Forum
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 7 - Printable Version

+- Forum (https://mesametaforas.gr/forum)
+-- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=41)
+--- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες Αθηνών (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+---- Forum: Συγκοινωνιακός σχεδιασμός (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=235)
+---- Thread: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 7 (/showthread.php?tid=74)

Pages: 1 2


Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 7 - AlexNik - 29-11-2009

Οι Δήμοι και Κοινότητες/Οικισμοί της Περιοχής Εξυπηρέτησης των Αστικών Συγκοινωνιών ομαδοποιούνται στους παρακάτω 11 Τομείς Αστικών Συγκοινωνιών, οι οποίοι χρησιμοποιούνται και για την αρίθμηση των κεντρικών, διαδημοτικών και τοπικών λεωφορειακών γραμμών (οι γραμμές-κορμοί έχουν δική τους αρίθμηση):

Τομέας 0 : ΑΘΗΝΑ
Τομέας 1 : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ, ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ, ΑΛΙΜΟΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΓΛΥΦΑΔΑ, ΒΟΥΛΑ, ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ, ΒΑΡΗ
Τομέας 2 : ΔΑΦΝΗ, ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ, ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΥΜΗΤΤΟΣ, ΒΥΡΩΝΑΣ, ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ, ΖΩΓΡΑΦΟΥ
Τομέας 3 : ΓΕΡΑΚΑΣ, ΑΝΘΟΥΣΑ, ΓΛΥΚΑ ΝΕΡΑ, ΠΑΛΛΗΝΗ, ΣΠΑΤΑ, ΠΑΙΑΝΙΑ, ΚΟΡΩΠΙ, ΑΡΤΕΜΙΔΑ, ΣΑΡΩΝΙΔΑ
Τομέας 4 : ΠΑΠΑΓΟΣ, ΧΟΛΑΡΓΟΣ, ΝΕΟ ΨΥΧΙΚΟ, ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΧΑΛΑΝΔΡΙ, ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ, ΠΕΝΤΕΛΗ, ΝΕΑ ΠΕΝΤΕΛΗ, ΜΑΡΟΥΣΙ
Τομέας 5 : ΠΕΥΚΗ, ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ, ΜΕΛΙΣΣΙΑ, ΚΗΦΙΣΙΑ, ΝΕΑ ΕΡΥΘΡΑΙΑ, ΕΚΑΛΗ, ΑΝΟΙΞΗ, ΔΡΟΣΙΑ, ΔΙΟΝΥΣΟΣ, ΜΠΑΛΑ, ΣΤΑΜΑΤΑ, ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ, ΚΡΥΟΝΕΡΙ, ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗ, ΜΑΡΟΥΣΙ
Τομέας 6 : ΨΥΧΙΚΟ, ΦΙΛΟΘΕΗ, ΓΑΛΑΤΣΙ, ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ, ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ, ΝΕΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ, ΜΑΡΟΥΣΙ, ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ, ΝΕΑ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑ
Τομέας 7 : ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ, ΝΕΑ ΛΙΟΣΙΑ, ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ, ΚΑΜΑΤΕΡΟ, ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ, ΑΧΑΡΝΑΙ, ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ, ΖΕΦΥΡΙ, ΦΥΛΗ
Τομέας 8 : ΧΑΙΔΑΡΙ, ΑΙΓΑΛΕΩ, ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ, ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ, ΝΙΚΑΙΑ, ΤΑΥΡΟΣ, ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ, ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ, ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ, ΠΕΡΑΜΑ, ΜΑΝΔΡΑ, ΜΑΓΟΥΛΑ, ΕΛΕΥΣΙΝΑ, ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ
Τομέας 9 : ΚΑΛΛΙΘΕΑ, ΜΟΣΧΑΤΟ, ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Για παράδειγμα, μία γραμμή, που ο αριθμός της αρχίζει με το νούμερο 1 (π.χ. 101), έχει ως προορισμό τα νότια προάστια (τομέας 1).


RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 7 - Dante - 01-12-2009

Ας το εγκαινιάσω, όντας κάτοικος Πετρούπολης Smile
Όοοοοταν με το καλό ανοίξουν οι σταθμοί Ανθούπολη-Περιστέρι του Μετρό, πρέπει οπωσδήποτε να ιδρυθεί μια γραμμούλα (βλέπετε πόσο ευγενικά το ζητάω.) που θα ενώνει Πετρούπολη-Αγ.Τριάδα και έναν από αυτούς τους σταθμούς. Προτείνω και τον αριθμό, έτσι γιατί μ'αρέσει Smile Το βαφτίζω 707 (το παλιό όνομα του Α13)


RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 7 - Mercedes O405N2 - 02-12-2009

(01-12-2009, 10:39 PM)Dante Wrote: Ας το εγκαινιάσω, όντας κάτοικος Πετρούπολης Smile
Όοοοοταν με το καλό ανοίξουν οι σταθμοί Ανθούπολη-Περιστέρι του Μετρό, πρέπει οπωσδήποτε να ιδρυθεί μια γραμμούλα (βλέπετε πόσο ευγενικά το ζητάω.) που θα ενώνει Πετρούπολη-Αγ.Τριάδα και έναν από αυτούς τους σταθμούς. Προτείνω και τον αριθμό, έτσι γιατί μ'αρέσει Smile Το βαφτίζω 707 (το παλιό όνομα του Α13)
Το όνομα 707 δεν είσαι ο πρώτος που το σκέφτηκε για την τοπικοποίηση της Α13.
Όσον αφορά την έρευνα που σας έλεγα έρχεται πολύ σύντομα ολοκληρωμένη για όλο το Περιστέρι, απ' όπου κάποιες γραμμές εξυπηρετούν και γειτονικές περιοχές.
Απλά λίγο υπομονή.


- Giannis - 22-04-2010

Είχα φτιάξει ένα χάρτη με τις γραμμές του Μενιδίου και Θρακομακεδόνων που δεν φαίνονται στους χάρτες του ΟΑΣΑ. Βέβαια όταν τον έφτιαξα υπήρχε το 726.

[Image: acharnai.jpg]

Για το 714 δεν είμαι σίγουρος αν είναι αυτή ακριβώς η διαδρομή του. Το 724 ουσιαστικά έχει δύο ρόλους α) συνδέει τους Θρακομακεδόνες με τον ΗΣΑΠ στην Νέα Ιωνία και β) είναι τοπικό Θρακομακεδόνων. Τα τερμαγωνάκια είναι οι αφετηρίες/τέρματα.

Κατά την γνώμη μου καλώς κόπηκε το 726. Απασχολούσε 1 όχημα (απ' ότι φαινόταν από τα δρομολόγια του) και είχε κακή συχνότητα, ανά 60' περίπου. Κατα την γνώμη μου η σύνδεση Θρακομακεδόνων και Μενιδίου θα έπρεπε να γίνεται με 504+Χ40/Χ41. Το 724 επίσης, όοοοοταν ανοίξει ο σταθμός του προαστιακού της Μεταμόρφωσης αρκεί να φτάνει εκεί. Στο βόρειο κομμάτι του θα έπρεπε να μην κάνει το τοπικό δρομολόγιο στους Θρακομακεδόνες. Έτσι εξοικονομούνται 1-2 λεωφορεία.

Το τοπικό κομμάτι θα μπορούσε να το κάνει μία νέα γραμμή Θρακομακεδόνες - Βαρυμπόμπη, ένωση πρακτικά του τοπικού τμήματος του 724 και του 537. Το 537 έχει ένα όχημα και κυκλοφορεί μόνο σε ώρες αιχμής και άδειο. Η νέα γραμμή θα ξεκινά από Βαρυμπόμπη, θα φτάνει ως τον ΣΣ Δεκέλειας και από εκεί θα φτάνει ως τους Θρακομακεδόνες όπως το 504. Η ίδια γραμμή θα κάνει και το τοπικό Θρακομακεδόνων. Με κύκλο 80'-90' και 3 οχήματα (1 από 726, 1 από 537 και 1 από 724) έχουμε συχνότητα ανά 30' και πολύ καλύτερη εξυπηρέτηση από την σημερινή. Χάνει λίγο σε συχνότητα το βόρειο κομμάτι των Θρακομακεδόνων αλλά ούτως ή άλλως είναι αραιοκατοικημένο.


RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 7 - marios.ilioupoli - 11-05-2013

Ο Δήμαρχος Ιλίου, με επιστολή προς τον ΟΑΣΑ, ζητάει τη δημιουργία εξπρές γραμμής ΙΛΙΟΝ - ΣΤ. ΜΕΤΡΟ ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ, η οποία θα έχει 3 ενδιάμεσες στάσεις και συχνότητα 5-7'.
Περισσότερα: http://www.pitsounicity.gr/2011-07-03-20-23-29/22213-2013-05-09-21-48-57.html

Σε ποιο κόσμο ζει αυτός ο δήμαρχος που δεν έχει καταλάβει την τραγική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει ο ΟΑΣΑ και οι θυγατρικές του (ΟΣΥ, ΣΤΑΣΥ); Και άντε να γίνεται η γραμμή. Τα 3-4 οχήματα που απαιτεί μίνιμουμ, από που θα βρεθούν;


RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 7 - ecoj - 11-05-2013

Δίκιο έχει και τη ζητάει άλλα δύσκολο να γίνει. Από το 748 ή τη συγχώνευση των 075/731 δεν περίσσεψε τίποτα;
Είναι τα 24/25 θεωρητικά άλλα πρακτικά δεν βολεύουν κανέναν. Εγώ λέω να κοπεί μέχρι την Αττική το Α11 και το Β11 που από εκεί και πάνω άδεια πάνε έτσι κι αλλιώς και θα βρεθούν δύο τρία λεωφορεία. Που βέβαια δεν είναι θέμα λεωφορείου άλλα θέμα οδηγού περισσότερο.


RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 7 - marios.ilioupoli - 11-05-2013

(11-05-2013, 09:32 AM)ecoj Wrote: Δίκιο έχει και τη ζητάει άλλα δύσκολο να γίνει. Από το 748 ή τη συγχώνευση των 075/731 δεν περίσσεψε τίποτα;
Είναι τα 24/25 θεωρητικά άλλα πρακτικά δεν βολεύουν κανέναν. Εγώ λέω να κοπεί μέχρι την Αττική το Α11 και το Β11 που από εκεί και πάνω άδεια πάνε έτσι κι αλλιώς και θα βρεθούν δύο τρία λεωφορεία. Που βέβαια δεν είναι θέμα λεωφορείου άλλα θέμα οδηγού περισσότερο.

Ακριβώς. Δεν είναι θέμα καθαρά οχήματος (απ' αυτά δεν έχει έλλειμμα η ΟΣΥ). Το όχημα, όμως, δεν πάει μόνο του. Θέλει οδηγό/-ούς. Και επίσης το λεωφορείο χρειάζεται και καύσιμα για να κινηθεί (πρέπει να τα υπολογίζουμε και αυτά πλέον, εκεί που έχει φτάσει η τιμή τους).
Από τις πρόσφατες συγχωνεύσεις σίγουρα κάτι θα περίσσεψε. Αλλά η γραμμή για να έχει τις συχνότητες που θέλει ο Δήμος Ιλίου θα πρέπει να έχει γύρω στα 4 οχήματα (χρόνος διαδρομής: ~20-25'). Θα διαθέσουν ΟΣΥ/ΟΑΣΑ 4 οχήματα και πόσους ακόμη οδηγούς, όταν κόβουν από παντού;


RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 7 - mercedes elbo - 11-05-2013

(11-05-2013, 09:32 AM)ecoj Wrote: Δίκιο έχει και τη ζητάει άλλα δύσκολο να γίνει. Από το 748 ή τη συγχώνευση των 075/731 δεν περίσσεψε τίποτα;
Είναι τα 24/25 θεωρητικά άλλα πρακτικά δεν βολεύουν κανέναν. Εγώ λέω να κοπεί μέχρι την Αττική το Α11 και το Β11 που από εκεί και πάνω άδεια πάνε έτσι κι αλλιώς και θα βρεθούν δύο τρία λεωφορεία. Που βέβαια δεν είναι θέμα λεωφορείου άλλα θέμα οδηγού περισσότερο.

Από τις αλλαγές δεν περισσεύει κάτι καθώς έτσι καλύπτονται οι συνεχείς συνταξιοδοτήσεις. http://et.diavgeia.gov.gr/f/osy/find/eia:12 Οπότε εφόσον δεν υπάρχουν οδηγοί δεν πιστεύω πως θα υπάρξει η γραμμή αυτή. Συμφωνώ για την τοπικοποίηση του Α11 στην Αττική με ενοποιήση Α11-Β11 πάνω στην διαδρομή του Β11 δηλαδή η ενοποιημένη γραμμή να μην κάνει το Π στο Πανόραμα Πετρούπολης.


RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 7 - ecoj - 11-05-2013

Πως βρίσκεις εύκολα λεωφορεία και οδηγούς:

Α15/Β15 = Αφαιρείς ένα όχημα.
155 = Αφαιρείς ένα όχημα.
247 = Περιμένεις το καλοκαίρι για να την καταργήσεις
Α11/Β11 = Τις συγχωνεύεις όπως είπε ο mercedes elbo και τις κόβεις Αττική όπως είπα εγώ.
Χ95 = Αφαιρείς ένα όχημα. Δεν υπάρχει λόγος να περιμένουν 3 4 μαζί στο Σύνταγμα.
Α13 = Αφαιρείς ένα ή δύο οχήματα και ως αντάλλαγμα βάζεις ένα δύο αρθρωτά στην 12 που θα τα πάρεις από την 6 ή τη 10.
Α3/Β3 = Ή να κοπεί η μία ή να τοπικοποιηθεί ώστε να φτιάξουν οι συχνότητες τους και να περισσέψει κανένα όχημα
Α4 = Περιμένεις το καλοκαίρι και να δεις αν μπορεί να κοπεί Ηλιούπολη
748 = Επανεξετάζεις αφού παίρνει μόνιμα 12μετρο αν χρειάζεται τόσο καλή συχνότητα.
7/8 = Τα καταργείς


RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 7 - mercedes elbo - 11-05-2013

(11-05-2013, 12:52 PM)ecoj Wrote: Πως βρίσκεις εύκολα λεωφορεία και οδηγούς:

Α15/Β15 = Αφαιρείς ένα όχημα.
155 = Αφαιρείς ένα όχημα.
247 = Περιμένεις το καλοκαίρι για να την καταργήσεις
Α11/Β11 = Τις συγχωνεύεις όπως είπε ο mercedes elbo και τις κόβεις Αττική όπως είπα εγώ.
Χ95 = Αφαιρείς ένα όχημα. Δεν υπάρχει λόγος να περιμένουν 3 4 μαζί στο Σύνταγμα.
Α13 = Αφαιρείς ένα ή δύο οχήματα και ως αντάλλαγμα βάζεις ένα δύο αρθρωτά στην 12 που θα τα πάρεις από την 6 ή τη 10.
Α3/Β3 = Ή να κοπεί η μία ή να τοπικοποιηθεί ώστε να φτιάξουν οι συχνότητες τους και να περισσέψει κανένα όχημα
Α4 = Περιμένεις το καλοκαίρι και να δεις αν μπορεί να κοπεί Ηλιούπολη
748 = Επανεξετάζεις αφού παίρνει μόνιμα 12μετρο αν χρειάζεται τόσο καλή συχνότητα.
7/8 = Τα καταργείς

A15/B15: Κατάργηση Β15 και ενίσχυση Α15 αν και δεν ξέρω αν θα επηρεαστούν απ' το άνοιγμα του Στ. Αγία Μαρίνα.
Α13: Τοπικό στο Στ. Ανθούπολης και ενίσχυση του 12 με 18μετρα
748: Νομίζω έχει 2 οχήματα και άμα κοπέι το 1 αμέσως θα πάει η συχνότητα στα 30'-35'. Γι' αυτο και είχα πει για την συγχώνευση 748/823 καθώς θα γλιτώναμε 2 οχήματα, ο Άγιος Βασίλειος θα συνδεόταν πιο γρήγορα με το μετρό και τέλος θα έφτιαχνε η συχνότητα και για τις δύο περιοχές καθώς πιστεύω ότι κατι τέτοιο θέλει 30' χρόνο διαδρομής οπότε με 3 οχήματα έχουμε 10λεπτο στην αιχμή.
155, 247, Α4, Α3/Β3: Θα δείξει το καλοκαίρι τι θα γίνει.
7/8: Συμφωνώ απόλυτα.

