This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 2.67 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα

marios.ilioupoli Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 216
Joined: 21-02-2012
#20
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα
Για την ιστορία, δημοσιεύω την επιστολή που απέστειλα μέσω e-mail και την απάντηση που έλαβα από τον ΟΑΣΑ:
Η επιστολή μου:
Quote:Προς: ΣΤΑΣΥ Α.Ε. / ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΚΟΙΝΟΥ
Κοινοποίηση: Σε κάθε αρμόδια οργανική μονάδα της ΣΤΑΣΥ Α.Ε., με ευθύνη της υπηρεσίας Εξυπηρέτησης Κοινού
Θέμα: Καταγγελία για μη λειτουργία αυτόματων πωλητών εισιτηρίων στις στάσεις "ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ" και "ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΤΡΑΚΗ"

Την Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012 και ώρα 23:00 μετέβησα στη στάση "ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ" του Τραμ. Κατά την άφιξή μου στη στάση κατευθύνθηκα προς τους αυτόματους πωλητές εισιτηρίων που βρίσκονται στην αποβάθρα της στάσης με σκοπό να εκδώσω εισιτήριο για τη μετακίνησή μου με το Τραμ.
Κατά την πρώτη προσπάθειά μου για έκδοση εισιτηρίου διαπίστωσα πως ο αυτόματος πωλητής που είναι εγκατεστημένος από την πλευρά της αποβάθρας που διέρχονται τα οχήματα με κατεύθυνση το Σ.Ε.Φ. και το Σύνταγμα ήταν εκτός λειτουργίας, όπως ανέφερε και η ένδειξη με κόκκινο φόντο στην οθόνη.
Κατά τη δεύτερη προσπάθειά μου στον αυτόματο πωλητή που βρίσκεται στην πλευρά της αποβάθρας από την οποία διέρχονται τα οχήματα με κατεύθυνση το Ασκληπιείο Βούλας διαπίστωσα πως ο αυτόματος πωλητής ήταν μεν σε λειτουργία, όμως η υποδοχή των κερμάτων ήταν φραγμένη, ενώ υπήρχε η ένδειξη στην οθόνη ότι το μηχάνημα δέχεται μόνο κέρματα.
Η μη λειτουργία των δύο αυτόματων πωλητών στη στάση "ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ", σε συνδυασμό με το ότι στη γύρω περιοχή δεν υπήρχε κάποιο περίπτερο ή κατάστημα ψιλικών, από όπου ενδεχομένως θα μπορούσα να προμηθευτώ εισιτήριο, εφόσον βεβαίως διέθεταν, είχε ως αποτέλεσμα να υποχρεωθώ να χρησιμοποιήσω το Τραμ δίχως να καταβάλω το απαιτούμενο κόμιστρο.
