Thread Rating:
- 3 Vote(s) - 2.67 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα
|
abc
Εγγεγραμμένος
Posts: 412
Joined: 13-10-2009
|
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα
Ανοίγω αυτό το θέμα σε αντιστοιχία με εκείνο της ΕΘΕΛ.
Το θερινό πρόγραμμα των γραμμών 1, 2 και 3 της ΣΤΑ.ΣΥ. βρίσκεται εδώ.
(This post was last modified: 19-12-2013, 11:58 PM by AlexNik.)
|
|
26-06-2012, 04:53 PM |
|
marios.ilioupoli
Εγγεγραμμένος
Posts: 216
Joined: 21-02-2012
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα
Χθες το βράδυ επιβιβάστηκα στο Τράμ στη στάση "ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ". Πριν επιβιβαστώ δοκίμασα να βγάλω εισιτήριο, αλλά ο ένας αυτόματος πωλητής είχε ένδειξη "ΕΚΤΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ" στην οθόνη και στον άλλο η σχισμή που μπαίνουν τα κέρματα ήταν φραγμένη και το μηχάνημα δε δεχόταν χαρτονομίσματα!
Αποτέλεσμα = ΕΠΙΒΙΒΑΣΗ ΣΕ ΤΡΑΜ ΧΩΡΙΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ (υπ' ευθύνη της ΣΤΑ.ΣΥ.)
Αποβιβάστηκα στη στάση "ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΤΡΑΚΗ" όπου και εκεί προσπάθησαν να βγάλω εισιτήριο για να συνεχίσω τη διαδρομή μου με λεωφορείο, αλλά ξανά απέτυχα! Στο ένα μηχάνημα η οθόνη ήταν απενεργοποιημένη και στο άλλο και πάλι η σχισμή των κερμάτων ήταν φραγμένη και ούτε αυτό δε δεχόταν χαρτονομίσματα.
Αποτέλεσμα = ΕΠΙΒΙΒΑΣΗ ΣΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ (υπ' ευθύνη της ΣΤΑ.ΣΥ.)
Η εισιτηριοδιαφυγή, λοιπόν, δεν προκαλείται μόνο με ευθύνη των επιβατών, αλλά και με υπαιτιότητα των εταιρειών, μιας και αφενός δεν έχουν φροντίσει περίπτερα και καταστήματα ψιλικών να διαθέτουν εισιτήρια και αφετέρου δε μεριμνούν για τη λειτουργία και των αυτόματων πωλητών εισιτηρίων.
Εγώ άραγε αν έπαιρνα πρόστιμο θα είχα καμία κάλυψη για να το γλιτώσω ή εξαιτίας της ανευθυνότητας της ΣΤΑ.ΣΥ. θα το χρεωνόμουν;
|
|
13-07-2012, 04:34 PM |
|
marios.ilioupoli
Εγγεγραμμένος
Posts: 216
Joined: 21-02-2012
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα
Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους! Θα ήθελα να ρωτήσω αν θυμάται κανείς να μας πει η 15λεπτη συχνότητα που εμφανίστηκε χθες στο Μετρό, έχει ξαναυπάρξει στα χρονικά.
Στις 21:00 είχε χρονοαπόσταση ακόμη και 20'! Και δεν ήταν και μηδενική η επιβατική κίνηση. Πήρα το Μετρό από τον Αγ. Δημήτριο και όταν έφτασε στη Δάφνη η αποβάθρα μόνο Πάσχα δε θύμιζε. Φανταστείτε πόσο μπορεί να περίμενε αυτός ο κόσμος.
Όχι, βεβαίως, ότι το Τραμ πήγαινε πίσω. Από 15' έως 20' κυμαίνονταν η χρονοαπόσταση στο κοινό τμήμα των γραμμών 4 και 5 (Σύνταγμα - Μουσσών) και τα οχήματα γεμάτα ήταν, αφού ο καλός καιρός τραβάει κόσμο ιδιαίτερα σε Άλιμο/Γλυφάδα/Βούλα που εξυπηρετεί η μία γραμμή, αλλά και στο Φλοίσβο που εξυπηρετείται από την άλλη.
|
|
06-05-2013, 09:31 AM |
|
ecoj
Εγγεγραμμένος
Posts: 187
Joined: 12-04-2013
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα
Προφανώς επειδή ήταν Πάσχα δεν υπήρχαν οδηγοί να δουλέψουν και έτσι το μετρό έμεινε να δουλεύει με ελάχιστο προσωπικό.
|
|
06-05-2013, 10:06 AM |
|
marios.ilioupoli
Εγγεγραμμένος
Posts: 216
Joined: 21-02-2012
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα
(06-05-2013, 10:06 AM)ecoj Wrote: Προφανώς επειδή ήταν Πάσχα δεν υπήρχαν οδηγοί να δουλέψουν και έτσι το μετρό έμεινε να δουλεύει με ελάχιστο προσωπικό.
