Thread Rating:
- 1 Vote(s) - 2 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007 (1999-2000)
|
Nikolas A.
Super Moderator
Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
|
Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007 (1999-2000)
ΤΥΠΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ: Neoplan ΕΛ.Β.Ο. C97.4007 (Midi Bus)
ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ : Ελλάδα
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ : 2000
ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ : 200
ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ : ΥΜΙ-1220 - ΥΜΙ-1418, ΖΖΡ-8998, ΥΝΝ-9975
ΕΚΤΟΣ ΔΥΝΑΜΗΣ τα οχήματα: 250,262,264,268,278,284,293,310,311,312,313,314,315,316,317,318,319,321,323,329,337,338,342,344,345,346,349,351,354,355,359,360,362,363,366,368,369,370,376,388,393,399,402,403,404,405,406,408,412,414,415,417,418.
ΠΩΛΗΘΗΚΑΝ τα οχήματα:
-264 (ΥΜΙ-1264) --> Πωλήθηκε στο Αστικό ΚΤΕΛ Αιγίου
-268 (ΥΜΙ-1268) --> Πωλήθηκε στον Δήμο Πάργας
-293 (ΥΜΙ-1293) --> Πωλήθηκε στο Αστικό ΚΤΕΛ Αιγίου
-321 (ΥΜΙ-1321) --> Πωλήθηκε στην «ΕΡΜΗΣ BUS»
-323 (ΥΜΙ-1323) --> Πωλήθηκε στην «ΕΡΜΗΣ BUS»
(Τα 321,323 είναι τα #162 & #163 Ηρακλείου-Λασιθίου)
Προκειται για λεωφορεία μίντι, 8 μέτρων βασισμένα στο Neoplan N4007. Όπως βλέπουμε παρακάτω βέβαια έχει διαφορές απο το original σχεδιο, μιάς και το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο απ' την Ε.Λ.Β.Ο. και η μάσκα μπροστά είναι όμοια με αυτή των C97.405N. Φοράνε τον κινητήρα OM366 που αποδίδει 240 άλογα.
Εδρευουν στα αμαξοστάσια Πειραιά και Βοτανικού ενώ έχουν περάσει και απο το Α/Σ Ανθούσας. Αρχικά είχαν αριθμούς παρμπρίζ
420-620 αλλά το 2011 με την απόσυρση άλλων μοντέλων και την μετακίνηση τους σε αμαξοστάσια όπου δεν θα υπήρχαν διπλά πήραν παρμπρίζ αντίστοιχα των πινακίδων τους δηλαδή 220-420. Το 420 μετά απο ατύχημα έφερε τις πινακίδες ΖΖΡ-8998. Το 419 απο τον Απρίλιο του 2014 κυκλοφορεί με νεες πινακίδες ΥΝΝ-9975.
Στον Βοτανικό εξυπηρετούν τις γραμμές : 022,025,026,035,046,100,704,821,892,915.
Στον Πειραία εξυπηρετούν τις γραμμές : 300,818,828.
Ενεργά σήμερα είναι 117 και είναι μοιρασμένα ως εξής :
Βοτανικός : 305 - 420
Πειραιάς : 220 - 304
Δείτε φωτογραφίες στην Bus Gallery
(This post was last modified: 05-06-2017, 05:15 PM by Paul.)
|
|
21-12-2012, 11:44 AM |
|
mercedes elbo
Contributor
Posts: 359
Joined: 05-08-2010
|
[split] Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(30-12-2013, 09:27 PM)AlexNik Wrote: Και μια πολύ κακή αποτύπωση της εμφάνισης του Midi..
Πέρα από την δρομολόγηση Neoplan στο 100 έχουν αρχίσει να συμμαζεύουν Νeoplan? Γιατί φαίνεται να είναι σε αρκετά καλή κατάσταση. Εκτός αν είναι έτσι μόνο από αυτή την πλευρά.
|
|
31-12-2013, 03:57 AM |
|
ecoj
Εγγεγραμμένος
Posts: 187
Joined: 12-04-2013
|
RE: Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007
Εκεί γύρω στο #300 τελειώνουν του Πειραιά και αρχίζουν του Βοτανικού. Τελευταία έχει περιοριστεί αρκετά η χρήση τους πάντως.
|
|
04-01-2014, 02:57 AM |
|
nikos1991
Εγγεγραμμένος
Posts: 195
Joined: 09-07-2011
|
RE: Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007
(04-01-2014, 02:57 AM)ecoj Wrote: Εκεί γύρω στο #300 τελειώνουν του Πειραιά και αρχίζουν του Βοτανικού. Τελευταία έχει περιοριστεί αρκετά η χρήση τους πάντως.
