Thread Rating:
- 11 Vote(s) - 2.73 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 0
|
AlexNik
Administrator
Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
|
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 0
Οι Δήμοι και Κοινότητες/Οικισμοί της Περιοχής Εξυπηρέτησης των Αστικών Συγκοινωνιών ομαδοποιούνται στους παρακάτω 11 Τομείς Αστικών Συγκοινωνιών, οι οποίοι χρησιμοποιούνται και για την αρίθμηση των κεντρικών, διαδημοτικών και τοπικών λεωφορειακών γραμμών (οι γραμμές-κορμοί έχουν δική τους αρίθμηση):
Τομέας 0 : ΑΘΗΝΑ
Τομέας 1 : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ, ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ, ΑΛΙΜΟΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΓΛΥΦΑΔΑ, ΒΟΥΛΑ, ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ, ΒΑΡΗ
Τομέας 2 : ΔΑΦΝΗ, ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ, ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΥΜΗΤΤΟΣ, ΒΥΡΩΝΑΣ, ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ, ΖΩΓΡΑΦΟΥ
Τομέας 3 : ΓΕΡΑΚΑΣ, ΑΝΘΟΥΣΑ, ΓΛΥΚΑ ΝΕΡΑ, ΠΑΛΛΗΝΗ, ΣΠΑΤΑ, ΠΑΙΑΝΙΑ, ΚΟΡΩΠΙ, ΑΡΤΕΜΙΔΑ, ΣΑΡΩΝΙΔΑ
Τομέας 4 : ΠΑΠΑΓΟΣ, ΧΟΛΑΡΓΟΣ, ΝΕΟ ΨΥΧΙΚΟ, ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΧΑΛΑΝΔΡΙ, ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ, ΠΕΝΤΕΛΗ, ΝΕΑ ΠΕΝΤΕΛΗ, ΜΑΡΟΥΣΙ
Τομέας 5 : ΠΕΥΚΗ, ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ, ΜΕΛΙΣΣΙΑ, ΚΗΦΙΣΙΑ, ΝΕΑ ΕΡΥΘΡΑΙΑ, ΕΚΑΛΗ, ΑΝΟΙΞΗ, ΔΡΟΣΙΑ, ΔΙΟΝΥΣΟΣ, ΜΠΑΛΑ, ΣΤΑΜΑΤΑ, ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ, ΚΡΥΟΝΕΡΙ, ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗ, ΜΑΡΟΥΣΙ
Τομέας 6 : ΨΥΧΙΚΟ, ΦΙΛΟΘΕΗ, ΓΑΛΑΤΣΙ, ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ, ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ, ΝΕΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ, ΜΑΡΟΥΣΙ, ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ, ΝΕΑ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑ
Τομέας 7 : ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ, ΝΕΑ ΛΙΟΣΙΑ, ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ, ΚΑΜΑΤΕΡΟ, ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ, ΑΧΑΡΝΑΙ, ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ, ΖΕΦΥΡΙ, ΦΥΛΗ
Τομέας 8 : ΧΑΙΔΑΡΙ, ΑΙΓΑΛΕΩ, ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ, ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ, ΝΙΚΑΙΑ, ΤΑΥΡΟΣ, ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ, ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ, ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ, ΠΕΡΑΜΑ, ΜΑΝΔΡΑ, ΜΑΓΟΥΛΑ, ΕΛΕΥΣΙΝΑ, ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ
Τομέας 9 : ΚΑΛΛΙΘΕΑ, ΜΟΣΧΑΤΟ, ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Για παράδειγμα, μία γραμμή, που ο αριθμός της αρχίζει με το νούμερο 1 (π.χ. 101), έχει ως προορισμό τα νότια προάστια (τομέας 1).
(This post was last modified: 29-11-2009, 06:55 PM by AlexNik.)
|
|
29-11-2009, 06:19 PM |
|
Citaro
Honorary member
Posts: 202
Joined: 13-11-2009
|
Το κέντρο της Αθήνας διατρέχεται από τις εξής "διακεντρικές" γραμμές (διερχόμενες χωρίς αφετηρία/τέρμα μέσα στο κέντρο) :
ΗΛΠΑΠ: 1, 2, 3, 4, 5, 11, 13, 15
ΕΘΕΛ: 022, 024, 035, 054, 057, 224, 227, 608, 622, 732, 813, 815, 856.
