Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα - Printable Version +- Forum (https://mesametaforas.gr/forum) +-- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=41) +--- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες Αθηνών (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=13) +---- Forum: Μέσα σταθερής τροχιάς (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=15) +----- Forum: ΣΤΑ.ΣΥ. - Δρομολόγια - Εξυπηρέτηση (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=220) +----- Thread: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα (/showthread.php?tid=6747) |
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα - abc - 26-06-2012 Ανοίγω αυτό το θέμα σε αντιστοιχία με εκείνο της ΕΘΕΛ. Το θερινό πρόγραμμα των γραμμών 1, 2 και 3 της ΣΤΑ.ΣΥ. βρίσκεται εδώ. RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα - marios.ilioupoli - 13-07-2012 Χθες το βράδυ επιβιβάστηκα στο Τράμ στη στάση "ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ". Πριν επιβιβαστώ δοκίμασα να βγάλω εισιτήριο, αλλά ο ένας αυτόματος πωλητής είχε ένδειξη "ΕΚΤΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ" στην οθόνη και στον άλλο η σχισμή που μπαίνουν τα κέρματα ήταν φραγμένη και το μηχάνημα δε δεχόταν χαρτονομίσματα! Αποτέλεσμα = ΕΠΙΒΙΒΑΣΗ ΣΕ ΤΡΑΜ ΧΩΡΙΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ (υπ' ευθύνη της ΣΤΑ.ΣΥ.) Αποβιβάστηκα στη στάση "ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΤΡΑΚΗ" όπου και εκεί προσπάθησαν να βγάλω εισιτήριο για να συνεχίσω τη διαδρομή μου με λεωφορείο, αλλά ξανά απέτυχα! Στο ένα μηχάνημα η οθόνη ήταν απενεργοποιημένη και στο άλλο και πάλι η σχισμή των κερμάτων ήταν φραγμένη και ούτε αυτό δε δεχόταν χαρτονομίσματα. Αποτέλεσμα = ΕΠΙΒΙΒΑΣΗ ΣΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ (υπ' ευθύνη της ΣΤΑ.ΣΥ.) Η εισιτηριοδιαφυγή, λοιπόν, δεν προκαλείται μόνο με ευθύνη των επιβατών, αλλά και με υπαιτιότητα των εταιρειών, μιας και αφενός δεν έχουν φροντίσει περίπτερα και καταστήματα ψιλικών να διαθέτουν εισιτήρια και αφετέρου δε μεριμνούν για τη λειτουργία και των αυτόματων πωλητών εισιτηρίων. Εγώ άραγε αν έπαιρνα πρόστιμο θα είχα καμία κάλυψη για να το γλιτώσω ή εξαιτίας της ανευθυνότητας της ΣΤΑ.ΣΥ. θα το χρεωνόμουν; RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα - marios.ilioupoli - 06-05-2013 Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους! Θα ήθελα να ρωτήσω αν θυμάται κανείς να μας πει η 15λεπτη συχνότητα που εμφανίστηκε χθες στο Μετρό, έχει ξαναυπάρξει στα χρονικά. Στις 21:00 είχε χρονοαπόσταση ακόμη και 20'! Και δεν ήταν και μηδενική η επιβατική κίνηση. Πήρα το Μετρό από τον Αγ. Δημήτριο και όταν έφτασε στη Δάφνη η αποβάθρα μόνο Πάσχα δε θύμιζε. Φανταστείτε πόσο μπορεί να περίμενε αυτός ο κόσμος. Όχι, βεβαίως, ότι το Τραμ πήγαινε πίσω. Από 15' έως 20' κυμαίνονταν η χρονοαπόσταση στο κοινό τμήμα των γραμμών 4 και 5 (Σύνταγμα - Μουσσών) και τα