ΕΛΒΟ C97.405N (1997-1999) - Printable Version +- Forum (https://mesametaforas.gr/forum) +-- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=41) +--- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες Αθηνών (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=13) +---- Forum: Οδικές Συγκοινωνίες (Ο.ΣΥ.) (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=14) +----- Forum: Ο.ΣΥ. - Τροχαίο Υλικό / Υποδομές (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=27) +----- Thread: ΕΛΒΟ C97.405N (1997-1999) (/showthread.php?tid=2509) |
ΕΛΒΟ C97.405N (1997-1999) - mercedes elbo - 22-04-2011 ΤΥΠΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ: Mercedes O405N ΕΛ.Β.Ο. C97 ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ : Ελλάδα ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ : 2000 ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ : 190 ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ : YΜΙ-1540 έως ΥΜΙ-1729 ΕΚΤΟΣ ΔΥΝΑΜΗΣ τα οχήματα: 540, 543, 545, 549, 568, 571, 572, 573, 577, 580, 584, 585, 589, 601, 605, 607, 608, 609, 610, 619, 623, 624, 628, 631, 637, 638, 649, 652, 653, 669, 670, 684, 686, 702, 704, 708, 714 και 716. ΕΚΤΟΣ ΑΡΙΘΜΗΣΗΣ (Αλλαγές Αρ. Κυκλοφορίας) 676 - YNN-9944 683 - ΥΝΚ-9988 12μετρο λεωφορείο με αμάξωμα κατασκευασμένο απ' την Ε.Λ.Β.Ο. Φοράνε τον κινητήρα OM447hLA II/2 που αποδίδει 250 άλογα. Στον Βοτανικό εξυπηρετούν τις γραμμές : 036, 054, 224, 732, 813, 821, 861, Α16/876, Γ16/866, 836, 865, X14, Χ93 και πιο σπάνια τα Τοπικά Θριασίου (805, 817, 855, 862, 863, 864, 881). Στην Ράλλη εξυπηρετούν τις γραμμές : 051, 054, 622/815, 813, Α7, Β9, Α/Β10, A/Β11, Β12, Α13, Β15 και Β/Γ18. Τα Ν2 είναι απ' τα πιο ξενιτεμένα λεωφορεία της ΕΘΕΛ. Έχουν γυρίσει όλα τα αμαξοστάσια εκτός απ'τα Άνω Λιόσια . Αρχικά μοιράστηκαν μεταξύ Αγ. Δημητρίου με αρ. παρμπρίζ 140-177 και στον Πειραιά με αρ. παρμπρίζ 578-729. Τον Νοέμβριο του 2004 με την έλευση των Irisbus Agora S Diesel τα Ν2 φύγαν απ' τον Πειραιά και μοιράστηκαν μεταξύ Ελληνικού τα 674-695 και 716-729 και Π. Ράλλη τα 578-673 και 696-715. Προς τα τέλη του 2005 μεταφέρθηκαν όλα τα Ν2 απ' τον Αγ. Δημήτριο στη Ράλλη 140-177 και άλλαξαν αρ. παρμπρίζ λόγω κοινού με τα Volvo και έγιναν 540-577. Επίσης εκείνο τον καιρό μεταφέρθηκαν και όλα τα Ν2 Ελληνικού στη Ράλλη 674-695 και 716-729. Έτσι η Ράλλη είχε όλα τα Ν2 μέχρι τον Φεβρουάριο του 2009 όπου άρχισαν να μεταφέρονται σταδιακά τα 540-662 στον Βοτανικό που αντικατέστησαν τα αποσυρθέντα Vanhool A300 και Neoplan N4016NF. Σήμερα είναι μοιρασμένα ως εξής : Βοτανικός : #540 - #657 Ράλλη : #658 - #729 RE: Mercedes 0405N Ε.