(02-10-2013, 10:49 AM)ecoj Wrote: Πιστεύω ότι εκεί που ήταν οι GN έπρεπε να τα Volvo και στα Δυτικά προάστια τα GN.
Δεν θα 'το λεγα. Και το Ελληνικό έχει γραμμές με ανηφόρες π.χ. 154, 237, Α3/Β3, Α4, Α2 (στην Αμφιθέας) κ.α. Η γνώμη μου είναι ότι ήταν εξαρχής λάθος η παραγγελία τους γιατί δεν κάναν για τους δρόμους της Αθήνας. Αυτός ο παράγοντας και το γεγονός ότι η συντήρηση που γινόταν/γίνεται ήταν/είναι ανεπαρκής τα έφερε στην κατάσταση που είναι σήμερα.
(02-10-2013, 04:47 PM)nikolas86 Wrote: Δε μπορώ να καταλάβω καλά τι σημαίνει παραπάνω απ' ότι πρέπει.
Στην οικογένεια έχουμε 2 αυτοκίνητα και επειδή δε πολυκινείται το δεύτερο, το 1 κινείται συνεχώς. Από το ένα χέρι στο άλλο, κάθε μέρα κάθε μήνα χειμώνα καλοκαίρι.
Άπαξ και το οποιοδήποτε αυτοκίνητο έχει τη συντήρηση του, έστω και στα ελάχιστα, ας δουλέψει συνεχώς. Γι αυτό αγοράστηκε εξάλλου. Μέχρι που να πούμε έλιωσε και χρειαζόμαστε καινούριο.
Άποψή μου είναι αυτή.
Συμφωνώ απόλυτα. Τα οχήματα αγοράστηκαν για να δουλεύουν και όχι να κάθονται. Θα προτιμούσα να είχαμε λιγότερο στόλο αλλά τα οχήματα που θα έμεναν να συντηρούνταν σωστά ώστε να 'ναι όλα σε άριστη κατάσταση παρά τώρα που έχουμε ένα μεγάλο στόλο και πολλά οχήματα είναι διαλυμένα.
Υ.Γ. Ξέρει κανείς πόσα Volvo έχουν αποσυρθεί επίσημα?