Καλό φθινόπωρο.
Χθές, φτάνω στον ΗΣΑΠ Πειραιά κατά τις 08:50 πρωϊ, έχοντας επιστρέψει ακτοπλοϊκώς από τις διακοπές. Η εικόνα μέσα στο σταθμό θύμιζε διαδήλωση...
Η αποβάθρα γεμάτη επιβάτες για 2 συρμούς (!), αρκετές αφιξοαναχωρήσεις πλοίων (μόνο με το πλοίο που ήρθα, βγήκαν κοντά στα 2000 άτομα εκ των οποίων αρκετοί χωρίς ΙΧ) και μπορεί εύκολα να φανταστεί κανείς το αδιαχώρητο. Στα εκδοτήρια είχε ανακοίνωση ότι θα εκτελούνται δρομολόγια Πειραιάς-Ομόνοια ανα 30 λεπτά και όταν ρώτησα το λόγο πήρα την ακόλουθη απάντηση:
"..διώξανε 160 συναδέλφους και έχουμε πρόβλημα..."
Η απάντηση δε με κάλυψε και υπέθεσα ότι πρόκειται για λευκή απεργία, διότι δεν είναι δυνατόν να απαιτείται χρόνος 30 λεπτών για να πάει ένα τρένο στην Ομόνοια, εκτός αν υπήρχε άλλος λόγος. Κατά τις 09:10, βγήκε ανακοίνωση ότι σε 15 λεπτά θα έρθει τρένο όπως και έγινε.
Πράγματι κατά τις 09:25, αφίχθη συρμός τιγκαρισμένος ο οποίος ερχόταν σαν χελώνα (!) και μόλις έβγαλε τους πρώτους επιβάτες άρχισαν τα δικαιολογημένα μπινελίκια πρός τον οδηγό και τους συναδέλφους του για τις αργοπορίες. Να τονίσω ότι και από Πατήσια για Μαρούσι που κινήθηκα μετά τις 11:15, η κατάσταση ήταν οριακά καλύτερη με τα τρένα όμως να κινούνται σχετικά αργά προκαλώντας εκνευρισμό στους επιβάτες των τιγκαρισμένων βαγονιών.
Για την ιστορία, αναγκάστηκα μαζί με άλλο κόσμο να πάρουμε το δρομολόγιο του ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ για Αθήνα στις 09:40 και μετακινηθήκαμε ανθρώπινα.
(09-09-2011, 11:31 AM)Konstantinos MercedesBenz Wrote: Οι εργαζόμενοι κατηγορούν την κυβέρνηση
Μιλώντας στο ΣΚΑΪ το μέλος της Ένωσης Εργαζομένων ΗΣΑΠ, Λευτέρης Ρενιέρης, δήλωσε πως το πρόβλημα δημιουργήθηκε επειδή μετατάχθηκαν στο υπουργείο Πολιτισμού ως αρχαιοφύλακες 144 εξειδικευμένοι υπάλληλοι στους συρμούς του Ηλεκτρικού, στα Σταθμαρχεία, τα εκδοτήρια εισιτηρίων και άλλες υπηρεσίες.
Newsroom ΔΟΛ
Συνδικαλιστική γυμναστική από τους εργαζομένους των ΗΣΑΠ. Θα ήθελα να μας εξηγήσει ο κύριος Ρενιέρης, τι εξειδίκευση χρειάζεται ο υπάλληλος του εκδοτηρίου.