This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 7 Vote(s) - 2.29 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Irisbus Citelis

Enema Offline
Ρετρολαγνος
*



Posts: 43
Joined: 18-11-2009
#21
RE: Irisbus Citelis
Μια χαρα τα βρισκω τα ΕΘΕΛΑΚΙΑ. Μονο στα ΟΑΣΘικα δεν κολλαει ο χρωματισμος για καποιον λογο.
09-07-2010, 01:41 PM
Find Reply
B10M-SB756 Offline
VOLVO
*



Posts: 49
Joined: 17-11-2009
#22
RE: Irisbus Citelis
(08-07-2010, 02:14 PM)kostas260 Wrote: Η μόνη ένστανση που έχω είναι ότι είναι irisbus, που δεν τα πάω γενικά σαν οχήματα. Αλλά θα δείξει. Μακάρι να βγει πολύ καλό

Και καλα κανεις και δεν τα πας. Εγω δουλευω τα diesel τα πειραιωτικα και απο προβληματα πολλα. Το καλο ειναι ειναι οτι δεν παρουσιαζει σοβαρα προβληματα εναντι αλλων λεωφορειων ως αμαξωμα (π.χ ρωγμες). Το κακο ειναι οτι οι αναρτησεις του ειναι αθλιες (απο καινουργια) με αποτελεσμα ολοι οι κραδασμοι των καταπληκτικων αθηναικων δρομων, να περνανε εντος του λεωφορειου κια σταδιακα να σπαει οτι πλαστικο υπαρχει μεσα (μου εχει ερθει στο κεφαλι εν υπηρεσια η πλαφονιερα μαζι με τους αεραγωγους, που βρισκεται πανω απτον οδηγο). Γενικα παντως σαν κατασκευη πραγματικα δεν αξιζει την διαφορα στην τιμη εναντι mercedes και volvo (σουηδικο). Πραγματικα δεν καταλαβαινω αυτην την irisbusομανια με τιποτα τα τελευταια χρονια.
Diesel for ever Big Grin
09-07-2010, 04:33 PM
Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#23
RE: Irisbus Citelis
Προσοχη γιατι σας βλεπω να τα μπλεκετε, εδω μιλαμε για τα Θεσσαλονικιωτικα Citelis.. Τα Αθηναικα ειναι 2 κατηγοριες πιο πανω.
(This post was last modified: 09-07-2010, 04:39 PM by AlexNik.)
09-07-2010, 04:38 PM
Website Find Reply
B10M-SB756 Offline
VOLVO
*



Posts: 49
Joined: 17-11-2009
#24
RE: Irisbus Citelis
(09-07-2010, 04:38 PM)Cmaniac Wrote: Προσοχη γιατι σας βλεπω να τα μπλεκετε, εδω μιλαμε για τα Θεσσαλονικιωτικα Citelis.. Τα Αθηναικα ειναι 2 κατηγοριες πιο πανω.

Cmaniac αν το λες για εμενα δεν τα μπερδευω. Γνωριζω οτι οι διαφορες των δυο οχηματων ειναι η διαφορα στα ετη στην αλλαγη και καλα του ονοματος του μοντελου και φυσικα την ενταξη τους στον στολο της συμπρωτευουσας.
Diesel for ever Big Grin
09-07-2010, 04:44 PM
Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#25
RE: Irisbus Citelis
Ενταξει, με καλυψες Wink

Εχω μια ενσταση οσον αφορα τις ρωγμες στο αμαξωμα, πολλα IrisBus κυριως αεριου εχουν "κοψει" κολωνες απο τις λακκουβες..

Παντως για να ειμαι και δικαιος, στα ΚΤΕΛ λενε οτι παιζει μεγαλο ρολο και αυτος που το δουλευει το αμαξι για την κατασταση του. Υποψιαζομαι οτι κατι αναλογο συμβαινει και για τις αστικες συγκοινωνιες.

Αν δεν υπαρχουν ανθρωποι που να τα προσεχουν τοτε οχι κολωνες θα κοψουν (αν περνας πανω απ τη λακκουβα με 80 δεν σου φταιει η κατασκευη του) αλλα θα σου μεινουν και στα χερια επι τοπου..

