Forum
Έρευνα του ΟΑΣΑ για την βελτιστοποίηση των συγκοινωνιών Αθήνας. Λάβατε μέρος; - Printable Version

+- Forum (https://mesametaforas.gr/forum)
+-- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=41)
+--- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες Αθηνών (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+---- Forum: Γενική Συζήτηση (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=16)
+---- Thread: Έρευνα του ΟΑΣΑ για την βελτιστοποίηση των συγκοινωνιών Αθήνας. Λάβατε μέρος; (/showthread.php?tid=4236)



Έρευνα του ΟΑΣΑ για την βελτιστοποίηση των συγκοινωνιών Αθήνας. Λάβατε μέρος; - AlexNik - 20-11-2011

Αντιγράφω από την ενότητα των ειδήσεων

(03-11-2011, 03:24 PM)meganium Wrote: Ο λόγος στους επιβάτες

Βελτιώνουμε την ποιότητα υπηρεσιών των ΜΜΜ που χρησιμοποιούμε, συμμετέχοντας στο ευρωπαϊκό έργο ENERQI!

Ο ΟΑΣΑ και το ΚΑΠΕ συνεργάζονται για την υλοποίηση του ευρωπαϊκού έργου ENERQI, που έχει ως σκοπό τη βελτίωση και αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών των ΜΜΜ, στο οποίο τον πρώτο λόγο έχει ο επιβάτης. Η αξιολόγηση της ποιότητας υπηρεσιών των ΜΜΜ από τους άμεσα ενδιαφερόμενους, που είναι οι ίδιοι οι επιβάτες, εφαρμόζεται ήδη επιτυχώς σε πολλές χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και με αξιοσημείωτα αποτελέσματα.

Μπορείτε κι εσείς να συμμετέχετε εθελοντικά σε αυτήν την προσπάθεια και να αξιολογήσετε τις υπηρεσίες που σας προσφέρονται στις συγκοινωνιακές γραμμές που χρησιμοποιείτε. Έτσι, όχι μόνο συμβάλλετε στη βελτίωση και αναβάθμισή τους, αλλά και στη δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση.

Η διαδικασία συμμετοχής είναι πολύ απλή:

Η διαδικασία συμμετοχής είναι πολύ απλή: Συμπληρώνετε τα στοιχεία σας στη φόρμα εγγραφής, η οποία συνοδεύεται από τους γενικούς όρους συμμετοχής και από τη δήλωση εθελοντή παρατηρητή.

Μόλις συγκεντρωθεί ορισμένος αριθμός εθελοντών, το ΚΑΠΕ θα επικοινωνήσει μαζί τους. Θα ενημερωθείτε σχετικά με τη διαδικασία παρακολούθησης των γραμμών συγκοινωνίας που χρησιμοποιείτε και συμπλήρωσης κατάλληλου ερωτηματολογίου, που θα επαναλαμβάνεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

Οι εθελοντές θα λάβουν αναμνηστικά δώρα για τη συμμετοχή τους στην παραπάνω δράση. Επίσης, θα διατεθούν δωρεάν ετήσιες κάρτες απεριορίστων διαδρομών για τα ΜΜΜ κατόπιν κλήρωσης. Με βάση τις απαντήσεις στα ερωτηματολόγια, θα ακολουθήσουν σταδιακά ενέργειες βελτίωσης και αναβάθμισης της ποιότητας των υπηρεσιών της συγκοινωνίας.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το έργο ENERQI, μπορείτε να επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα http://www.enerqi-online.eu/ .

Έχετε συμπληρώσει την φόρμα εγγραφής; Φαίνεται απλή διαδικασία και θεωρώ πως τα μέλη της σελίδας που διαμένουν στην περιοχή ευθύνης του ΟΑΣΑ θα μπορούσαν να προσφέρουν ενεργά και με μεράκι στην συλλογή στοιχείων Smile


RE: Έρευνα του ΟΑΣΑ για την βελτιστοποίηση των συγκοινωνιών Αθήνας. Λάβατε μέρος; - Citaro - 21-11-2011

(20-11-2011, 06:55 PM)Cmaniac Wrote: Αντιγράφω από την ενότητα των ειδήσεων


Έχετε συμπληρώσει την φόρμα εγγραφής; Φαίνεται απλή διαδικασία και θεωρώ πως τα μέλη της σελίδας που διαμένουν στην περιοχή ευθύνης του ΟΑΣΑ θα μπορούσαν να προσφέρουν ενεργά και με μεράκι στην συλλογή στοιχείων Smile

Αλέξανδρε, προσωπικά με όλα αυτά που γίνονται (μπαχαλοειδώς) στις συγκοινωνίες, έχω απογοητευτεί τόσο, που δεν βρίσκω πλέον την όρεξη και το μεράκι να ασχοληθώ με αυτά που ζητούν.

