This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Ypodomes.com] Τραμ Αθήνας: το Νέο Ρυθμιστικό το στέλνει σε Πατήσια, Γουδί, Κερατσίνι

meganium Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 1.703
Joined: 18-11-2009
#1
[Ypodomes.com] Τραμ Αθήνας: το Νέο Ρυθμιστικό το στέλνει σε Πατήσια, Γουδί, Κερατσίνι
Τα μέσα σταθερής τροχιάς παίζουν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στο Νέο Ρυθμιστικό σχέδιο για την Αθήνα. Εκτός από τις εκτεταμένες επεκτάσεις του Μετρό έχουν σχεδιαστεί και μία σειρά επεκτάσεων για το Τραμ προκειμένου να το βγάλουν από την σημερινή του ανυποληψία και να γίνει ένα πραγματικά βοηθητικό μέσο στην μετακίνηση της πόλης.

Οι επεκτάσεις όπως έχουν σχεδιαστεί είναι ιδιαίτερα πετυχημένες καθώς περνούν από σημαντικούς οδικούς άξονες αλλά και από πολύ πυκνοκατοικημένες περιοχές της πόλης εξασφαλίζοντας την εμπορική του επιτυχία αλλά και την περαιτέρω «έξωση» των λεωφορείων από μεγάλες διαδημοτικές διαδρομές.

Τα έργα χωρίστηκαν και εδώ σε έργα Α` και Β` προτεραιότητας ενώ μέσα συμπεριλήφθη και το έργο monorail του λιμανιού του Πειραιά. Τα έργα που θα προωθηθούν σε πρώτη φάση είναι τα παρακάτω:

1.Νέο Φάληρο-Πλ.Καραισκάκη (λιμάνι): πρόκειται για την γνωστή επέκταση που έχει κολλήσει εδώ και χρόνια. Τα τελευταία νέα λένε πως θα έχουμε οριστικές αποφάσεις το επόμενο διάστημα και πως το έργο τελικά θα ξεκινήσει.

2.Νέα γραμμή Πειραιάς-Κερατσίνι-Πέραμα. Ξεκινούν οι μελέτες για αυτό το τμήμα το οποίο έχει εξασφαλισμένη εμπορική επιτυχία καθώς θα περνά από πυκνοκατοικημένες περιοχές ενώ προβλέφθηκε ένα μέρος του να γίνει υπόγειο μετατρέποντας το σε «ελαφρύ Μετρό».

3.Σύνταγμα-Πανεπιστημίου-Πλ. Αιγύπτου-Άνω Πατήσια: ανήκει στο σχεδιασμό για την πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου που εδώ και μήνες έχει σιγήσει. Η πρώτη φάση μέχρι την πλατεία Αιγύπτου, η δεύτερη μέχρι τα Άνω Πατήσια μέσω φυσικά της οδού Πατησίων.

4.Kλάδος Λ. Ποσειδώνος (στο Ελληνικό)- Λ. Βουλιαγμένης (Στ. Μετρό Αργυρούπολη) : μία εύκολη επέκταση καθώς δεν μπερδεύεται σε δρόμους με μεγάλη κίνηση ενώ είναι πολύ μικρή σε μήκος (περίπου 2χλμ).

5.Monorail Πειραιά: είναι η γνωστή επιθυμία του ΟΛΠ να δημιουργήσει ένα μέσο σταθερής τροχιάς που να «αγκαλιάζει» το λιμάνι και να διευκολύνει τις μετακινήσεις μέσα και περιμετρικά του λιμένα.

[Image: 9e248c32e7tramfuturemapj.jpg]


Τραμ Αθήνας Ρυθμιστικό 2021

Για τη επέκταση προς Πειραιά το χρονοδιάγραμμα δείχνει το 2015. Για τα υπόλοιπα σταδιακά μέχρι το 2020.

Τα έργα Β` προτεραιότητας βάζουν το τραμ σε ακόμα περισσότερες περιοχές της Αθήνας ενώ σημαντικές περιοχές όπως η Καλλιθέα και του Ζωγράφου εντάσσονται. Τα έργα είναι:

1.Νέος κλάδος Σταθμός Λαρίσης- Νοσοκομείο Παίδων-Γουδί: ουσιαστικά μία νέα γραμμή η οποία ενώνει την «κάτω» Αθήνα με την «πάνω» Αθήνα ενώ εξυπηρετεί εκπαιδευτικά και νοσηλευτικά ιδρύματα.

2. Επεκτάσεις προς Καμίνια, Φρεατίδα: είναι μικρές επεκτάσεις (από 2 χλμ η καθεμία περίπου) που δίνουν την δυνατότητα πρόσβασης των χιλιάδων κατοίκων των περιοχών στο σύστημα μεταφορών του Τραμ και των υπολοίπων Μέσων Σταθερής Τροχιάς.

3.Κλάδος Τζιτζιφιές-Λ. Θησέως-Φιξ: μία νέα γραμμή η οποία εξυπηρετεί Μοσχάτο, Καλλιθέα μέσω της Θησέως και καταλήγει στο σταθμό Συγγρού-Φιξ. Μία πολύ σωστή εμπορική επένδυση.