Να ξερεις πως στο βιβλιο χειριστη των Solaris υπαρχει μια παραγραφος που λεει οτι στις μεγαλες εγκαρσιες ανωμαλιες των δρομων (μεγαλα σαμαρακια κλπ) η ταχυτητα του οχηματος δεν πρεπει να υπερβαινει τα 20χαω αλλιως δημιουργουνται σοβαρα προβληματα στη δομη του υποπλαισιου της αναρτησης, κατι που ετσι κι αλλιως συμβαινει σε ολα τα λεωφορεια, απλα εκει φροντισαν να το επισημανουν.

Εδω ειναι και η νεα παραλαβη της Αθηνας (μπορεις να τα βρισεις αφοβα - ειναι οτι πιο αηδιαστικο εχω δει σε λεωφορειο).
(This post was last modified: 09-07-2010, 05:20 PM by AlexNik.)
09-07-2010, 04:59 PM
Website Find Reply
B10M-SB756 Offline
VOLVO
*



Posts: 49
Joined: 17-11-2009
#26
RE: Irisbus Citelis
Τωρα θα τα τακτοποιησω με αναλυτικα σχολια Dodgy στο αντιστοιχο thread.

(09-07-2010, 04:59 PM)Cmaniac Wrote: Εχω μια ενσταση οσον αφορα τις ρωγμες στο αμαξωμα, πολλα IrisBus κυριως αεριου εχουν "κοψει" κολωνες απο τις λακκουβες..

Παντως για να ειμαι και δικαιος, στα ΚΤΕΛ λενε οτι παιζει μεγαλο ρολο και αυτος που το δουλευει το αμαξι για την κατασταση του. Υποψιαζομαι οτι κατι αναλογο συμβαινει και για τις αστικες συγκοινωνιες.

Αν δεν υπαρχουν ανθρωποι που να τα προσεχουν τοτε οχι κολωνες θα κοψουν (αν περνας πανω απ τη λακκουβα με 80 δεν σου φταιει η κατασκευη του) αλλα θα σου μεινουν και στα χερια επι τοπου..

Δηλαδη κιαυτο που ειναι στο avatar μου γιατι αντεξε επι 24 συνεχη ετη υπηρεσιας στις χειροτερες κυκλοφοριακες συνθηκες, με 1.500.000 στο κοντερ και σε δρομους που την δεκαετια του 80 και του 90 ηταν σαν το βομβαρδισμενο ιρακ? Μηπως το εχουν παρακανει κιοι κατασκευαστες με τις ψευτοκατασκευες που φτιαχνουν για να δουλευουν τα εργοστασια? Μηπως φταιμε κιεμεις που παμε και αγοραζουμε οτι πατσαβουρα κυκλοφορει στο εμποριο γιατι φταιει το αιωνιο συστημα ΜΙΖΑ?
Diesel for ever Big Grin
(This post was last modified: 09-07-2010, 05:53 PM by B10M-SB756.)
09-07-2010, 05:16 PM
Find Reply
Enema Offline
Ρετρολαγνος
*



Posts: 43
Joined: 18-11-2009
#27
RE: Irisbus Citelis
(09-07-2010, 04:38 PM)Cmaniac Wrote: Τα Αθηναικα ειναι 2 κατηγοριες πιο πανω.

Α ωραια, μας δινεις ελπιδες Smile

(09-07-2010, 04:59 PM)Cmaniac Wrote: Αν δεν υπαρχουν ανθρωποι που να τα προσεχουν τοτε οχι κολωνες θα κοψουν (αν περνας πανω απ τη λακκουβα με 80 δεν σου φταιει η κατασκευη του) αλλα θα σου μεινουν και στα χερια επι τοπου..

Ευτυχως οι καμικαζι εδω δεν ειναι παρα πολλοι (ή τουλαχιστον εγω δεν τους εχω πετυχει...)
09-07-2010, 07:36 PM
Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#28
RE: Irisbus Citelis
(09-07-2010, 07:36 PM)Enema Wrote: Α ωραια, μας δινεις ελπιδες Smile
2 κατηγοριες πιο πανω στο forum εννοουσα..

Αν και εχουν μια διαφορα - εκπληξη που ηρθε η ωρα να την αποκαλυψω.