Οι βασικοί άξονες είναι οι εξής (στην παρένθεση η συχνότητα/ώρα σε αιχμή):
Από Πατησίων προς Συγγρού/Κουκάκι 5, 15 (10/ώρα)
Από Μεταξουργείο προς Αμαλίας 1, 057 (8/ώρα)
Από Πατησίων προς Παγκράτι 2, 4, 11 (18/ώρα)
Από Βασ. Σοφίας προς Πατησίων 3, 13, 054, 608, 622 (27/ώρα)
Από Λιοσίων προς κέντρο 024, 732 (12/ώρα)
Από Βουλιαγμένης προς Κέντρο 057, 856, 227 (13/ώρα)
Οι συνδέσεις αυτές είναι απαραίτητες, παρά την ολοκλήρωση (προς το παρόν) των ΜΣΤ μέσα στην Αθήνα, καθώς καλύπτουν επιμέρους διαδρομές που είναι χρονοβόρες με το Μετρό πχ Βασ. Σοφίας προς Πολυτεχνείο, Μετς προς κέντρο κλπ.
Όμως, ορισμένες γραμμές από αυτές κυκλοφορούν όλη τη μέρα με λίγους επιβάτες μέσα στο κέντρο, πχ το 1, 024, 057, 856, ενώ άλλες εχουν μεγάλη ζήτηση (όλες του άξονα Βασ. Σοφίας/Αμαλίας-Πατησίων, το 813 και το 224).
Κατά τη γνώμη μου, το γεγονός αυτό δεν είναι τυχαίο. Τα 024, 057 και 856 έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό : Τόσο από δυτικά, όσο και προς ανατολικά, βρίσκουν την ίδια γραμμή μετρό (2), δηλ. πηγαίνουν σχεδόν παράλληλα. Κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει φερ' ειπείν με τη Βασ. Σοφίας, γιατί στον Ευαγγελισμό βρίσκουν τη γραμμή 3, και στην άλλη πλευρά του κέντρου βρίσκουν ή τη γραμμή 2, ή τον ΗΣΑΠ.
Άρα, το συμπέρασμα είναι ότι οι διακεντρικές γραμμές που έχουν μεγάλο φόρτο μέσα στο κέντρο της Αθήνας είναι αυτές που διαδοχικά συναντούν δύο γραμμές μετρό, κάτι που σημαίνει ότι ο επιβάτης που χρησιμοποιεί τις γραμμές αυτές, παρ' ότι μποτιλιαρίζεται, εν τούτοις τις προτιμάει γιατί γλιτώνει τις κουραστικές και χρονοβόρες αλλαγές μεταξύ δύο γραμμών στο μετρό.
Ενώ στις γραμμές 1, 024, 057, 856 είτε από ανατολικά, είτε από δυτικά ερχόμενος, συμφέρει να κάνει ο επιβάτης μια μόνο μετεπιβίβαση στη γραμμή 2 του μετρό και να φτάσει γρήγορα στην άλλη άκρη του κέντρου της Αθήνας.
Συνεπώς, πρέπει να εξεταστούν ως προς τη χρησιμότητά τους οι διακεντρικές διαδρομές με τα μισοάδεια λεωφορεία των γραμμών 024, 057 και 856, και να ισχυροποιηθούν οι διακεντρικές συνδέσεις που εξοικονομούν δύο μετεπιβιβάσεις μετρό.
Πάμε τώρα:
024 Από Λιοσίων υπάρχει το 732, που εξασφαλίζει διακεντρική σύνδεση μέχρι το Σύνταγμα (Βουλή). Η περιοχή γύρω από τη Φραντζή (Θεοδ. Βρεσθένης/Κασομούλη κλπ) δίνει πλεον ελάχιστους επιβάτες, λόγω τράμ και μετρό.
