Thread Rating:
- 32 Vote(s) - 2.75 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
|
marios.ilioupoli
Εγγεγραμμένος
Posts: 216
Joined: 21-02-2012
|
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(10-10-2013, 11:17 AM)nikolas86 Wrote: Έγω πάλι βρίσκω, γιατί άλλη τιμή έχει το μετρό και άλλη το Χ93. Και δε βρίσκω το λόγο να μην υπάρχει ΚΑΙ λεωφορειακή σύνδεση. Θα την εκμεταλλευτούν τα ΚΤΕΛ ούτως ή άλλως.
Παίρνω παράδειγμα απο εμένα που έχω δίπλα τη στάση του μετρό αλλά προτιμώ να παίρνω το Χ93 από τα ΚΤΕΛ Λιοσίων λόγω οικονομικού.
Επίσης και η Ροσινιόλ δεν έχει σταθμό τόσο κοντά (κάποιος θα έλεγε τα Σεπόλια), αλλά κυρίως η Φιλαδέλελφια στο ύψος των παλιών φαναριών.
Και επειδή την έχω κάνει πολλές φορές αυτή τη διαδρομή, η γραμμή εξυπηρετεί πολλούς εργαζόμενους στις υπηρεσίες του αεροδρομίου αλλά και στην εμπορική ζώνη, τα οποία απέχουν τουλάχιστον 1 χιλιόμετρο από τις κύριες εγκαταστάσεις του αεροδρομίου και δεν έχει στάση το μετρό ή ο προαστιακός.
Πολλές περιοχές δεν εξυπηρετούνται από εξπρές γραμμή για το Αεροδρόμιο. Ας σκεφτούμε και τους τουρίστες που μπορεί να μένουν σε κάποια από τα μεγάλα ξενοδοχεία της Συγγρού (Ledra Marriott, Intercontinental κλπ), οι οποίοι δεν έχουν απευθείας σύνδεση με το "Ελ. Βενιζέλος". Ή ας σκεφτούμε και τους εργαζόμενους στο Αεροδρόμιο που επίσης δεν εξυπηρετούνται από Χ93/Χ95/Χ96/Χ97.
Παράλληλα, το επιχείρημα της διατήρησης της Χ93 μόνο και μόνο γιατί είναι πιο οικονομικό το εισιτήριο της γραμμής, είναι αστείο. Δε μπορούμε να διατηρούμε το επίγειο δίκτυο ως έχει, αλληλοεπικαλυπτόμενο με τα ΜΣΤ, μόνο και μόνο γιατί κοστίζει λιγότερο. Γιατί το κόστος είναι μεγαλύτερο για την ΟΣΥ, πέρα που ο κόσμος δείχνει ξεκάθαρα την προτίμησή του στο Μετρό, παρά στα οδικά μέσα, άρα ενδεχομένως μελλοντικά (όταν ολοκληρωθεί η μεταφορά του ΚΣΥΛ) να υπάρχει και ζημία από την ύπαρξη της γραμμής.
Το Χ93 μπορεί να διατηρηθεί και χωρίς τα ΚΤΕΛ. Ας τροποποιηθεί για να εξυπηρετεί το Αιγάλεω και το Περιστέρι (πιθανή διαδρομή μέσω Ιεράς Οδού, Θηβών, Παν. Τσαλδάρη, Εθν. Μακαρίου, Κηφισού και συνέχεια ως έχει).
ΥΓ: Τα Urbino 15 μπορεί να μη μπορούν να καλύψουν τόσο καλά την επιβατική κίνηση των Χ95 και Χ96, αλλά τα χρειαζόμαστε για άλλες γραμμές, που έχουν ανάγκη από κάτι ενδιάμεσο μεταξύ 12μετρου και 18μετρου.
|
|
10-10-2013, 07:42 PM |
|
Messages In This Thread |
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ) - by marios.ilioupoli - 10-10-2013, 07:42 PM
|
Users browsing this thread: 30 Guest(s)
|