οχήματα γεμάτα ήταν, αφού ο καλός καιρός τραβάει κόσμο ιδιαίτερα σε Άλιμο/Γλυφάδα/Βούλα που εξυπηρετεί η μία γραμμή, αλλά και στο Φλοίσβο που εξυπηρετείται από την άλλη. RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα - ecoj - 06-05-2013 Προφανώς επειδή ήταν Πάσχα δεν υπήρχαν οδηγοί να δουλέψουν και έτσι το μετρό έμεινε να δουλεύει με ελάχιστο προσωπικό. RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα - marios.ilioupoli - 06-05-2013 (06-05-2013, 10:06 AM)ecoj Wrote: Προφανώς επειδή ήταν Πάσχα δεν υπήρχαν οδηγοί να δουλέψουν και έτσι το μετρό έμεινε να δουλεύει με ελάχιστο προσωπικό. Μπορείς να μου βρεις μία ιδιωτική επιχείρηση που θα συνέβαινε κάτι τέτοιο. Το θεωρώ δικαιολογίες και δείχνει περισσότερο ότι είναι μια προσπάθεια εξοικονόμησης κόστους, μιας και υπάρχουν πολλές αργίες μαζεμένες (Μ. Παρασκευή, Κυριακή, Δευτέρα και Τρίτη του Πάσχα) και πρέπει να τους κοστίζουν κιόλας. Αλλά και αν πράγματι υπήρχε έλλειψη οδηγών, πως μια κερδοσκοπική επιχείρηση ιδιωτικού δικαίου επιτρέπει να συμβεί κάτι τέτοιο. Σε ιδιωτική επιχείρηση δε θα συνέβαινε ποτέ. Το καλοκαίρι που μας πέρασε στην επιχείρηση που δουλεύει ο πατέρας μου για να μπορούν να καλύπτονται οι ανάγκες, τα 4 άτομα που καλύπτουν τη συγκεκριμένη θέση πήραν από 15 ημέρες άδεια και μάλιστα ο δικός μου πατέρας πέρασε 2 εβδομάδες μόνος του στην Αθήνα, γιατί δε μπορούσε να πάρει άδεια την ίδια περίοδο με τη μάνα μου. Αλλά μάλλον τους ιδιωτικούς υπαλλήλους τους έχει γεννήσει άλλη μάνα ή θα έπρεπε να φύγουν και οι 4 και να γκρινιάζει ο κάθε Ελληναράς γιατί δε βρίσκει το προϊόν που θέλει, μιας και η επιχείρηση θα αναγκαζόταν να σταματήσει να λειτουργεί... Παρεπιπτώντως, την ημέρα των Χριστουγέννων το Μετρό λειτούργησε με 10λεπτη συχνότητα και την Πρωτοχρονιά είχε προγραμματιστεί πάλι 10λεπτη συχνότητα, βέβαια δεν εφαρμόστηκε, αφού υπήρξε 24ωρη απεργία. Δεν ξαναθυμάμαι άλλη χρονιά που να εφαρμόστηκε σε χειμερινή περίοδο 15λεπτη συχνότητα στο Μετρό. Και πέρυσι το Δεκαπενταύγουστο, καλοκαιριάτικα και με άδεια Αθήνα, 10λεπτη συχνότητα είχαν. RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα - ecoj - 06-05-2013 Άδικο δεν έχεις. Για να υπάρχουν οδηγοί που θα δουλέψουν ανήμερα το Πάσχα πρέπει να πληρωθούν extra και καλά. Οπότε σε μια εποχή που κόβουν από παντού ξέμεινε το μετρό με αυτή την φρικτή συχνότητα. Και γενικά η κατάσταση χτες ήταν φρικτή: Δεν εφαρμοζόταν πρόγραμμα Κυριακής που έλεγαν στα λεωφορεία άλλα κάτι πολύ χειρότερο. Οι περισσότερες γραμμές δούλευαν με 1 ή το πολύ 2 λεωφορεία με αποτέλεσμα να κάνουν και μιάμιση ώρα να εμφανιστούν. Λυπάμαι όσους χρειάστηκε να τα περιμένουν. RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα - marios.ilioupoli - 06-05-2013 (06-05-2013, 04:46 PM)ecoj Wrote: Άδικο δεν έχεις. Για να υπάρχουν οδηγοί που θα δουλέψουν ανήμερα το Πάσχα πρέπει να πληρωθούν extra και καλά. Οπότε σε μια εποχή που κόβουν από παντού ξέμεινε το μετρό με αυτή την