(11-05-2013, 12:52 PM)ecoj Wrote: Πως βρίσκεις εύκολα λεωφορεία και οδηγούς:
Α15/Β15 = Αφαιρείς ένα όχημα.
155 = Αφαιρείς ένα όχημα.
247 = Περιμένεις το καλοκαίρι για να την καταργήσεις
Α11/Β11 = Τις συγχωνεύεις όπως είπε ο mercedes elbo και τις κόβεις Αττική όπως είπα εγώ.
Χ95 = Αφαιρείς ένα όχημα. Δεν υπάρχει λόγος να περιμένουν 3 4 μαζί στο Σύνταγμα.
Α13 = Αφαιρείς ένα ή δύο οχήματα και ως αντάλλαγμα βάζεις ένα δύο αρθρωτά στην 12 που θα τα πάρεις από την 6 ή τη 10.
Α3/Β3 = Ή να κοπεί η μία ή να τοπικοποιηθεί ώστε να φτιάξουν οι συχνότητες τους και να περισσέψει κανένα όχημα
Α4 = Περιμένεις το καλοκαίρι και να δεις αν μπορεί να κοπεί Ηλιούπολη
748 = Επανεξετάζεις αφού παίρνει μόνιμα 12μετρο αν χρειάζεται τόσο καλή συχνότητα.
7/8 = Τα καταργείς
A15/B15: Κατάργηση Β15 και ενίσχυση Α15 αν και δεν ξέρω αν θα επηρεαστούν απ' το άνοιγμα του Στ. Αγία Μαρίνα.
Α13: Τοπικό στο Στ. Ανθούπολης και ενίσχυση του 12 με 18μετρα
748: Νομίζω έχει 2 οχήματα και άμα κοπέι το 1 αμέσως θα πάει η συχνότητα στα 30'-35'. Γι' αυτο και είχα πει για την συγχώνευση 748/823 καθώς θα γλιτώναμε 2 οχήματα, ο Άγιος Βασίλειος θα συνδεόταν πιο γρήγορα με το μετρό και τέλος θα έφτιαχνε η συχνότητα και για τις δύο περιοχές καθώς πιστεύω ότι κατι τέτοιο θέλει 30' χρόνο διαδρομής οπότε με 3 οχήματα έχουμε 10λεπτο στην αιχμή.
155, 247, Α4, Α3/Β3: Θα δείξει το καλοκαίρι τι θα γίνει.
7/8: Συμφωνώ απόλυτα.
Επίσης, άλλες τροποποιήσεις που μπορούν να γίνουν:
021-025/6/7: Κατάργηση 021 και επέκταση 025/6/7 μέχρι του Γκύζη.
622/815: Κόψιμο και δημιουργία ενός 213 Γουδή-Ακαδημία ανά 10' με 4 οχήματα, κόψιμο 914 και ενσωμάτωση των οχημάτων του στο 838 το οπόιο αντί να πηγαίνει από Πετρου Ράλλη να στρίβει στην Λεωφ. Ειρήνης και να πηγαίνει όπως το 815 μέχρι Στ. Κεραμεικού. Πιστεύω με 80' χρόνο διαδρομής και 4 οχήματα, οσα έχουν και τωρα τα 838/914, έχουμε 20λεπτη συχνότητα στην αιχμή και για το Γαλάτσι ενίσχυση του 036 ώστε να εκτελείται ανά 10' στην αιχμή δηλαδή +3 οχήματα. Συνολικά από οχήματα έχουμε σήμερα 622/815:13, 036: 6, 838/914: 4 δηλαδή σύνολο 23. Ενώ μ' αυτό που προτείνω θέλουμε 036: 9, 213: 4 και 838: 4 δηλαδή σύνολο 17 που σημαίνει εξοικονόμηση 6 οχημάτων με βελτίωση των συχνοτήτων.
054: Σπάσιμο στα δύο ένα τοπικό 054 Περισσός- Στ. Άνω Πατησίων και ένα 211 Μεταμόρφωση-Ακαδημία.
856: To ίδιο με το 054 αλλά εδώ ο κλάδος του Αιγάλεω μπορεί να εξυπηρετηθεί απ' το 750 με ενισχυση.
813: Κόψιμο και τροποποιήση 750.
Γ10, Γ12: Κόψιμο στην Αττική.
Β8, Β9, Γ9: Κόψιμο στα Άνω Πατήσια.
416/418: Συγχώνευση.
409/413: Κόψιμο 413 και επαναφορά του παλιού 409.
651: Κόψιμο