Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 3 - Printable Version +- Forum (https://mesametaforas.gr/forum) +-- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=41) +--- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες Αθηνών (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=13) +---- Forum: Συγκοινωνιακός σχεδιασμός (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=235) +---- Thread: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 3 (/showthread.php?tid=70) |
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 3 - AlexNik - 29-11-2009 Οι Δήμοι και Κοινότητες/Οικισμοί της Περιοχής Εξυπηρέτησης των Αστικών Συγκοινωνιών ομαδοποιούνται στους παρακάτω 11 Τομείς Αστικών Συγκοινωνιών, οι οποίοι χρησιμοποιούνται και για την αρίθμηση των κεντρικών, διαδημοτικών και τοπικών λεωφορειακών γραμμών (οι γραμμές-κορμοί έχουν δική τους αρίθμηση): Τομέας 0 : ΑΘΗΝΑ Τομέας 1 : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ, ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ, ΑΛΙΜΟΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΓΛΥΦΑΔΑ, ΒΟΥΛΑ, ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ, ΒΑΡΗ Τομέας 2 : ΔΑΦΝΗ, ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ, ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΥΜΗΤΤΟΣ, ΒΥΡΩΝΑΣ, ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ, ΖΩΓΡΑΦΟΥ Τομέας 3 : ΓΕΡΑΚΑΣ, ΑΝΘΟΥΣΑ, ΓΛΥΚΑ ΝΕΡΑ, ΠΑΛΛΗΝΗ, ΣΠΑΤΑ, ΠΑΙΑΝΙΑ, ΚΟΡΩΠΙ, ΑΡΤΕΜΙΔΑ, ΣΑΡΩΝΙΔΑ Τομέας 4 : ΠΑΠΑΓΟΣ, ΧΟΛΑΡΓΟΣ, ΝΕΟ ΨΥΧΙΚΟ, ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΧΑΛΑΝΔΡΙ, ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ, ΠΕΝΤΕΛΗ, ΝΕΑ ΠΕΝΤΕΛΗ, ΜΑΡΟΥΣΙ Τομέας 5 : ΠΕΥΚΗ, ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ, ΜΕΛΙΣΣΙΑ, ΚΗΦΙΣΙΑ, ΝΕΑ ΕΡΥΘΡΑΙΑ, ΕΚΑΛΗ, ΑΝΟΙΞΗ, ΔΡΟΣΙΑ, ΔΙΟΝΥΣΟΣ, ΜΠΑΛΑ, ΣΤΑΜΑΤΑ, ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ, ΚΡΥΟΝΕΡΙ, ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗ, ΜΑΡΟΥΣΙ Τομέας 6 : ΨΥΧΙΚΟ, ΦΙΛΟΘΕΗ, ΓΑΛΑΤΣΙ, ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ, ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ, ΝΕΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ, ΜΑΡΟΥΣΙ, ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ, ΝΕΑ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑ Τομέας 7 : ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ, ΝΕΑ ΛΙΟΣΙΑ, ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ, ΚΑΜΑΤΕΡΟ, ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ, ΑΧΑΡΝΑΙ, ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ, ΖΕΦΥΡΙ, ΦΥΛΗ Τομέας 8 : ΧΑΙΔΑΡΙ, ΑΙΓΑΛΕΩ, ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ, ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ, ΝΙΚΑΙΑ, ΤΑΥΡΟΣ, ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ, ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ, ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ, ΠΕΡΑΜΑ, ΜΑΝΔΡΑ, ΜΑΓΟΥΛΑ, ΕΛΕΥΣΙΝΑ, ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ Τομέας 9 : ΚΑΛΛΙΘΕΑ, ΜΟΣΧΑΤΟ, ΠΕΙΡΑΙΑΣ Για παράδειγμα, μία γραμμή, που ο αριθμός της αρχίζει με το νούμερο 1 (π.