φρικτή συχνότητα. Και γενικά η κατάσταση χτες ήταν φρικτή: Δεν εφαρμοζόταν πρόγραμμα Κυριακής που έλεγαν στα λεωφορεία άλλα κάτι πολύ χειρότερο. Οι περισσότερες γραμμές δούλευαν με 1 ή το πολύ 2 λεωφορεία με αποτέλεσμα να κάνουν και μιάμιση ώρα να εμφανιστούν. Λυπάμαι όσους χρειάστηκε να τα περιμένουν. Άρα συμφωνούμε στο ότι δεν είναι ότι όλοι πήραν άδειες από επιλογή, αλλά η ΣΤΑΣΥ τους οδήγησε προφανώς σ' αυτό, για να αποφύγει τα επιπλέον των αργιών (αν προβλέπεται ακόμη κάτι τέτοιο). Όσο για τα λεωφορεία, αν και είναι λίγο off topic, ήταν ανάλογα τη γραμμή. Για παράδειγμα το 201 χθες δύο φορές το πέτυχα στην ώρα του. Και τα 109 και 154 δεν είχαν κανένα θέμα. Και τα εξπρές Αεροδρομίου (Χ93, Χ95, Χ96, Χ97), 24ωρα (040, Χ14, 11), νυχτερινά (500, 790), από τη 1:00 μετά τα μεσάνυχτα της Ανάστασης ήταν κανονικά στο δρόμο. RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα - ecoj - 06-05-2013 Γενικά η κίνηση ήταν αρκετά μειωμένη που σήμαινε πως δεν χρειαζόταν ιδιαίτερα πυκνά δρομολόγια άλλα σίγουρα δεν δικαιολογούσε συχνότητα ανά 1 τέταρτο στο μετρό. Τα Χ93, Χ95, Χ96, Χ97 είχαν αυξημένα δρομολόγια γενικά αυτές τις μέρες. Οι υπόλοιπες είχαν θέμα. πχ το 730 ήταν με μόλις ένα λεωφορείο (συγκεκριμένα το Solaris Midi #99). RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα - Paul - 07-05-2013 (06-05-2013, 09:31 AM)marios.ilioupoli Wrote: Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους! Θα ήθελα να ρωτήσω αν θυμάται κανείς να μας πει η 15λεπτη συχνότητα που εμφανίστηκε χθες στο Μετρό, έχει ξαναυπάρξει στα χρονικά. Είναι γνωστό οτι τετοιες περίεργες μέρες εμφανίζονται τραγικές συχνότητες παντού αλλά είναι σαν να υπάρχει ένα κλίμα κατανόησης προς τους οδηγούς μιας και κανείς δεν θα θελε να ταν στην θέση τους. Πάντως γενικά σε αργίες και γιορτές περνάμε σε κάτι πολύ κοντά στο "Θερινό ΙΙ" και μάλιστα στα δρομολόγια που αυτό προβλέπει για Σαββατοκύριακο. Παρατηρησε τον Αύγουστο το μετρό βράδια και θα δεις ότι χτυπάει απο 12' και πάνω χρονοαποστάσεις πάντα. Για μερικές γραμμές λεωφορείων επίσης, ένεκα της κρίσης ετοιμάστε τα κιάλια σας γιατί θα ψάχνουμε το όχημα που θα δουλεύει μόνο του όλη την γραμμή :p RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα - marios.ilioupoli - 07-05-2013 Διεκόπη στις 20:20 η κυκλοφορία των συρμών στο τμήμα από ΑΤΤΙΚΗ έως ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ της γραμμής 1, λόγω εντοπισμού απασφαλισμένης χειροβομβίδας σε φρεάτιο του σταθμού ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ. Σύμφωνα με πληροφορίες, τη χειροβομβίδα εντόπισαν πολίτες και άμεσα έσπευσαν στο σημείο δυνάμεις του ΤΕΕΜ για να την ασφαλίσουν, ώστε να μην υπάρξει κίνδυνος έκρηξης. Το μεσημέρι, γύρω στις 14:00, διεκόπη η κυκλοφορία από ΟΜΟΝΟΙΑ έως ΑΤΤΙΚΗ της γραμμή 1 (ΗΣΑΠ), λόγω προβλήματος στην ηλεκτροδότηση. RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα - ecoj - 07-05-2013 Ήμουν μέσα στον Ηλεκτρικό. Τον