This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 23 Vote(s) - 2.61 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 3

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#1
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 3
Οι Δήμοι και Κοινότητες/Οικισμοί της Περιοχής Εξυπηρέτησης των Αστικών Συγκοινωνιών ομαδοποιούνται στους παρακάτω 11 Τομείς Αστικών Συγκοινωνιών, οι οποίοι χρησιμοποιούνται και για την αρίθμηση των κεντρικών, διαδημοτικών και τοπικών λεωφορειακών γραμμών (οι γραμμές-κορμοί έχουν δική τους αρίθμηση):

Τομέας 0 : ΑΘΗΝΑ
Τομέας 1 : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ, ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ, ΑΛΙΜΟΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΓΛΥΦΑΔΑ, ΒΟΥΛΑ, ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ, ΒΑΡΗ
Τομέας 2 : ΔΑΦΝΗ, ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ, ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΥΜΗΤΤΟΣ, ΒΥΡΩΝΑΣ, ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ, ΖΩΓΡΑΦΟΥ
Τομέας 3 : ΓΕΡΑΚΑΣ, ΑΝΘΟΥΣΑ, ΓΛΥΚΑ ΝΕΡΑ, ΠΑΛΛΗΝΗ, ΣΠΑΤΑ, ΠΑΙΑΝΙΑ, ΚΟΡΩΠΙ, ΑΡΤΕΜΙΔΑ, ΣΑΡΩΝΙΔΑ
Τομέας 4 : ΠΑΠΑΓΟΣ, ΧΟΛΑΡΓΟΣ, ΝΕΟ ΨΥΧΙΚΟ, ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΧΑΛΑΝΔΡΙ, ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ, ΠΕΝΤΕΛΗ, ΝΕΑ ΠΕΝΤΕΛΗ, ΜΑΡΟΥΣΙ
Τομέας 5 : ΠΕΥΚΗ, ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ, ΜΕΛΙΣΣΙΑ, ΚΗΦΙΣΙΑ, ΝΕΑ ΕΡΥΘΡΑΙΑ, ΕΚΑΛΗ, ΑΝΟΙΞΗ, ΔΡΟΣΙΑ, ΔΙΟΝΥΣΟΣ, ΜΠΑΛΑ, ΣΤΑΜΑΤΑ, ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ, ΚΡΥΟΝΕΡΙ, ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗ, ΜΑΡΟΥΣΙ
Τομέας 6 : ΨΥΧΙΚΟ, ΦΙΛΟΘΕΗ, ΓΑΛΑΤΣΙ, ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ, ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ, ΝΕΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ, ΜΑΡΟΥΣΙ, ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ, ΝΕΑ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑ
Τομέας 7 : ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ, ΝΕΑ ΛΙΟΣΙΑ, ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ, ΚΑΜΑΤΕΡΟ, ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ, ΑΧΑΡΝΑΙ, ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ, ΖΕΦΥΡΙ, ΦΥΛΗ
Τομέας 8 : ΧΑΙΔΑΡΙ, ΑΙΓΑΛΕΩ, ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ, ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ, ΝΙΚΑΙΑ, ΤΑΥΡΟΣ, ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ, ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ, ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ, ΠΕΡΑΜΑ, ΜΑΝΔΡΑ, ΜΑΓΟΥΛΑ, ΕΛΕΥΣΙΝΑ, ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ
Τομέας 9 : ΚΑΛΛΙΘΕΑ, ΜΟΣΧΑΤΟ, ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Για παράδειγμα, μία γραμμή, που ο αριθμός της αρχίζει με το νούμερο 1 (π.χ. 101), έχει ως προορισμό τα νότια προάστια (τομέας 1).
29-11-2009, 06:25 PM
Website Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#2
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 3
Στον τομέα αυτό ξεχωρίζουμε δύο γραμμές που δικαίως αποκαλούνται φαντάσματα, την 340 Γλυφάδα - Παλλήνη με μόλις 3 δρομολόγια την ημέρα, και την 125 (παρά το αρχικό ψηφίο 1 λόγω τερματισμού στην Βάρκιζα έχει το μεγαλύτερο μέρος της στον τομέα 3) με 10 δρομολόγια την ημέρα.

Επίσης υπάρχει το 120 Σταθμός Κορωπίου - Γλυφάδα, πιο χρήσιμη σαν γραμμή αλλά σταματά σχετικά νωρίς το βράδυ.

Θα πρότεινα συνεπώς καταρχήν το 340 να καταργηθεί τελείως, αφού δεν εξυπηρετεί με τόσο αραιά δρομολόγια τίποτα το ουσιαστικό.

Το 120 και το 125 να αποτελέσουν ενιαία γραμμή από τον σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας για την Γλυφάδα, μέσω της οδού Βάρης-Κορωπίου.

