Σαρακάκης "Αθηνά" (1999-2000) - Printable Version +- Forum (https://mesametaforas.gr/forum) +-- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=41) +--- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες Αθηνών (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=13) +---- Forum: Οδικές Συγκοινωνίες (Ο.ΣΥ.) (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=14) +----- Forum: Ο.ΣΥ. - Τροχαίο Υλικό / Υποδομές (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=27) +----- Thread: Σαρακάκης "Αθηνά" (1999-2000) (/showthread.php?tid=5346) Pages:
1
2
|
Σαρακάκης "Αθηνά" (1999-2000) - Vils - 13-04-2011 Σήμερα έξω από το Λαρίσης είδα να περνάει ένα Σαρακάκης "Αθηνά" στη γραμμή Β5 και ήταν μεγάλη βλακεία που δεν έιχα την κάμερα μαζί. Ήταν σε άθλια κατάσταση ειδικά στο δεξί πλαϊνό κοντά στην οροφή νόμιζες ότι είχε πάει στη μάχη. Το λυπήθηκα έτσι όπως ήταν! RE: Σαρακάκης "Αθηνά" - Konstantinos - 14-04-2011 Μπαλώματα κάνουν για να τα κρατήσουν στην ζωή, πόσο θα αντέξουν ακόμα με την συντήρηση που τα κάνουν στην ΕΘΕΛ... συν που υπάρχουν και τα Solaris και τα έχουν εκτοπίσει απο τις περισσότερες γραμμές. RE: Σαρακάκης "Αθηνά" - Apaleutos25 - 13-07-2011 Ότι και να είναι αυτά τα 'Solaris' μιλώντας με έναν οδηγό της Ε.ΘΕ.Λ μια μέρα στην γραμμή 608 ΓΑΛΑΤΣΙ-ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΝΕΚΡ. ΖΩΓΡΑΦΟΥ μου είπε ότι τα Volvo του Σαρακάκη καθώς και τα Mercedes της ΕΛΒΟ είναι "σκυλιά" σε αντίθεση με τα Solaris τα οποία κάθε λίγο και λιγάκι παρουσιάζουν προβλήματα. Τώρα αλήθεια ( ; ) ψέματα ( ; ) δεν μπορώ να γνωρίζω, πάντως πιστεύω και εγώ ότι και ο λεωφορειατζής! RE: Σαρακάκης "Αθηνά" - lefteris vanhool - 25-09-2011 τη προηγουμενη εβδομαδα (δε θυμαμαι μερα) ειδα την ''Aθηνα'' 172 φρεσκοβαμμενο στη γραμμη 843 πειραια περαμα!! RE: Σαρακάκης "Αθηνά" - mimika l - 26-11-2011 Πάντως και εμένα οδηγός λεωφορείου με τον οποίο κουβέντιασα μου έλεγε τα χειρότερα για τα Σολάρις. RE: Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν - cmegas - 06-02-2012 Κώστα μήπως θυμάσαι πού το είδες αυτό;; RE: Σαρακάκης "Αθηνά" - raftist5 - 24-02-2012 Κι εγω ειχε τυχει να δω μια Αθηνα,που απο την πισω δεξια γωνια εξειχε ενα μακροστενο κομματακι λαμαρινας.Γραμμη 421 και θα μπορουσε να <<θερισει>> το οτιδηποτε κινουνταν επι της Αγιων Αναργυρων.Εχω και σχετικη φωτογραφια.Απο ενα παρομοιο κομματακι ξεκινησε η τραγωδια του Concorde τον Ιουλιο του 2000 στο Παρισι.Παντως,θεωρω και λιγο ατοπο να κατηγουρουμε κατι αψυχο οπως ενα λεωφορειο,ενα φορτηγο,ενα αεροπλανο κτλ.Δε φταινε αυτα,αφου αφηνονατι σε χερια ανθρωπων και αυτοι ειναι αποκλειστικοι υπευθυνοι για το πως κυκλοφορουν.Εγω,αναλογιζομενος την φοβερη θητεια των δεινοσαυρων στο στολο,πιστευω οτι και οι Αθηνες θα αντεξουν για πολυ ακομα.Οχι,οπως οι δεινοσαυροι,αλλα φανταζομαι οτι το DNA ειναι περιπου το ιδιο.Για μενα η Volvo ειναι η καλυτερη μαρκα σε κινητηρες και μεταδοσεις. RE: Σαρακάκης "Αθηνά" - Paul - 01-10-2013 Οι Volvo δυστυχώς δεν θα αντέξουν πολύ ακόμα (συγκριτικά με την παρούσα ηλικία γηραιότερων λεωφορείων του στόλου). Πολλοι γνωρίζουν ότι αρκετές είτε με σοβαρή βλάβη είτε απο ατυχήματα έχουν κανιβαλιστεί για να γίνουν δότες ανταλλακτικών στις υπόλοιπες και παραμένουν εντος αμαξοστασίου αλλά πλεον και επίσημα η Ο.