χ. 101), έχει ως προορισμό τα νότια προάστια (τομέας 1). RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 3 - panos81 - 09-02-2010 Στον τομέα αυτό ξεχωρίζουμε δύο γραμμές που δικαίως αποκαλούνται φαντάσματα, την 340 Γλυφάδα - Παλλήνη με μόλις 3 δρομολόγια την ημέρα, και την 125 (παρά το αρχικό ψηφίο 1 λόγω τερματισμού στην Βάρκιζα έχει το μεγαλύτερο μέρος της στον τομέα 3) με 10 δρομολόγια την ημέρα. Επίσης υπάρχει το 120 Σταθμός Κορωπίου - Γλυφάδα, πιο χρήσιμη σαν γραμμή αλλά σταματά σχετικά νωρίς το βράδυ. Θα πρότεινα συνεπώς καταρχήν το 340 να καταργηθεί τελείως, αφού δεν εξυπηρετεί με τόσο αραιά δρομολόγια τίποτα το ουσιαστικό. Το 120 και το 125 να αποτελέσουν ενιαία γραμμή από τον σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας για την Γλυφάδα, μέσω της οδού Βάρης-Κορωπίου. Το κενό της 125 στην Βάρκιζα μπορεί να καλυψθεί από εκτροπή της 115 μέσω Βάρκιζας. Τους καλοκαιρινούς μήνες μπορεί επίσης να λειτουργεί και μια express γραμμή Σταθμός Κορωπίου - Παραλία Βάρκιζας ως ενισχυτική.[/align] RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 3 - Citaro - 09-02-2010 Όσον αφορά το 340, είναι "ανωθεν" λόγοι που το διατηρούν (προσέγγιση της Νομαρχίας στην Παλλήνη από την πλευρά της Βουλιαγμένης και της Βάρκιζας, που υπάγονται εκεί). Δύσκολα βλέπω να κόβεται. Το 125 όντως δεν το καταλαβαίνω. Παλιά που δεν υπήρχε ο Προαστιακός, το 120 και χίλια δυο είχε νόημα. Σημερα το μόνο που κάνει είναι να απασχολεί τσάμπα όχημα. Αυτό το όχημα λοιπόν να πάει στο 120, που καλώς είναι στο Στ. Κορωπίου, και να φτιάξει λίγο τη συχνότητά του (30λεπτο φτάνει και περισσεύει). RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 3 - ELBO O405GN - 10-02-2010 (09-02-2010, 09:58 PM)Citaro Wrote: Όσον αφορά το 340, είναι "ανωθεν" λόγοι που το διατηρούν (προσέγγιση της Νομαρχίας στην Παλλήνη από την πλευρά της Βουλιαγμένης και της Βάρκιζας, που υπάγονται εκεί). Δύσκολα βλέπω να κόβεται. Ότι προτείνεις στο συγκεκριμένο μήνυμα, είναι υλοποιήσιμο! Το θέμα όμως είναι ότι ο ΟΑΣΑ έχει γραφειοκρατική αρτηριοσκλήρωση και δεν σκέφτεται ούτε υλοποιεί από τη σκοπιά και τη μεριά του επιβάτη, π.χ. δεν έχουν καταργήσει το Ε42 ακόμη, που "κραυγάζει" ότι δεν χρειάζεται, καθώς μεταφέρει τον υπερβολικό αριθμό των 5 (!) επιβατών κατά μέσο όρο ανα δρομολόγιο. RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 3 - abc - 10-02-2010 (10-02-2010, 10:36 PM)ELBO O405GN Wrote: Ότι προτείνεις στο συγκεκριμένο μήνυμα, είναι υλοποιήσιμο! Το θέμα όμως είναι ότι ο ΟΑΣΑ έχει γραφειοκρατική αρτηριοσκλήρωση και δεν σκέφτεται ούτε υλοποιεί από τη σκοπιά και τη μεριά του επιβάτη, π.