Το κενό της 125 στην Βάρκιζα μπορεί να καλυψθεί από εκτροπή της 115 μέσω Βάρκιζας. Τους καλοκαιρινούς μήνες μπορεί επίσης να λειτουργεί και μια express γραμμή Σταθμός Κορωπίου - Παραλία Βάρκιζας ως ενισχυτική.[/align]
09-02-2010, 01:40 PM
Find Reply
Citaro Offline
Honorary member



Posts: 202
Joined: 13-11-2009
#3
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 3
Όσον αφορά το 340, είναι "ανωθεν" λόγοι που το διατηρούν (προσέγγιση της Νομαρχίας στην Παλλήνη από την πλευρά της Βουλιαγμένης και της Βάρκιζας, που υπάγονται εκεί). Δύσκολα βλέπω να κόβεται.
Το 125 όντως δεν το καταλαβαίνω. Παλιά που δεν υπήρχε ο Προαστιακός, το 120 και χίλια δυο είχε νόημα. Σημερα το μόνο που κάνει είναι να απασχολεί τσάμπα όχημα.
Αυτό το όχημα λοιπόν να πάει στο 120, που καλώς είναι στο Στ. Κορωπίου, και να φτιάξει λίγο τη συχνότητά του (30λεπτο φτάνει και περισσεύει).
09-02-2010, 09:58 PM
Find Reply
ELBO O405GN Offline
Made in Greece
**



Posts: 355
Joined: 20-11-2009
#4
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 3
(09-02-2010, 09:58 PM)Citaro Wrote: Όσον αφορά το 340, είναι "ανωθεν" λόγοι που το διατηρούν (προσέγγιση της Νομαρχίας στην Παλλήνη από την πλευρά της Βουλιαγμένης και της Βάρκιζας, που υπάγονται εκεί). Δύσκολα βλέπω να κόβεται.
Το 125 όντως δεν το καταλαβαίνω. Παλιά που δεν υπήρχε ο Προαστιακός, το 120 και χίλια δυο είχε νόημα. Σημερα το μόνο που κάνει είναι να απασχολεί τσάμπα όχημα.
Αυτό το όχημα λοιπόν να πάει στο 120, που καλώς είναι στο Στ. Κορωπίου, και να φτιάξει λίγο τη συχνότητά του (30λεπτο φτάνει και περισσεύει).

Ότι προτείνεις στο συγκεκριμένο μήνυμα, είναι υλοποιήσιμο! Το θέμα όμως είναι ότι ο ΟΑΣΑ έχει γραφειοκρατική αρτηριοσκλήρωση και δεν σκέφτεται ούτε υλοποιεί από τη σκοπιά και τη μεριά του επιβάτη, π.χ. δεν έχουν καταργήσει το Ε42 ακόμη, που "κραυγάζει" ότι δεν χρειάζεται, καθώς μεταφέρει τον υπερβολικό αριθμό των 5 (!) επιβατών κατά μέσο όρο ανα δρομολόγιο.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση
Επαναφορά εδώ και τώρα κομμένων δρομολογίων του ΟΣΕ (ιδίως στην Πελοπόννησο).
30 Ιανουαρίου εορτάζουμε τον άγιο Ρέππα, προστάτη των ΚΤΕΛ και των αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο.
10-02-2010, 10:36 PM
Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#5
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 3
(10-02-2010, 10:36 PM)ELBO O405GN Wrote: Ότι προτείνεις στο συγκεκριμένο μήνυμα, είναι υλοποιήσιμο! Το θέμα όμως είναι ότι ο ΟΑΣΑ έχει γραφειοκρατική αρτηριοσκλήρωση και δεν σκέφτεται ούτε υλοποιεί από τη σκοπιά και τη μεριά του επιβάτη, π.χ. δεν έχουν καταργήσει το Ε42 ακόμη, που "κραυγάζει" ότι δεν χρειάζεται, καθώς μεταφέρει τον υπερβολικό αριθμό των 5 (!) επιβατών κατά μέσο όρο ανα δρομολόγιο.

Σήμερα το πρωί με την στάση εργασίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έγινε ο χαμός στο Χ42.
10-02-2010, 11:23 PM
Find Reply
Citaro Offline
Honorary member



Posts: 202
Joined: 13-11-2009
#6
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 3
(10-02-2010, 11:23 PM)abc Wrote: Σήμερα το πρωί με την στάση εργασίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έγινε ο χαμός στο Χ42.

