Thread Rating:
- 32 Vote(s) - 2.75 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
|
mercedes elbo
Contributor
Posts: 359
Joined: 05-08-2010
|
|
26-11-2011, 05:49 PM |
|
MB 0405N1
Εγγεγραμμένος
Posts: 20
Joined: 24-04-2011
|
RE: Στολος ΕΘΕΛ
(14-11-2009, 06:42 PM)Solaris_Urbino_18 Wrote: Ειναι πολλοι οι οδηγοι ΣΕΠιτες οι οποιοι μου ειπαν πως τα Ο405Ν1 αγοραστηκαν εναντι 45 εκατ. δρχ.
Σύμφωνα με το βιβλίο <<Οι αγώνες της Ε.Α.Σ.>> στη σελίδα 51 (υπάρχει κάπου αναρτημένο στο διαδίκτυο και το είχα κατεβάσει παλαιότερα, άμα βρω link θα το ποστάρω) τα Ν1 κόστισαν:
44.580.000 δραχμές το όχημα
+1.340.000 δραχμές οι ηλεκτρονικές πινακίδες
+599.000 δραχμές η επιγονάτηση
Σύνολο:
46.519.000 δραχμές έκαστο όχημα. (αναφέρεται 48.365.000 μάλλον μαζί με το δάνειο και το επιτόκιο)
Επίσης αναφέρεται και η ισοτιμία του Γερμανικού Μάρκου με τη Δραχμή, που είναι 1/136.
(This post was last modified: 04-02-2012, 02:38 PM by MB 0405N1.)
|
|
04-02-2012, 02:34 PM |
|
aliance
Οδηγός
Posts: 198
Joined: 14-10-2009
|
RE: Στολος ΕΘΕΛ
Νέος αριθμός κυκλοφορίας ΥΝΝ-9956 για το ΥΕΚ-5183.Πηγή 4τροχοί forum.
|
|
23-02-2012, 09:31 PM |
|
Giannis
Honorary member
Posts: 179
Joined: 12-10-2009
|
RE: Στολος ΕΘΕΛ
Για ποιό λόγο αλλάζει αριθμό κυκλοφορίας ένα λεωφορείο;
|
|
24-02-2012, 12:14 AM |
|
mercedes elbo
Contributor
Posts: 359
Joined: 05-08-2010
|
|
24-02-2012, 08:43 PM |
|
nikos1991
Εγγεγραμμένος
Posts: 195
Joined: 09-07-2011
|
RE: Στολος ΕΘΕΛ
(11-05-2013, 06:39 PM)Paul Wrote: Γνωρίζει κάποιος πόσα Solaris Midi και Αρθρωτά είναι λειτουργικά αυτή την στιγμή? Είναι το σύνολο της παραγγελίας (το ένα 18αρι που κάηκε έχει αντικατασταθεί) ή υπάρχουν απώλειες?
Το καμένο έχει αντικατασταθεί.
|
|
11-05-2013, 06:54 PM |
|
ecoj
Εγγεγραμμένος
Posts: 187
Joined: 12-04-2013
|
RE: Στολος ΕΘΕΛ
Η Solaris Urbino 18 #850 που κάηκε νομίζω αντικαταστάθηκε από την #940.
|
|
11-05-2013, 06:54 PM |
|
ecoj
Εγγεγραμμένος
Posts: 187
Joined: 12-04-2013
|
RE: Στολος ΕΘΕΛ
Όχι, όλα είναι ενεργά. Τώρα αν κάποια έχουν μηχανικά προβλήματα και δεν κινούνται δεν το ξέρω. Άλλα Citelis, Solaris 8,6, Solaris 18 είναι όλα active.
|
|
11-05-2013, 07:46 PM |
|
ecoj
Εγγεγραμμένος
Posts: 187
Joined: 12-04-2013
|
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
Σκέψου πρακτικά:
Ποιες γραμμές παίρνουν καθημερινά τα περισσότερα Solaris; 703, 843, Γ18, Χ95, Χ96. Αυτές οι γραμμές πριν τα Solaris τι είχαν κατά κύριο λόγο; Volvo. Σε τι κατάσταση είναι οι Volvo σήμερα; Σε άθλια. Άρα και οι Solaris είναι καταδικασμένες. Θα μου πεις οι GN είναι καλύτερα; Όχι και αυτές για λύπηση είναι. Έβλεπα μία τις προάλλες στο 608 τη λυπήθηκε η καρδιά μου. Άλλη άναψε στη παραλιακή. Τα αρθρωτά διαλύονται γρήγορα γιατί δρομολογούνται σε τεράστιες γραμμές με χάλια δρόμους και είναι συνήθως γεμάτες από κόσμο και με την ελλειπή συντήρηση ορίστε τα αποτελέσματα.
ΥΓ. Οι ίδιες Solaris πάνε παντού. Δεν είναι χωρισμένες.
(This post was last modified: 26-05-2013, 10:19 PM by ecoj.)
|
|
26-05-2013, 10:16 PM |
|
mercedes elbo
Contributor
Posts: 359
Joined: 05-08-2010
|
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(26-05-2013, 10:16 PM)ecoj Wrote: Σκέψου πρακτικά:
Ποιες γραμμές παίρνουν καθημερινά τα περισσότερα Solaris; 703, 843, Γ18, Χ95, Χ96. Αυτές οι γραμμές πριν τα Solaris τι είχαν κατά κύριο λόγο; Volvo. Σε τι κατάσταση είναι οι Volvo σήμερα; Σε άθλια. Άρα και οι Solaris είναι καταδικασμένες. Θα μου πεις οι GN είναι καλύτερα; Όχι και αυτές για λύπηση είναι. Έβλεπα μία τις προάλλες στο 608 τη λυπήθηκε η καρδιά μου. Άλλη άναψε στη παραλιακή. Τα αρθρωτά διαλύονται γρήγορα γιατί δρομολογούνται σε τεράστιες γραμμές με χάλια δρόμους και είναι συνήθως γεμάτες από κόσμο και με την ελλειπή συντήρηση ορίστε τα αποτελέσματα.