είχα πάρει από Νερατζιώτισσα με σκοπό να πάω Αττική. Μας κατέβασαν Άνω Πατήσια και από εκεί στοίβαγμα στο 3. RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα - marios.ilioupoli - 07-05-2013 (07-05-2013, 11:20 PM)ecoj Wrote: Ήμουν μέσα στον Ηλεκτρικό. Τον είχα πάρει από Νερατζιώτισσα με σκοπό να πάω Αττική. Μας κατέβασαν Άνω Πατήσια και από εκεί στοίβαγμα στο 3. Δεν ήταν η μέρα του ΗΣΑΠ σήμερα. Και τουλάχιστον το μεσημέρι είχε μπλοκάρει το Αττική-Ομόνοια, που είχε τουλάχιστον την εναλλακτική (με μικρή ταλαιπωρία μεν) της γραμμής 2. Τώρα το βράδυ θα ήταν μαρτύριο. Και φανταστείτε και αυτούς που μπορεί να επέστρεφαν με τον Προαστιακό από Πάτρα ή Κόρινθο και γύρω περιοχές και να κατέβηκαν στη Νερατζιώτισσα για να πάρουν την "πράσινη" γραμμή και τελικά να τους παράτησε στα Άνω Πατήσια. RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα - ecoj - 07-05-2013 (07-05-2013, 11:39 PM)marios.ilioupoli Wrote: Δεν ήταν η μέρα του ΗΣΑΠ σήμερα. Και τουλάχιστον το μεσημέρι είχε μπλοκάρει το Αττική-Ομόνοια, που είχε τουλάχιστον την εναλλακτική (με μικρή ταλαιπωρία μεν) της γραμμής 2. Τώρα το βράδυ θα ήταν μαρτύριο. Και φανταστείτε και αυτούς που μπορεί να επέστρεφαν με τον Προαστιακό από Πάτρα ή Κόρινθο και γύρω περιοχές και να κατέβηκαν στη Νερατζιώτισσα για να πάρουν την "πράσινη" γραμμή και τελικά να τους παράτησε στα Άνω Πατήσια. Είναι λίγο άσχημο να περιμένεις 12 λεπτά το συρμό για να πας επιτέλους εκεί που θες και να σε παρατάει νυχτιάτικα στα Άνω Πατήσια. Και με το 3 χωρίς αρθρωτό να γίνεται της αγίας σαρδέλας. Πάντως υπήρχε χειροβομβίδα στον Άγιο Νικόλαο σύμφωνα με τα ΜΜΕ. RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα - marios.ilioupoli - 07-05-2013 (07-05-2013, 11:42 PM)ecoj Wrote: Πάντως υπήρχε χειροβομβίδα στον Άγιο Νικόλαο σύμφωνα με τα ΜΜΕ. Αυτό δεν αμφισβητείται. Και απασφαλισμένη και γι' αυτό άλλωστε σταμάτησαν και την κυκλοφορία, για να υπάρχει ασφάλεια. Διαφορετικά, απλά θα έκλειναν το σταθμό του Αγ. Νικολάου, όπως είχε γίνει και στη Νερατζιώτισσα όταν είχαν βρει ύποπτο αντικείμενο ή στην Ακρόπολη όταν είχαν απειλήσει για βόμβα. RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα - marios.ilioupoli - 13-05-2013 Το πρωί είχαμε καθυστερήσεις στα δρομολόγια στη "μπλε" γραμμή (3 / ΑΙΓΑΛΕΩ - ΔΟΥΚ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ - ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ) του Μετρό, λόγω βλάβης που προκλήθηκε σε συρμό. Μάλιστα είχε διακοπεί και η λειτουργία της τηλεματικής. Επίσης, το Σάββατο είχαμε νέα λεηλασία σε βάρος του σταθμού ΕΙΡΗΝΗ της "πράσινης" γραμμής (1 / ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΚΗΦΙΣΙΑ) και συγκεκριμένα σε βάρος ενός έργου τέχνης που φιλοξενείται στο χώρο του σταθμού. Περισσότερα στο ρεπορτάζ της Ελευθεροτυπίας: http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=363247 Τέλος, ο βουλευτής στο υπόλοιπο Αττικής με τη ΔΗΜΑΡ, Βασ. Οικονόμου, σε