Μπορείς να μου βρεις μία ιδιωτική επιχείρηση που θα συνέβαινε κάτι τέτοιο. Το θεωρώ δικαιολογίες και δείχνει περισσότερο ότι είναι μια προσπάθεια εξοικονόμησης κόστους, μιας και υπάρχουν πολλές αργίες μαζεμένες (Μ. Παρασκευή, Κυριακή, Δευτέρα και Τρίτη του Πάσχα) και πρέπει να τους κοστίζουν κιόλας.
Αλλά και αν πράγματι υπήρχε έλλειψη οδηγών, πως μια κερδοσκοπική επιχείρηση ιδιωτικού δικαίου επιτρέπει να συμβεί κάτι τέτοιο. Σε ιδιωτική επιχείρηση δε θα συνέβαινε ποτέ. Το καλοκαίρι που μας πέρασε στην επιχείρηση που δουλεύει ο πατέρας μου για να μπορούν να καλύπτονται οι ανάγκες, τα 4 άτομα που καλύπτουν τη συγκεκριμένη θέση πήραν από 15 ημέρες άδεια και μάλιστα ο δικός μου πατέρας πέρασε 2 εβδομάδες μόνος του στην Αθήνα, γιατί δε μπορούσε να πάρει άδεια την ίδια περίοδο με τη μάνα μου.
Αλλά μάλλον τους ιδιωτικούς υπαλλήλους τους έχει γεννήσει άλλη μάνα ή θα έπρεπε να φύγουν και οι 4 και να γκρινιάζει ο κάθε Ελληναράς γιατί δε βρίσκει το προϊόν που θέλει, μιας και η επιχείρηση θα αναγκαζόταν να σταματήσει να λειτουργεί...
Παρεπιπτώντως, την ημέρα των Χριστουγέννων το Μετρό λειτούργησε με 10λεπτη συχνότητα και την Πρωτοχρονιά είχε προγραμματιστεί πάλι 10λεπτη συχνότητα, βέβαια δεν εφαρμόστηκε, αφού υπήρξε 24ωρη απεργία. Δεν ξαναθυμάμαι άλλη χρονιά που να εφαρμόστηκε σε χειμερινή περίοδο 15λεπτη συχνότητα στο Μετρό. Και πέρυσι το Δεκαπενταύγουστο, καλοκαιριάτικα και με άδεια Αθήνα, 10λεπτη συχνότητα είχαν.
|
|
06-05-2013, 04:37 PM |
|
ecoj
Εγγεγραμμένος
Posts: 187
Joined: 12-04-2013
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα
Άδικο δεν έχεις. Για να υπάρχουν οδηγοί που θα δουλέψουν ανήμερα το Πάσχα πρέπει να πληρωθούν extra και καλά. Οπότε σε μια εποχή που κόβουν από παντού ξέμεινε το μετρό με αυτή την φρικτή συχνότητα. Και γενικά η κατάσταση χτες ήταν φρικτή: Δεν εφαρμοζόταν πρόγραμμα Κυριακής που έλεγαν στα λεωφορεία άλλα κάτι πολύ χειρότερο. Οι περισσότερες γραμμές δούλευαν με 1 ή το πολύ 2 λεωφορεία με αποτέλεσμα να κάνουν και μιάμιση ώρα να εμφανιστούν. Λυπάμαι όσους χρειάστηκε να τα περιμένουν.
(This post was last modified: 06-05-2013, 04:47 PM by ecoj.)
|
|
06-05-2013, 04:46 PM |
|
marios.ilioupoli
Εγγεγραμμένος
Posts: 216
Joined: 21-02-2012
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα
(06-05-2013, 04:46 PM)ecoj Wrote: Άδικο δεν έχεις. Για να υπάρχουν οδηγοί που θα δουλέψουν ανήμερα το Πάσχα πρέπει να πληρωθούν extra και καλά. Οπότε σε μια εποχή που κόβουν από παντού ξέμεινε το μετρό με αυτή την φρικτή συχνότητα. Και γενικά η κατάσταση χτες ήταν φρικτή: Δεν εφαρμοζόταν πρόγραμμα Κυριακής που έλεγαν στα λεωφορεία άλλα κάτι πολύ χειρότερο. Οι περισσότερες γραμμές δούλευαν με 1 ή το πολύ 2 λεωφορεία με αποτέλεσμα να κάνουν και μιάμιση ώρα να εμφανιστούν. Λυπάμαι όσους χρειάστηκε να τα περιμένουν.