Επίσης, άλλες τροποποιήσεις που μπορούν να γίνουν:
021-025/6/7: Κατάργηση 021 και επέκταση 025/6/7 μέχρι του Γκύζη.
622/815: Κόψιμο και δημιουργία ενός 213 Γουδή-Ακαδημία ανά 10' με 4 οχήματα, κόψιμο 914 και ενσωμάτωση των οχημάτων του στο 838 το οπόιο αντί να πηγαίνει από Πετρου Ράλλη να στρίβει στην Λεωφ. Ειρήνης και να πηγαίνει όπως το 815 μέχρι Στ. Κεραμεικού. Πιστεύω με 80' χρόνο διαδρομής και 4 οχήματα, οσα έχουν και τωρα τα 838/914, έχουμε 20λεπτη συχνότητα στην αιχμή και για το Γαλάτσι ενίσχυση του 036 ώστε να εκτελείται ανά 10' στην αιχμή δηλαδή +3 οχήματα. Συνολικά από οχήματα έχουμε σήμερα 622/815:13, 036: 6, 838/914: 4 δηλαδή σύνολο 23. Ενώ μ' αυτό που προτείνω θέλουμε 036: 9, 213: 4 και 838: 4 δηλαδή σύνολο 17 που σημαίνει εξοικονόμηση 6 οχημάτων με βελτίωση των συχνοτήτων.
054: Σπάσιμο στα δύο ένα τοπικό 054 Περισσός- Στ. Άνω Πατησίων και ένα 211 Μεταμόρφωση-Ακαδημία.
856: To ίδιο με το 054 αλλά εδώ ο κλάδος του Αιγάλεω μπορεί να εξυπηρετηθεί απ' το 750 με ενισχυση.
813: Κόψιμο και τροποποιήση 750.
Γ10, Γ12: Κόψιμο στην Αττική.
Β8, Β9, Γ9: Κόψιμο στα Άνω Πατήσια.
416/418: Συγχώνευση.
409/413: Κόψιμο 413 και επαναφορά του παλιού 409.
651: Κόψιμο


RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 7 - Nikolas A. - 05-11-2013

(05-11-2013, 07:05 PM)marios.ilioupoli Wrote: Όπως αναφερθηκε, το περασμένο Σάββατο δρομολογήθηκε το Citelis #9111 ( διαθέτει κατάλληλη υποδομή) στη Γ9, για την οποία ο ΟΑΣΑ σχεδιάζει τη μετατροπή της σε τροφοδοτική στο σταθμό Κάτω Πατησίων και την επέκταση της έως Ολυμπιακό Χωριό.

Δηλαδή, από "Χαλκοκονδύλη-Κ.Μύλο-Αχαρναί" να μετονομαστεί σε "Στ. Κ. Πατησίων-Αχαρναί-Ολ. Χωριό" π.χ.;
Ως Γ9 πάλι;


RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 7 - marios.ilioupoli - 05-11-2013

Το αν θα διατηρηθεί ή όχι ο αριθμός της γραμμής δεν το γνωρίζω, πάντως ο ΟΑΣΑ μελετά την αλλαγή που προανέφερα και, σύμφωνα με δημοσίευμα, υπάρχει και διαβούλευση με το Δήμο Αχαρνών.

Λογικά, θα έχει αφετηρία στο Ολυμπιακό Χωριό και θα είναι κυκλική. Γιατί δεν ξέρω αν υπάρχει χώρος στα Κάτω Πατήσια.


RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 7 - Nikolas A. - 05-11-2013

Διαβούλευση με τον Δήμο Αχαρνών για ποιό λόγο;
Τα Κάτω Πατήσια συνδέονται με τις Αχαρναίς και με το 735, που όμως ακολουθεί διαφορετική πορεία από το Γ9, όπως είναι σήμερα.
Η γραμμή 735 είναι κυκλική καθώς, όπως σωστά ανέφερες, δεν υπάρχει χώρος για παραμονή πέριξ του σταθμού. Ο σταθμός τερματισμού είναι πάνω στη γέφυρα στο σταθμό του Μετρό, και αμέσως στρίβει δεξιά στην Στρ. Καλλάρη και υπάρχει η στάση "αφετηρίας".


RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 7 - marios.ilioupoli - 05-11-2013

Η "διαβούλευση" (ουσιαστικά ενημέρωση της επιτροπής συγκοινωνιών του Δήμου ήταν) γίνεται για να ενημερωθούν οι φορείς των Αχαρνών για τις σχεδιαζόμενες μεταβολές, που θα αγγίξουν και τοπικές γραμμές του Δήμου, οι οποίες πιθανόν να επεκταθούν έως το ΣΚΑ.

