![]() |
|
[Τραμ] Συρμοί Σειράς ΙΙ - Printable Version +- Forum (https://mesametaforas.gr/forum) +-- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=41) +--- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες Αθηνών (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=13) +---- Forum: Μέσα σταθερής τροχιάς (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=15) +----- Forum: Αττικό Μετρό - Τροχαίο υλικό - Υποδομές (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=219) +----- Thread: [Τραμ] Συρμοί Σειράς ΙΙ (/showthread.php?tid=11220) |
[Τραμ] Συρμοί Σειράς ΙΙ - Giannis - 13-11-2013 Προκηρύχτηκε ο διαγωνισμός για την προμήθεια 25 συρμών τραμ. RE: ΤΡΑΜ Α.Ε. - Γραμμές - Τροχαίο Υλικό - Nikolas A. - 13-11-2013 (13-11-2013, 03:34 PM)Giannis Wrote: Προκηρύχτηκε ο διαγωνισμός για την προμήθεια 25 συρμών τραμ. Ενδιαφέρον θα έλεγα.. Αυτό πάει να πει ότι αυξάνονται οι ανάγκες σε τροχαίο υλικό λόγω της αύξησης της επιβατικής κίνησης, είτε γιατί σχεδιάζεται επέκταση του υπάρχοντος δικτύου. Έχουμε καμία πληροφορία αν ο διαγωνισμός θα είναι μειωδοτικός; Και προς ποιον κατασκευαστή θα στραφούν; RE: ΤΡΑΜ Α.Ε. - Γραμμές - Τροχαίο Υλικό - marios.ilioupoli - 13-11-2013 (13-11-2013, 05:00 PM)nikolas86 Wrote: Ενδιαφέρον θα έλεγα.. Αυτό πάει να πει ότι αυξάνονται οι ανάγκες σε τροχαίο υλικό λόγω της αύξησης της επιβατικής κίνησης, είτε γιατί σχεδιάζεται επέκταση του υπάρχοντος δικτύου. Η επέκταση προς Πειραιά είναι ο λόγος, αφού έτσι θα αυξηθούν οι ανάγκες του δικτύου. Βέβαια, αφού η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ βλέπει μπροστά σε αυτό το θέμα, μήπως θα έπρεπε να κοιτάξουν με ποιο τρόπο θα εξασφαλιστούν και ηλεκτροδηγοί (προσλήψεις στο Δημόσιο θα δούμε μετά από πολλά χρόνια), αφού και στο Μετρό υπάρχουν νέοι συρμοί, αλλά δεν είναι τηλεκατευθυνόμενοι. RE: ΤΡΑΜ Α.Ε. - Γραμμές - Τροχαίο Υλικό - Nikolas A. - 13-11-2013 (13-11-2013, 05:27 PM)marios.ilioupoli Wrote: Η επέκταση προς Πειραιά είναι ο λόγος, αφού έτσι θα αυξηθούν οι ανάγκες του δικτύου. 25 νέοι συρμοί για μια επέκταση τόσο μικρή; Δεν νομίζω να είναι μόνο αυτός ο λόγος αλλά ΚΑΙ αυτός.. Εδώ τώρα και ούτε 40 δεν έχει. Όσο για τους ηλεκτροδηγούς, τόσοι θα βγούν και έχουν βγει σε διαθεσιμότητα, ας φέρουν όσους χρειάζονται να τους εκπαιδεύσουν. RE: ΤΡΑΜ Α.Ε. - Γραμμές - Τροχαίο Υλικό - marios.ilioupoli - 14-11-2013 (13-11-2013, 11:51 PM)nikolas86 Wrote: 25 νέοι συρμοί για μια επέκταση τόσο μικρή; Δεν νομίζω να είναι μόνο αυτός ο λόγος αλλά ΚΑΙ αυτός.. Εδώ τώρα και ούτε 40 δεν έχει. Δεν αφορά μόνο την επέκταση προς Πειραιά. Απλά ανέφερα αυτή, γιατί προχωράει σιγά σιγά. Αφορά και την επέκταση του Τραμ από το Ελληνικό προς το σταθμό "Αργυρούπολη" του Μετρό, αλλά και από το Σύνταγμα προς την Πλ. Αιγύπτου. Σήμερα, πρέπει να διαθέτει 35 συρμούς, δεδομένου ότι αναφέρεται πως η αρίθμηση των νέων θα ξεκινά από το #20036 (το "2" υποδεικνύει ότι είναι συρμός σειράς II, ενώ οι σημερινοί έχουν πρώτο ψηφίο το "1", αφού ανήκουν στη σειρά I). RE: ΤΡΑΜ Α.Ε. - Γραμμές - Τροχαίο Υλικό - Nikolas A. - 14-11-2013 Όντως 35 είναι. Τελευtαίο και καταϊδρωμένο... ![]() Καλή η σκέψη για επέκταση μέχρι το Μετρό Αργυρούπολης... RE: ΤΡΑΜ Α.