Άρα συμφωνούμε στο ότι δεν είναι ότι όλοι πήραν άδειες από επιλογή, αλλά η ΣΤΑΣΥ τους οδήγησε προφανώς σ' αυτό, για να αποφύγει τα επιπλέον των αργιών (αν προβλέπεται ακόμη κάτι τέτοιο).
Όσο για τα λεωφορεία, αν και είναι λίγο off topic, ήταν ανάλογα τη γραμμή. Για παράδειγμα το 201 χθες δύο φορές το πέτυχα στην ώρα του. Και τα 109 και 154 δεν είχαν κανένα θέμα. Και τα εξπρές Αεροδρομίου (Χ93, Χ95, Χ96, Χ97), 24ωρα (040, Χ14, 11), νυχτερινά (500, 790), από τη 1:00 μετά τα μεσάνυχτα της Ανάστασης ήταν κανονικά στο δρόμο.
|
|
06-05-2013, 05:13 PM |
|
ecoj
Εγγεγραμμένος
Posts: 187
Joined: 12-04-2013
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα
Γενικά η κίνηση ήταν αρκετά μειωμένη που σήμαινε πως δεν χρειαζόταν ιδιαίτερα πυκνά δρομολόγια άλλα σίγουρα δεν δικαιολογούσε συχνότητα ανά 1 τέταρτο στο μετρό.
Τα Χ93, Χ95, Χ96, Χ97 είχαν αυξημένα δρομολόγια γενικά αυτές τις μέρες. Οι υπόλοιπες είχαν θέμα. πχ το 730 ήταν με μόλις ένα λεωφορείο (συγκεκριμένα το Solaris Midi #99).
(This post was last modified: 06-05-2013, 05:29 PM by ecoj.)
|
|
06-05-2013, 05:25 PM |
|
Paul
Administrator
Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα
(06-05-2013, 09:31 AM)marios.ilioupoli Wrote: Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους! Θα ήθελα να ρωτήσω αν θυμάται κανείς να μας πει η 15λεπτη συχνότητα που εμφανίστηκε χθες στο Μετρό, έχει ξαναυπάρξει στα χρονικά.
Στις 21:00 είχε χρονοαπόσταση ακόμη και 20'! Και δεν ήταν και μηδενική η επιβατική κίνηση. Πήρα το Μετρό από τον Αγ. Δημήτριο και όταν έφτασε στη Δάφνη η αποβάθρα μόνο Πάσχα δε θύμιζε. Φανταστείτε πόσο μπορεί να περίμενε αυτός ο κόσμος.
Όχι, βεβαίως, ότι το Τραμ πήγαινε πίσω. Από 15' έως 20' κυμαίνονταν η χρονοαπόσταση στο κοινό τμήμα των γραμμών 4 και 5 (Σύνταγμα - Μουσσών) και τα οχήματα γεμάτα ήταν, αφού ο καλός καιρός τραβάει κόσμο ιδιαίτερα σε Άλιμο/Γλυφάδα/Βούλα που εξυπηρετεί η μία γραμμή, αλλά και στο Φλοίσβο που εξυπηρετείται από την άλλη.
Είναι γνωστό οτι τετοιες περίεργες μέρες εμφανίζονται τραγικές συχνότητες παντού αλλά είναι σαν να υπάρχει ένα κλίμα κατανόησης προς τους οδηγούς μιας και κανείς δεν θα θελε να ταν στην θέση τους.
Πάντως γενικά σε αργίες και γιορτές περνάμε σε κάτι πολύ κοντά στο "Θερινό ΙΙ" και μάλιστα στα δρομολόγια που αυτό προβλέπει για Σαββατοκύριακο. Παρατηρησε τον Αύγουστο το μετρό βράδια και θα δεις ότι χτυπάει απο 12' και πάνω χρονοαποστάσεις πάντα. Για μερικές γραμμές λεωφορείων επίσης, ένεκα της κρίσης ετοιμάστε τα κιάλια σας γιατί θα ψάχνουμε το όχημα που θα δουλεύει μόνο του όλη την γραμμή :p
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα
|
|
07-05-2013, 03:14 AM |
|
marios.ilioupoli
Εγγεγραμμένος
Posts: 216
Joined: 21-02-2012
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα
Διεκόπη στις 20:20 η κυκλοφορία των συρμών στο τμήμα από ΑΤΤΙΚΗ έως ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ της γραμμής 1, λόγω εντοπισμού απασφαλισμένης χειροβομβίδας σε φρεάτιο του σταθμού ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, τη χειροβομβίδα εντόπισαν πολίτες και άμεσα έσπευσαν στο σημείο δυνάμεις του ΤΕΕΜ για να την ασφαλίσουν, ώστε να μην υπάρξει κίνδυνος έκρηξης.
