This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Euro2day]Εξετάζονται αλλαγές για τα εισιτήρια του Προαστιακού

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#1
[Euro2day]Εξετάζονται αλλαγές για τα εισιτήρια του Προαστιακού
ΟΑΣΑ  Την επέκταση της αστικής ζώνης του Προαστικού Σιδηροδρόμου σε σταθμούς της γραμμής της Χαλκίδας εξετάζει ο ΟΑΣΑ, από κοινού με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Πρόκειται για ένα πάγιο αίτημα του επιβατικού κοινού, καθώς σημαντικός αριθμός επιβατών, που χρησιμοποιεί συνδυαστικά σε καθημερινή βάση τα αστικά μέσα μαζικής μεταφοράς και τον Προαστιακό, ζητά την επέκταση ισχύος των προϊόντων κομίστρου του ΟΑΣΑ σε τμήμα της γραμμής του Προαστιακού Πειραιάς - Χαλκίδα.

Οι τελικές αποφάσεις αναμένεται ότι θα ληφθούν με τη συνεργασία των δύο εταιρειών και αφού προηγουμένως σταθμιστούν όλα τα δεδομένα, αφού, εκτός από την εξυπηρέτηση των αναγκών του επιβατικού κοινού, σημασία έχει η οποιαδήποτε κίνηση να μη δημιουργήσει πρόβλημα στα έσοδά τους.

Συνεργασία
Σύμφωνα με την ισχύουσα τιμολογιακή πολιτική, ο ΟΑΣΑ συνεργάζεται με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ως προς τον σχεδιασμό και τον προγραμματισμό του συγκοινωνιακού έργου που εκτελείται στη γεωγραφική περιοχή αρμοδιότητάς του από τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο. Στο πλαίσιο αυτό οι συγκοινωνιακές υπηρεσίες ΟΑΣΑ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι συνδυαστικές και στην αστική ζώνη του Προαστιακού (Μαγούλα - Πειραιάς - Κορωπί) ισχύει η τιμολογιακή πολιτική και τα προϊόντα κομίστρου του ΟΑΣΑ. Οι μετακινήσεις από και προς το αεροδρόμιο πραγματοποιούνται από τον Προαστιακό και το Μετρό, με εισιτήρια ίδιας αξίας και ίδιων δικαιωμάτων χρήσης.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ διαθέτει στο επιβατικό κοινό προϊόντα κομίστρου αποκλειστικά δικής της χρήσης (δηλαδή που έχουν το ένα τουλάχιστον άκρο μετακίνησης εκτός της αστικής ζώνης). Από αυτά τα προϊόντα κομίστρου, όλα τα εισιτήρια ισχύουν και στα λεωφορεία (Ο.ΣΥ. - Ε.ΘΕ.Λ.), τρόλεϊ (Ο.ΣΥ. - Η.Λ.Π.Α.Π.), ηλεκτρικό σιδηρόδρομο (ΣΤΑ.ΣΥ. - Η.Σ.Α.Π.) και τραμ (ΣΤΑ.ΣΥ. – ΤΡΑΜ) για 90 λεπτά, μετά την πρώτη επικύρωση.

Επιβάτες δύο κατηγοριών

Ωστόσο η γραμμή του Προαστιακού που εξυπηρετεί τη διαδρομή προς Χαλκίδα μετά το Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ) δεν αποτελεί τμήμα της αστικής διαδρομής του Προαστιακού. Στη διαδρομή Αθήνα - Χαλκίδα αστικό θεωρείται το κομμάτι ως το Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών. Εξαιτίας όμως αυτής της κατάστασης οι επιβάτες της γραμμής δεν έχουν το δικαίωμα με το ίδιο εισιτήριο να κάνουν χρήση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς του ΟΑΣΑ, όπως, αντίθετα, μπορούν να κάνουν όσοι κινούνται στον άξονα Κιάτο - Αεροδρόμιο.

Μάλιστα, δεν λείπουν και τα ευτράπελα καθώς ο ΟΑΣΑ, απαντώντας σε αίτημα του τοπικού δήμου, προχώρησε στην τροποποίηση της διαδρομής της λεωφορειακής γραμμής 504 της ΟΣΥ, ώστε να περιλαμβάνει σε αυτήν και τον σταθμό Δεκέλεια του Προαστιακού. Όμως οι επιβάτες δεν μπορούν να μπουν από το ένα μέσο στο άλλο με ίδιο εισιτήριο, αφού ο συγκεκριμένος σταθμός βρίσκεται εκτός του αστικού δικτύου και θα πρέπει να επικυρώσουν άλλο εισιτήριο.