Ε. - Γραμμές - Τροχαίο Υλικό - AlexNik - 26-11-2013 Έριξα μιά ματιά στην τεχνική περιγραφή, η οποία περίεχει μερικά ενδιαφέροντα πράγματα. Μέσα σε όλα αναφέρει πως εμπορική λειτουργία μπορεί να έχει μόνο ένας συρμός αυτόνομος. Προσωπικά το θεωρώ λάθος. Ίσως θα έπρεπε να υπάρχει πρόβλεψη και για εμπορική λειτουργία δύο συζευγμένων συρμών (της ίδιας, νέας, γενιάς). Με δεδομένη τη χωρητικότητα των 190 ατόμων που αναφέρει το τεχνικό κείμενο, θα έλεγα πως δύο συζευγμένοι συρμοί που συνολογικά θα μπορούν να μεταφέρουν >380 άτομα ίσως αποτελέσουν απαίτηση μελλοντικά. Δεν είδα κάπου αναφορά, ίσως και από παράλειψη, στον αριθμό των κινητήριων φορείων έναντι των συνολικών, ενώ θεωρώ ότι οι προδιαγραφές επιτάχυνσης είναι καλές, με έναν αστερίσκο καθώς αναφέρονται σε ιδανικές συνθήκες επίπεδης τροχιάς χωρίς κλίση και υγρασία. Ενδιαφέρον έχει και η παράγραφος 3.13, η οποία αναφέρει την λειτουργία με υπερπυκνωτές (σαν αυτούς που έχουν υιοθετήσει κάποιες εταιρείες στα υβριδικά τους λεωφορεία) για περιορισμένες αποστάσεις και ταχύτητες σε περίπτωση που δεν υπάρχει τροφοδοσία από το ρεύμα του δικτύου. Αυτό δυνητικά θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την λειτουργία δικτύου τραμ το οποίο δεν χρειάζεται σε κομμάτια του καθόλου τοποθέτηση γραμμών επαφής, αφού οι υπερπυκνωτές μπορούν να φορτιστούν σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα κατά τις στάσεις των συρμών. Σε άλλα θέματα, είδα μεταξύ άλλων την απαίτηση για χρήση λαμπτήρων τύπου LED στο εσωτερικό του οχήματος, ενώ το όχημα θα έχει Wifi για να μπορεί να γίνει ευκολότερη διάγνωση των προβλημάτων κατά την είσοδο του στο αμαξοστάσιο ( τεχνολογία )
RE: ΤΡΑΜ Α.Ε. - Γραμμές - Τροχαίο Υλικό - marios.ilioupoli - 27-11-2013 (26-11-2013, 01:08 PM)AlexNik Wrote: Ενδιαφέρον έχει και η παράγραφος 3.13, η οποία αναφέρει την λειτουργία με υπερπυκνωτές (σαν αυτούς που έχουν υιοθετήσει κάποιες εταιρείες στα υβριδικά τους λεωφορεία) για περιορισμένες αποστάσεις και ταχύτητες σε περίπτωση που δεν υπάρχει τροφοδοσία από το ρεύμα του δικτύου. Αυτό δυνητικά θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την λειτουργία δικτύου τραμ το οποίο δεν χρειάζεται σε κομμάτια του καθόλου τοποθέτηση γραμμών επαφής, αφού οι υπερπυκνωτές μπορούν να φορτιστούν σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα κατά τις στάσεις των συρμών. Η λειτουργία με υπερπυκνωτές θα γίνεται κατά τη διέλευση από την Πανεπιστημίου, κατά μήκος της οποίας δε θα υπάρχει εναέριο δίκτυο. (26-11-2013, 01:08 PM)AlexNik Wrote: ενώ το όχημα θα έχει Wifi για να μπορεί να γίνει ευκολότερη διάγνωση των προβλημάτων κατά την είσοδο του στο αμαξοστάσιο ( τεχνολογία Το ίδιο σύστημα διαθέτουν και οι συρμοί 3ης γενιάς του Μετρό, που, κατά την είσοδό τους στο αμαξοστάσιο, έχουν τη δυνατότητα να στέλνουν απευθείας αναφορά. RE: ΤΡΑΜ Α.Ε. - Γραμμές - Τροχαίο Υλικό - Nikolas A. - 01-02-2014 (01-02-2014, 03:13 PM)nikolas86 Wrote: Στην προμήθεια 25 νέων συρμών τραμ τα οποία θα καλύψουν τις ανάγκες που δημιουργούν οι επεκτάσεις του μέσου προς τον Πειραιά προχωρά η Αττικό Μετρό, η οποία είναι πλέον η υπεύθυνη εταιρεία για τα έργα του τραμ. Με τα τωρινά δεδομένα, στο διαγωνισμό μέχρι τώρα κατεβαίνουν η πολωνική Solaris (γνωστή και από τα αστικά Urbino που έχουμε προμηθευτεί) και η γαλλική Alstom (γνωστή από τους συρμούς 1ης παραλαβής του μετρό). |