Το μεσημέρι, γύρω στις 14:00, διεκόπη η κυκλοφορία από ΟΜΟΝΟΙΑ έως ΑΤΤΙΚΗ της γραμμή 1 (ΗΣΑΠ), λόγω προβλήματος στην ηλεκτροδότηση.
|
|
07-05-2013, 08:59 PM |
|
ecoj
Εγγεγραμμένος
Posts: 187
Joined: 12-04-2013
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα
Ήμουν μέσα στον Ηλεκτρικό. Τον είχα πάρει από Νερατζιώτισσα με σκοπό να πάω Αττική. Μας κατέβασαν Άνω Πατήσια και από εκεί στοίβαγμα στο 3.
|
|
07-05-2013, 11:20 PM |
|
marios.ilioupoli
Εγγεγραμμένος
Posts: 216
Joined: 21-02-2012
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα
(07-05-2013, 11:20 PM)ecoj Wrote: Ήμουν μέσα στον Ηλεκτρικό. Τον είχα πάρει από Νερατζιώτισσα με σκοπό να πάω Αττική. Μας κατέβασαν Άνω Πατήσια και από εκεί στοίβαγμα στο 3.
Δεν ήταν η μέρα του ΗΣΑΠ σήμερα. Και τουλάχιστον το μεσημέρι είχε μπλοκάρει το Αττική-Ομόνοια, που είχε τουλάχιστον την εναλλακτική (με μικρή ταλαιπωρία μεν) της γραμμής 2. Τώρα το βράδυ θα ήταν μαρτύριο. Και φανταστείτε και αυτούς που μπορεί να επέστρεφαν με τον Προαστιακό από Πάτρα ή Κόρινθο και γύρω περιοχές και να κατέβηκαν στη Νερατζιώτισσα για να πάρουν την "πράσινη" γραμμή και τελικά να τους παράτησε στα Άνω Πατήσια.
|
|
07-05-2013, 11:39 PM |
|
ecoj
Εγγεγραμμένος
Posts: 187
Joined: 12-04-2013
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα
(07-05-2013, 11:39 PM)marios.ilioupoli Wrote: Δεν ήταν η μέρα του ΗΣΑΠ σήμερα. Και τουλάχιστον το μεσημέρι είχε μπλοκάρει το Αττική-Ομόνοια, που είχε τουλάχιστον την εναλλακτική (με μικρή ταλαιπωρία μεν) της γραμμής 2. Τώρα το βράδυ θα ήταν μαρτύριο. Και φανταστείτε και αυτούς που μπορεί να επέστρεφαν με τον Προαστιακό από Πάτρα ή Κόρινθο και γύρω περιοχές και να κατέβηκαν στη Νερατζιώτισσα για να πάρουν την "πράσινη" γραμμή και τελικά να τους παράτησε στα Άνω Πατήσια.
Είναι λίγο άσχημο να περιμένεις 12 λεπτά το συρμό για να πας επιτέλους εκεί που θες και να σε παρατάει νυχτιάτικα στα Άνω Πατήσια. Και με το 3 χωρίς αρθρωτό να γίνεται της αγίας σαρδέλας. Πάντως υπήρχε χειροβομβίδα στον Άγιο Νικόλαο σύμφωνα με τα ΜΜΕ.
(This post was last modified: 07-05-2013, 11:43 PM by ecoj.)
|
|
07-05-2013, 11:42 PM |
|
marios.ilioupoli
Εγγεγραμμένος
Posts: 216
Joined: 21-02-2012
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα
(07-05-2013, 11:42 PM)ecoj Wrote: Πάντως υπήρχε χειροβομβίδα στον Άγιο Νικόλαο σύμφωνα με τα ΜΜΕ.
Αυτό δεν αμφισβητείται. Και απασφαλισμένη και γι' αυτό άλλωστε σταμάτησαν και την κυκλοφορία, για να υπάρχει ασφάλεια. Διαφορετικά, απλά θα έκλειναν το σταθμό του Αγ. Νικολάου, όπως είχε γίνει και στη Νερατζιώτισσα όταν είχαν βρει ύποπτο αντικείμενο ή στην Ακρόπολη όταν είχαν απειλήσει για βόμβα.
|
|
07-05-2013, 11:49 PM |
|
marios.ilioupoli
Εγγεγραμμένος
Posts: 216
Joined: 21-02-2012
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα
Το πρωί είχαμε καθυστερήσεις στα δρομολόγια στη "μπλε" γραμμή (3 / ΑΙΓΑΛΕΩ - ΔΟΥΚ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ - ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ) του Μετρό, λόγω βλάβης που προκλήθηκε σε συρμό. Μάλιστα είχε διακοπεί και η λειτουργία της τηλεματικής.