Η οποία τροποποίηση του Γ9 δε θα γίνει για να συνδεθούν οι Αχαρνές με τα Κάτω Πατήσια, αλλά γιατί ο ΟΑΣΑ θέλει εναγωνίως να μειώσει το δίκτυο, μιας και την επόμενη χρόνια τα έσοδα θα είναι μειωμένα (κόβεται μέρος της κρατικής επιχορήγησης) και το ενδεχόμενο αύξησης της τιμής των εισιτηρίων, έχει αποκλειστεί.


RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 7 - Nikolas A. - 05-11-2013

(05-11-2013, 07:43 PM)marios.ilioupoli Wrote: Η οποία τροποποίηση του Γ9 δε θα γίνει για να συνδεθούν οι Αχαρνές με τα Κάτω Πατήσια, αλλά γιατί ο ΟΑΣΑ θέλει εναγωνίως να μειώσει το δίκτυο, μιας και την επόμενη χρόνια τα έσοδα θα είναι μειωμένα (κόβεται μέρος της κρατικής επιχορήγησης) και το ενδεχόμενο αύξησης της τιμής των εισιτηρίων, έχει αποκλειστεί.

Η παρατήρησή μου δεν είναι φυσικά επειδή θέλω να ενωθούν τα Κ. Πατήσια με τις Αχαρνές με δύο γραμμές αλλά για να δείξω ότι η επέκταση του Γ9, αν παραμείνει έτσι, θα είναι σωστή, ώστε να καλύψει και άλλες περιοχές απο εκεί που δεν έχουν άμεση πρόσβαση στο κέντρο, όπως Θρακομακεδόνες και Ολυμπιακό Χωριό.
Και η μόνη σωστή επιλογή να μειώσει το δίκτυο είναι να τερματίζει τις υπάρχουσες γραμμές σε σταθμούς Μετρό. Wink


RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 7 - marios.ilioupoli - 05-11-2013

Ειδικά όταν υπάρχουν κορμοί που διατρέχουν οδικούς άξονες οι οποίοι καλύπτονται συγκοινωνιακά και από άλλους κορμούς (το δίκτυο των ΜΣΤ δεν το συνυπολογίζω γιατί δεν είναι το ίδιο), εννοείται πως θα έπρεπε χθες να έχουν κοπεί ως τροφοδοτικές αυτές οι γραμμές.


RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 7 - mercedes elbo - 06-11-2013

(05-11-2013, 07:21 PM)nikolas86 Wrote: Δηλαδή, από "Χαλκοκονδύλη-Κ.Μύλο-Αχαρναί" να μετονομαστεί σε "Στ. Κ. Πατησίων-Αχαρναί-Ολ. Χωριό" π.χ.;
Ως Γ9 πάλι;

Λογικά εφόσον τοπικοποιηθεί θα πάρει τρίψηφιο νούμερο. Σώστή κίνηση είναι αν και θα έλεγα ότι καλύτερα είναι τα Άνω Πατήσια και από θέμα περιοχής αλλά και μικρότερης απόστασης.


RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 7 - Nikolas A. - 06-11-2013

(06-11-2013, 01:14 AM)mercedes elbo Wrote: Λογικά εφόσον τοπικοποιηθεί θα πάρει τρίψηφιο νούμερο. Σώστή κίνηση είναι αν και θα έλεγα ότι καλύτερα είναι τα Άνω Πατήσια και από θέμα περιοχής αλλά και μικρότερης απόστασης.

Από απόσταση ναι συμφωνώ αλλά από περιοχή τί εννοείς;


RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 7 - abc - 06-11-2013

(06-11-2013, 01:14 AM)mercedes elbo Wrote: Λογικά εφόσον τοπικοποιηθεί θα πάρει τρίψηφιο νούμερο. Σώστή κίνηση είναι αν και θα έλεγα ότι καλύτερα είναι τα Άνω Πατήσια και από θέμα περιοχής αλλά και μικρότερης απόστασης.

Πριν γίνει Γ9 είχε αριθμό 722.


RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 7 - mercedes elbo - 07-11-2013

(06-11-2013, 02:19 AM)nikolas86 Wrote: Από απόσταση ναι συμφωνώ αλλά από περιοχή τί εννοείς;

Η περιοχή γύρω απ' την Αχαρνών και κατ' επέκταση γύρω απ' τον σταθμό των Κάτω Πατησίων έχει αυξημένη εγκλήματικότητα. Γι' αυτό λέω τα Άνω Πατήσια.