Στόχος του Ρυθμιστικού είναι όχι μόνο η ευρεία επέκταση του Τραμ στην Αθήνα αλλά και η καταξίωση του ως μέσο μετακίνησης καθώς σήμερα θεωρείται «βραδυποριακός» και λανθασμένα συγκρίνεται με το Μετρό. Η σύνδεση του με πολλούς σταθμούς Μετρό (Πειραιάς, Άνω Πατήσια, Σταθμός Λαρίσης κλπ) θα τον μετατρέψει σε ένα πραγματικά τροφοδοτικό μέσο αλλά και ένα διαδημοτικό μέσο συγκοινωνίας.
27-01-2012, 01:08 PM
Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#2
RE: [Ypodomes.com] Τραμ Αθήνας: το Νέο Ρυθμιστικό το στέλνει σε Πατήσια, Γουδί, Κερατσίνι
"Οι επεκτάσεις όπως έχουν σχεδιαστεί είναι ιδιαίτερα πετυχημένες..."

Είναι εκπληκτικό ότι ένα έργο που δεν έχει υλοποιηθεί ακόμα μπορεί να είναι ιδιαίτερα επιτυχημένο! Rolleyes
27-01-2012, 01:28 PM
Find Reply
nikos1991 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 195
Joined: 09-07-2011
#3
RE: [Ypodomes.com] Τραμ Αθήνας: το Νέο Ρυθμιστικό το στέλνει σε Πατήσια, Γουδί, Κερατσίνι
Μιας και πιάσαμε τις επεκτάσεις του ΤΡΑΜ, μήπως θα ήταν καλύτερο να μπει τραμ μέσα στη λιμενική ζώνη, σε διάδρομο αποκλειστικής κυκλοφορίας αντί για Monorail, ώστε να μπορεί να συνδεθεί με το υπόλοιπο δίκτυο; Αφού θα υπάρχει τραμ από τον Αγ. Διονύσιο μέχρι την Πλ. Καραϊσκάκη (πιθανώς μέσα στη λιμενική ζώνη, γιατί δεν βρίσκω χώρο απ' έξω), για ποιο λόγο θα πρέπει να λειτουργεί ανταγωνιστικά του το Monorail;
27-01-2012, 09:04 PM
Find Reply
mercedes elbo Offline
Contributor



Posts: 359
Joined: 05-08-2010
#4
RE: [Ypodomes.com] Τραμ Αθήνας: το Νέο Ρυθμιστικό το στέλνει σε Πατήσια, Γουδί, Κερατσίνι
(27-01-2012, 09:04 PM)nikos1991 Wrote: Μιας και πιάσαμε τις επεκτάσεις του ΤΡΑΜ, μήπως θα ήταν καλύτερο να μπει τραμ μέσα στη λιμενική ζώνη, σε διάδρομο αποκλειστικής κυκλοφορίας αντί για Monorail, ώστε να μπορεί να συνδεθεί με το υπόλοιπο δίκτυο; Αφού θα υπάρχει τραμ από τον Αγ. Διονύσιο μέχρι την Πλ. Καραϊσκάκη (πιθανώς μέσα στη λιμενική ζώνη, γιατί δεν βρίσκω χώρο απ' έξω), για ποιο λόγο θα πρέπει να λειτουργεί ανταγωνιστικά του το Monorail;
Νομίζω το monorail θα γίνει για να υπάρχει απρόσκοπτη διέλευση πεζών και αυτοκινητων. Το τράμ λογικά πάρει λωρίδες απ' τις λεωφόρους.
27-01-2012, 10:27 PM
Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [Ypodomes.com] Τραμ Αθήνας: ετοιμάζεται να επεκταθεί προς Αθήνα και Πειραιά Nikolas A. 0 1.561 21-02-2012, 04:11 PM
Last Post: Nikolas A.
  [Ypodomes.com] Πρόταση για υπογειοποίηση Κηφισίας και Αττικής Οδού στο νέο Ρυθμιστικό meganium 0 1.590 11-02-2012, 02:39 PM
Last Post: meganium
  [Ypodomes.com] Προαστιακός Αθήνας: το Νέο Ρυθμιστικό προβλέπει επεκτάσεις του δικτύου meganium 0 1.815 25-01-2012, 01:51 PM
Last Post: meganium
  [Ypodomes.com] Τραμ Αθήνας: ξεκινούν οι μελέτες επέκτασης προς Κερατσίνι-Πέραμα meganium 0 1.730 23-01-2012, 07:50 PM
Last Post: meganium
  [Ypodomes.com] Τραμ Αθήνας: θέμα ημερών η δικαστική απόφαση για επέκταση προς Πειραιά Konstantinos 0 1.869 21-01-2012, 12:48 PM
Last Post: Konstantinos
  [Ημερησία] Η κρίση ακυρώνει το νέο ρυθμιστικό σχέδιο της Αθήνας meganium 1 1.983 22-09-2011, 04:29 PM
Last Post: ELBO O405GN
  [Καθημερινή] Το τραμ επιστρέφει και αλλάζει τα Πατήσια AlexNik 4 4.212 20-03-2011, 07:56 PM
Last Post: Paul

Forum Jump:



Users browsing this thread: 2 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024