Επίσης, το Σάββατο είχαμε νέα λεηλασία σε βάρος του σταθμού ΕΙΡΗΝΗ της "πράσινης" γραμμής (1 / ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΚΗΦΙΣΙΑ) και συγκεκριμένα σε βάρος ενός έργου τέχνης που φιλοξενείται στο χώρο του σταθμού.
Περισσότερα στο ρεπορτάζ της Ελευθεροτυπίας: http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=363247
Τέλος, ο βουλευτής στο υπόλοιπο Αττικής με τη ΔΗΜΑΡ, Βασ. Οικονόμου, σε συνάντησή του με το προεδρείο της ΣΤΑΣΥ έθεσε το ζήτημα της επέκτασης της γραμμής 1 προς τον Άγ. Στέφανο.
Περισσότερα: http://metaforespress.gr/mmm/item/3989-t...dimar.html
(Προφανώς δεν πρέπει να έχει επαφή με την πραγματικότητα ο εν λόγω βουλευτής. Γιατί όταν ακόμη δεν έχουν παραδοθεί οι σταθμοί που κατασκευάζονται από το 2006, τότε με ποια λογική κάποιος επαναφέρει κάτι που θεωρείται "τελειωμένη υπόθεση"
|
|
13-05-2013, 10:21 PM |
|
marios.ilioupoli
Εγγεγραμμένος
Posts: 216
Joined: 21-02-2012
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα
Όλα όσα επικράτησαν στο σταθμό ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟ, λίγα λεπτά μετά τη διακοπή της κυκλοφορίας των συρμών στο τμήμα από Μεταξουργείο έως Σύνταγμα, εξαιτίας του καπνού στο Πανεπιστήμιο: http://www.youtube.com/watch?v=cbYAwHSJNss
Όπως φαίνεται από το βίντεο, η οδηγός του συρμού περνάει απαθής μπροστά από τους επιβάτες, αγνοώντας την κυρία που φαίνεται να της απευθύνεται (προφανώς ρωτώντας για το τί θα γίνει). Επίσης, ούτε ο σταθμάρχης ή κάποιος άλλος υπεύθυνος φαίνεται να συγκινείται ώστε να κάνει μία ανακοίνωση από το μεγάφωνο προς τους επιβάτες.
Η ΣΤΑΣΥ έχει καταλήξει μπουρδ... (συγγνώμη για την έκφραση) και αυτά δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνουν. Τον περασμένο Οκτώβρη είχα τύχει στο Θησείο σε ώρα που λόγω περιστατικού διεκόπη η κυκλοφορία των συρμών και κανένας δεν ήξερε να μας πει τι θα γίνει. Οι επιβάτες μας έλεγαν ότι από το μεγάφωνο τους ανακοινώθηκε εντός του συρμού πως το δρομολόγιο δε θα συνεχιστεί προς Κηφισιά και ο οδηγός δήλωνε πλήρη άγνοια για το τι συμβαίνει και διεκόπη η κίνηση των συρμών.
Βεβαίως, η διοίκηση της εταιρείας επιμένει να μην εκδίδει ανακοίνωση. Και αυτό επισημαίνεται και σε άρθρο στην ηλεκτρονική έκδοση των "Παραπολιτικών" ( http://www.parapolitika.gr/ArticleDetail...Metro.aspx ). Και εκτός από τη διοίκηση, ούτε ο "λαλίστατος" κύριος Σταματόπουλος του ΣΕΛΜΑ βλέπουμε να λέει κάτι για το τι συμβαίνει, γιατί χθες το πρωί είχαμε προβλήματα σε ώρα αιχμής λόγω βλάβης σε συρμό και σήμερα έκλεισαν σταθμοί λόγω καπνού από απότομο φρενάρισμα άλλου συρμού!
Η ΑΝΟΧΗ ΕΞΑΝΤΛΕΙΤΑΙ!
|
|
14-05-2013, 11:37 PM |
|
ELBO O405GN
Made in Greece
Posts: 355
Joined: 20-11-2009
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα
(13-07-2012, 04:34 PM)marios.ilioupoli Wrote: Χθες το βράδυ επιβιβάστηκα στο Τράμ στη στάση "ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ". Πριν επιβιβαστώ δοκίμασα να βγάλω εισιτήριο, αλλά ο ένας αυτόματος πωλητής είχε ένδειξη "ΕΚΤΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ" στην οθόνη και στον άλλο η σχισμή που μπαίνουν τα κέρματα ήταν φραγμένη και το μηχάνημα δε δεχόταν χαρτονομίσματα!