Λ.Β.Ο. C.97 - AlexNik - 23-04-2011 O405N Omnibus 405 Niederflurtechnik (Σε ελευθερη αποδοση, λεωφορειο 405 τεχνολογιας χαμηλου δαπεδου) Ετσι, για να το γραφουμε σωστα RE: Mercedes O405N Ε.Λ.Β.Ο. C.97 - mercedes elbo - 23-04-2011 (23-04-2011, 12:39 AM)Solaris_Urbino_18 Wrote: OM447hLA II/2Ποια χρονολογία είχε γίνει αυτό? RE: Mercedes O405N Ε.Λ.Β.Ο. C.97 - ELBO O405GN - 23-04-2011 (23-04-2011, 12:44 AM)mercedes elbo Wrote: Ποια χρονολογία είχε γίνει αυτό? Νομίζω 2004-06. Είχανε γυρίσει όλες σχεδόν τις γραμμές των Μεσογείων. RE: Mercedes O405N Ε.Λ.Β.Ο. C.97 - aliance - 01-10-2011 Ξέρουμε ποία είχαν πάει Ανθούσα? RE: Mercedes O405N Ε.Λ.Β.Ο. C.97 - Paul - 03-10-2011 Το Ν2 με παρμπιζ 687 κυκλοφορεί φρεσκοβαμμένο ... RE: Mercedes O405N Ε.Λ.Β.Ο. C.97 - Citaro - 03-10-2011 (23-04-2011, 01:37 AM)Vasilis21 Wrote: μετα τα Ν1,τα καλυτερα κατα την γνωμη μου Θα μπορούσαν να είναι τα καλύτερα, αν συνέτρεχαν δύο παράμετροι : α) Καλύτερη ποιότητα κατασκευής και όχι προχειροδουλειές τύπου ΕΛΒΟ β) Χρησιμοποίησή τους από οποιονδήποτε οργανισμό ανά γής εκτός από την ΕΘΕΛ! Πράγματι, αφού έχουν σασί και κινητήρα δοκιμασμένης γερμανικής τεχνολογίας, είναι εξαιρετικά στην οδική συμπεριφορά και στην απόδοσή τους. Επίσης έχουν πολύ καλή εσωτερική διαρρύθμιση και χωράνε πολύ πράμα (μπαγκάζια και κόσμο), είναι δηλαδή ιδανικά για γραμμές - κόλαση τύπου 051. ΟΜΩΣ : Το αμάξωμα ήταν εξ αρχής για κλάματα - ειδικά σήμερα μετά από 12 χρόνια, όσα δεν έχουν μπεί για σουλούπωμα είναι στο ίδιο χάλι με τους αείμνηστους Ίκαρους : τελείως σάπια (θόλοι, απολήξεις) και μαντεύω ότι οι κολώνες είναι κομμένες σε αρκετά οχήματα. Επίσης, τραγική είναι η μόνωσή τους. Τα παράθυρα δεν ασφαλίζουν, δεν μονώνουν, δεν είναι φιμέ, τα Α/C τα 'χουν φτύσει εδώ και χρόνια και γενικά είναι μαρτύριο για τον επιβάτη και το χειμώνα (μπάζουν νερά και αέρα) και το καλοκαίρι (φούρνος μικροκυμάτων). Αναγκαστικά όμως φαίνεται ότι τα οχήματα αυτά πρέπει να βγάλουν τουλάχιστον άλλα 6-7 χρόνια, καθώς έτσι όπως πάνε τα οικονομικά, δεν ξαναβλέπω προμήθεια λεωφορείων στον ορίζοντα (Αν είναι βέβαια να ξαναπάρουμε Solaris, καλύτερα τα ΕΛΒΟ μας) RE: Mercedes O405N Ε.Λ.Β.Ο. C.97 - aliance - 03-10-2011 Σήμερα είδα το 568 στην επισκευαστική φρεσκοβαμμένο μπλε με άσπρο όπως η αρχική βαφή των Ν1!!!Κουκλί σκέτο με τάσια και ετοιμο πούληθηκε κατά 99% στο αστικό ΚΤΕΛ Λαμίας από χαρτί που είδα κολλήμενο στο παρμπρίζ!!! Επίσης το Ν2 676 με νέο αριθμό κυκλοφορίας ΥΝΝ-9944!!! RE: Mercedes O405N Ε.Λ.Β.Ο. C.97 - AlexNik - 04-10-2011 Πλάκα κάνεις.. N2 ΕΛΒΟ με χρώματα Ν1 πεθαίνω να το δω! RE: Mercedes O405N Ε.