Thread Rating:
- 3 Vote(s) - 2.67 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα
|
marios.ilioupoli
Εγγεγραμμένος
Posts: 216
Joined: 21-02-2012
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα
Χθες το βράδυ επιβιβάστηκα στο Τράμ στη στάση "ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ". Πριν επιβιβαστώ δοκίμασα να βγάλω εισιτήριο, αλλά ο ένας αυτόματος πωλητής είχε ένδειξη "ΕΚΤΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ" στην οθόνη και στον άλλο η σχισμή που μπαίνουν τα κέρματα ήταν φραγμένη και το μηχάνημα δε δεχόταν χαρτονομίσματα!
Αποτέλεσμα = ΕΠΙΒΙΒΑΣΗ ΣΕ ΤΡΑΜ ΧΩΡΙΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ (υπ' ευθύνη της ΣΤΑ.ΣΥ.)
Αποβιβάστηκα στη στάση "ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΤΡΑΚΗ" όπου και εκεί προσπάθησαν να βγάλω εισιτήριο για να συνεχίσω τη διαδρομή μου με λεωφορείο, αλλά ξανά απέτυχα! Στο ένα μηχάνημα η οθόνη ήταν απενεργοποιημένη και στο άλλο και πάλι η σχισμή των κερμάτων ήταν φραγμένη και ούτε αυτό δε δεχόταν χαρτονομίσματα.
Αποτέλεσμα = ΕΠΙΒΙΒΑΣΗ ΣΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ (υπ' ευθύνη της ΣΤΑ.ΣΥ.)
Η εισιτηριοδιαφυγή, λοιπόν, δεν προκαλείται μόνο με ευθύνη των επιβατών, αλλά και με υπαιτιότητα των εταιρειών, μιας και αφενός δεν έχουν φροντίσει περίπτερα και καταστήματα ψιλικών να διαθέτουν εισιτήρια και αφετέρου δε μεριμνούν για τη λειτουργία και των αυτόματων πωλητών εισιτηρίων.
Εγώ άραγε αν έπαιρνα πρόστιμο θα είχα καμία κάλυψη για να το γλιτώσω ή εξαιτίας της ανευθυνότητας της ΣΤΑ.ΣΥ. θα το χρεωνόμουν;
|
|
13-07-2012, 04:34 PM |
|
Messages In This Thread |
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα - by marios.ilioupoli - 13-07-2012, 04:34 PM
|
Users browsing this thread: 6 Guest(s)
|