Στη συνέχεια, αποβιβάστηκα στη στάση "ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΤΡΑΚΗ" όπου επιχείρησα να εκδώσω εισιτήριο για να συνεχίσω τη διαδρομή προς τον προορισμό μου με άλλο μέσο μεταφοράς (λεωφορείο). Εκεί με οργή διαπίστωσα πως αφενός ο αυτόματος πωλητής της αποβάθρας από την οποία διέρχονται οι συρμοί προς Σ.Ε.Φ. ή Σύνταγμα ήταν εκτός λειτουργίας (η οθόνη ήταν απενεργοποιημένη), αφετέρου και ο πωλητής στην απέναντι αποβάθρα αντιμετώπιζε πρόβλημα, αφού στην προσπάθειά μου να εισάγω τα κέρματα, το πρώτο από αυτά εγκλωβίστηκε.
Η αδυναμία που συνάντησα και σε αυτή τη στάση του Τραμ, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι ο Ο.Α.Σ.Α. δεν είχε φροντίσει να προμηθεύσει με εισιτήρια τα γειτονικά περίπτερα με υποχρέωσαν να χρησιμοποιήσω και δεύτερο μέσο μεταφοράς δίχως να να καταβάλω και το αντίστοιχο κόμιστρο, μέσω της ακύρωσης εισιτηρίου.
Παρακαλώ, θα ήθελα να ενημερωθώ από την υπηρεσία σας για την αιτία της μη λειτουργίας των αυτόματων πωλητών εισιτηρίων στις δύο αυτές στάσεις (ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ, ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΤΡΑΚΗ) και να σας καλέσω όπως τα αρμόδια συνεργεία της ΣΤΑΣΥ Α.Ε. αποκαταστήσουν άμεσα τη βλάβη.
Η μη λειτουργία των προαναφερθέντων αυτόματων πωλητών, εκτός από την παρεμπόδιση της υποχρέωσής μου για καταβολή του ορισμένου κομίστρου για τη μετακίνησή μου με τα Μ.Μ.Μ., προκάλεσε και απώλεια εσόδων στην εταιρεία σας και δεδομένου ότι προφανώς η περίπτωσή μου δε θα είναι η μοναδική, τότε, όπως αναλογίζεστε, όσο διάστημα οι αυτόματοι αυτοί πωλητές δε λειτουργούν προκαλείται απώλεια εσόδων στην εταιρεία, με ότι συνέπειες έχει αυτό.
Επιπροσθέτως, θα ήθελα να ενημερωθώ για το ποιες θα ήταν οι συνέπειες που θα αντιμετώπιζα εάν διενεργούνταν έλεγχος εισιτηρίου σε εμένα από το αρμόδιο σώμα ελεγκτών, όπου θα διαπιστώνονταν η μη κατοχή εισιτηρίου από μέρους μου, και για το τι θα ακολουθούνταν μετά, δεδομένου ότι το πρόστιμο που ενδεχομένως θα καταλογιζόταν σε εμένα θα οφείλονταν σε υπαιτιότητα της εταιρείας σας.
Σας παρακαλώ όπως απαντήσετε εντός του προβλεπόμενου -στο "Χάρτη υποχρεώσεων προς τους καταναλωτές" (Χ.Υ.Κ.) της εταιρείας σας- χρόνου, ειδεμή θα προβώ στην άσκηση του δικαιώματός μου -που απορρέει από το άρθρο ΙΧ του Χ.Υ.Κ.- της απαίτησης για καταβολή αποζημίωσης ίσης με το ποσό των 30€.
Τέλος, σας παρακαλώ όπως κοινοποιήσετε την παρούσα έγγραφη υπόδειξη-καταγγελία μου σε κάθε αρμόδια οργανική μονάδα της ΣΤΑΣΥ Α.Ε.