Εκείνο που φαίνεται τώρα ότι εξετάζεται είναι η επέκταση της αστικής ζώνης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην προαστιακή σιδηροδρομική διαδρομή Πειραιάς - Χαλκίδα και Χαλκίδα - Πειραιάς από τον σταθμό Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ) έως και τον σιδηροδρομικό σταθμό Αγίου Στεφάνου, μέχρι τον οποίο, άλλωστε, επεκτείνεται η περιοχή ευθύνης του ΟΑΣΑ.

Κάτι τέτοιο υπολογίζεται ότι μπορεί να ενισχύσει την κίνηση της γραμμής η οποία είναι ήδη πολύ μεγάλη. Πάντως ιδιαίτερη σημασία πρέπει να δοθεί στον έλεγχο της λαθρεπιβίβασης, η οποία δεν είναι διόλου αμελητέα.
(This post was last modified: 21-05-2014, 02:06 AM by AlexNik.)
21-05-2014, 02:06 AM
Website Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#2
RE: [Euro2day]Εξετάζονται αλλαγές για τα εισιτήρια του Προαστιακού
Αμήν και πότε!

Τα εισιτήρια του Ο.Α.Σ.Α. μάλιστα ίσχυσαν στα τρένα της Χαλκίδας (μέχρι Σ.Κ.Α.) όταν ανεστάλλη το δρομολόγιο Πειραιάς - Άνω Λιόσια του Προαστιακού, λόγω "λειτουργικών προβλημάτων" (τότε ήταν που τα δρομολόγια της Χαλκίδας, που ως τότε ξεκινούσαν από τον Σταθμό Λαρίσης, επεκτάθηκαν μέχρι τον Πειραιά για να καλύψουν το κενό που άφησε η διακοπή των προαστιακών δρομολογίων Πειραιά - Άνω Λιοσίων). Ως τότε, μπορούσε κάποιος με εισιτήριο του Ο.Α.Σ.Α. να κάνει την διαδρομή π.χ. Σταθμός Λαρίσης - Άγιοι Ανάργυροι με συρμό που πήγαινε Άνω Λιόσια, όχι όμως με συρμό που πήγαινε Χαλκίδα.

Γενικά πιστεύω ότι όλα τα αστικά / προαστιακά μέσα μαζικής μεταφοράς (συμπεριλαμβανομένων του Ο.Σ.Ε. και των Κ.Τ.Ε.Λ.) θα πρέπει να ενταχθούν στα κόμιστρα του Ο.Α.Σ.Α. στην αστική περιοχή. Γιατί π.χ. να μην μπορεί κάποιος που θέλει να πάει στην Γλυφάδα, στην Νέα Ερυθραία, στην Αγία Παρασκευή κ.τ.λ. να μην μπορεί να το κάνει και με λεωφορείο του Κ.Τ.Ε.Λ. την στιγμή που ούτως ή άλλως διέρχεται από εκεί, και ίσως με αρκετές κενές θέσεις, την ώρα που το αστικό λεωφορείο είναι υπερπλήρες; Αντίστοιχα από την Αθήνα για περιοχές όπως η Βαρυμπόμπη, το Ολυμπιακό Χωριό, η Άνοιξη, το Κρυονέρι και ο Διόνυσος, η συνδυασμένη χρήση προαστιακού τρένου και αστικού λεωφορείου θα μείωνε σημαντικά τον χρόνο διαδρομής, αλλά και την χρήση των Ι.Χ.. Οι σταθμοί στην Δεκέλεια και τον Άγιο Στέφανο έχουν και αρκετό χώρο για στάθμευση Ι.Χ. για συνδυασμένες μετακινήσεις. Χρήσιμη θα ήταν, μόλις κάτι τέτοιο καταστεί εφικτό, και η πύκνωση των δρομολογίων προς Άγιο Στέφανο όπου, αριστερά (κατευθυνόμενοι προς Θεσσαλονίκη - Χαλκίδα) από την παλιά ράμπα εκφόρτωσης εμπορευμάτων, υπάρχει χώρος για να στρωθεί και τρίτη γραμμή, όπου θα μπορούν να αναστρέφουν οι συρμοί που θα κάνουν τέρμα στον Άγιο Στέφανο.
21-05-2014, 09:42 AM
Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
ΟΑΣΑ [Euro2day] Αυτονόμηση του προαστιακού από τα φθηνά εισιτήρια AlexNik 0 1.220 01-08-2014, 10:32 AM
Last Post: AlexNik
ΟΑΣΑ [In.gr] Σχέδια για αλλαγές στα εισιτήρια των συγκοινωνιών Nikolas A. 0 1.479 11-04-2014, 03:52 PM
Last Post: Nikolas A.

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024