Λ.Β.Ο. C.97 - Citaro - 04-10-2011 (04-10-2011, 12:12 AM)Cmaniac Wrote: Πλάκα κάνεις.. Ο αρχικός χρωματισμός των Ν1 και γενικά των οχημάτων παραλαβής 1993/4 ήταν πολύ πετυχημένος, όμορφος και διαχρονικός. Το κίτρινο που χρησιμοποιήθηκε από το 1998 και μετά δεν με τρέλανε ποτέ. Συγκρίνετε τις νταλίκες 400/1/2 που έχουν μόνο μπλέ χρωματισμό με τις υπόλοιπες. Δεν είναι πιο ωραίες; RE: Mercedes O405N Ε.Λ.Β.Ο. C.97 - N1Ellinikou - 04-10-2011 Δειτε αυτο το ενδιαφερον link απο τη Διαυγεια! Λεει για την πωληση Ν2, Ν1 και Neoplan Midi προς τριτους. http://et.diavgeia.gov.gr/f/osy/ada/45%CE%A0%CE%91%CE%9F%CE%9A%CE%A90-2%CE%976 RE: Mercedes O405N Ε.Λ.Β.Ο. C.97 - mercedes elbo - 04-10-2011 Πολύ ενδιαφέρον έχει η απόφαση στη Διαύγεια. Απ'ότι βλέπω οι περισσότεροι Ν1 πήραν και καλά καναν. Επίσης έχιε γίνει λάθος εκεί που λέει Μercedes C.97 O405N με αρ.κυκλοφορίας ΥΜΙ-1268. Πρόκειται για Νeoplan midi. RE: Mercedes O405N Ε.Λ.Β.Ο. C.97 - nikos1991 - 05-10-2011 (04-10-2011, 11:25 AM)Citaro Wrote: Ο αρχικός χρωματισμός των Ν1 και γενικά των οχημάτων παραλαβής 1993/4 ήταν πολύ πετυχημένος, όμορφος και διαχρονικός. Το κίτρινο που χρησιμοποιήθηκε από το 1998 και μετά δεν με τρέλανε ποτέ. Συγκρίνετε τις νταλίκες 400/1/2 που έχουν μόνο μπλέ χρωματισμό με τις υπόλοιπες. Δεν είναι πιο ωραίες; Άν δεν κάνω λάθος, οι νταλίκες είναι 410 411, και ναι είναι ομορφότερες, αν και αυτό είναι υποκειμενικό. RE: Mercedes O405N Ε.Λ.Β.Ο. C.97 - Giannis - 20-01-2012 Σήμερα καθώς περπατούσα στην Σπύρου Πάτση, στην διασταύρωση της με την Αγ. Πολυκάρπου πέτυχα ένα Ν2 βαμμένο μπλέ-άσπρο να πηγαίνει προς Ιερά Οδό. Οι πινακίδες του ήταν ΒΙΜ-9094. Ευτυχώς είχα την φωτογραφική μαζί μου και του τράβηξα 2 φωτογραφίες. Εδώ καθώς έστριβε από την Αγ. Πολυκάρπου στην Σπύρου Πάτση. Κι εδώ καθώς έβγαινε στην Ιερά Οδό. Έπρεπε να το είχα φωτογραφίσει και από μπροστά γμτ αλλά αιφνιδιάστηκα όταν το είδα και πάνω στην αναμπουμπούλα δεν μου έκοψε. Προσέξτε ότι τα ακυρωτικά είναι ακόμα μέσα στο όχημα. Στο πλάι αριστερά αχνοφαινόταν ο αριθμός παρμπρίζ του, ξεκινούσε από 5. Αυτοκόλλητο από κάποιον φορέα (αστικό ΚΤΕΛ, δήμο κλπ) δεν υπήρχε. Απ όσο καταλαβαίνω από τα παραπάνω ποστς και το pdf στην Διαύγεια που παραθέτει ο N1Ellinikou πρόκειται για το ΥΜΙ-1568 που πουλήθηκε στο ΚΤΕΛ Θήβας. RE: Mercedes O405N Ε.Λ.Β.Ο. C.97 - AlexNik - 20-01-2012 Ε ΟΧΙ Γυαλίζει το άτιμο όμως RE: Mercedes O405N Ε.Λ.Β.Ο. C.97 - AlexNik - 20-01-2012 Μου φαίνεται πως από την ΕΘΕΛ τα αγόρασε ο Ερμής και μετά από εκεί και πέρα πουλήθηκαν.. RE: Mercedes O405N Ε.Λ.Β.