Αποτέλεσμα = ΕΠΙΒΙΒΑΣΗ ΣΕ ΤΡΑΜ ΧΩΡΙΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ (υπ' ευθύνη της ΣΤΑ.ΣΥ.)
Αποβιβάστηκα στη στάση "ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΤΡΑΚΗ" όπου και εκεί προσπάθησαν να βγάλω εισιτήριο για να συνεχίσω τη διαδρομή μου με λεωφορείο, αλλά ξανά απέτυχα! Στο ένα μηχάνημα η οθόνη ήταν απενεργοποιημένη και στο άλλο και πάλι η σχισμή των κερμάτων ήταν φραγμένη και ούτε αυτό δε δεχόταν χαρτονομίσματα.
Αποτέλεσμα = ΕΠΙΒΙΒΑΣΗ ΣΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ (υπ' ευθύνη της ΣΤΑ.ΣΥ.)
Η εισιτηριοδιαφυγή, λοιπόν, δεν προκαλείται μόνο με ευθύνη των επιβατών, αλλά και με υπαιτιότητα των εταιρειών, μιας και αφενός δεν έχουν φροντίσει περίπτερα και καταστήματα ψιλικών να διαθέτουν εισιτήρια και αφετέρου δε μεριμνούν για τη λειτουργία και των αυτόματων πωλητών εισιτηρίων.
Εγώ άραγε αν έπαιρνα πρόστιμο θα είχα καμία κάλυψη για να το γλιτώσω ή εξαιτίας της ανευθυνότητας της ΣΤΑ.ΣΥ. θα το χρεωνόμουν;
Φρόντιζε να έχεις χρησιμοποιημένα εισιτήρια που να μην διακρίνεται εύκολα η ημερομηνία...
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση
Επαναφορά εδώ και τώρα κομμένων δρομολογίων του ΟΣΕ (ιδίως στην Πελοπόννησο).
30 Ιανουαρίου εορτάζουμε τον άγιο Ρέππα, προστάτη των ΚΤΕΛ και των αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο.
|
|
17-05-2013, 12:41 AM |
|
marios.ilioupoli
Εγγεγραμμένος
Posts: 216
Joined: 21-02-2012
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΣΤΑ.ΣΥ. - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια, παράπονα
Για την ιστορία, δημοσιεύω την επιστολή που απέστειλα μέσω e-mail και την απάντηση που έλαβα από τον ΟΑΣΑ:
Η επιστολή μου:
Quote:Προς: ΣΤΑΣΥ Α.Ε. / ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΚΟΙΝΟΥ
Κοινοποίηση: Σε κάθε αρμόδια οργανική μονάδα της ΣΤΑΣΥ Α.Ε., με ευθύνη της υπηρεσίας Εξυπηρέτησης Κοινού
Θέμα: Καταγγελία για μη λειτουργία αυτόματων πωλητών εισιτηρίων στις στάσεις "ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ" και "ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΤΡΑΚΗ"
Την Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012 και ώρα 23:00 μετέβησα στη στάση "ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ" του Τραμ. Κατά την άφιξή μου στη στάση κατευθύνθηκα προς τους αυτόματους πωλητές εισιτηρίων που βρίσκονται στην αποβάθρα της στάσης με σκοπό να εκδώσω εισιτήριο για τη μετακίνησή μου με το Τραμ.
Κατά την πρώτη προσπάθειά μου για έκδοση εισιτηρίου διαπίστωσα πως ο αυτόματος πωλητής που είναι εγκατεστημένος από την πλευρά της αποβάθρας που διέρχονται τα οχήματα με κατεύθυνση το Σ.Ε.Φ. και το Σύνταγμα ήταν εκτός λειτουργίας, όπως ανέφερε και η ένδειξη με κόκκινο φόντο στην οθόνη.
Κατά τη δεύτερη προσπάθειά μου στον αυτόματο πωλητή που βρίσκεται στην πλευρά της αποβάθρας από την οποία διέρχονται τα οχήματα με κατεύθυνση το Ασκληπιείο Βούλας διαπίστωσα πως ο αυτόματος πωλητής ήταν μεν σε λειτουργία, όμως η υποδοχή των κερμάτων ήταν φραγμένη, ενώ υπήρχε η ένδειξη στην οθόνη ότι το μηχάνημα δέχεται μόνο κέρματα.
Η μη λειτουργία των δύο αυτόματων πωλητών στη στάση "ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ", σε συνδυασμό με το ότι στη γύρω περιοχή δεν υπήρχε κάποιο περίπτερο ή κατάστημα ψιλικών, από όπου ενδεχομένως θα μπορούσα να προμηθευτώ εισιτήριο, εφόσον βεβαίως διέθεταν, είχε ως αποτέλεσμα να υποχρεωθώ να χρησιμοποιήσω το Τραμ δίχως να καταβάλω το απαιτούμενο κόμιστρο.