057 Από Σεπόλια μέχρι Στ. Λαρίσης έχει καλώς. Από Μεταξουργείο και μέχρι Αγ. Ιωάννη ακριβώς παράλληλα με το μετρό - εξ ου και με 10-15 επιβάτες το πολύ στο κομμάτι αυτό. Μετά τον Αγ. Ιωαννη κάνει τοπική διαδρομή Δάφνης και έχει χρησιμότητα.
856 Στην Ιερά Οδό, αν και παράλληλο με τη γραμμή 3, θα φανεί χρήσιμο μόλις κοπεί η σαβούρα (ΑΒ17, 839, 851, 812). Από Ομόνοια μέχρι Αγ. Ιωάννη και αυτό παράλληλα με τη γραμμή 2 του μετρό και με το 057.
ΠΡΟΤΑΣΗ
Το 024 κόβεται από Λιοσίων στο Στ. Λαρίσης (αφετηρία) και επιστροφή για Αγ. Αναργύρους.
Το 057 παραμένει από Σεπόλια μέχρι Φιλελλήνων όπως είναι, όμως μετά αναλαμβάνει α) τον τμήμα Θεοδ. Βρεσθένης του 024, β) το τοπικό της Δάφνης. Δηλ. θα γίνει μια παράλληλη μεν γραμμή του μετρό, αλλά με τελείως εξειδικευμένη εξυπηρέτηση (3 τοπικά σε ένα)
Το 856 θα παραμείνει ώς έχει, γιατί θα κληθεί να μείνει το μόνο υπέργειο μέσο στην Ιερά Οδό (μαζί με το 813) και συμπληρωματικά στην αρχή της Βουλιαγμένης, όπου η πρότασή μου είναι να μείνουν μόνο το Α3, το 206 και το 856.
Με το σχέδιο αυτό, εξοικονομούνται 3-4 οχήματα που γυροβολάνε σαν την άδικη κατάρα άδεια και λυπημένα!
(This post was last modified: 08-03-2010, 01:28 AM by Citaro.)
|
|
08-03-2010, 01:25 AM |
|
abc
Εγγεγραμμένος
Posts: 412
Joined: 13-10-2009
|
RE:
(08-03-2010, 01:25 AM)Citaro Wrote: Το κέντρο της Αθήνας διατρέχεται από τις εξής "διακεντρικές" γραμμές (διερχόμενες χωρίς αφετηρία/τέρμα μέσα στο κέντρο) :
ΗΛΠΑΠ: 1, 2, 3, 4, 5, 11, 13, 15
ΕΘΕΛ: 022, 024, 035, 054, 057, 224, 227, 608, 622, 732, 813, 815, 856. Στις διακεντρικές θα πρόσθετα και τις 10 και 550 πολύ σημαντικές γραμμές για τον άξονα Κηφισίας/Βασ.Σοφίας.
|
|
08-03-2010, 01:45 AM |
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 0
Όντως αν και περνάνε "ξώφαλτσα" το κέντρο είναι σημαντικές γραμμές. Βεβαίως με την ίδια λογική θα μπορούσαμε να θεωρήσουμε διακεντρικό και το 14 που πάλι περνά από τα όρια του κέντρου (Λεωφ. Αλεξάνδρας).
Οι προτάσεις του Citaro με βρίσκουν σύμφωνο, μόνο που θα πρόσθετα ότι το 724 που πλέον γίνεται τροφοδοτική γραμμή μπορεί να επεκταθεί λίγο βορειότερα προς την Ανάκασα για να έχει κοινή αφετηρία με το 720 και το Γ10 (που κατ' εμένα θα έπρεπε να καταργηθεί με 2 πλέον γραμμές να τροφοδοτούν το Μετρό από Αγ. Αναργύρους, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία...).
|
|
08-03-2010, 11:04 AM |
|
Giannis
Honorary member
Posts: 179
Joined: 12-10-2009
|
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 0
(08-03-2010, 11:04 AM)panos81 Wrote: Οι προτάσεις του Citaro με βρίσκουν σύμφωνο, μόνο που θα πρόσθετα ότι το 724 που πλέον γίνεται τροφοδοτική γραμμή μπορεί να επεκταθεί λίγο βορειότερα προς την Ανάκασα για να έχει κοινή αφετηρία με το 720 και το Γ10 (που κατ' εμένα θα έπρεπε να καταργηθεί με 2 πλέον γραμμές να τροφοδοτούν το Μετρό από Αγ. Αναργύρους, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία...).