Να εγγραφούμε, μάλιστα.
Να συλλέξουμε στοιχεία, μάλιστα.
Να τους προτείνουμε βελτιώσεις, ξεκινάω και τυπώνω τα threads που έχουμε διαμορφώσει εδώ και θα τους έρθει ένα χαρτόνι προτάσεων.

Και μετά;

Θα πούν ότι λόγω ... εργασιακής εφεδρίας μας λείπουν 500 οδηγοί, ότι λόγω έλλειψης τεχνικών/κονδυλίων/ανταλλακτικών είναι ακινητοποιημένα 500 λεωφορεία, ότι λόγω της γενικότερης οικονομικής κατάστασης όποιο όχημα αποσύρεται δεν αντικαθίσταται και διάφορα άλλα.

Και ότι λόγω των παραπάνω οι "προτάσεις σας θα ληφθούν σοβαρά υπ' όψιν σε επόμενη αναδιάρθωση του δικτύου", αλλά επι του παρόντος ... πάρτε μια συχνότητα ανά 30' στο 843 και στο 608 τις Κυριακές γιατί ... δεν βγαίνουμε.

Να μας δώσουν κάποια δεδομένα για να κάνουμε σοβαρές προτάσεις. Ότι πχ θα έχουμε 2000 οδηγούς (και με ποιούς όρους εργασίας), 1000 οχήματα και ξανασυντάσσουμε το χάρτη συγκοινωνιών. Έτσι ναι, να συμβάλουμε.

Πχ θα ήταν χρήσιμο να ξέρουμε προς τα πού θα κινηθεί η διαμόρφωση του χρόνου εργασίας (βάρδιας) οδηγών. Στη Γερμανία, φερ΄ειπείν, η εργατική νομοθεσία για τους οδηγούς αστικών συγκοινωνιών προβλέπει ότι κάθε αναστροφή με πάνω από 8' στάση προσμετράται στο διάλειμμα, ότι ο συνολικός χρόνος αυτών των αναστροφών πρέπει να είναι το 1/6 του συνολικής βάρδιας και ότι τα διαλείμματα στη Γερμανία δεν αμείβονται.

Έτσι, στη Γερμανία η βάρδια των 8 ωρών εύκολα μπορεί να γίνει 8 + 1/6 = 9h20', και μάλιστα χωρίς να ψάχνεις να βάλεις 20λεπτα συνεχόμενου διαλείμματος στα δρομολόγια. Και με μισθό καθαρό σκάρτα 1300 - 1400 €.

Αν εφαρμοζόταν κάτι τέτοιο στην Ελλάδα, θα λυνόταν αυτομάτως το πρόβλημα των Κυριακών και γενικά των βαρδιών. Προηγουμένως βέβαια θα είχαν φροντίσει οι συνδικάλες να κάψουν τα αμαξοστάσια.

Τέτοιες (ευρωπαϊκές) προτάσεις στην Ελλάδα των 7h45 με συναπτό διάλειμμα και χωρίς άλλη υποχρέωση (τήρηση σχολαστική δρομολογίων ανά στάση και ανά λεπτό, πώληση/ελεγχος εισιτηρίων, γραβάτα, στολή) επιτρέπονται;




RE: Έρευνα του ΟΑΣΑ για την βελτιστοποίηση των συγκοινωνιών Αθήνας. Λάβατε μέρος; - abc - 21-11-2011

Χάρηκα για αυτά που έγραψες παραπάνω, διότι βρίσκονται πολύ κοντά στις δικιές μου σκέψεις. Διαβάζω πολλούς εδώ μέσα που κάνουν προτάσεις για νέες γραμμές ή για επεκτάσεις υπαρχόντων και αναρωτιέμαι γιατί; Βλέποντας τις αποφάσεις στην Διαύγεια περιμένει κανείς ότι υπάρχει περίπτωση για βελτίωσης του επίπεδου υπηρεσίας;
Οι συχνότητες αυτή την στιγμή των περισσοτέρων γραμμών δεν αντιστοιχούν σε αστική συγκοινωνία. Αισθάνομαι ότι υπάρχον οι γραμμές για να λέμε ότι υπάρχει συγκοινωνία. Υποψιάζομαι ότι περιμένουν να σταματήσει ο κόσμος να περιμένει για ορισμένες γραμμές ώστε να προχωρήσουν σε νέες καταργήσεις λόγω χαμηλής χρήσης.