Thread Rating:
- 5 Vote(s) - 2.6 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
ΕΛΒΟ C97.405N (1997-1999)
|
Citaro
Honorary member
Posts: 202
Joined: 13-11-2009
|
RE: Mercedes O405N Ε.Λ.Β.Ο. C.97
(23-04-2011, 01:37 AM)Vasilis21 Wrote: μετα τα Ν1,τα καλυτερα κατα την γνωμη μου
Θα μπορούσαν να είναι τα καλύτερα, αν συνέτρεχαν δύο παράμετροι :
α) Καλύτερη ποιότητα κατασκευής και όχι προχειροδουλειές τύπου ΕΛΒΟ
β) Χρησιμοποίησή τους από οποιονδήποτε οργανισμό ανά γής εκτός από την ΕΘΕΛ!
Πράγματι, αφού έχουν σασί και κινητήρα δοκιμασμένης γερμανικής τεχνολογίας, είναι εξαιρετικά στην οδική συμπεριφορά και στην απόδοσή τους. Επίσης έχουν πολύ καλή εσωτερική διαρρύθμιση και χωράνε πολύ πράμα (μπαγκάζια και κόσμο), είναι δηλαδή ιδανικά για γραμμές - κόλαση τύπου 051. ΟΜΩΣ : Το αμάξωμα ήταν εξ αρχής για κλάματα - ειδικά σήμερα μετά από 12 χρόνια, όσα δεν έχουν μπεί για σουλούπωμα είναι στο ίδιο χάλι με τους αείμνηστους Ίκαρους : τελείως σάπια (θόλοι, απολήξεις) και μαντεύω ότι οι κολώνες είναι κομμένες σε αρκετά οχήματα.
Επίσης, τραγική είναι η μόνωσή τους. Τα παράθυρα δεν ασφαλίζουν, δεν μονώνουν, δεν είναι φιμέ, τα Α/C τα 'χουν φτύσει εδώ και χρόνια και γενικά είναι μαρτύριο για τον επιβάτη και το χειμώνα (μπάζουν νερά και αέρα) και το καλοκαίρι (φούρνος μικροκυμάτων).
Αναγκαστικά όμως φαίνεται ότι τα οχήματα αυτά πρέπει να βγάλουν τουλάχιστον άλλα 6-7 χρόνια, καθώς έτσι όπως πάνε τα οικονομικά, δεν ξαναβλέπω προμήθεια λεωφορείων στον ορίζοντα (Αν είναι βέβαια να ξαναπάρουμε Solaris, καλύτερα τα ΕΛΒΟ μας)
(This post was last modified: 03-10-2011, 10:30 AM by Citaro.)
|
|
03-10-2011, 10:27 AM |
|
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
|