Επόμενο ήταν, αλλά δεν είναι το ζητούμενο να κρατάμε καβάτζα λεωφορειακές γραμμές για την περίπτωση που απεργούν τα Βερελο-Λιαπό-Σουφλιόπαιδα. Ούτως ή άλλως, αργά η γρήγορα θα μπεί ιδιώτης operator στον αττικό προαστιακό και το πράγμα θα ...στρώσει! Big Grin
11-02-2010, 01:02 AM
Find Reply
ELBO O405GN Offline
Made in Greece
**



Posts: 355
Joined: 20-11-2009
#7
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 3
Με αφορμή και τις κυκλοφοριακές αλλαγές που έγιναν στο Κορωπί, πιστεύω είναι καιρός να ενοποιηθούν οι γραμμές 308 και 125 σε μια ενιαία. Με συχνότερα δρομολόγια, αφετηρία Νομισματοκοπείο, τέρμα Βάρκιζα. Το 340 να καταργηθεί και να πυκνώσει το 120 που συνδέεται με ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ/ΜΕΤΡΟ Κορωπί. Για Νομαρχία, οι ενδιαφερόμενοι με το 314!
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση
Επαναφορά εδώ και τώρα κομμένων δρομολογίων του ΟΣΕ (ιδίως στην Πελοπόννησο).
30 Ιανουαρίου εορτάζουμε τον άγιο Ρέππα, προστάτη των ΚΤΕΛ και των αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο.
20-05-2010, 01:28 AM
Find Reply
meganium Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 1.703
Joined: 18-11-2009
#8
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 3
Ξερετε τιποτα περι μιας γραμμης 328???

Ειδα σημερα ενα Midi Neoplan να κατεβαινει την Μαρκοπουλου προς σταθμο Κορωπι μετα την Intracom και ειδα οτι εγραφε 328 Κυκλικη Παιανιας (για το Παιανιας δεν ειμαι και απολυτα σιγουρος για το 328 και το Κυκλικη το ειδα σιγουρα).
07-09-2010, 07:15 PM
Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#9
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 3
Τα Μεσόγεια γενικά θέλουν πολύ συμμάζεμα.

Νομίζω ότι η καλλίτερη λύση θα ήταν:

- Μία κύρια γραμμή κατά μήκος της Λεωφ. Λαυρίου (η 308), που να μην χώνεται όμως στο κέντρο της Παιανίας.
- Μια express γραμμή στην Λεωφ. Λαυρίου, που θα την λειτουργούν τα ΚΤΕΛ και θα είναι ο κορμός τους, κέντρο Αθήνας - Λαύριο.
- Κάθε Δήμος νότια της Λεωφ. Μαραθώνος (Γλυκά Νερά, Παιανία, Κορωπί) να έχει την τοπική του γραμμή, που να διέρχεται και από τον αντίστοιχο σταθμό Μετρό/Προαστιακού. Η τοπική του Κορωπίου να φτάνει ως το αεροδρόμιο.
- Να καταργηθεί το 125, αλλά να πυκνώσει το 120 και να λειτουργεί μέχρι βράδυ. Όταν επεκταθεί το Μετρό (γραμμή 2) προς τα εκεί, να μεταφερθεί η αφετηρία από την Γλυφάδα στον σταθμό Ελληνικού.
- Οι υπόλοιπες περιοχές νότια του Κορωπίου, που ανήκουν στην αρμοδιότητα των ΚΤΕΛ, να γίνουν τοπικές/τροφοδοτικές του Προαστιακού και της γραμμής κορμού των ΚΤΕΛ προς Λαύριο. Ήτοι από σταθμό Κορωπίου προς Μαρκόπουλο, Καλύβια, Κερατέα, Κουβαρά, Καμάριζα, Σούνιο κ.τ.λ. Η γραμμή προς Λαύριο να έχει ενιαία μορφή για όλα τα δρομολόγιά της και όχι διαφορετικές παραλλαγές.
- Το 330 να δοθεί στα ΚΤΕΛ ως αντάλλαγμα για την μεταφορά της γραμμής Αεροδρομίου - Ραφήνας στον ΟΑΣΑ.
- Να λειτουργήσει γραμμή Express Αεροδρομίου-Λιμένος Λαυρίου από τα ΚΤΕΛ.
08-09-2010, 07:23 AM
Find Reply
cmegas Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 200
Joined: 09-09-2010
#10
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 3
Εδώ θέλω να προσθέσω και μια άλλη γραμμή που κατά τη γνώμη μου θα 'πρεπε να υπάρχει. Μια γραμμή που να ξεκινάει από Σαρωνίδα, να συνεχίζει Λαγονήσι, Αγ. Μαρίνα με τέρμα στον Προαστιακό του Κορωπίου. Αυτό βέβαια μπορεί να γίνει και με προέκταση της 330 προς Σαρωνίδα. Γιατί στο κάτω-κάτω, το Ε22 καλό, χρυσό, αλλά αφ' ενός θέλει δύο μέρες να φτάσει Σαρωνίδα, και αφ' ετέρου τα δρομολόγια τον χειμώνα παραείναι αραιά για μια περιοχή (από Αγ.Μαρίνα έως Σαρωνίδα) που πλέον είναι πυκνοκατοικημένη.
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
30-09-2010, 01:18 PM
Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#11
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 3
(08-09-2010, 07:23 AM)panos81 Wrote: Νομίζω ότι η καλλίτερη λύση θα ήταν:
...
- Κάθε Δήμος νότια της Λεωφ. Μαραθώνος (Γλυκά Νερά, Παιανία, Κορωπί) να έχει την τοπική του γραμμή, που να διέρχεται και από τον αντίστοιχο σταθμό Μετρό/Προαστιακού. Η τοπική του Κορωπίου να φτάνει ως το αεροδρόμιο.
...
- Το 330 να δοθεί στα ΚΤΕΛ ως αντάλλαγμα για την μεταφορά της γραμμής Αεροδρομίου - Ραφήνας στον ΟΑΣΑ.
...
- Να λειτουργήσει γραμμή Express Αεροδρομίου-Λιμένος Λαυρίου από τα ΚΤΕΛ.