Πάνο εννοείς το 024, το 724 είναι λίγο μακριά.
Το θέμα των γραμμών των Αγίων θέλει ψάξιμο και σχετίζεται με το πότε θα ανοίξουν οι σταθμοί του προαστιακού "Άγιοι Ανάργυροι" (και με τι συχνότητα θα περνούν τα τρένα) και "Αχαρναί" (η τελευταία βρίσκεται στην μονή γραμμή Άνω Λιοσίων-Αεροδρομίου, στην οδό Φιλαδελφείας απ' όπου περνά το Γ9). Όχι βέβαια ότι δεν μπορούν να γίνουν και τώρα αλλαγές. Περισσότερα προσεχώς στο ανάλογο τόπικ.
|
|
08-03-2010, 01:24 PM |
|
Citaro
Honorary member
Posts: 202
Joined: 13-11-2009
|
RE:
(08-03-2010, 01:45 AM)abc Wrote: Στις διακεντρικές θα πρόσθετα και τις 10 και 550 πολύ σημαντικές γραμμές για τον άξονα Κηφισίας/Βασ.Σοφίας.
Σωστά τις προσθέτεις, αλλά στην προκειμένη με "κέντρο" εννοώ Ακαδημίας, Σταδίου, Πανεπιστημίου, Σόλωνος, Ομόνοια, Σύνταγμα, Πειραιώς, Πατησίων.
Ο κλάδος της Βασ. Κωνσαντίνου είναι περιοχή "Μετς" - "Πολεμικό Μουσείο" - "Κάραβελ" και δεν συμπεριλαμβάνεται στην κλασική έννοια του πολύ κέντρου της Αθήνας.
|
|
08-03-2010, 11:15 PM |
|
abc
Εγγεγραμμένος
Posts: 412
Joined: 13-10-2009
|
RE:
(08-03-2010, 11:15 PM)Citaro Wrote: Σωστά τις προσθέτεις, αλλά στην προκειμένη με "κέντρο" εννοώ Ακαδημίας, Σταδίου, Πανεπιστημίου, Σόλωνος, Ομόνοια, Σύνταγμα, Πειραιώς, Πατησίων.
Ο κλάδος της Βασ. Κωνσαντίνου είναι περιοχή "Μετς" - "Πολεμικό Μουσείο" - "Κάραβελ" και δεν συμπεριλαμβάνεται στην κλασική έννοια του πολύ κέντρου της Αθήνας.
Με τον ορισμό που δίνεις πρέπει να προσθέσεις και τις 7, 8, 025, 026, 027, 060, 200, Ε6.
|
|
09-03-2010, 12:04 AM |
|
Citaro
Honorary member
Posts: 202
Joined: 13-11-2009
|
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 0
Θα έρθω και σε αυτά. Δεν έχουμε thread για ανακατανομή των τρόλλευ, ας το γράψω εδω:
Τα 7 και 8 κάνουν άσκοπες βόλτες στο κομμάτι από Αμπελοκήπους μέχρι Βασ. Σοφίας/Σύνταγμα. Θα ήταν προτιμότερο να ενωθούν και να κάνουν την εξής διαδρομή:
ΑΦΕΤΗΡΙΑ/ΤΕΡΜΑ εκεί που είναι το 7 σήμερα, εν συνεχεία αναστροφή Μεσογείων-Φειδιππίδου-Αλεξάνδρας, συνέχεια Αλεξάνδρας - αριστ. Πατησίων - αριστ. Χαλκοκονδύλη, συνέχεια Ακαδημίας , αναστροφή Ιπποκράτους - Πανεπιστημίου - δεξ. Πατησίων - δεξ . Αλεξάνδρας. Να εξυπηρετούν δηλ. το κομμάτι που έχει κίνηση επιβατική, και όχι το τμήμα της Βασ. Σοφίας που καλύπτεται πλήρως με τα 3/13 και το μετρό.