Επιβεβαιώνω χωρίς να γνωρίζω το ακριβές όριο. Το #305 πάντως ανήκει στο Βοτανικό.
|
|
04-01-2014, 03:05 AM |
|
Giannis
Honorary member
Posts: 179
Joined: 12-10-2009
|
RE: Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007
Το #301 το είχα πετύχει σε τοπική του Πειραιά το φθινόπωρο, νομίζω στην 859. Οπότε κάπου εκεί είναι το όριο.
|
|
04-01-2014, 10:57 AM |
|
mercedes elbo
Contributor
Posts: 359
Joined: 05-08-2010
|
RE: Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007
Τα Neoplan είναι μοιρασμένα ως εξής:
Πειραιάς #220 - #304
Βοτανικός #305 - #420
Aπό τα 200 που ήταν αρχικά ενεργά είναι πλέον τα 117.
|
|
04-01-2014, 11:24 PM |
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007 (1999-2000)
(03-12-2014, 12:23 PM)nikolas86 Wrote: "Μετά την ολοκλήρωση της πορείας, μεγάλη ομάδα διαδηλωτών κατευθύνθηκε προς τα Εξάρχεια.
Άγνωστοι αναποδογύρισαν τουλάχιστον τρία ΙΧ αυτοκίνητα τα οποία στη συνέχεια πυρπόλησαν σε στενά των Εξαρχείων. Στις φλόγες και μοτοσικλέτες.
Στην οδό Στουρνάρη πυρπολήθηκε ένα μικρό αστικό λεωφορείο του ΟΑΣΑ, το οποίο χρησιμοποιήθηκε ως οδόφραγμα. Στο όχημα βρίσκονταν μόνο ο οδηγός, ο οποίος εγκατέλειψε εγκαίρως το όχημα, και αργά το βράδυ έδωσε κατάθεση για το περιστατικό."
Το "μικρό αστικό" ήταν ένα Neoplanάκι το οποίο καταστράφηκε ολοσχαιρώς.
Γνωρίζει κανείς το νούμερό του;
Άλλα δημοσιεύματα λένε ότι το λεωφορείο είχε επιβάτες, και ότι τους κατέβασαν με την βία πριν κάψουν το λεωφορείο.
Δεν είναι η πρώτη φορά που, παρότι δεν υπήρξαν απώλειες σε λεωφορεία σε επεισόδια του Πολυτεχνείου, καταστρέφονται κάποια από αναρχικούς λίγες μέρες μετά. Το 1995, τέτοιες μέρες πάλι, έκαψαν ένα Neoplan N4016 στην Πατησίων (Α8) και λίγες μέρες μετά ένα MB O405N1 στο Νεκροταφείο Ζωγράφου (222). Εκείνα νομίζω ήταν και τα τελευταία Αθηναϊκά λεωφορεία που καταστράφηκαν σε επεισόδια ενώ εκτελούσαν δρομολόγιο, μέχρι το χθεσινοβραδυνό (εξαιρούμε τα τρία Den Oudsten που τα έκαψαν μέσα στο Α/Σ Αγίου Δημητρίου).
|
|
03-12-2014, 01:26 PM |
|
ELBO O405GN
Made in Greece
Posts: 355
Joined: 20-11-2009
|
RE: Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007 (1999-2000)
(03-12-2014, 01:26 PM)panos81 Wrote: Άλλα δημοσιεύματα λένε ότι το λεωφορείο είχε επιβάτες, και ότι τους κατέβασαν με την βία πριν κάψουν το λεωφορείο.
Δεν είναι η πρώτη φορά που, παρότι δεν υπήρξαν απώλειες σε λεωφορεία σε επεισόδια του Πολυτεχνείου, καταστρέφονται κάποια από αναρχικούς λίγες μέρες μετά. Το 1995, τέτοιες μέρες πάλι, έκαψαν ένα Neoplan N4016 στην Πατησίων (Α8) και λίγες μέρες μετά ένα MB O405N1 στο Νεκροταφείο Ζωγράφου (222). Εκείνα νομίζω ήταν και τα τελευταία Αθηναϊκά λεωφορεία που καταστράφηκαν σε επεισόδια ενώ εκτελούσαν δρομολόγιο, μέχρι το χθεσινοβραδυνό (εξαιρούμε τα τρία Den Oudsten που τα έκαψαν μέσα στο Α/Σ Αγίου Δημητρίου).