ΥΓ. Οι ίδιες Solaris πάνε παντού. Δεν είναι χωρισμένες. Οι GN σε σχέση με τις Volvo είναι κάπως καλύτερα αν και 1 χρόνο μεγαλύτερες. Αλλά άμα ένα όχημα δεν συντηρείται στοιχειωδώς απλά θα διαλυθεί.
(26-05-2013, 11:14 PM)Paul Wrote: Τα είπες όλα... Θα ακολουθήσουν τις Volvo. Τουλάχιστον εκείνες ήταν προβληματικές λόγω του ανύπαρκτου κινητήρα περαν των όλων αρνητικών της ελληνικής κατασκευής. Στην Ελλάδα τα 18μετρα είναι για σπάσιμο κυριολεκτικά και πας σε Γερμανία και άλλες Ευρωπαικές χώρες και βλέπεις O405GΝ ευλαβικά συντηρημένες και άλλα να εκτελούν κανονικά συνεπέστατα δρομολόγια, όχι κεντρικές γραμμές λόγω ηλικίας αλλά σε προαστιακές γραμμές μέχρι να τα αποσύρουν χωρίς να διαλύονται απο δω και απο κει.
Εδώ πάλι στο Ελλαδιστάν κάτι τέτοια είναι ουτοπικά. Εδω δεν βρέθηκε ένας χριστιανός να σκεφτεί ότι τα Χ93, Χ95, Χ96 και Χ97 λόγω της ειδικής διαδρομής με Αττική οδό καθημερινά έπρεπε να είναι άλλου τύπου οχήματα (ημιαστικά) ή τουλάχιστον τα υπάρχοντα να είχαν παραγγελθεί με διαφορετικά σαζμάν τα οποία θα προσέφεραν λιγότερη καταπόνηση στους κινητήρες με υψηλότερη τελική ταχύτητα. Φυσικά έπρεπε να γίνει πρώτα η παραδοχή ότι αυτά τα οχήματα με τα χιλιόμετρα που γραφουν κάθε μέρα θα έχουν ορίζοντα ζωής 6 με 8 χρόνια πριν την απόσυρση....
Τα Solaris απ' ότι έχω δει πιάνουν 76 km/h στο κοντέρ αλλά οι στροφές σ' αυτά τα χιλιόμετρα είναι 2000. Λογικά πρέπει να υπάρχει κόφτης ταχύτητας εκεί γιατί δεν νομίζω να 'ναι ο κόφτης στροφών του οχήματος στις 2000. Οπότε, το πιο λογικό θα 'ταν να βγάζαν τους κόφτες ώστε να πηγαίνουν πιο πάνω και να μην είναι κολλημένα εκεί για πολλή ώρα.
Υ.Γ. Να δούμε και για πόσο θα 'χει τα εξπρές του Αεροδρομίου η ΟΣΥ. Γιατί αν πάρουν τα ΚΤΕΛ τα μακρινά δρομολόγια το θεωρώ σχεδόν σίγουρο ότι θα πάρουν και τα εξπρές του Αεροδρομίου. http://www.imerisia.gr/article.asp?catid...=113044860
|
|
27-05-2013, 12:29 AM |
|
marios.ilioupoli
Εγγεγραμμένος
Posts: 216
Joined: 21-02-2012
|
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(26-05-2013, 11:14 PM)Paul Wrote: Εδω δεν βρέθηκε ένας χριστιανός να σκεφτεί ότι τα Χ93, Χ95, Χ96 και Χ97 λόγω της ειδικής διαδρομής με Αττική οδό καθημερινά έπρεπε να είναι άλλου τύπου οχήματα (ημιαστικά) ή τουλάχιστον τα υπάρχοντα να είχαν παραγγελθεί με διαφορετικά σαζμάν τα οποία θα προσέφεραν λιγότερη καταπόνηση στους κινητήρες με υψηλότερη τελική ταχύτητα. Φυσικά έπρεπε να γίνει πρώτα η παραδοχή ότι αυτά τα οχήματα με τα χιλιόμετρα που γραφουν κάθε μέρα θα έχουν ορίζοντα ζωής 6 με 8 χρόνια πριν την απόσυρση....
Και να 'ταν μόνο τα εξπρές του Αεροδρομίου! Ακόμη και στο 171 αν το πάρεις από τον Άγ. Δημήτριο έως τη Βάρκιζα, δεινοπαθείς και βγαίνεις με πονοκέφαλο από το θόρυβο!
Γενικά σε ότι βγαίνει εκτός λεκανοπεδίου και άρα δε διέρχεται από καθαρά αστικούς δρόμους, αλλά εισέρχεται έως και σε αυτοκινητοδρόμους, θα έπρεπε να υπάρχει άλλος τύπος οχήματος. Αλλά τόσα χρόνια, σ' αυτή τη χώρα άλλα σκεφτόμασταν... Τουλάχιστον μέχρι το 2009-2010 αγοράστηκαν και καινούρια οχήματα για να ανανεωθεί λίγο ο στόλος. Τώρα... Την προσευχή μας (επιβάτες και οδηγοί) και ο Θεός βοηθός!
|
|
27-05-2013, 12:34 AM |
|
Users browsing this thread: 6 Guest(s)
|