Η απάντηση του ΟΑΣΑ:
Quote:Σε απάντηση της ηλεκτρονικής σας επιστολής σας γνωρίζουμε ότι, δυστυχώς, το τελευταίο διάστημα παρατηρείται έξαρση των φαινομένων βανδαλισμού και κακόβουλης εμπλοκής των Αυτόματων Μηχανημάτων Έκδοσης Εισιτηρίων στις στάσεις του Τραμ, τα οποία είναι εκτεθειμένα σε τέτοιου είδους ενέργειες από αγνώστους. Χαρακτηριστικά σας αναφέρουμε ότι, για τους μήνες Ιούνιο και Ιούλιο, το 40℅ περίπου επί των συνολικών βλαβών των μηχανημάτων οφείλονταν σε τέτοιου είδους βανδαλισμούς. Από τη μεριά μας, καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια και βρισκόμαστε σε ένα συνεχή «αγώνα δρόμου» τόσο για να εντοπίσουμε τους αγνώστους που επεμβαίνουν στα μηχανήματα ώστε να αποσπάσουν παρανόμως χρήματα, όσο και για να ανταπεξέλθουμε στην κατά το δυνατό γρηγορότερη αποκατάσταση των βλαβών και εμπλοκών στα 100 και πλέον μηχανήματα του δικτύου ώστε να εξυπηρετείται καλύτερα το επιβατικό κοινό.
Πιο συγκεκριμένα για τα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων στα οποία αναφέρεστε:
· Για το μηχάνημα έκδοσης εισιτηρίων στη στάση Κολυμβητήριο με κατεύθυνση το Σ.Ε.Φ. έγινε προσπάθεια αποκατάστασης της βλάβης στις 12.07.2012 και ώρα 18:35 αλλά λόγω διακοπής ρεύματος στην περιοχή αυτό δεν κατέστη δυνατό. Η αποκατάσταση της βλάβης έγινε 10:55 της 13.07.2012. Για το μηχάνημα έκδοσης εισιτηρίων στην αποβάθρα με κατεύθυνση Βούλα δεν βρέθηκε καταγραφή προβλήματος ή άλλου παραπόνου για δυσλειτουργία.
· Για το μηχάνημα έκδοσης εισιτηρίων στη στάση Κατράκη με κατεύθυνση το Σ.Ε.Φ. διαπιστώθηκε σοβαρό πρόβλημα στην κίνηση του ιμάντα μεταφοράς. Η αποκατάσταση της βλάβης έγινε στις 17.07.2012 μετά από παραγγελία και έλευση των απαιτούμενων ανταλλακτικών. Για το μηχάνημα έκδοσης εισιτηρίων στην αποβάθρα με κατεύθυνση Βούλα διαπιστώθηκε κακόβουλη εμπλοκή της εισόδου των κερμάτων και η βλάβη αποκαταστάθηκε στις 08:25 της 13.07.2012. Το ίδιο φαινόμενο στο ίδιο μηχάνημα διαπιστώθηκε και αργότερα στην ίδια ημέρα με άμεση αποκατάσταση της βλάβης.
Αναφορικά με το θέμα του ελέγχου εισιτηρίων σας γνωρίζουμε ότι, βάσει της κείμενης νομοθεσίας, διεξάγεται με βάση το επιδεικνυόμενο από τον επιβάτη παραστατικό. Σε περίπτωση που ο επιβάτης δεν διαθέτει το προβλεπόμενο εισιτήριο, τότε επιβάλλεται πρόστιμο 60-πλάσιο της αξίας του εισιτηρίου. Ο Ελεγκτής Εισιτηρίων δεν δύναται να διερμηνεύσει τις προθέσεις των επιβατών, οι οποίοι έχουν το δικαίωμα υποβολής αίτησης για την ακύρωση του προστίμου που τους επεβλήθη. Εφόσον κατά την εξέταση της αίτησης διαπιστωθεί υπαιτιότητα της εταιρείας μας, το πρόστιμο θα ακυρωθεί.
Κλείνοντας θα θέλαμε να ζητήσουμε συγνώμη για την ταλαιπωρία σας κατά την προσπάθειά σας να εκδώσετε εισιτήριο σε στάσεις του Τραμ. Σας διαβεβαιώνουμε όμως ότι η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού αποτελεί κύριο μέλημά μας σε καθημερινή βάση και οι εκάστοτε παρατηρήσεις των επιβατών λαμβάνονται σοβαρά υπόψη στην προσπάθειά μας να εντοπίζουμε και ει δυνατό να εξαλείφουμε τυχόν αδυναμίες μας που μπορεί να έχουν ως αποτέλεσμα την αθέλητη εκ μέρους μας ταλαιπωρία του επιβάτη.

Σημειωτέον ότι η απαντητική επιστολή εστάλη σε διάστημα λιγότερο του 1 μήνα από το συμβάν! Γιατί κι ο Άγιος, φοβέρα θέλει...

Την πρόταση του ELBO O405GN τη θεωρώ απαράδεκτη! Και προσωπικά θα συμβούλευα και τον ίδιο και τα υπόλοιπα μέλη του forum να είμαστε όλοι λίγο πιο προσεκτικοί, ώστε να στέλνεται -έστω και από εδώ- το "ΟΧΙ" στην εισιτηριοδιαφυγή!
(This post was last modified: 17-05-2013, 02:15 AM by marios.ilioupoli.)
17-05-2013, 02:10 AM
Find Reply



Messages In This Thread
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα - by marios.ilioupoli - 17-05-2013, 02:10 AM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024