ΣΥ. έχει αποσύρει ενα μεγάλο αριθμό εκτός κυκλοφορίας και επίσημα. Ας ελπίσουμε ότι τουλάχιστον όσες κυκλοφορούν θα βγάλουν μερικά χρόνια ακόμα... RE: Σαρακάκης "Αθηνά" - marios.ilioupoli - 02-10-2013 Είναι ελαφρά νεώτερες από τις GN (κατά 1 χρόνο, αν δεν κάνω λάθος), αλλά η εικόνα τους είναι σαν να έχουν τα διπλάσια χρόνια. RE: Σαρακάκης "Αθηνά" - nikos1991 - 02-10-2013 Σχεδόν πακέτο ταξινομήθηκαν (98-99 οι GN και 99-00 οι Volvo) και φαίνεται από τον αριθμό κυκλοφορίας τους. ΥΜΙ 1000 - ΥΜΙ 1219 είναι οι GN και ΥΜΙ 1400 - ΥΜΙ 1519 οι Volvo. Δυστυχώς οι Volvo ήθελαν λεπτεπίλεπτους χειρισμούς από θέμα δρομολόγησης (όχι ανηφόρα, όχι αεροδρόμια) κάτι το οποίο δεν έγινε από την ΕΘΕΛ και ήδη πολλές μας έχουν αφήσει χρόνους.. RE: Σαρακάκης "Αθηνά" - ecoj - 02-10-2013 Α13, Β18, Γ18, 703, 843 και άλλες τα είχαν επί σειρά ετών. Μέχρι και στο Β15 είχαν μπει. Ειδικά το Α13 όμως δεν ήταν για Volvo. Ελλειπής συντήρηση, αεροδρόμιο και τα οχήματα είναι για κλάματα. Κρίμα τα συμπαθούσα. Πιστεύω ότι εκεί που ήταν οι GN έπρεπε να τα Volvo και στα Δυτικά προάστια τα GN. RE: Σαρακάκης "Αθηνά" - Nikolas A. - 02-10-2013 (02-10-2013, 12:35 AM)marios.ilioupoli Wrote: Είναι ελαφρά νεώτερες από τις GN (κατά 1 χρόνο, αν δεν κάνω λάθος), αλλά η εικόνα τους είναι σαν να έχουν τα διπλάσια χρόνια. Η εικόνα τους τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά δε νομίζω να διαφέρει και πολύ από τις GN καθώς και τα δύο το ίδιο χάλι έχουν. Έκτός από το γεγονός ότι τώρα τελευταία σε πολλές GN είδα αλλαγμένη τη φυσούνα. Μηχανικά δε γνωρίζω αλλά φαντάζομαι! (02-10-2013, 10:49 AM)ecoj Wrote: Α13, Β18, Γ18, 703, 843 και άλλες τα είχαν επί σειρά ετών. Μέχρι και στο Β15 είχαν μπει. Ειδικά το Α13 όμως δεν ήταν για Volvo. Ελλειπής συντήρηση, αεροδρόμιο και τα οχήματα είναι για κλάματα. Κρίμα τα συμπαθούσα. Κι εγώ τα συμπαθούσα και τα συμαθώ ακόμα και πιστεύω ακόμα και έτσι ότι είναι καλύτερα από της Θεσσαλονίκης (Σαρακάκης και ΕΛΒΟ). Όσο για της γραμμές, εκτός από αυτές που αναφέρεις χρησιμοποιήθηκε και κατα κόρον στην 608. (φουλ σε ανηφόρα Ζωγράφου και Γαλατσίου) RE: Σαρακάκης "Αθηνά" - ecoj - 02-10-2013 (02-10-2013, 10:58 AM)nikolas86 Wrote: Η εικόνα τους τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά δε νομίζω να διαφέρει και πολύ από τις GN καθώς και τα δύο το ίδιο χάλι έχουν. Έκτός από το γεγονός ότι τώρα τελευταία σε πολλές GN είδα αλλαγμένη τη φυσούνα. Μηχανικά δε γνωρίζω αλλά φαντάζομαι! Ναι και δυστυχώς στο 608 μπαίνουν μέχρι και σήμερα τουλάχιστο τρεις την ημέρα. Οι GN πρέπει να είναι πιο τυχερές και για έναν ακόμα λόγο. Μάλλον γιατί μπορούν να πάρουν ανταλλακτικά και από τα Ν2. RE: Σαρακάκης "Αθηνά" - Paul - 02-10-2013 Το θεμα ειναι οτι περαν των μηχανικών που φοραει τον B7LA ολα τα υπολοιπα ανταλλακτικα επρεπε να υπαρχουν απο τον Σαρακάκη κάτι που δυστυχώς δεν γίνεται αφού αυτός εδω και χρόνια εχει κλείσει το αμαξοποιείο... Καπως ετσι οι πιο κακοπαθημένες εγιναν δοτες για τις υπόλοιπες. Στις πιο πολλες γραμμές του κέντρου κυκλοφορούν καθημερινά αλλά τα απροοπτα με τα συγκεκριμένα ειναι αρκετά