χ. δεν έχουν καταργήσει το Ε42 ακόμη, που "κραυγάζει" ότι δεν χρειάζεται, καθώς μεταφέρει τον υπερβολικό αριθμό των 5 (!) επιβατών κατά μέσο όρο ανα δρομολόγιο. Σήμερα το πρωί με την στάση εργασίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έγινε ο χαμός στο Χ42. RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 3 - Citaro - 11-02-2010 (10-02-2010, 11:23 PM)abc Wrote: Σήμερα το πρωί με την στάση εργασίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έγινε ο χαμός στο Χ42. Επόμενο ήταν, αλλά δεν είναι το ζητούμενο να κρατάμε καβάτζα λεωφορειακές γραμμές για την περίπτωση που απεργούν τα Βερελο-Λιαπό-Σουφλιόπαιδα. Ούτως ή άλλως, αργά η γρήγορα θα μπεί ιδιώτης operator στον αττικό προαστιακό και το πράγμα θα ...στρώσει! RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 3 - ELBO O405GN - 20-05-2010 Με αφορμή και τις κυκλοφοριακές αλλαγές που έγιναν στο Κορωπί, πιστεύω είναι καιρός να ενοποιηθούν οι γραμμές 308 και 125 σε μια ενιαία. Με συχνότερα δρομολόγια, αφετηρία Νομισματοκοπείο, τέρμα Βάρκιζα. Το 340 να καταργηθεί και να πυκνώσει το 120 που συνδέεται με ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ/ΜΕΤΡΟ Κορωπί. Για Νομαρχία, οι ενδιαφερόμενοι με το 314! RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 3 - meganium - 07-09-2010 Ξερετε τιποτα περι μιας γραμμης 328??? Ειδα σημερα ενα Midi Neoplan να κατεβαινει την Μαρκοπουλου προς σταθμο Κορωπι μετα την Intracom και ειδα οτι εγραφε 328 Κυκλικη Παιανιας (για το Παιανιας δεν ειμαι και απολυτα σιγουρος για το 328 και το Κυκλικη το ειδα σιγουρα). RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 3 - panos81 - 08-09-2010 Τα Μεσόγεια γενικά θέλουν πολύ συμμάζεμα. Νομίζω ότι η καλλίτερη λύση θα ήταν: - Μία κύρια γραμμή κατά μήκος της Λεωφ. Λαυρίου (η 308), που να μην χώνεται όμως στο κέντρο της Παιανίας. - Μια express γραμμή στην Λεωφ. Λαυρίου, που θα την λειτουργούν τα ΚΤΕΛ και θα είναι ο κορμός τους, κέντρο Αθήνας - Λαύριο. - Κάθε Δήμος νότια της Λεωφ. Μαραθώνος (Γλυκά Νερά, Παιανία, Κορωπί) να έχει την τοπική του γραμμή, που να διέρχεται και από τον αντίστοιχο σταθμό Μετρό/Προαστιακού. Η τοπική του Κορωπίου να φτάνει ως το αεροδρόμιο. - Να καταργηθεί το 125, αλλά να πυκνώσει το 120 και να λειτουργεί μέχρι βράδυ. Όταν επεκταθεί το Μετρό (γραμμή 2) προς τα εκεί, να μεταφερθεί η αφετηρία από την Γλυφάδα στον σταθμό Ελληνικού. - Οι υπόλοιπες περιοχές νότια του Κορωπίου, που ανήκουν στην αρμοδιότητα των ΚΤΕΛ, να γίνουν τοπικές/τροφοδοτικές του Προαστιακού και της γραμμής κορμού των ΚΤΕΛ προς Λαύριο. Ήτοι από σταθμό Κορωπίου προς Μαρκόπουλο, Καλύβια, Κερατέα, Κουβαρά, Καμάριζα, Σούνιο κ.τ.