυνοι σχετικά με τις συγκοινωνίες, έχουν μια πόρτα (μεταφορική έννοια) που τη "χτυπάει" ο ανώνυμος πολίτης επιβάτης. Λύση στα προβλήματα δεν δίνεται και η πόρτα ακόμη και να σπάσει, άκρη δε θα βγεί.
(06-01-2010, 05:59 PM)christos126 Wrote: .βάλε και το 227 σε αυτές τις γραμμές, καθώς και το 732! Γραμμές που.δεν τις χρησιμοποιεί κανείς δηλαδή! (ειρωνικά το λέω βέβαια) Αναρωτιέμαι αν κάποιος προτίθεται να πάρει μέτρα δραστικά (θα μου πείτε, εδώ δεν γίνονται τα απλά αλλά τα παράλογα), από προσλήψεις οδηγών μέχρι εξορθολογισμό διοίκησης-δαπανών και αγορά οχημάτων. Και δε με ενδιαφέρει πια το πώς μπορούν να γίνουν όλα αυτά άμεσα, κουράστηκα ως επιβάτης και πλέον τα απαιτώ.

Από ότι φαίνεται, οι αρμόδιοι ή δεν ξέρουν ή δεν θέλουν να δώσουν λύσεις. Τα οχήματα επαρκούν (ακόμη), αρκεί να: γίνεται τακτική και επιμελής συντήρηση, να καταργηθούν πραγματικά περιττές γραμμές (Ε42, 408 κλπ) και να εξορθολογιστούν τα δρομολόγια. Αυτά για αρχή και βλέπουμε.


RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - Citaro - 08-01-2010

Quote:Από ότι φαίνεται, οι αρμόδιοι ή δεν ξέρουν ή δεν θέλουν να δώσουν λύσεις. Τα οχήματα επαρκούν (ακόμη), αρκεί να: γίνεται τακτική και επιμελής συντήρηση, να καταργηθούν πραγματικά περιττές γραμμές (Ε42, 408 κλπ) και να εξορθολογιστούν τα δρομολόγια. Αυτά για αρχή και βλέπουμε.

Δεν ξέρω αν επαρκούν οι οδηγοί, μετά από το ξέσκισμα που τους επέβαλαν και τους επιβάλλουν με τις συνεχείς αποκοπές ΗΣΑΠ, και το περσινό εξάμηνο της ΑΜΕΛ. Σκεφθείτε ότι πρόκειται πάντα για γραμμές που δουλεύουν σε στύλ Ολυμπιακών Αγώνων, δηλ. απόλυτη κάλυψη οχημάτων + εφεδρία. Με λίγα λόγια, είναι σαν να δούλευε η ΕΘΕΛ 10 συμβατικές γραμμές επιπλέον.

Αντε και κόψανε τις διάφορες αηδίες (Ε6, Ε42, 408/19/Γ5, Νομισματοκοπείο κλπ.), πόσες βάρδιες θα κερδίσουν; 50; 100; Αποκλείεται παραπάνω. Αυτές όμως δεν φτάνουν ούτε για να καλύψουν τα ρεπό που κόβονται!

Και αντε τώρα με τα δημοσιονομικά σε μαύρο χάλι, να κάνεις και προσλήψεις . . .


RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παρά - 420 Peiraias - Agia Paraskevi - 14-01-2010

(08-01-2010, 07:15 PM)Citaro Wrote: Και αντε τώρα με τα δημοσιονομικά σε μαύρο χάλι, να κάνεις και προσλήψεις . . .

Με αφορμή αυτή την παρατήρηση του Citaro μου γεννήθηκαν τα εξής ερωτήματα, των οποίων η απάντηση νομίζω μπορεί να συμβάλει στο να καταλάβουμε γιατί δεν βγαίνουν τα δρομολόγια.

α) Πόσους οδηγούς απασχολεί αυτή τη στιγμή η ΕΘΕΛ?
β) Πόσα οχήματα αριθμεί ο στόλος της?
γ) Πόσα οχήματα χρειάζονται μια τυχαία καθημερινή για την εκτέλεση των προγραμματισμένων δρομολογίων?

Οποιαδήποτε αξιόπιστα στοιχεία ευπρόσδεκτα!