Το Ε6 είναι απορίας άξιον γιατί υπάρχει στο χάρτη ακόμη. Το 200 όπως και το 100 και το 060 είναι τα "εσωτερικά" λεωφορεία του κέντρου. Ειδικά το 100 αργοπεθαίνει όμως , καθώς ούτε η "αγορά" υπάρχει πλέον, ούτε υπάρχει καμια δραστηριότητα πίσω από την Ομόνοια (πλην εγκληματιών).
|
|
09-03-2010, 07:24 PM |
|
ELBO O405GN
Made in Greece
Posts: 355
Joined: 20-11-2009
|
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 0
Επειδή η κατάσταση στο κέντρο έχει παραγίνει (ναρκωτικά, ληστείες κλπ), επειδή η Ζήνωνος και η ευρύτερη αυτής περιοχή έχει καταντήσει απελπισία και δεν παλεύεται, μήπως θα έπρεπε το 051 που το χρησιμοποιούν και τουρίστες για τα ΚΤΕΛ, να αλλάξει αφετηρία; Μπορεί να τερματίζει έξωθεν σταθμού Λαρίσης (σύνδεση με τρένα) παρέα με Α/Β15 ή να τερματίζει παρέα με το Α5 στην Ακαδημίας και κατεβαίνοντας από Σίνα-Πανεπιστημίου να πηγαίνει ΚΤΕΛ.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση
Επαναφορά εδώ και τώρα κομμένων δρομολογίων του ΟΣΕ (ιδίως στην Πελοπόννησο).
30 Ιανουαρίου εορτάζουμε τον άγιο Ρέππα, προστάτη των ΚΤΕΛ και των αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο.
|
|
26-07-2011, 10:03 PM |
|
argymeg
Εγγεγραμμένος
Posts: 44
Joined: 05-02-2011
|
[split] Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Ξέρει κανείς γιατί παίζουν την κολοκυθιά με την αφετηρία του 051;
|
|
24-08-2011, 03:29 AM |
|
Citaro
Honorary member
Posts: 202
Joined: 13-11-2009
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Ο,τι θέλεις! Το καλύτερο βέβαια (αφού δεν τη συνενώνουν με καμιά άλλη) θα ήταν να την ανεβάσουν στην Ακαδημία (Δεληγιώργη - Ομόνοια - Σταδίου - Εδουάρδου Λώ ΑΦΕΤΗΡΙΑ - Παν/μίου - Ομόνοια - Αγ. Κωνσταντίνου). Εκεί θα είχε άμεση ανταπόκριση με ένα σωρό γραμμές λεωφορείων και τρόλλευ, απαλλάσσοντας συνάμα το επιβατικό κοινό από τα ανέβα - κατέβα στο Μετρό με βαλίτσες και μπαγκάζια.
|
|
24-08-2011, 11:01 AM |
|
AlexNik
Administrator
Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(24-08-2011, 11:01 AM)Citaro Wrote: Ο,τι θέλεις! Το καλύτερο βέβαια (αφού δεν τη συνενώνουν με καμιά άλλη) θα ήταν να την ανεβάσουν στην Ακαδημία (Δεληγιώργη - Ομόνοια - Σταδίου - Εδουάρδου Λώ ΑΦΕΤΗΡΙΑ - Παν/μίου - Ομόνοια - Αγ. Κωνσταντίνου). Εκεί θα είχε άμεση ανταπόκριση με ένα σωρό γραμμές λεωφορείων και τρόλλευ, απαλλάσσοντας συνάμα το επιβατικό κοινό από τα ανέβα - κατέβα στο Μετρό με βαλίτσες και μπαγκάζια.
Είναι καλή η λύση που λες, αλλά η λύση που προτείνω έχει δύο πλεονεκτήματα ιδιαίτερα ισχυρά: Δεν μπαίνει σε δρόμους που μποτιλιάρονται, γλυτώνει δηλαδή το πέρασμα μέσα απο το κέντρο της Αθήνας και ενώνει τους δύο μεγάλους σταθμούς υπεραστικών μέσων μεταφοράς με το Μετρό. Άσε, δε, που δίνει εναλλακτική μετακίνηση του τουρίστα προς το Αεροδρόμιο με τον Προαστιακό (λέμε τώρα) ή είναι λύση για τον ταξιδιώτη που χάνει τον προαστιακό και θέλει να μετακινηθεί προς Κόρινθο.