Τα λεωφορεια της Θεσσαλονικης ειναι κατασκευασμενα εξ ολοκληρου σε εργοστασιο της Ιταλιας, σε αντιθεση με τα Αθηναικα που επειτα απο ΑΠΑΙΤΗΣΗ των τεχνικων δ/ντων της ΕΘΕΛ φτιαχνονται / θα φτιαχτουν στην Γαλλια..
(09-07-2010, 07:36 PM)Enema Wrote:
(09-07-2010, 04:59 PM)Cmaniac Wrote: Αν δεν υπαρχουν ανθρωποι που να τα προσεχουν τοτε οχι κολωνες θα κοψουν (αν περνας πανω απ τη λακκουβα με 80 δεν σου φταιει η κατασκευη του) αλλα θα σου μεινουν και στα χερια επι τοπου..

Ευτυχως οι καμικαζι εδω δεν ειναι παρα πολλοι (ή τουλαχιστον εγω δεν τους εχω πετυχει...)
Να σου πω, το θεμα ειναι λιγο περιεργο. Στην Θεσσαλονικη, στον ΟΑΣΘ, οι εργαζομενοι του εχουν μερισμα σε αυτον. Ετσι οι απολαβες τους οταν η επιχειρηση εχει υψηλο θετικο προσημο κερδοφοριας (κατι που σημαινει οτι ολα λειτουργουν ρολοι καλοκουρδισμενο) ειναι αντιστοιχα αυξημενες... Ετσι ολοι ΘΕΛΟΥΝ να δουλευουν τελεια ολα γιατι εχει θετικο αντικτυπο στην τσεπη τους..

Μακαρι να ηταν και η ΕΘΕΛ ετσι..
(This post was last modified: 09-07-2010, 07:48 PM by AlexNik.)
09-07-2010, 07:47 PM
Website Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#29
RE: Irisbus Citelis
(09-07-2010, 05:16 PM)B10M-SB756 Wrote: Δηλαδη κιαυτο που ειναι στο avatar μου γιατι αντεξε επι 24 συνεχη ετη υπηρεσιας στις χειροτερες κυκλοφοριακες συνθηκες, με 1.500.000 στο κοντερ και σε δρομους που την δεκαετια του 80 και του 90 ηταν σαν το βομβαρδισμενο ιρακ?
Δεν νομιζω να πιστευεις οτι ηταν μονο 1.500.000, ετσι?

Τα σημερινα αεροδρομιακα που εχουν λιγοτερα απ τα μισα του χρονια εχουν 1.500.000 στην πλατη τους..

(09-07-2010, 05:16 PM)B10M-SB756 Wrote: Μηπως το εχουν παρακανει κιοι κατασκευαστες με τις ψευτοκατασκευες που φτιαχνουν για να δουλευουν τα εργοστασια? Μηπως φταιμε κιεμεις που παμε και αγοραζουμε οτι πατσαβουρα κυκλοφορει στο εμποριο γιατι φταιει το αιωνιο συστημα ΜΙΖΑ?

Οι οργανωμενες επιχειρησεις δοκιμαζουν τα λεωφορεια πριν τα αγορασουν... Παιρνουν ενα ή δυο ιδια αυτοκινητα με λιγο διαφορετικα χαρακτηριστικα απο αυτα που φαινονται στα χαρτια καλα και τα εντασσουν στο στολο τους μεχρι να δουν αν τους κανουν η οχι. Αν οχι, αναλογα τις συμφωνιες που εχουν κανει τα δινουν πισω ή τα κρατανε μεχρι να κοπουν ή εστω τα πουλανε..

Αλλα τι λεω.. Δεν υπαρχουν τετοια εδω.. Το ειδα στην βιτρινα, μου αρεσε, το πηρα και δεν το δοκιμασα καν. Ουτε ρουχα δεν αγοραζουμε ετσι..
(This post was last modified: 09-07-2010, 07:54 PM by AlexNik.)
09-07-2010, 07:54 PM
Website Find Reply
B10M-SB756 Offline
VOLVO
*



Posts: 49
Joined: 17-11-2009
#30
RE: Irisbus Citelis
(09-07-2010, 07:54 PM)Cmaniac Wrote: Δεν νομιζω να πιστευεις οτι ηταν μονο 1.500.000, ετσι?
Οχι σε αυτα απλως τα χλμ χαλασαν τα κοντερ..... Big Grin αποκει και περα αγνωστες οι βουλες του κυριουHuh

(09-07-2010, 07:47 PM)Cmaniac Wrote: Μακαρι να ηταν και η ΕΘΕΛ ετσι..
Υπομονη ολα θα γινουν......
Diesel for ever Big Grin
(This post was last modified: 09-07-2010, 08:11 PM by B10M-SB756.)
09-07-2010, 08:07 PM
Find Reply
kostas01 Offline
Premium User
**



Posts: 16
Joined: 23-06-2010
#31
RE: Irisbus Citelis
(09-07-2010, 07:47 PM)Cmaniac Wrote: Αν και εχουν μια διαφορα - εκπληξη που ηρθε η ωρα να την αποκαλυψω.

