Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007 (1999-2000) - Printable Version +- Forum (https://mesametaforas.gr/forum) +-- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=41) +--- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες Αθηνών (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=13) +---- Forum: Οδικές Συγκοινωνίες (Ο.ΣΥ.) (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=14) +----- Forum: Ο.ΣΥ. - Τροχαίο Υλικό / Υποδομές (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=27) +----- Thread: Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007 (1999-2000) (/showthread.php?tid=9181) Pages:
1
2
|
Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007 (1999-2000) - Nikolas A. - 21-12-2012 ΤΥΠΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ: Neoplan ΕΛ.Β.Ο. C97.4007 (Midi Bus) ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ : Ελλάδα ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ : 2000 ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ : 200 ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ : ΥΜΙ-1220 - ΥΜΙ-1418, ΖΖΡ-8998, ΥΝΝ-9975 ΕΚΤΟΣ ΔΥΝΑΜΗΣ τα οχήματα: 250,262,264,268,278,284,293,310,311,312,313,314,315,316,317,318,319,321,323,329,337,338,342,344,345,346,349,351,354,355,359,360,362,363,366,368,369,370,376,388,393,399,402,403,404,405,406,408,412,414,415,417,418. ΠΩΛΗΘΗΚΑΝ τα οχήματα: -264 (ΥΜΙ-1264) --> Πωλήθηκε στο Αστικό ΚΤΕΛ Αιγίου -268 (ΥΜΙ-1268) --> Πωλήθηκε στον Δήμο Πάργας -293 (ΥΜΙ-1293) --> Πωλήθηκε στο Αστικό ΚΤΕΛ Αιγίου -321 (ΥΜΙ-1321) --> Πωλήθηκε στην «ΕΡΜΗΣ BUS» -323 (ΥΜΙ-1323) --> Πωλήθηκε στην «ΕΡΜΗΣ BUS» (Τα 321,323 είναι τα #162 & #163 Ηρακλείου-Λασιθίου) Προκειται για λεωφορεία μίντι, 8 μέτρων βασισμένα στο Neoplan N4007. Όπως βλέπουμε παρακάτω βέβαια έχει διαφορές απο το original σχεδιο, μιάς και το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο απ' την Ε.Λ.Β.Ο. και η μάσκα μπροστά είναι όμοια με αυτή των C97.405N. Φοράνε τον κινητήρα OM366 που αποδίδει 240 άλογα. Εδρευουν στα αμαξοστάσια Πειραιά και Βοτανικού ενώ έχουν περάσει και απο το Α/Σ Ανθούσας. Αρχικά είχαν αριθμούς παρμπρίζ 420-620 αλλά το 2011 με την απόσυρση άλλων μοντέλων και την μετακίνηση τους σε αμαξοστάσια όπου δεν θα υπήρχαν διπλά πήραν παρμπρίζ αντίστοιχα των πινακίδων τους δηλαδή 220-420. Το 420 μετά απο ατύχημα έφερε τις πινακίδες ΖΖΡ-8998. Το 419 απο τον Απρίλιο του 2014 κυκλοφορεί με νεες πινακίδες ΥΝΝ-9975. Στον Βοτανικό εξυπηρετούν τις γραμμές : 022,025,026,035,046,100,704,821,892,915. Στον Πειραία εξυπηρετούν τις γραμμές : 300,818,828. Ενεργά σήμερα είναι 117 και είναι μοιρασμένα ως εξής : Βοτανικός : 305 - 420 Πειραιάς : 220 - 304 Δείτε φωτογραφίες στην Bus Gallery [split] Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν - AlexNik - 30-12-2013 Και μια πολύ κακή αποτύπωση της εμφάνισης του Midi.. [split] Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ) - mercedes elbo - 31-12-2013 (30-12-2013, 09:27 PM)AlexNik Wrote: Και μια πολύ κακή αποτύπωση της εμφάνισης του Midi.. Πέρα από την δρομολόγηση Neoplan στο 100 έχουν αρχίσει να συμμαζεύουν Νeoplan? Γιατί φαίνεται να είναι σε αρκετά καλή κατάσταση. Εκτός αν είναι έτσι μόνο από αυτή την πλευρά. RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ) - AlexNik - 31-12-2013 Να σου πω την αλήθεια, ήταν όντως σε καλή κατάσταση, αλλά κατά καιρούς περνάνε κάποια από κάποιες επισκευές (χωρίς να αημαίνει ότι κάνουν πλήρη ανακατασκευή όπως πχ τις GN και τα Ν2 που έχουμε δει). Θα φανεί στην πορεία. RE: Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007 - Paul - 04-01-2014 Πάνε τα Vanhoolακια.... Και είχα πολύ καιρό να τα πάω βόλτα... [*Ontopic] Ποια οχήματα έχει ο Βοτανικός απο τα Νέοπλαν και ποια ο Πειραιάς?? Είχα τεφτέρι με τότε που χαν και στην Ανθούσα οπότε δεν μετράει... Νομίζω πλέον ειναι 220-300 κάτι Πειραιά και τα υπόλοιπα Α/Σ Βοτανικού ? Υ.