(20-11-2011, 06:55 PM)Cmaniac Wrote: Αντιγράφω από την ενότητα των ειδήσεων
Έχετε συμπληρώσει την φόρμα εγγραφής; Φαίνεται απλή διαδικασία και θεωρώ πως τα μέλη της σελίδας που διαμένουν στην περιοχή ευθύνης του ΟΑΣΑ θα μπορούσαν να προσφέρουν ενεργά και με μεράκι στην συλλογή στοιχείων
Αλέξανδρε, προσωπικά με όλα αυτά που γίνονται (μπαχαλοειδώς) στις συγκοινωνίες, έχω απογοητευτεί τόσο, που δεν βρίσκω πλέον την όρεξη και το μεράκι να ασχοληθώ με αυτά που ζητούν.
Να εγγραφούμε, μάλιστα.
Να συλλέξουμε στοιχεία, μάλιστα.
Να τους προτείνουμε βελτιώσεις, ξεκινάω και τυπώνω τα threads που έχουμε διαμορφώσει εδώ και θα τους έρθει ένα χαρτόνι προτάσεων.
Και μετά;
Θα πούν ότι λόγω ... εργασιακής εφεδρίας μας λείπουν 500 οδηγοί, ότι λόγω έλλειψης τεχνικών/κονδυλίων/ανταλλακτικών είναι ακινητοποιημένα 500 λεωφορεία, ότι λόγω της γενικότερης οικονομικής κατάστασης όποιο όχημα αποσύρεται δεν αντικαθίσταται και διάφορα άλλα.
Και ότι λόγω των παραπάνω οι "προτάσεις σας θα ληφθούν σοβαρά υπ' όψιν σε επόμενη αναδιάρθωση του δικτύου", αλλά επι του παρόντος ... πάρτε μια συχνότητα ανά 30' στο 843 και στο 608 τις Κυριακές γιατί ... δεν βγαίνουμε.
Να μας δώσουν κάποια δεδομένα για να κάνουμε σοβαρές προτάσεις. Ότι πχ θα έχουμε 2000 οδηγούς (και με ποιούς όρους εργασίας), 1000 οχήματα και ξανασυντάσσουμε το χάρτη συγκοινωνιών. Έτσι ναι, να συμβάλουμε.
Πχ θα ήταν χρήσιμο να ξέρουμε προς τα πού θα κινηθεί η διαμόρφωση του χρόνου εργασίας (βάρδιας) οδηγών. Στη Γερμανία, φερ΄ειπείν, η εργατική νομοθεσία για τους οδηγούς αστικών συγκοινωνιών προβλέπει ότι κάθε αναστροφή με πάνω από 8' στάση προσμετράται στο διάλειμμα, ότι ο συνολικός χρόνος αυτών των αναστροφών πρέπει να είναι το 1/6 του συνολικής βάρδιας και ότι τα διαλείμματα στη Γερμανία δεν αμείβονται.
Έτσι, στη Γερμανία η βάρδια των 8 ωρών εύκολα μπορεί να γίνει 8 + 1/6 = 9h20', και μάλιστα χωρίς να ψάχνεις να βάλεις 20λεπτα συνεχόμενου διαλείμματος στα δρομολόγια. Και με μισθό καθαρό σκάρτα 1300 - 1400 €.
Αν εφαρμοζόταν κάτι τέτοιο στην Ελλάδα, θα λυνόταν αυτομάτως το πρόβλημα των Κυριακών και γενικά των βαρδιών. Προηγουμένως βέβαια θα είχαν φροντίσει οι συνδικάλες να κάψουν τα αμαξοστάσια.
Τέτοιες (ευρωπαϊκές) προτάσεις στην Ελλάδα των 7h45 με συναπτό διάλειμμα και χωρίς άλλη υποχρέωση (τήρηση σχολαστική δρομολογίων ανά στάση και ανά λεπτό, πώληση/ελεγχος εισιτηρίων, γραβάτα, στολή) επιτρέπονται;