Thread Rating:
- 32 Vote(s) - 2.75 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
|
mercedes elbo
Contributor
Posts: 359
Joined: 05-08-2010
|
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(26-05-2013, 10:16 PM)ecoj Wrote: Σκέψου πρακτικά:
Ποιες γραμμές παίρνουν καθημερινά τα περισσότερα Solaris; 703, 843, Γ18, Χ95, Χ96. Αυτές οι γραμμές πριν τα Solaris τι είχαν κατά κύριο λόγο; Volvo. Σε τι κατάσταση είναι οι Volvo σήμερα; Σε άθλια. Άρα και οι Solaris είναι καταδικασμένες. Θα μου πεις οι GN είναι καλύτερα; Όχι και αυτές για λύπηση είναι. Έβλεπα μία τις προάλλες στο 608 τη λυπήθηκε η καρδιά μου. Άλλη άναψε στη παραλιακή. Τα αρθρωτά διαλύονται γρήγορα γιατί δρομολογούνται σε τεράστιες γραμμές με χάλια δρόμους και είναι συνήθως γεμάτες από κόσμο και με την ελλειπή συντήρηση ορίστε τα αποτελέσματα.
ΥΓ. Οι ίδιες Solaris πάνε παντού. Δεν είναι χωρισμένες. Οι GN σε σχέση με τις Volvo είναι κάπως καλύτερα αν και 1 χρόνο μεγαλύτερες. Αλλά άμα ένα όχημα δεν συντηρείται στοιχειωδώς απλά θα διαλυθεί.
(26-05-2013, 11:14 PM)Paul Wrote: Τα είπες όλα... Θα ακολουθήσουν τις Volvo. Τουλάχιστον εκείνες ήταν προβληματικές λόγω του ανύπαρκτου κινητήρα περαν των όλων αρνητικών της ελληνικής κατασκευής. Στην Ελλάδα τα 18μετρα είναι για σπάσιμο κυριολεκτικά και πας σε Γερμανία και άλλες Ευρωπαικές χώρες και βλέπεις O405GΝ ευλαβικά συντηρημένες και άλλα να εκτελούν κανονικά συνεπέστατα δρομολόγια, όχι κεντρικές γραμμές λόγω ηλικίας αλλά σε προαστιακές γραμμές μέχρι να τα αποσύρουν χωρίς να διαλύονται απο δω και απο κει.
Εδώ πάλι στο Ελλαδιστάν κάτι τέτοια είναι ουτοπικά. Εδω δεν βρέθηκε ένας χριστιανός να σκεφτεί ότι τα Χ93, Χ95, Χ96 και Χ97 λόγω της ειδικής διαδρομής με Αττική οδό καθημερινά έπρεπε να είναι άλλου τύπου οχήματα (ημιαστικά) ή τουλάχιστον τα υπάρχοντα να είχαν παραγγελθεί με διαφορετικά σαζμάν τα οποία θα προσέφεραν λιγότερη καταπόνηση στους κινητήρες με υψηλότερη τελική ταχύτητα. Φυσικά έπρεπε να γίνει πρώτα η παραδοχή ότι αυτά τα οχήματα με τα χιλιόμετρα που γραφουν κάθε μέρα θα έχουν ορίζοντα ζωής 6 με 8 χρόνια πριν την απόσυρση....
Τα Solaris απ' ότι έχω δει πιάνουν 76 km/h στο κοντέρ αλλά οι στροφές σ' αυτά τα χιλιόμετρα είναι 2000. Λογικά πρέπει να υπάρχει κόφτης ταχύτητας εκεί γιατί δεν νομίζω να 'ναι ο κόφτης στροφών του οχήματος στις 2000. Οπότε, το πιο λογικό θα 'ταν να βγάζαν τους κόφτες ώστε να πηγαίνουν πιο πάνω και να μην είναι κολλημένα εκεί για πολλή ώρα.
Υ.Γ. Να δούμε και για πόσο θα 'χει τα εξπρές του Αεροδρομίου η ΟΣΥ. Γιατί αν πάρουν τα ΚΤΕΛ τα μακρινά δρομολόγια το θεωρώ σχεδόν σίγουρο ότι θα πάρουν και τα εξπρές του Αεροδρομίου. http://www.imerisia.gr/article.asp?catid...=113044860
|
|
27-05-2013, 12:29 AM |
|
Messages In This Thread |
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ) - by mercedes elbo - 27-05-2013, 12:29 AM
|
Users browsing this thread: 19 Guest(s)
|