Έριξα μιά ματιά στην τεχνική περιγραφή, η οποία περίεχει μερικά ενδιαφέροντα πράγματα.
Μέσα σε όλα αναφέρει πως εμπορική λειτουργία μπορεί να έχει μόνο ένας συρμός αυτόνομος. Προσωπικά το θεωρώ λάθος. Ίσως θα έπρεπε να υπάρχει πρόβλεψη και για εμπορική λειτουργία δύο συζευγμένων συρμών (της ίδιας, νέας, γενιάς). Με δεδομένη τη χωρητικότητα των 190 ατόμων που αναφέρει το τεχνικό κείμενο, θα έλεγα πως δύο συζευγμένοι συρμοί που συνολογικά θα μπορούν να μεταφέρουν >380 άτομα ίσως αποτελέσουν απαίτηση μελλοντικά.
Δεν είδα κάπου αναφορά, ίσως και από παράλειψη, στον αριθμό των κινητήριων φορείων έναντι των συνολικών, ενώ θεωρώ ότι οι προδιαγραφές επιτάχυνσης είναι καλές, με έναν αστερίσκο καθώς αναφέρονται σε ιδανικές συνθήκες επίπεδης τροχιάς χωρίς κλίση και υγρασία.
Ενδιαφέρον έχει και η παράγραφος 3.13, η οποία αναφέρει την λειτουργία με υπερπυκνωτές (σαν αυτούς που έχουν υιοθετήσει κάποιες εταιρείες στα υβριδικά τους λεωφορεία) για περιορισμένες αποστάσεις και ταχύτητες σε περίπτωση που δεν υπάρχει τροφοδοσία από το ρεύμα του δικτύου. Αυτό δυνητικά θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την λειτουργία δικτύου τραμ το οποίο δεν χρειάζεται σε κομμάτια του καθόλου τοποθέτηση γραμμών επαφής, αφού οι υπερπυκνωτές μπορούν να φορτιστούν σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα κατά τις στάσεις των συρμών.
Σε άλλα θέματα, είδα μεταξύ άλλων την απαίτηση για χρήση λαμπτήρων τύπου LED στο εσωτερικό του οχήματος, ενώ το όχημα θα έχει Wifi για να μπορεί να γίνει ευκολότερη διάγνωση των προβλημάτων κατά την είσοδο του στο αμαξοστάσιο ( τεχνολογία
)