συνάντησή του με το προεδρείο της ΣΤΑΣΥ έθεσε το ζήτημα της επέκτασης της γραμμής 1 προς τον Άγ. Στέφανο. Περισσότερα: http://metaforespress.gr/mmm/item/3989-tin-epektasi-tou-isap-sta-v-proasteia-epanaferei-o-v-oikonomou-tis-dimar.html (Προφανώς δεν πρέπει να έχει επαφή με την πραγματικότητα ο εν λόγω βουλευτής. Γιατί όταν ακόμη δεν έχουν παραδοθεί οι σταθμοί που κατασκευάζονται από το 2006, τότε με ποια λογική κάποιος επαναφέρει κάτι που θεωρείται "τελειωμένη υπόθεση" RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα - Paul - 14-05-2013 Δεν μπορεί κάποιος την έχει ματιάσει την εταιρεία! Σήμερα στην γραμμή 2 και συγκεκριμένα στον σταθμό Πανεπιστήμιο μετά τις 4 το απόγευμα ακινητοποιήθηκε συρμός λόγω βλάβης στα φρένα. Εκκενώθηκε και στην συνέχεια έκλεισε η αποβάθρα του σταθμού μέχρι να έρθει η Πυροσβεστική καθώς σύμφωνα με τα δημοσιεύματα βγαίναν καπνοί απο το τρένο. Προληπτικά εκλεισε και ο σταθμός Ομόνοια! RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα - marios.ilioupoli - 14-05-2013 Όλα όσα επικράτησαν στο σταθμό ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟ, λίγα λεπτά μετά τη διακοπή της κυκλοφορίας των συρμών στο τμήμα από Μεταξουργείο έως Σύνταγμα, εξαιτίας του καπνού στο Πανεπιστήμιο: http://www.youtube.com/watch?v=cbYAwHSJNss Όπως φαίνεται από το βίντεο, η οδηγός του συρμού περνάει απαθής μπροστά από τους επιβάτες, αγνοώντας την κυρία που φαίνεται να της απευθύνεται (προφανώς ρωτώντας για το τί θα γίνει). Επίσης, ούτε ο σταθμάρχης ή κάποιος άλλος υπεύθυνος φαίνεται να συγκινείται ώστε να κάνει μία ανακοίνωση από το μεγάφωνο προς τους επιβάτες. Η ΣΤΑΣΥ έχει καταλήξει μπουρδ... (συγγνώμη για την έκφραση) και αυτά δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνουν. Τον περασμένο Οκτώβρη είχα τύχει στο Θησείο σε ώρα που λόγω περιστατικού διεκόπη η κυκλοφορία των συρμών και κανένας δεν ήξερε να μας πει τι θα γίνει. Οι επιβάτες μας έλεγαν ότι από το μεγάφωνο τους ανακοινώθηκε εντός του συρμού πως το δρομολόγιο δε θα συνεχιστεί προς Κηφισιά και ο οδηγός δήλωνε πλήρη άγνοια για το τι συμβαίνει και διεκόπη η κίνηση των συρμών. Βεβαίως, η διοίκηση της εταιρείας επιμένει να μην εκδίδει ανακοίνωση. Και αυτό επισημαίνεται και σε άρθρο στην ηλεκτρονική έκδοση των "Παραπολιτικών" ( http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/590242/Koybenta-apo-ti-dioikisi-ga-ti-fotia-sto-Metro.aspx ). Και εκτός από τη διοίκηση, ούτε ο "λαλίστατος" κύριος Σταματόπουλος του ΣΕΛΜΑ βλέπουμε να λέει κάτι για το τι συμβαίνει, γιατί χθες το πρωί είχαμε προβλήματα σε ώρα αιχμής λόγω βλάβης σε συρμό και σήμερα έκλεισαν σταθμοί λόγω καπνού από απότομο φρενάρισμα άλλου συρμού! Η ΑΝΟΧΗ ΕΞΑΝΤΛΕΙΤΑΙ! RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα - ELBO O405GN - 17-05-2013 (13-07-2012, 04:34 PM)marios.ilioupoli Wrote: Χθες το βράδυ επιβιβάστηκα στο Τράμ στη στάση "ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ". Πριν