![]() |
[in.gr] Ταλαιπωρία για τους επιβάτες του ΗΣΑΠ - Οι συρμοί περνούν κάθε μισή ώρα - Printable Version +- Forum (https://mesametaforas.gr/forum) +-- Forum: Ειδήσεις - Αθήνα & Θεσσαλονίκη (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=57) +--- Forum: Αθήνα (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=87) +--- Thread: [in.gr] Ταλαιπωρία για τους επιβάτες του ΗΣΑΠ - Οι συρμοί περνούν κάθε μισή ώρα (/showthread.php?tid=3544) |
[in.gr] Ταλαιπωρία για τους επιβάτες του ΗΣΑΠ - Οι συρμοί περνούν κάθε μισή ώρα - Konstantinos - 09-09-2011 Οι εργαζόμενοι κατηγορούν την κυβέρνηση Μεγάλη ταλαιπωρία αντιμετωπίζουν όσοι μετακινούνται με τον Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο το πρωί της Παρασκευής, καθώς οι συρμοί διέρχονται ανά μισή ώρα από τους σταθμούς, ενώ στα εκδοτήρια εισιτηρίων δεν υπάρχουν υπάλληλοι. Οι εργαζόμενοι στον ΗΣΑΠ αποδίδουν το πρόβλημα στις 144 μετατάξεις που έκανε η κυβέρνηση σήμερα. Μιλώντας στο ΣΚΑΪ το μέλος της Ένωσης Εργαζομένων ΗΣΑΠ, Λευτέρης Ρενιέρης, δήλωσε πως το πρόβλημα δημιουργήθηκε επειδή μετατάχθηκαν στο υπουργείο Πολιτισμού ως αρχαιοφύλακες 144 εξειδικευμένοι υπάλληλοι στους συρμούς του Ηλεκτρικού, στα Σταθμαρχεία, τα εκδοτήρια εισιτηρίων και άλλες υπηρεσίες. Newsroom ΔΟΛ RE: [in.gr] Ταλαιπωρία για τους επιβάτες του ΗΣΑΠ - Οι συρμοί περνούν κάθε μισή ώρα - AlexNik - 09-09-2011 Τώρα εμένα γιατί αυτό δεν μου κάνει τυχαίο; Σαν λευκή απεργία ένα πράγμα; Χωρίς να ξέρω απο ποιές θέσεις μετετάγησαν άτομα, οι ΗΣΑΠ γενικά πάντα αντιδρούσαν σε ό,τι γινόταν στον κλάδο τους. RE: [in.gr] Ταλαιπωρία για τους επιβάτες του ΗΣΑΠ - Οι συρμοί περνούν κάθε μισή ώρα - Giannis - 09-09-2011 Απ' ότι έχω ακούσει έχουν φύγει προϊστάμενοι, χωρίς όμως να έχει αλλαχτεί ο κανονισμός. Στην Ναυτεμπορική διαβάζω ότι έδιωξαν τον πρόεδρο της ΣΤΑΣΥ: Quote:[...] Edit: Ιδού και η ανακοίνωση του σωματείου του ΗΣΑΠ. Βρήκα αυτό το άρθρο στο newsit που αναφέρεται στα πόστα που εργάζονταν κάποιοι από τους υπάλληλους που μετατάχθησαν. Quote:[...] Και ένα άρθρο στην Ελευθεροτυπία που αναφέρει ότι από Δευτέρα ίσως έχει λυθεί το πρόβλημα. Quote:[...] [Το Βήμα] ΗΣΑΠ: αποπομπή λόγω... παρωχημένης τεχνολογίας - AlexNik - 09-09-2011 Την επιθυμία του να αντιμετωπίσει «με ανθρωπιά» τους μετατασσόμενους υφισταμένους του, αποφεύγοντας να καταργήσει την ίδια στιγμή τις οργανικές τους θέσεις στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, «πλήρωσε» ο οδηγηθείς σε παραίτηση, πρώην πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ ΑΕ, κ. Ι. Σπυράκος. Η απόφασή του να μην καταργήσει τις οργανικές θέσεις, παρά την ερχόμενη Δευτέρα ήταν, όπως λένε στους ΗΣΑΠ, μια συμβολική κίνηση επιβεβαίωσης της άτυπης εργασιακής δεοντολογίας που τηρούν οι σιδηροδρομικοί. Ωστόσο το αποτέλεσμά της ήταν να εμφανιστούν αρρυθμίες στην λειτουργία του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου και καθυστερήσεις στα δρομολόγια, οι οποίες εξόργισαν τον υπουργό Υποδομών κ. Ι. Ραγκούση και τον έκαναν να απαιτήσει την άμεση απομάκρυνση του πεπειραμένου μηχανικού από το τιμόνι της ΣΤΑΣΥ ΑΕ. Όλα ξεκίνησαν σήμερα, Παρασκευή, το πρωί, μόλις ενεργοποιήθηκαν