Α)Αυτή που περιγράφεις είναι η παλαιότερη 309 (δεν περνούσε όμως από το κέντρο του Κορωπί) αλλά δεν είχε κίνηση και καταργήθηκε.
Β)Η 330 είναι τόπική του Δήμου Κρωπίας (ακόμα και αν την επεκτήνεις πάλι έχει μεγάλο τοπικό έργο) ο οποίος βρίσκεται στην περιοχή ευθύνης της ΕΘΕΛ. Δηλαδή είτε δώσεις την 330 ή την Α8 είναι το ίδιο και το αυτό.
Γ)Έχοντας πάρει την υπάρχουσα γραμμή εξπρές ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ-ΣΤ.ΚΟΡΩΠΙ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ δεν έχω την αίσθηση ότι αυτή η γραμμή θα είχε ιδιαίτερη κίνηση.
01-10-2010, 10:02 AM
Find Reply
maledictus Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 3
Joined: 02-10-2010
#12
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 3
Πρόσφατα αναγκάστηκα να μείνω στην Ανθούσα για ένα διάστημα. Εκεί λοιπόν παρατήρησα το εξής: η τοπική γραμμή 301 Τοπικό Ανθούσας, ενώ περνά αρκετά συχνά για μια περιοχή 4-5 χιλιάδων κατοίκων, κάνει τέρμα στο νεκροταφείο αντί να συνεχίζει και να κάνει στάση στον σταθμό μετρό/προαστειακού της Παλλήνης. Λόγω της Αττικής Οδού και της ρυμοτομίας, η απόσταση ανάμεσα στην πλατεία και τον σταθμό είναι αρκετά μεγάλη έτσι ώστε να αποθαρρύνονται πολλοί (κυρίως ηλικιωμένοι, αφού δημογραφικά η Ανθούσα δεν είναι και το στέκι της νεολαίας) να πάνε ως το μετρό.

Από την άλλη, τα δρομολόγια του 301 δεν είναι συντονισμένα καθόλου με τα αντίστοιχα του μετρό (το οποίο περνάει ανά 30') ή του προαστειακού, προσθέτοντας 15'-20' στον χρόνο διαδρομής (ειδικά τις βραδινές ώρες)

Θα μπορούσε η 301 να επεκταθεί μέχρι τον σταθμό του Προαστειακού - ή, να μεταφερθούν γενικά οι αφετηρίες του 301, του 315 και του 324 στην οδό Μηλίση, δίπλα στον σταθμό του προαστειακού. Θα έβγαζε πολύ περισσότερο νόημα από την σημερινή κατάσταση.

(Σημείωση: μια άλλη λύση θα ήταν το Α5 να πηγαίνει μέχρι το κέντρο του χωριού - άλλες 6-7 στάσεις δηλαδή - και το 301 να εκτελεί χρέη τοπικού ανάμεσα από εκεί και το σημερινό τέρμα του.)
02-10-2010, 04:10 PM
Website Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Κορμοί / Express Citaro 86 70.939 10-12-2014, 05:01 PM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 1 AlexNik 16 12.451 27-11-2013, 04:02 PM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 2 AlexNik 57 36.015 16-11-2013, 07:30 PM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 6 AlexNik 14 12.600 16-11-2013, 03:48 PM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 7 AlexNik 20 14.772 07-11-2013, 01:31 AM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 0 AlexNik 21 16.757 30-06-2013, 09:20 PM
Last Post: nikos1991
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΗΛΠΑΠ nikos1991 2 4.022 07-06-2013, 09:36 PM
Last Post: Paul
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 5 AlexNik 21 15.967 05-10-2011, 01:00 PM
Last Post: cmegas
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 8 AlexNik 5 6.158 17-12-2010, 08:16 PM
Last Post: Citaro
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 4 AlexNik 10 8.151 07-02-2010, 02:31 PM
Last Post: ELBO O405GN

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024