Τα λεωφορεια της Θεσσαλονικης ειναι κατασκευασμενα εξ ολοκληρου σε εργοστασιο της Ιταλιας, σε αντιθεση με τα Αθηναικα που επειτα απο ΑΠΑΙΤΗΣΗ των τεχνικων δ/ντων της ΕΘΕΛ φτιαχνονται / θα φτιαχτουν στην Γαλλια..

Ομοίως με τα midi και τα cityclass, η παράδοση δε σπάει. Υπάρχει λόγος της απόφασης της ΕΘΕΛ?
(This post was last modified: 09-07-2010, 08:34 PM by kostas01.)
09-07-2010, 08:32 PM
Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#32
RE: Irisbus Citelis
(09-07-2010, 08:32 PM)kostas01 Wrote: Ομοίως με τα midi και τα cityclass, η παράδοση δε σπάει. Υπάρχει λόγος της απόφασης της ΕΘΕΛ?
Εξ αιτιας της απαιτησης τους αυτης παραλιγο να χαθει ο διαγωνισμος, που ηταν ηδη οριακα στο να ακυρωθει και να χαθουν τα χρηματα της επιδοτησης απο την ΕΕ..

Συγκεκριμενος λογος? Για την ΕΘΕΛ μιλαμε.. Ουτε οι ιδιοι δεν ξερουν, εμεις θα ξεραμε?

Εικαζω οτι ηταν περισσοτερο θεμα προκαταληψης. Ιταλο και Γαλλο σε ο,τι τσουλαει δεν τον εμπιστευεσαι. Αλλα αναμεσα απο τους δυο, εγω τουλαχιστον προτιμω Γαλλο, ισως να το εκαναν κι αυτοι ετσι. Καθαρα επιστημονικη μεθοδος, θελει πολυ υψηλο IQ για να την κατανοησει ο απλος πολιτης.. Tongue
(This post was last modified: 09-07-2010, 08:45 PM by AlexNik.)
09-07-2010, 08:45 PM
Website Find Reply
Enema Offline
Ρετρολαγνος
*



Posts: 43
Joined: 18-11-2009
#33
RE: Irisbus Citelis
(09-07-2010, 07:47 PM)Cmaniac Wrote: 2 κατηγοριες πιο πανω στο forum εννοουσα..

Αν και εχουν μια διαφορα - εκπληξη που ηρθε η ωρα να την αποκαλυψω.

Τα λεωφορεια της Θεσσαλονικης ειναι κατασκευασμενα εξ ολοκληρου σε εργοστασιο της Ιταλιας, σε αντιθεση με τα Αθηναικα που επειτα απο ΑΠΑΙΤΗΣΗ των τεχνικων δ/ντων της ΕΘΕΛ φτιαχνονται / θα φτιαχτουν στην Γαλλια..

Και πρακτικα αυτο τι σημαινει? Καλυτερη/χειροτερη ποιοτητα κατασκευης? Τα Ιταλικα ή τα Γαλλικα? Διαφορες στο αμαξωμα?
10-07-2010, 06:56 PM
Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#34
RE: Irisbus Citelis
Το ιδιο αμαξι σε αλλη γραμμη παραγωγης.

Τι να σου πω, ειναι σαν να μας δινουν δυο ιδια σετ LEGO και να μας δινουν και τις οδηγιες και να μας λενε να τους φτιαξουμε την ιδια κατασκευη. Οποιος ειναι πιο προσεκτικος θα το κανει καλυτερα.

Τωρα σε ποιο απο τα δυο εργοστασια ειναι πιο προσεκτικοι οσον αφορα τις κολλησεις και τα επιμερους, δεν ξερω..
10-07-2010, 07:02 PM
Website Find Reply
Enema Offline
Ρετρολαγνος
*



Posts: 43
Joined: 18-11-2009
#35
RE: Irisbus Citelis
(10-07-2010, 07:02 PM)Cmaniac Wrote: Το ιδιο αμαξι σε αλλη γραμμη παραγωγης.