λ. Η γραμμή προς Λαύριο να έχει ενιαία μορφή για όλα τα δρομολόγιά της και όχι διαφορετικές παραλλαγές. - Το 330 να δοθεί στα ΚΤΕΛ ως αντάλλαγμα για την μεταφορά της γραμμής Αεροδρομίου - Ραφήνας στον ΟΑΣΑ. - Να λειτουργήσει γραμμή Express Αεροδρομίου-Λιμένος Λαυρίου από τα ΚΤΕΛ. RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 3 - cmegas - 30-09-2010 Εδώ θέλω να προσθέσω και μια άλλη γραμμή που κατά τη γνώμη μου θα 'πρεπε να υπάρχει. Μια γραμμή που να ξεκινάει από Σαρωνίδα, να συνεχίζει Λαγονήσι, Αγ. Μαρίνα με τέρμα στον Προαστιακό του Κορωπίου. Αυτό βέβαια μπορεί να γίνει και με προέκταση της 330 προς Σαρωνίδα. Γιατί στο κάτω-κάτω, το Ε22 καλό, χρυσό, αλλά αφ' ενός θέλει δύο μέρες να φτάσει Σαρωνίδα, και αφ' ετέρου τα δρομολόγια τον χειμώνα παραείναι αραιά για μια περιοχή (από Αγ.Μαρίνα έως Σαρωνίδα) που πλέον είναι πυκνοκατοικημένη. RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 3 - abc - 01-10-2010 (08-09-2010, 07:23 AM)panos81 Wrote: Νομίζω ότι η καλλίτερη λύση θα ήταν: Α)Αυτή που περιγράφεις είναι η παλαιότερη 309 (δεν περνούσε όμως από το κέντρο του Κορωπί) αλλά δεν είχε κίνηση και καταργήθηκε. Β)Η 330 είναι τόπική του Δήμου Κρωπίας (ακόμα και αν την επεκτήνεις πάλι έχει μεγάλο τοπικό έργο) ο οποίος βρίσκεται στην περιοχή ευθύνης της ΕΘΕΛ. Δηλαδή είτε δώσεις την 330 ή την Α8 είναι το ίδιο και το αυτό. Γ)Έχοντας πάρει την υπάρχουσα γραμμή εξπρές ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ-ΣΤ.ΚΟΡΩΠΙ-ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ δεν έχω την αίσθηση ότι αυτή η γραμμή θα είχε ιδιαίτερη κίνηση. RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 3 - maledictus - 02-10-2010 Πρόσφατα αναγκάστηκα να μείνω στην Ανθούσα για ένα διάστημα. Εκεί λοιπόν παρατήρησα το εξής: η τοπική γραμμή 301 Τοπικό Ανθούσας, ενώ περνά αρκετά συχνά για μια περιοχή 4-5 χιλιάδων κατοίκων, κάνει τέρμα στο νεκροταφείο αντί να συνεχίζει και να κάνει στάση στον σταθμό μετρό/προαστειακού της Παλλήνης. Λόγω της Αττικής Οδού και της ρυμοτομίας, η απόσταση ανάμεσα στην πλατεία και τον σταθμό είναι αρκετά μεγάλη έτσι ώστε να αποθαρρύνονται πολλοί (κυρίως ηλικιωμένοι, αφού δημογραφικά η Ανθούσα δεν είναι και το στέκι της νεολαίας) να πάνε ως το μετρό. Από την άλλη, τα δρομολόγια του 301 δεν είναι συντονισμένα καθόλου με τα αντίστοιχα του μετρό (το οποίο περνάει ανά 30') ή του προαστειακού, προσθέτοντας 15'-20' στον χρόνο διαδρομής (ειδικά τις βραδινές ώρες) Θα μπορούσε η 301 να επεκταθεί μέχρι τον σταθμό του Προαστειακού - ή, να μεταφερθούν γενικά οι αφετηρίες του 301, του 315 και του 324 στην οδό Μηλίση, δίπλα στον σταθμό του προαστειακού. Θα έβγαζε πολύ περισσότερο νόημα από την σημερινή κατάσταση. (Σημείωση: μια άλλη λύση θα ήταν το Α5 να πηγαίνει μέχρι το κέντρο του χωριού - άλλες 6-7 στάσεις δηλαδή - και το 301 να εκτελεί χρέη τοπικού ανάμεσα από εκεί και το σημερινό τέρμα του.) |