Ο. C.97 - miltos xania - 21-01-2012 Του ΚΤΕΛ ΘΗΒΑΣ ειναι το οχημα των φωτογραφιων της προηγουμενης σελιδας.Πηρε συνολικα 3 οχηματα του ιδιου τυπου το εκει κτελ και αντικατεστησε καποια Ο.405 που κοπηκαν λογω ηλικιας.. RE: Mercedes O405N Ε.Λ.Β.Ο. C.97 - ELBO O405GN - 21-01-2012 (04-11-2011, 10:59 AM)dora Wrote: Καμια φωτο υπαρχει τελικα απο το συγκεκριμενο ξεπουλημα ? Και μια κακια ετσι για να γινεται κουβεντα ..... αφου κοπηκε γιατι ηταν ασυμφορο επισκευης ποιος πληρωσε για να επισκευαστει-βαφτει-πουληθει ..... το ΚΤΕΛ ? Θα συμφωνήσω μαζί σου περί ξεπουλήματος, στη λογική ότι αντί να πουληθούν τα Ν1 και τα VANHOOL mini, που είναι ηλικιακά παλαιότερα, πωλούνται λεωφορεία 10ετίας! Είμαστε χουβαρντάδες (το team ΟΑΣΑ-ΕΘΕΛ δηλαδή) που αντί να προσληφθεί προσωπικό κίνησης και συντήρησης, πουλάμε καινούρια λεωφορεία. RE: Mercedes O405N Ε.Λ.Β.Ο. C.97 - miltos xania - 21-01-2012 Να αναφερουμε βεβαια οτι και για τα vanhool για παραδειγμα,οπως και για ολα τα αποσυρμενα,εχουν διεξαχθει διαγωνισμοι(ο πρωτος στις 4/3/2010)απλα ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ..Και ισως οχι αδικα Τα Ν1 εχουν σταθει πιο τυχερα αφου ειδαμε οτι και προσφατα αρκετα απο τα αποσυρμενα αγοραστηκαν απλα υπαρχει και κατι πολυ βασικο που δεν πρεπει να ξεχναμε!Το οτι τα αστικα κτελ εχουν σχετικα συγχρονους στολους στις μερες μας και για τα επομενα 5χρονια περιπου δεν αναμενονται μαζικες αλλαγες οχηματων. Ειμαι βεβαιος οτι και με την οικονομικη κριση που μας μαστιζει σε μερικα χρονια οταν θα πρεπει καποια αστικα της επαρχιας να κοπουν πολλοι θα στραφουν προς αναζητηση οικονομικοτερης αγορας στις συγκοινωνιακες εταιρειες Αθηνας-Θεσσαλονικης οπως ειχε συμβει και πριν μερικες δεκαετιες για οσους θυμουνται!! RE: Mercedes O405N Ε.Λ.Β.Ο. C.97 - mercedes elbo - 22-01-2012 (21-01-2012, 08:22 PM)ELBO O405GN Wrote: Θα συμφωνήσω μαζί σου περί ξεπουλήματος, στη λογική ότι αντί να πουληθούν τα Ν1 και τα VANHOOL mini, που είναι ηλικιακά παλαιότερα, πωλούνται λεωφορεία 10ετίας! Είμαστε χουβαρντάδες (το team ΟΑΣΑ-ΕΘΕΛ δηλαδή) που αντί να προσληφθεί προσωπικό κίνησης και συντήρησης, πουλάμε καινούρια λεωφορεία.Δεν θα συμφωνήσω περί ξεπουλήματος. Με τις τελευταίες περικοπές στα δρομολόγια έχουν περισέψει πολλά οχήματα και πλέον νομίζω ότι βγαίνουν περίπου 1300 οχήματα στην αιχμή μπορεί και λιγότερα οπότε λογικό είναι να αποσύρονται οχήματα καθώς έχουν έξοδα συντήρησης, τέλη, ασφάλειες κτλ. Επίσης τα Ν1 κυρίως του Ελληνικού είναι σε καλή κατάσταση και δεν βγάζουν ζημιές σε αντίθεση με τα Ν2 που όσα δεν έχουν περάσει από ανακατασκευή είναι σε άθλια κατάσταση. |