Τι να σου πω, ειναι σαν να μας δινουν δυο ιδια σετ LEGO και να μας δινουν και τις οδηγιες και να μας λενε να τους φτιαξουμε την ιδια κατασκευη. Οποιος ειναι πιο προσεκτικος θα το κανει καλυτερα.

Τωρα σε ποιο απο τα δυο εργοστασια ειναι πιο προσεκτικοι οσον αφορα τις κολλησεις και τα επιμερους, δεν ξερω..

Ενδιαφερον. Αλλα λογικα οι προδιαγραφες ειναι ιδιες ανεξαρτητα απο την γραμμη παραγωγης. Τις κολλησεις αν δεν τις κανει αυτοματα μηχανημα θα γινονται με το χερι και δεν υποτιθεται οτι το κανουν εξειδικευμενοι εργατες αυτο? Κανονικα οι διαφορες θα επρεπε να ειναι απο ελαχιστες εως ανυπαρκτες.
11-07-2010, 01:46 PM
Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#36
RE: Irisbus Citelis
Μηχανημα τις κανει, αλλα το καθε μηχανημα εχει δικες του παραμετρους και το ρυθμιζει χειριστης.

Απο την αλλη, μην ξεχνας οτι οσο πιο γρηγορα θα βγει ενα αμαξι απο την γραμμη παραγωγης τοσο πιο ευχαριστημενος θα ειναι σε πρωτη φαση ο πελατης οσον αφορα την παραδοση του.. Επισης, οσο λιγοτερα υλικα χρησιμοποιηθουν κατα τη διαρκεια της κολλησης, τοσο κερδισμενος θα βγει ο κατασκευαστης.. Ειναι 1002 πραγματα που παιζουν ρολο..
11-07-2010, 02:10 PM
Website Find Reply
Enema Offline
Ρετρολαγνος
*



Posts: 43
Joined: 18-11-2009
#37
RE: Irisbus Citelis
Μπερδευτικα. Αν η γραμμη παραγωγης ειναι ιδια τοτε γιατι υπαρχει ο διαχωρισμος? Εκτος αν λεμε οτι υπαρχουν 2 ΙΔΙΕΣ γραμμες παραγωγης. Και αν υπαρχουν δεν παιζουν οι μικροδιαφορες που αναφερει ο Cmaniac?
13-07-2010, 02:51 AM
Find Reply
Enema Offline
Ρετρολαγνος
*



Posts: 43
Joined: 18-11-2009
#38
RE: Irisbus Citelis
Οχι, αλλα τοτε γιατι τα ξεχωριζουμε σε Ιταλικα και Γαλλικα?
13-07-2010, 12:30 PM
Find Reply
Enema Offline
Ρετρολαγνος
*



Posts: 43
Joined: 18-11-2009
#39
RE: Irisbus Citelis
(13-07-2010, 11:35 PM)garvanitis Wrote: Δεν τα ξεχωριζουμε... Εξαλλου ενα απο αυτα που ανεβασες ειναι κατασκευασμενο απο την Karosa. Βλεπεις καμια διαφορα?

Οχι, δεν βλεπω. (τουλαχιστον εξωτερικα)
Την συζητηση την κανουμε επειδη ο cmaniac ειχε πει αυτο
(09-07-2010, 07:47 PM)Cmaniac Wrote: Τα λεωφορεια της Θεσσαλονικης ειναι κατασκευασμενα εξ ολοκληρου σε εργοστασιο της Ιταλιας, σε αντιθεση με τα Αθηναικα που επειτα απο ΑΠΑΙΤΗΣΗ των τεχνικων δ/ντων της ΕΘΕΛ φτιαχνονται / θα φτιαχτουν στην Γαλλια..

οποτε δεν ειναι η ιδια γραμμη παραγωγης...(ή δεν καταλαβαινω πραγματικα, κατι Dodgy ) γιαυτο λεμε για μικροδιαφορες.
16-07-2010, 05:38 PM
Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#40
RE: Irisbus Citelis
http://www.capital.gr/news.asp?id=743299

..

Αργοτερα ειχαν δημιουργηθει ενστασεις, καθως η διοικηση δεν ειχε οντως προβληματα, οι τεχνικοι της ειχαν ομως.. Wink
(This post was last modified: 16-07-2010, 07:53 PM by AlexNik.)
16-07-2010, 07:51 PM
Website Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 6 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024