Η γραμμή που εξυπρετεί ένα τόσο κρίσιμο κομμάτι του κόσμου θεωρώ πως δεν θα έπρεπε να μποτιλιάρεται με τίποτα, γιατί μετά η δρομολόγηση πηγαίνει περίπατο και δημιουργούνται κενά. Άσε, δε, που ελευθερώνεται και ο χώρος με τις αφετηρίες στη Ζήνωνος για να ανασάνουν τα λεωφορεία εκεί.
Ουσιαστικά η διαδρομή που προτείνω είναι αυτή που φαίνεται με το πράσινο, ενώ η παλιά με το κόκκινο.
Κύκλος νέας διαδρομής 7491 μέτρα, παλιάς 7442 μέτρα. Νέα διαδρομή: σύνδεση με δύο σταθμούς μετρό, εύκολα προσβάσιμη περιοχή όλες τις ώρες και ταυτόχρονη σύνδεση με Υπεραστικό δίκτυο ΟΣΕ. Φυσικά σε μεγάλο μέρος διατηρείται η ίδια, με αποτέλεσμα να αλλάζει ελάχιστα και η περιοχή εξυπηρέτησης.
<iframe width="700" height="350" frameborder="0" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0" src="http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=el&geocode=&q=http:%2F%2Fleoforeia.gr%2Fcmaniac%2F051.kml&aq=&sll=37.992201,23.708929&sspn=0.013359,0.027595&vpsrc=0&ie=UTF8&t=h&ll=37.99068,23.71339&spn=0.014015,0.028546&output=embed"></iframe><br /><small><a href="http://maps.google.com/maps?f=q&source=embed&hl=el&geocode=&q=http:%2F%2Fleoforeia.gr%2Fcmaniac%2F051.kml&aq=&sll=37.992201,23.708929&sspn=0.013359,0.027595&vpsrc=0&ie=UTF8&t=h&ll=37.99068,23.71339&spn=0.014015,0.028546" style="color:#0000FF;text-align:left">Προβολή μεγαλύτερου χάρτη</a></small>
(This post was last modified: 31-08-2011, 11:45 PM by AlexNik.)
|
|
31-08-2011, 10:26 PM |
|
ELBO O405GN
Made in Greece
Posts: 355
Joined: 20-11-2009
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(24-08-2011, 09:40 AM)Cmaniac Wrote: Μια ζωή μπρος-πίσω την πάνε, τώρα θα αλλάξει;
Αντί να διαμορφώσουν έναν χώρο στο σταθμό Λαρίσης που έχει και Μετρό, την κάνουν βόλτες στο χειρότερο σημείο της Αθήνας. Θέλω να συντάξω επιστολή προς τον ΟΑΣΑ για το συγκεκριμένο ζήτημα και φυσικά πρέπει να μαζέψω κάποιες υπογραφές. Είστε διατεθειμένοι;
Και γώ θα υπογράψω. Όποτε χρειάστηκε τα τελευταία χρόνια να χρησιμοποιήσω το 051, λόγω της υποβάθμισης της περιοχής, έβγαινα με ΜΕΤΡΟ στο Μεταξουργείο και επιβιβαζόμουν στην στάση επί της Λένορμαν. Το ίδιο έκανα και στην επιστροφή. Είναι ντροπή η αφετηρία επί της Ζήνωνος.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση
Επαναφορά εδώ και τώρα κομμένων δρομολογίων του ΟΣΕ (ιδίως στην Πελοπόννησο).