συχνά. Στο αμαξοστάσιο της Ράλλη παντως αν υπαρχει ελεύθερο Solaris το δρομολογουν και λογω της τεράστιας διαφοράς κατανάλωσης RE: Σαρακάκης "Αθηνά" - ecoj - 02-10-2013 Ναι αλλά επειδή τα Solaris δουλεύουν ακατάπαυστα δεν κουράζονται και παραπάνω από ότι πρέπει; RE: Σαρακάκης "Αθηνά" - nikos1991 - 02-10-2013 (02-10-2013, 11:03 AM)ecoj Wrote: Ναι και δυστυχώς στο 608 μπαίνουν μέχρι και σήμερα τουλάχιστο τρεις την ημέρα. Οι GN πρέπει να είναι πιο τυχερές και για έναν ακόμα λόγο. Μάλλον γιατί μπορούν να πάρουν ανταλλακτικά και από τα Ν2. To 608 μέχρι το 2008-9 είχε τα οχήματα μισά μισά Ράλλη - Ελληνικό, κοινώς περίπου 15 Volvo και άλλες τόσες GN. Τώρα και λόγω των προβλημάτων που έχουν οι σόμπες, τα οχήματα στο χειμερινό βγαίνουν 2/3 Ελληνικό - 1/3 Ράλλη. Δηλαδή τώρα η Ράλλη βγάζει 8-9 οχήματα, από τα οποία 4 είναι Solaris. Βλέπουμε δηλαδή ότι απασχολούνται 10 Volvo λιγότερες στη γραμμή. RE: Σαρακάκης "Αθηνά" - Nikolas A. - 02-10-2013 (02-10-2013, 04:24 PM)ecoj Wrote: Ναι αλλά επειδή τα Solaris δουλεύουν ακατάπαυστα δεν κουράζονται και παραπάνω από ότι πρέπει; Δε μπορώ να καταλάβω καλά τι σημαίνει παραπάνω απ' ότι πρέπει. Στην οικογένεια έχουμε 2 αυτοκίνητα και επειδή δε πολυκινείται το δεύτερο, το 1 κινείται συνεχώς. Από το ένα χέρι στο άλλο, κάθε μέρα κάθε μήνα χειμώνα καλοκαίρι. Άπαξ και το οποιοδήποτε αυτοκίνητο έχει τη συντήρηση του, έστω και στα ελάχιστα, ας δουλέψει συνεχώς. Γι αυτό αγοράστηκε εξάλλου. Μέχρι που να πούμε έλιωσε και χρειαζόμαστε καινούριο. Άποψή μου είναι αυτή. RE: Σαρακάκης "Αθηνά" - Paul - 02-10-2013 Θα συμφωνησω. Περαν του οτι το επαγγελματικο οχημα εχει φτιαχτει για να δουλευει συνεχως υπο σωστη συντηρηση και το οποιο προβλημα θεωρειται αβαρια και μετρα στην αξιοπιστία του στολου, αν οχημα οδηγειται φυσιολογικα απλα γραφει παραπανω χιλιομετρα. Εκει εμπλεκεται το γραφειο κινησης ωστε να μοιραζει στα οχηματα που εχουν πολλα χιλιομετρα πιο μικρες και τοπικες γραμμες (πχ οχι αεροδρομια). Θεωρητικα παντα γιατι στην πραξη σε αυτη την εταιρεια γινονται στο περιπου... RE: Σαρακάκης "Αθηνά" - mercedes elbo - 06-10-2013 (02-10-2013, 10:49 AM)ecoj Wrote: Πιστεύω ότι εκεί που ήταν οι GN έπρεπε να τα Volvo και στα Δυτικά προάστια τα GN. Δεν θα 'το λεγα. Και το Ελληνικό έχει γραμμές με ανηφόρες π.χ. 154, 237, Α3/Β3, Α4, Α2 (στην Αμφιθέας) κ.α. Η γνώμη μου είναι ότι ήταν εξαρχής λάθος η παραγγελία τους γιατί δεν κάναν για τους δρόμους της Αθήνας. Αυτός ο παράγοντας και το γεγονός ότι η συντήρηση που γινόταν/γίνεται ήταν/είναι ανεπαρκής τα έφερε στην κατάσταση που είναι σήμερα. (02-10-2013, 04:47 PM)nikolas86 Wrote: Δε μπορώ να καταλάβω καλά τι σημαίνει παραπάνω απ' ότι πρέπει. Συμφωνώ απόλυτα. Τα οχήματα αγοράστηκαν για να δουλεύουν και όχι να κάθονται. Θα προτιμούσα να είχαμε λιγότερο στόλο αλλά τα οχήματα που θα έμεναν να συντηρούνταν σωστά ώστε να 'ναι όλα σε άριστη κατάσταση παρά τώρα που έχουμε ένα μεγάλο στόλο και πολλά οχήματα είναι διαλυμένα. Υ.Γ. Ξέρει κανείς πόσα Volvo έχουν αποσυρθεί επίσημα? RE: Σαρακάκης "Αθηνά" - Paul - 06-10-2013 (06-10-2013, 02:28 AM)mercedes elbo Wrote: Υ.Γ. Ξέρει κανείς πόσα Volvo έχουν αποσυρθεί επίσημα? Κοντά στο 1/3 του συνόλου |