επιβιβαστώ δοκίμασα να βγάλω εισιτήριο, αλλά ο ένας αυτόματος πωλητής είχε ένδειξη "ΕΚΤΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ" στην οθόνη και στον άλλο η σχισμή που μπαίνουν τα κέρματα ήταν φραγμένη και το μηχάνημα δε δεχόταν χαρτονομίσματα! Φρόντιζε να έχεις χρησιμοποιημένα εισιτήρια που να μην διακρίνεται εύκολα η ημερομηνία... RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα - Paul - 17-05-2013 (13-07-2012, 04:34 PM)marios.ilioupoli Wrote: Η εισιτηριοδιαφυγή, λοιπόν, δεν προκαλείται μόνο με ευθύνη των επιβατών, αλλά και με υπαιτιότητα των εταιρειών, μιας και αφενός δεν έχουν φροντίσει περίπτερα και καταστήματα ψιλικών να διαθέτουν εισιτήρια και αφετέρου δε μεριμνούν για τη λειτουργία και των αυτόματων πωλητών εισιτηρίων. Πιθανόν αν υπήρχε τρόπος να αποδειχθει οτι εκείνη την στιγμή πραγματι δεν λειτουργούσαν τα αναφερθέντα μηχανήματα απο τις αναφορές βλαβών στους πωλητες της εταιρείας. Αλλά μάλλον θα πλήρωνες και οι ελεγκτές θα σου συμπεριφέρονταν σαν να έφταιγες κιόλας. Λύση δεν θεωρώ αυτό που είπε ο φίλος παραπάνω αλλά την τοποθέτηση αυτόματων πωλητών εισητηρίων στα τραμ και τους συρμούς του Μετρό απο την ΣΤΑ.ΣΥ. ! Είναι εφικτό μιάς και ο ΟΑΣΘ έχει τοποθετήσει σε όλα τα λεωφορεία οπότε δεν μιλάμε για τρομερό έξοδο μιας και εξοικονομουνται χρήματα απο τους πωλητές στις στάσεις RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα - marios.ilioupoli - 17-05-2013 Για την ιστορία, δημοσιεύω την επιστολή που απέστειλα μέσω e-mail και την απάντηση που έλαβα από τον ΟΑΣΑ: Η επιστολή μου: Quote:Προς: ΣΤΑΣΥ Α.Ε. / ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΚΟΙΝΟΥ Η απάντηση του ΟΑΣΑ: Quote:Σε απάντηση της ηλεκτρονικής σας επιστολής σας γνωρίζουμε ότι, δυστυχώς, το τελευταίο διάστημα παρατηρείται έξαρση των φαινομένων βανδαλισμού και κακόβουλης εμπλοκής των Αυτόματων Μηχανημάτων Έκδοσης Εισιτηρίων στις στάσεις του Τραμ, τα οποία είναι εκτεθειμένα σε τέτοιου είδους ενέργειες από αγνώστους. Χαρακτηριστικά σας αναφέρουμε ότι, για τους μήνες Ιούνιο και Ιούλιο, το 40℅ περίπου επί των συνολικών βλαβών των μηχανημάτων οφείλονταν σε τέτοιου είδους βανδαλισμούς. Από τη μεριά μας, καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια και βρισκόμαστε σε ένα συνεχή «αγώνα δρόμου» τόσο για να εντοπίσουμε τους αγνώστους που επεμβαίνουν στα μηχανήματα ώστε να αποσπάσουν παρανόμως χρήματα, όσο και για να ανταπεξέλθουμε στην κατά το δυνατό γρηγορότερη αποκατάσταση των βλαβών και εμπλοκών στα 100 και πλέον μηχανήματα του δικτύου ώστε να εξυπηρετείται καλύτερα το επιβατικό κοινό. Σημειωτέον ότι η απαντητική επιστολή εστάλη σε διάστημα λιγότερο του 1 μήνα από το συμβάν! Γιατί κι ο Άγιος, φοβέρα θέλει... Την πρόταση του ELBO O405GN τη θεωρώ απαράδεκτη! Και προσωπικά θα συμβούλευα και τον ίδιο και τα υπόλοιπα μέλη του forum να είμαστε όλοι λίγο πιο προσεκτικοί, ώστε να στέλνεται -έστω και από εδώ- το "ΟΧΙ" στην εισιτηριοδιαφυγή! |