Thread Rating:
- 32 Vote(s) - 2.75 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
|
antonis
Honorary member
Posts: 52
Joined: 11-10-2009
|
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(09-10-2013, 01:43 AM)mercedes elbo Wrote: Όμως θα μπορέσουν να εξυπηρετήσουν τα 12μετρα ημιαστικά τα Χ95/Χ96? Ειδικά στο Χ96 πολλές φορές πάει σαρδελοποιημένο το Solaris που είναι 18 μέτρα. Επίσης, παλιά σίγουρα όλα τα Αερδρομιακά ήταν σ' ένα κύκλωμα. Τώρα που το Χ93 και το Χ97 πήγαν Βοτανικό και Ράλλη αντίστοιχα δεν ξέρω αν είναι κύκλωμα από μόνα τους τα Χ95/Χ96.
Εάν ένα λεωφορείο έχει όρθιους, τότε το όριο ταχύτητας είναι 60 χλμ/ωρα. Οπότε εάν θέλουν να είναι νόμιμοι πρέπει κανονικά να πηγαίνουν με αυτή την ταχύτητα στην Αττική Οδό. Φυσικά τίποτα δεν πρόκειται να γίνει μέχρι να συμβεί κάποιο ατύχημα και να θυμηθούν όλοι τι λέει ο ΚΟΚ, όπως έγινε με τα σχολικά λεωφορεία και τις εκδρομές μετά το ατύχημα στα Τέμπη.
Άλλωστε δεν είναι ανάγκη να μπουν 12μετρα λεωφορεία, υπάρχουν και τα 15μετρα ημιαστικά που λογικά δεν θα έχουν πρόβλημα στις συγκεκριμένες διαδρομές.
Φυσικά η όλη συζήτηση είναι θεωρητική ελλείψει χρημάτων, οπότε η μόνη ρεαλιστική λύση είναι η μείωση της ταχύτητας, γεγονός που αυτόματα συνεπάγεται και μείωση της φθοράς των οχημάτων αφού δεν θα κινούνται στο όριο. Βέβαια αυτό συνεπάγεται και αύξηση του χρόνου της διαδρομής, η οποία όμως μπορεί να μην είναι και τόσο τραγική.
Συγκεκριμένα, η διαδρομή από την διασταύρωση της Λ. Μαραθώνος έως το αεροδρόμιο είναι περίπου 14 χλμ. Εάν το λεωφορείο κινείται με 60 χλμ/ωρα, ο καθαρός χρόνος της διαδρομής είναι 14 λεπτά. Εάν κινείται με 90 χλμ/.ωρα είναι 10,5 λεπτά, δηλαδή διαφορά 3,5 λεπτών! Φυσικά μιλάω για το καθαρό χρόνο της διαδρομής επί του αυτοκινητόδρομου και όχι το χρόνο που κινείται στις παρόδους της Αττικής Οδού, στάσεις, διασταυρώσεις, διέλευση από διόδια κλπ.
|
|
09-10-2013, 08:02 PM |
|
Messages In This Thread |
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ) - by antonis - 09-10-2013, 08:02 PM
|
Users browsing this thread: 36 Guest(s)
|