Στη συνέχεια, αποβιβάστηκα στη στάση "ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΤΡΑΚΗ" όπου επιχείρησα να εκδώσω εισιτήριο για να συνεχίσω τη διαδρομή προς τον προορισμό μου με άλλο μέσο μεταφοράς (λεωφορείο). Εκεί με οργή διαπίστωσα πως αφενός ο αυτόματος πωλητής της αποβάθρας από την οποία διέρχονται οι συρμοί προς Σ.Ε.Φ. ή Σύνταγμα ήταν εκτός λειτουργίας (η οθόνη ήταν απενεργοποιημένη), αφετέρου και ο πωλητής στην απέναντι αποβάθρα αντιμετώπιζε πρόβλημα, αφού στην προσπάθειά μου να εισάγω τα κέρματα, το πρώτο από αυτά εγκλωβίστηκε.
Η αδυναμία που συνάντησα και σε αυτή τη στάση του Τραμ, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι ο Ο.Α.Σ.Α. δεν είχε φροντίσει να προμηθεύσει με εισιτήρια τα γειτονικά περίπτερα με υποχρέωσαν να χρησιμοποιήσω και δεύτερο μέσο μεταφοράς δίχως να να καταβάλω και το αντίστοιχο κόμιστρο, μέσω της ακύρωσης εισιτηρίου.
Παρακαλώ, θα ήθελα να ενημερωθώ από την υπηρεσία σας για την αιτία της μη λειτουργίας των αυτόματων πωλητών εισιτηρίων στις δύο αυτές στάσεις (ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ, ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΤΡΑΚΗ) και να σας καλέσω όπως τα αρμόδια συνεργεία της ΣΤΑΣΥ Α.Ε. αποκαταστήσουν άμεσα τη βλάβη.
Η μη λειτουργία των προαναφερθέντων αυτόματων πωλητών, εκτός από την παρεμπόδιση της υποχρέωσής μου για καταβολή του ορισμένου κομίστρου για τη μετακίνησή μου με τα Μ.Μ.Μ., προκάλεσε και απώλεια εσόδων στην εταιρεία σας και δεδομένου ότι προφανώς η περίπτωσή μου δε θα είναι η μοναδική, τότε, όπως αναλογίζεστε, όσο διάστημα οι αυτόματοι αυτοί πωλητές δε λειτουργούν προκαλείται απώλεια εσόδων στην εταιρεία, με ότι συνέπειες έχει αυτό.
Επιπροσθέτως, θα ήθελα να ενημερωθώ για το ποιες θα ήταν οι συνέπειες που θα αντιμετώπιζα εάν διενεργούνταν έλεγχος εισιτηρίου σε εμένα από το αρμόδιο σώμα ελεγκτών, όπου θα διαπιστώνονταν η μη κατοχή εισιτηρίου από μέρους μου, και για το τι θα ακολουθούνταν μετά, δεδομένου ότι το πρόστιμο που ενδεχομένως θα καταλογιζόταν σε εμένα θα οφείλονταν σε υπαιτιότητα της εταιρείας σας.
Σας παρακαλώ όπως απαντήσετε εντός του προβλεπόμενου -στο "Χάρτη υποχρεώσεων προς τους καταναλωτές" (Χ.Υ.Κ.) της εταιρείας σας- χρόνου, ειδεμή θα προβώ στην άσκηση του δικαιώματός μου -που απορρέει από το άρθρο ΙΧ του Χ.Υ.Κ.- της απαίτησης για καταβολή αποζημίωσης ίσης με το ποσό των 30€.
Τέλος, σας παρακαλώ όπως κοινοποιήσετε την παρούσα έγγραφη υπόδειξη-καταγγελία μου σε κάθε αρμόδια οργανική μονάδα της ΣΤΑΣΥ Α.Ε.
Η απάντηση του ΟΑΣΑ:
Quote:Σε απάντηση της ηλεκτρονικής σας επιστολής σας γνωρίζουμε ότι, δυστυχώς, το τελευταίο διάστημα παρατηρείται έξαρση των φαινομένων βανδαλισμού και κακόβουλης εμπλοκής των Αυτόματων Μηχανημάτων Έκδοσης Εισιτηρίων στις στάσεις του Τραμ, τα οποία είναι εκτεθειμένα σε τέτοιου είδους ενέργειες από αγνώστους. Χαρακτηριστικά σας αναφέρουμε ότι, για τους μήνες Ιούνιο και Ιούλιο, το 40℅ περίπου επί των συνολικών βλαβών των μηχανημάτων οφείλονταν σε τέτοιου είδους βανδαλισμούς. Από τη μεριά μας, καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια και βρισκόμαστε σε ένα συνεχή «αγώνα δρόμου» τόσο για να εντοπίσουμε τους αγνώστους που επεμβαίνουν στα μηχανήματα ώστε να αποσπάσουν παρανόμως χρήματα, όσο και για να ανταπεξέλθουμε στην κατά το δυνατό γρηγορότερη αποκατάσταση των βλαβών και εμπλοκών στα 100 και πλέον μηχανήματα του δικτύου ώστε να εξυπηρετείται καλύτερα το επιβατικό κοινό.