οι μετατάξεις 144 εργαζομένων του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου προς άλλους φορείς του δημοσίου, κυρίως στη φύλαξη Μουσείων. Όπως πληροφορείται «Το Βήμα», την ίδια ώρα περίπου 15 εργαζόμενοι του ηλεκτρικού δήλωσαν ασθένεια, προσκομίζοντας χαρτί ιατρού και δεν έπιασαν δουλειά, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί το πρώτο πρόβλημα στα δρομολόγια. Οι εργαζόμενοι, όπως λένε πηγές της εταιρίας, προχώρησαν σε αυτή την κίνηση σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους μετατασσομένους συναδέλφους τους. Η απουσία τους, ωστόσο, ήταν κρίσιμη λόγω της ιδιαιτερότητας, που συνοδεύει από την αρχή τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, από την εποχή ακόμα που ανήκε στην «Power & Traction». Σε αντίθεση με το μετρό και το τραμ, που «μιλούν» την τελευταία λέξη στις τεχνολογίες τηλεματικής και τα «ευφυή» συστήματα μεταφορών, ο Ηλεκτρικός διατηρούσε πάντα και δεύτερο άτομο μέσα στο συρμό, πέραν του οδηγού. Επρόκειτο για μία ξεχωριστή ειδικότητα εργαζομένων, αυτή του προϊσταμένου αμαξοστοιχίας, η οποία επιβίωσε μέχρι τις μέρες μας. Και αυτό διότι, υπάρχουν σημεία του δικτύου με μεγάλες καμπύλες, στα οποία ο ηλεκτροδηγός δεν μπορεί να δει το τελευταίο βαγόνι του συρμού. Έτσι αυτό το καθήκον το είχε ο προϊστάμενος της αμαξοστοιχίας, ο οποίος είχε επίσης την αρμοδιότητα να ανοιγοκλείνει και να ελέγχει τις πόρτες της αμαξοστοιχίας! Κάμερες αντί «προϊσταμένων αμαξοστοιχίας» Από σήμερα το πρωί από τους 80 προϊσταμένους αμαξοστοιχιών των πρώην ΗΣΑΠ, οι 66 μετατάχθηκαν στις υπηρεσίες του υπουργείου Πολιτισμού, σε θέσεις φυλάκων μουσείων κυριώς, καθώς στο νέο σχέδιο οργανογράμματος της εταιρίας των μητροπολιτικών σιδηροδρόμων, η ειδικότητα που ήταν απαραίτητη τον προηγούμενο αιώνα καταργείται ως ιστορικά παρωχημένη. Ήδη, η ΣΤΑΣΥ έχει προχωρήσει σε εγκατάσταση συστήματος καμερών σε 7- 8 δύσκολα σημεία του δικτύου, όπου οι καμπύλες είναι μεγάλες, το οποίο πρόκειται να τεθεί σε λειτουργία από το επόμενο Σαββατοκύριακο. Επιπλέον έχει αποφασιστεί η τοποθέτηση εργαζομένων σε επιλεγμένα σημεία του δικτύου, οι οποίοι θα ελέγχουν το τελευταίο βαγόνι, διαδικασία που απαιτεί μόλις το μισό προσωπικό, σε σύγκριση με τη σημερινή κατάσταση. Μάλιστα, οι ηλεκτροδηγοί είχουν συμφωνήσει με αυτή τη λύση. Με τη νέα διαδικασία οι θέσεις προϊσταμένων αμαξοστοιχίας είναι πια περιττές, ωστόσο η διοίκηση προτίμησε να περιμένει ως την ερχόμενη Δευτέρα για να τις καταργήσει, αφού προηγουμένως θα είχαν φύγει για τις νέες τους υπηρεσίες οι μεταταχθέντες. Ο αντίκτυπος, όμως, στη λειτουργία του σιδηρόδρομου και οι καθυστέρησεις στα δρομολόγια αποφάσισαν διαφορετικά. Από το Open Gov Ο κ. Σπυράκος, από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της ΣΤΑΣΥ ΑΕ, χειρίστηκε την συγχώνευση του μετρό, του τραμ και του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου σε μία ενιαία εταιρία, έχοντας απέναντί του επτά σωματεία και αντιμετώπισε μόλις μόνο μία απεργία, καθώς είχε βρει την απαραίτητη ισορροπία, εξηγούν υψηλόβαθμοι αξιωματούχοι της ΣΤΑΣΥ. «Σε ενάμιση χρόνο έκανε ό,τι δεν είχε γίνει εδώ και 10 χρόνια. Νέο