Η απώλεια του συγκεκριμένου - και μόνο ευτυχώς - οχήματος, αποδεικνύει περίτρανα την στοιχειώδη έλλειψη οργάνωσης και συντονισμού από τον ΟΑΣΑ, σε περιπτώσεις τέτοιων συνθηκών. Είναι να απορείς, πως δεν υπήρχε έγκαιρη ενημέρωση πρός τα οχήματα, να μη περάσουν από τη "θερμή" ζώνη του Πολυτεχνείου.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση
Επαναφορά εδώ και τώρα κομμένων δρομολογίων του ΟΣΕ (ιδίως στην Πελοπόννησο).
30 Ιανουαρίου εορτάζουμε τον άγιο Ρέππα, προστάτη των ΚΤΕΛ και των αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο.
|
|
04-12-2014, 03:16 PM |
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007 (1999-2000)
(04-12-2014, 01:46 AM)Konstantinos Wrote: Το αείμνηστο #346 ήταν το θύμα...
Και αν κρίνω από την φωτογραφία πρέπει να ήταν πρόσφατα επισκευασμένο / φρεσκαρισμένο...
|
|
04-12-2014, 05:32 PM |
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007 (1999-2000)
(04-12-2014, 03:16 PM)ELBO O405GN Wrote: Η απώλεια του συγκεκριμένου - και μόνο ευτυχώς - οχήματος, αποδεικνύει περίτρανα την στοιχειώδη έλλειψη οργάνωσης και συντονισμού από τον ΟΑΣΑ, σε περιπτώσεις τέτοιων συνθηκών. Είναι να απορείς, πως δεν υπήρχε έγκαιρη ενημέρωση πρός τα οχήματα, να μη περάσουν από τη "θερμή" ζώνη του Πολυτεχνείου.
Παλαιότερα (μιλάμε όταν ήμουν παιδί - μέσα δεκαετίας του '80 έως μέσα δεκαετίας του '90), η εντολή ήταν να εκτελούνται τα δρομολόγια πάση θυσία. Τα δημόσια οχήματα ήταν από τους πρώτους στόχους - δεν θυμάμαι, σαν παιδί, να υπήρξε 17η Νοεμβρίου χωρίς να καεί τουλάχιστον ένα λεωφορείο ή τρόλλεϊ. Ανάμεσα σε αυτά και το Ikarus 260 που μετέπειτα χρησιμοποίησε η Υπηρεσία Ιατρικής της Εργασίας (αν θυμάμαι καλά τον τίτλο), το οποίο πυρπολήθηκε αλλά η φωτιά δεν επηρέασε σασί, κινητήρα ή άλλα ζωτικά μέρη, και έγινε η μετασκευή του στην μετέπειτα μορφή. Και στο εξωτερικό - ειδικά στην Γαλλία τα τελευταία χρόνια - τα λεωφορεία που καταστράφηκαν σε επεισόδια είναι εκατοντάδες.
Το παράδοξο είναι ότι το Α7 απομακρύνθηκε από τα Εξάρχεια - με δικαιολογία τα προβλήματα διέλευσης που αντιμετώπιζαν τα αρθρωτά λεωφορεία. Όμως, παρότι η αιτιολογία αυτή ενισχύεται από το γεγονός ότι άλλες γραμμές, με μικρότερα λεωφορεία, εξακολουθούν να διέρχονται από τα Εξάρχεια (όπως και το 046, όπου κυκλοφορούσε το Neoplan Midi που κάηκε προχθές), αντικρούεται από το ότι τα αρθρωτά λεωφορεία κυκλοφορούν και σε άλλες γραμμές με στενούς δρόμους και προβλήματα διέλευσης, όμως σε εκείνες τις περιπτώσεις δεν υπήρξε τροποποίηση των διαδρομών.
Η έγκαιρη ενημέρωση είναι η μόνη περίπτωση να περιοριστεί - γιατί να εξαλειφθεί τελείως είναι αδύνατον, ειδικά από την στιγμή που λεωφορεία έχουν πυρποληθεί και σε περιοχές που δεν θεωρούνται υψηλού κινδύνου, ακόμα και μέσα σε αμαξοστάσιο - ο κίνδυνος καταστροφής τους από βανδάλους. Δεν αρκεί να κόβεις δρομολόγια από επικίνδυνες περιοχές μόνο όταν ξέρεις εκ των προτέρων ότι θα υπάρξει κάποια πορεία ή διαδήλωση - και πολλές φορές οι οργανωμένες πορείες ή διαδηλώσεις περιφρουρούνται και δεν υπάρχουν σοβαρά έκτροπα. Οι καταδρομικές επιθέσεις αναρχικών είναι ο κίνδυνος, αυτών που δεν ενδιαφέρονται ούτε για τις ανθρώπινες ζωές που κινδυνεύουν - πολύ δε περισσότερο για την (δημόσια) περιουσία.
|
|
05-12-2014, 12:14 PM |
|
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
|