Πιο συγκεκριμένα για τα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων στα οποία αναφέρεστε:
· Για το μηχάνημα έκδοσης εισιτηρίων στη στάση Κολυμβητήριο με κατεύθυνση το Σ.Ε.Φ. έγινε προσπάθεια αποκατάστασης της βλάβης στις 12.07.2012 και ώρα 18:35 αλλά λόγω διακοπής ρεύματος στην περιοχή αυτό δεν κατέστη δυνατό. Η αποκατάσταση της βλάβης έγινε 10:55 της 13.07.2012. Για το μηχάνημα έκδοσης εισιτηρίων στην αποβάθρα με κατεύθυνση Βούλα δεν βρέθηκε καταγραφή προβλήματος ή άλλου παραπόνου για δυσλειτουργία.
· Για το μηχάνημα έκδοσης εισιτηρίων στη στάση Κατράκη με κατεύθυνση το Σ.Ε.Φ. διαπιστώθηκε σοβαρό πρόβλημα στην κίνηση του ιμάντα μεταφοράς. Η αποκατάσταση της βλάβης έγινε στις 17.07.2012 μετά από παραγγελία και έλευση των απαιτούμενων ανταλλακτικών. Για το μηχάνημα έκδοσης εισιτηρίων στην αποβάθρα με κατεύθυνση Βούλα διαπιστώθηκε κακόβουλη εμπλοκή της εισόδου των κερμάτων και η βλάβη αποκαταστάθηκε στις 08:25 της 13.07.2012. Το ίδιο φαινόμενο στο ίδιο μηχάνημα διαπιστώθηκε και αργότερα στην ίδια ημέρα με άμεση αποκατάσταση της βλάβης.
Αναφορικά με το θέμα του ελέγχου εισιτηρίων σας γνωρίζουμε ότι, βάσει της κείμενης νομοθεσίας, διεξάγεται με βάση το επιδεικνυόμενο από τον επιβάτη παραστατικό. Σε περίπτωση που ο επιβάτης δεν διαθέτει το προβλεπόμενο εισιτήριο, τότε επιβάλλεται πρόστιμο 60-πλάσιο της αξίας του εισιτηρίου. Ο Ελεγκτής Εισιτηρίων δεν δύναται να διερμηνεύσει τις προθέσεις των επιβατών, οι οποίοι έχουν το δικαίωμα υποβολής αίτησης για την ακύρωση του προστίμου που τους επεβλήθη. Εφόσον κατά την εξέταση της αίτησης διαπιστωθεί υπαιτιότητα της εταιρείας μας, το πρόστιμο θα ακυρωθεί.
Κλείνοντας θα θέλαμε να ζητήσουμε συγνώμη για την ταλαιπωρία σας κατά την προσπάθειά σας να εκδώσετε εισιτήριο σε στάσεις του Τραμ. Σας διαβεβαιώνουμε όμως ότι η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού αποτελεί κύριο μέλημά μας σε καθημερινή βάση και οι εκάστοτε παρατηρήσεις των επιβατών λαμβάνονται σοβαρά υπόψη στην προσπάθειά μας να εντοπίζουμε και ει δυνατό να εξαλείφουμε τυχόν αδυναμίες μας που μπορεί να έχουν ως αποτέλεσμα την αθέλητη εκ μέρους μας ταλαιπωρία του επιβάτη.
Σημειωτέον ότι η απαντητική επιστολή εστάλη σε διάστημα λιγότερο του 1 μήνα από το συμβάν! Γιατί κι ο Άγιος, φοβέρα θέλει...
Την πρόταση του ELBO O405GN τη θεωρώ απαράδεκτη! Και προσωπικά θα συμβούλευα και τον ίδιο και τα υπόλοιπα μέλη του forum να είμαστε όλοι λίγο πιο προσεκτικοί, ώστε να στέλνεται -έστω και από εδώ- το "ΟΧΙ" στην εισιτηριοδιαφυγή!
|
|
17-05-2013, 02:10 AM |
|
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
|