Γ. Τελευταία εμφανίζονται και πολυ μπροστά μου και με εκφοβίζουν γιατι θυμάμαι κάτι στιγμές στο 022 και το 035 προ Solarization RE: Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007 - ecoj - 04-01-2014 Εκεί γύρω στο #300 τελειώνουν του Πειραιά και αρχίζουν του Βοτανικού. Τελευταία έχει περιοριστεί αρκετά η χρήση τους πάντως. RE: Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007 - nikos1991 - 04-01-2014 (04-01-2014, 02:57 AM)ecoj Wrote: Εκεί γύρω στο #300 τελειώνουν του Πειραιά και αρχίζουν του Βοτανικού. Τελευταία έχει περιοριστεί αρκετά η χρήση τους πάντως. Επιβεβαιώνω χωρίς να γνωρίζω το ακριβές όριο. Το #305 πάντως ανήκει στο Βοτανικό. RE: Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007 - Giannis - 04-01-2014 Το #301 το είχα πετύχει σε τοπική του Πειραιά το φθινόπωρο, νομίζω στην 859. Οπότε κάπου εκεί είναι το όριο. RE: Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007 - Nikolas A. - 04-01-2014 Το #303 πρέπει να είναι το όριο καθώς το έχω δει να κυκλοφορεί στον Πειραιά. Χωρίς να έχει και πολύ σημασία. RE: Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007 - mercedes elbo - 04-01-2014 Τα Neoplan είναι μοιρασμένα ως εξής: Πειραιάς #220 - #304 Βοτανικός #305 - #420 Aπό τα 200 που ήταν αρχικά ενεργά είναι πλέον τα 117. RE: Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007 - Paul - 23-04-2014 (23-04-2014, 05:04 PM)Paul Wrote: Σήμερα στο 035 το #419 Neoplan Midi με πινακίδες ΥΝΝ-9975 Προστέθηκε η αλλαγή στο αρχικό ποστ RE: Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007 (1999-2000) - Nikolas A. - 19-08-2014 Με πρωτόκολλο ταξίδευε εκείνη τη μέρα το τουβλάκι... RE: Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007 (1999-2000) - Paul - 19-08-2014 4007 επιβάτες :p RE: Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007 (1999-2000) - Nikolas A. - 03-12-2014 "Μετά την ολοκλήρωση της πορείας, μεγάλη ομάδα διαδηλωτών κατευθύνθηκε προς τα Εξάρχεια. Άγνωστοι αναποδογύρισαν τουλάχιστον τρία ΙΧ αυτοκίνητα τα οποία στη συνέχεια πυρπόλησαν σε στενά των Εξαρχείων. Στις φλόγες και μοτοσικλέτες. Στην οδό Στουρνάρη πυρπολήθηκε ένα μικρό αστικό λεωφορείο του ΟΑΣΑ, το οποίο χρησιμοποιήθηκε ως οδόφραγμα. Στο όχημα βρίσκονταν μόνο ο οδηγός, ο οποίος εγκατέλειψε εγκαίρως το όχημα, και αργά το βράδυ έδωσε κατάθεση για το περιστατικό." Το "μικρό αστικό" ήταν ένα Neoplanάκι το οποίο καταστράφηκε ολοσχαιρώς. Γνωρίζει κανείς το νούμερό του; RE: Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007 (1999-2000) - panos81 - 03-12-2014 (03-12-2014, 12:23 PM)nikolas86 Wrote: "Μετά την ολοκλήρωση της πορείας, μεγάλη ομάδα διαδηλωτών κατευθύνθηκε προς τα Εξάρχεια. Άλλα δημοσιεύματα λένε ότι το λεωφορείο είχε επιβάτες, και ότι τους κατέβασαν με την βία πριν κάψουν το λεωφορείο. Δεν είναι η πρώτη φορά που, παρότι δεν υπήρξαν απώλειες σε λεωφορεία σε επεισόδια του Πολυτεχνείου, καταστρέφονται κάποια από αναρχικούς λίγες μέρες μετά. Το 1995, τέτοιες μέρες πάλι, έκαψαν ένα Neoplan N4016 στην Πατησίων (Α8) και λίγες μέρες μετά ένα MB O405N1 στο Νεκροταφείο Ζωγράφου (222). Εκείνα νομίζω ήταν και τα τελευταία Αθηναϊκά λεωφορεία που καταστράφηκαν σε επεισόδια ενώ εκτελούσαν δρομολόγιο, μέχρι το χθεσινοβραδυνό (εξαιρούμε τα τρία Den Oudsten που τα έκαψαν μέσα στο Α/Σ Αγίου Δημητρίου). RE: Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007 (1999-2000) - Konstantinos - 04-12-2014 (03-12-2014, 12:23 PM)nikolas86 