30 Ιανουαρίου εορτάζουμε τον άγιο Ρέππα, προστάτη των ΚΤΕΛ και των αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο.
|
|
10-09-2011, 08:31 PM |
|
mercedes1988
Εγγεγραμμένος
Posts: 23
Joined: 26-12-2011
|
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 0
Προτείνω το 051 να πηγαίνει στον σταθμό του Ελαιώνα και για τις γειτονιές της Ακ.Πλάτωνος να πηγαίνει το 057. Δηλαδή, 057: ΛΟΦΟΣ ΣΚΟΥΖΕ -ΣΤ.ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟΥ-ΑΚ.ΠΛΑΤΩΝΟΣ, ώστε το 057 να μην πηγαίνει Ομόνοια.
|
|
30-12-2011, 11:05 PM |
|
mercedes1988
Εγγεγραμμένος
Posts: 23
Joined: 26-12-2011
|
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 0
Για τον άξονα της Λιοσίων έχω μια πρόταση.Όσα λεωφορεία είναι 18μετρα να πηγαίνουν στο Σταθμό Λαρίσης και όσα είναι 12μετρα να τερματίζουν στην Αττική και το 732 στο δρομολόγιο προς κέντρο και Βύρωνα στα Σεπόλια να στρίβει Αγ. Μελετίου και μετά Λιοσίων ώστε να κάνει στάση στην Αττική.Οι περισσότεροι επιβάτες κατεβαίνουν Αττική,αυτοί που θα συνεχίζουν για Πλ.Βάθη από Αττική θα επιβιβάζονται στο 732.Με τον άξονα της Αχαρνών τι προτείνετε; Το Α9/Β9/Γ9 να πηγαίνουν στον Αγ.Ελευθέριο στο τέρμα του 703 και όποιος θέλει να συνεχίζει στην Αχαρνών να συνεχίζει με το 6 ή όπως είναι;Αυτές οι γραμμές καταλήγουν στην υποβαθμισμένη πλατεία Βάθη.
|
|
19-01-2012, 01:30 AM |
|
Giannis
Honorary member
Posts: 179
Joined: 12-10-2009
|
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 0
(19-01-2012, 01:30 AM)mercedes1988 Wrote: Με τον άξονα της Αχαρνών τι προτείνετε; Το Α9/Β9/Γ9 να πηγαίνουν στον Αγ.Ελευθέριο στο τέρμα του 703 και όποιος θέλει να συνεχίζει στην Αχαρνών να συνεχίζει με το 6 ή όπως είναι;Αυτές οι γραμμές καταλήγουν στην υποβαθμισμένη πλατεία Βάθη.
Το Α9 δεν υπάρχει πλέον. Δεν συμφωνώ με το κόψιμο των κορμών της Αχαρνών στον Αγ. Ελευθέριο. Από τα Κάτω Πατήσια και κάτω τα λεωφορεία γεμίζουν ασφυκτικά, οπότε το 6 μόνο του δεν μπορεί να σηκώσει όλο το βάρος της Αχαρνών. Καλύτερα να μείνουν ως έχουν οι γραμμές της. Αυτό που σίγουρα χρειάζεται η Αχαρνών πάντως είναι καλύτερος συντονισμός των γραμμών της, ώστε να μην περνούν όλα τα λεωφορεία μαζί.
|
|
19-01-2012, 10:39 AM |
|
mercedes elbo
Contributor
Posts: 359
Joined: 05-08-2010
|
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 0
(19-01-2012, 01:30 AM)mercedes1988 Wrote: Για τον άξονα της Λιοσίων έχω μια πρόταση.Όσα λεωφορεία είναι 18μετρα να πηγαίνουν στο Σταθμό Λαρίσης και όσα είναι 12μετρα να τερματίζουν στην Αττική και το 732 στο δρομολόγιο προς κέντρο και Βύρωνα στα Σεπόλια να στρίβει Αγ. Μελετίου και μετά Λιοσίων ώστε να κάνει στάση στην Αττική.Οι περισσότεροι επιβάτες κατεβαίνουν Αττική,αυτοί που θα συνεχίζουν για Πλ.Βάθη από Αττική θα επιβιβάζονται στο 732.Με τον άξονα της Αχαρνών τι προτείνετε; Το Α9/Β9/Γ9 να πηγαίνουν στον Αγ.Ελευθέριο στο τέρμα του 703 και όποιος θέλει να συνεχίζει στην Αχαρνών να συνεχίζει με το 6 ή όπως είναι;Αυτές οι γραμμές καταλήγουν στην υποβαθμισμένη πλατεία Βάθη.