οργανόγραμμα, καθηκοντολόγιο, βαθμολόγιο. Φεύγει στην καλύτερη στιγμή», υποστηρίζουν οι ίδιες πηγές υπό τον όρο της ανωνυμίας. Ο κ. Σπυράκος σπούδασε αγρονόμος μηχανικός στο ΑΠΘ, εξειδικεύθηκε στην συγκοινωνιολογία στις ΗΠΑ, απέκτησε διεθνή εμπειρία, εργαζόμενος σε μεγάλα συγκοινωνιακά έργα του εξωτερικού, ενώ πέρασε και από την ΕΡΓΟΣΕ, την εποχή των μεγάλων έργων του ελληνικού σιδηροδρόμου. Ο πρώην πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ διαθέτει, επίσης, πλούσιο επιστημονικό έργο. Διορίστηκε αρχικά στο Τραμ και στη συνέχεια στη ΣΤΑΣΥ, μέσω του open gov. RE: [in.gr] Ταλαιπωρία για τους επιβάτες του ΗΣΑΠ - Οι συρμοί περνούν κάθε μισή ώρα - ELBO O405GN - 10-09-2011 Καλό φθινόπωρο. Χθές, φτάνω στον ΗΣΑΠ Πειραιά κατά τις 08:50 πρωϊ, έχοντας επιστρέψει ακτοπλοϊκώς από τις διακοπές. Η εικόνα μέσα στο σταθμό θύμιζε διαδήλωση... Η αποβάθρα γεμάτη επιβάτες για 2 συρμούς (!), αρκετές αφιξοαναχωρήσεις πλοίων (μόνο με το πλοίο που ήρθα, βγήκαν κοντά στα 2000 άτομα εκ των οποίων αρκετοί χωρίς ΙΧ) και μπορεί εύκολα να φανταστεί κανείς το αδιαχώρητο. Στα εκδοτήρια είχε ανακοίνωση ότι θα εκτελούνται δρομολόγια Πειραιάς-Ομόνοια ανα 30 λεπτά και όταν ρώτησα το λόγο πήρα την ακόλουθη απάντηση: "..διώξανε 160 συναδέλφους και έχουμε πρόβλημα..." Η απάντηση δε με κάλυψε και υπέθεσα ότι πρόκειται για λευκή απεργία, διότι δεν είναι δυνατόν να απαιτείται χρόνος 30 λεπτών για να πάει ένα τρένο στην Ομόνοια, εκτός αν υπήρχε άλλος λόγος. Κατά τις 09:10, βγήκε ανακοίνωση ότι σε 15 λεπτά θα έρθει τρένο όπως και έγινε. Πράγματι κατά τις 09:25, αφίχθη συρμός τιγκαρισμένος ο οποίος ερχόταν σαν χελώνα (!) και μόλις έβγαλε τους πρώτους επιβάτες άρχισαν τα δικαιολογημένα μπινελίκια πρός τον οδηγό και τους συναδέλφους του για τις αργοπορίες. Να τονίσω ότι και από Πατήσια για Μαρούσι που κινήθηκα μετά τις 11:15, η κατάσταση ήταν οριακά καλύτερη με τα τρένα όμως να κινούνται σχετικά αργά προκαλώντας εκνευρισμό στους επιβάτες των τιγκαρισμένων βαγονιών. Για την ιστορία, αναγκάστηκα μαζί με άλλο κόσμο να πάρουμε το δρομολόγιο του ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ για Αθήνα στις 09:40 και μετακινηθήκαμε ανθρώπινα. (09-09-2011, 11:31 AM)Konstantinos MercedesBenz Wrote: Οι εργαζόμενοι κατηγορούν την κυβέρνηση Συνδικαλιστική γυμναστική από τους εργαζομένους των ΗΣΑΠ. Θα ήθελα να μας εξηγήσει ο κύριος Ρενιέρης, τι εξειδίκευση χρειάζεται ο υπάλληλος του εκδοτηρίου. RE: [in.gr] Ταλαιπωρία για τους επιβάτες του ΗΣΑΠ - Οι συρμοί περνούν κάθε μισή ώρα - Giannis - 12-09-2011 Ένα σημερινό άρθρο από την Ελευθεροτυπία για το θέμα. Quote:Με μεγάλες καθυστερήσεις στα δρομολόγια λειτουργεί και σήμερα ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος. Και ένα απόσπασμα από ένα άρθρο στο Πρώτο Θέμα Quote:[...] Έχει χρησιμοποιήσει κανείς την γραμμή 1 να μας πει εντυπώσεις; RE: [in.gr] Ταλαιπωρία για τους επιβάτες του ΗΣΑΠ - Οι συρμοί περνούν κάθε μισή ώρα - ELBO O405GN - 13-09-2011 Χτες και σήμερα ανά 15 λεπτά στο τμήμα Ομόνοια-Κηφισιά-Ομόνοια που χρησιμοποίησα τρένο. Σαντοϋιτσάκι οι επιβάτες, ανοιχτό κλιματιστικό, ανοιχτά και τα παράθυρα, handsfree και τσάντες να μπλέκονται, σπρωξίματα κλπ. |