Wrote: Το "μικρό αστικό" ήταν ένα Neoplanάκι το οποίο καταστράφηκε ολοσχαιρώς. Το αείμνηστο #346 ήταν το θύμα... RE: Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007 (1999-2000) - ELBO O405GN - 04-12-2014 (03-12-2014, 01:26 PM)panos81 Wrote: Άλλα δημοσιεύματα λένε ότι το λεωφορείο είχε επιβάτες, και ότι τους κατέβασαν με την βία πριν κάψουν το λεωφορείο. Η απώλεια του συγκεκριμένου - και μόνο ευτυχώς - οχήματος, αποδεικνύει περίτρανα την στοιχειώδη έλλειψη οργάνωσης και συντονισμού από τον ΟΑΣΑ, σε περιπτώσεις τέτοιων συνθηκών. Είναι να απορείς, πως δεν υπήρχε έγκαιρη ενημέρωση πρός τα οχήματα, να μη περάσουν από τη "θερμή" ζώνη του Πολυτεχνείου. RE: Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007 (1999-2000) - panos81 - 04-12-2014 (04-12-2014, 01:46 AM)Konstantinos Wrote: Το αείμνηστο #346 ήταν το θύμα... Και αν κρίνω από την φωτογραφία πρέπει να ήταν πρόσφατα επισκευασμένο / φρεσκαρισμένο... RE: Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007 (1999-2000) - Nikolas A. - 04-12-2014 (04-12-2014, 05:32 PM)panos81 Wrote: Και αν κρίνω από την φωτογραφία πρέπει να ήταν πρόσφατα επισκευασμένο / φρεσκαρισμένο... Σωστά το αναφέρεις Πάνο, έτσι είναι. Σχετικά πρόσφατο, καθώς πρέπει να είναι πριν από το καλοκαίρι του 2012. RE: Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007 (1999-2000) - panos81 - 05-12-2014 (04-12-2014, 03:16 PM)ELBO O405GN Wrote: Η απώλεια του συγκεκριμένου - και μόνο ευτυχώς - οχήματος, αποδεικνύει περίτρανα την στοιχειώδη έλλειψη οργάνωσης και συντονισμού από τον ΟΑΣΑ, σε περιπτώσεις τέτοιων συνθηκών. Είναι να απορείς, πως δεν υπήρχε έγκαιρη ενημέρωση πρός τα οχήματα, να μη περάσουν από τη "θερμή" ζώνη του Πολυτεχνείου. Παλαιότερα (μιλάμε όταν ήμουν παιδί - μέσα δεκαετίας του '80 έως μέσα δεκαετίας του '90), η εντολή ήταν να εκτελούνται τα δρομολόγια πάση θυσία. Τα δημόσια οχήματα ήταν από τους πρώτους στόχους - δεν θυμάμαι, σαν παιδί, να υπήρξε 17η Νοεμβρίου χωρίς να καεί τουλάχιστον ένα λεωφορείο ή τρόλλεϊ. Ανάμεσα σε αυτά και το Ikarus 260 που μετέπειτα χρησιμοποίησε η Υπηρεσία Ιατρικής της Εργασίας (αν θυμάμαι καλά τον τίτλο), το οποίο πυρπολήθηκε αλλά η φωτιά δεν επηρέασε σασί, κινητήρα ή άλλα ζωτικά μέρη, και έγινε η μετασκευή του στην μετέπειτα μορφή. Και στο εξωτερικό - ειδικά στην Γαλλία τα τελευταία χρόνια - τα λεωφορεία που καταστράφηκαν σε επεισόδια είναι εκατοντάδες. Το παράδοξο είναι ότι το Α7 απομακρύνθηκε από τα Εξάρχεια - με δικαιολογία τα προβλήματα διέλευσης που αντιμετώπιζαν τα αρθρωτά λεωφορεία. Όμως, παρότι η αιτιολογία αυτή ενισχύεται από το γεγονός ότι άλλες γραμμές, με μικρότερα λεωφορεία, εξακολουθούν να διέρχονται από τα Εξάρχεια (όπως και το 046, όπου κυκλοφορούσε το Neoplan Midi που κάηκε προχθές), αντικρούεται από το ότι τα αρθρωτά λεωφορεία κυκλοφορούν και σε άλλες γραμμές με στενούς δρόμους και προβλήματα διέλευσης, όμως σε εκείνες τις περιπτώσεις δεν υπήρξε τροποποίηση των διαδρομών. Η έγκαιρη ενημέρωση είναι η μόνη περίπτωση να περιοριστεί - γιατί να εξαλειφθεί τελείως είναι αδύνατον, ειδικά από την στιγμή που λεωφορεία έχουν πυρποληθεί και σε περιοχές που δεν θεωρούνται υψηλού κινδύνου, ακόμα και μέσα σε αμαξοστάσιο - ο κίνδυνος καταστροφής τους από βανδάλους. Δεν αρκεί να κόβεις δρομολόγια από επικίνδυνες περιοχές μόνο όταν ξέρεις εκ των προτέρων ότι θα υπάρξει κάποια πορεία ή διαδήλωση - και πολλές φορές οι οργανωμένες πορείες ή διαδηλώσεις περιφρουρούνται και δεν υπάρχουν σοβαρά έκτροπα. Οι καταδρομικές επιθέσεις αναρχικών είναι ο κίνδυνος, αυτών που δεν ενδιαφέρονται ούτε για τις ανθρώπινες ζωές που κινδυνεύουν - πολύ δε περισσότερο για την (δημόσια) περιουσία. |