Γενικά πολλές αφετηρίες στο κέντρο έχουν πρόβλημα λόγω υποβάθμισης των περιοχών.
Κατα τη γνώμη μου τα Α10/Β10 και Α11/Β11 πρεπει να πάνε στη Μάρνη παρέα με τα Β12 και Γ12 επειδή είναι κάπως καλύτερη η περιοχή και υπάρχει ανταπόκριση μ'ενα σωρό λεωφοριακές γραμμές και τρόλλεϋ.
Το 051 μπορεί να πάει Ακαδημία ή να συνενοθεί.
Το Α13 καλύτερα να κοπεί στον Αγιο Αντώνιο και να ενισχυθεί το 12.
Τα Α16/Β16/Γ16 και 836 μπορούν να πάνε Στ. Λαρίσης.
Tώρα τα Β9 και Γ9 δεν ξέρω που θα μπορούσαν να πάνε στο κέντρο. Ίσως το βράδυ καλό θα ήταν να πηγαίνουν στην Ιποκράττους μαζί με το 6.
|
|
24-01-2012, 01:19 AM |
|
abc
Εγγεγραμμένος
Posts: 412
Joined: 13-10-2009
|
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 0
(24-01-2012, 01:19 AM)mercedes elbo Wrote: Γενικά πολλές αφετηρίες στο κέντρο έχουν πρόβλημα λόγω υποβάθμισης των περιοχών. Δηλαδή η πρόταση σου στην υποβάθμιση αυτώ των περιοχών (λόγω κυρίως της εγκατάληψης τους από την αστυνομία) είναι η περεταίρω εγκατάληψη, αυτή την φορά από τις ΟΣΥ;
|
|
24-01-2012, 12:31 PM |
|
mercedes elbo
Contributor
Posts: 359
Joined: 05-08-2010
|
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 0
(24-01-2012, 12:31 PM)abc Wrote: Δηλαδή η πρόταση σου στην υποβάθμιση αυτώ των περιοχών (λόγω κυρίως της εγκατάληψης τους από την αστυνομία) είναι η περεταίρω εγκατάληψη, αυτή την φορά από τις ΟΣΥ;
Δεν κατάλαβες ακριβώς τι εννούσα. Σ' όλες τις περιπτώσεις εκτός απ' το Α13 εννούσα μεταφορά των αφετηριών και όχι να πάψουν να διέρχονται απ' αυτές τις περιοχές.
|
|
24-01-2012, 03:19 PM |
|
Possibly Related Threads… |
Thread |
Author |
Replies |
Views |
Last Post |
|
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Κορμοί / Express |
Citaro |
86 |
70.872 |
10-12-2014, 05:01 PM
Last Post: Nikolas A.
|
|
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 1 |
AlexNik |
16 |
12.438 |
27-11-2013, 04:02 PM
Last Post: Nikolas A.
|
|
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 2 |
AlexNik |
57 |
35.983 |
16-11-2013, 07:30 PM
Last Post: Nikolas A.
|
|
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 6 |
AlexNik |
14 |
12.583 |
16-11-2013, 03:48 PM
Last Post: Nikolas A.
|
|
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 7 |
AlexNik |
20 |
14.765 |
07-11-2013, 01:31 AM
Last Post: Nikolas A.
|
|
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΗΛΠΑΠ |
nikos1991 |
2 |
4.018 |
07-06-2013, 09:36 PM
Last Post: Paul
|
|
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 5 |
AlexNik |
21 |
15.942 |
05-10-2011, 01:00 PM
Last Post: cmegas
|
|
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 8 |
AlexNik |
5 |
6.153 |
17-12-2010, 08:16 PM
Last Post: Citaro
|
|
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 3 |
AlexNik |
11 |
11.260 |
02-10-2010, 04:10 PM
Last Post: maledictus
|
|
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 4 |
AlexNik |
10 |
8.138 |
07-02-2010, 02:31 PM
Last Post: ELBO O405GN
|
Users browsing this thread: 2 Guest(s)
|